Lasītāju pieredze par saviem auto

Chrysler Concorde LXI 2000 Novērtējums: 10
Chrysler Concorde LXI 2000. gada 3,2l, V6, 24 vārsti! Mana pirmā amerikāņu mašīna. Nu ko lai saka, ļoti labs auto, kaut tūlīt būs 110 oponenti, kas apgalvos pretējo, kaut arī varbūt nemaz nav redzējuši kāda ta mašīna izskatās, iņemot varbūt google images, nemaz nerunājot par braukšanu ar šo limuzīnu. Ļoti ērta un galvenais ļoti stabila uz ceļa. Ja nu gadās uzlikt augstākas un šaurākas rieps, tad var just, ka mašīna brusku tā ka šūpājas sāniskā virzienā, ja brauc pa ļoti līkumainu ceļu, kādi ir Īrijā. No sākuma Concordei bija virsū 215/65/R16, tad arī jutu šīs sānkustības, jo auto ir diezgan pasmags, un paliels, bet pēcāk nomainiju uz 225/60/R16 un BYE- BYE sānkustībām. Degvielas patēriņs, neteikšu ka liels, tā ka pilsētas režīmā aptuveni 13-14 litri, bet pa štrāsi, iznāca ar šo autiņu drusku paceļot, izbraucot cauri lielai daļai eiropas Latvija, Lietuva, Polija, Vācija kur pa bāni biku patestēju savu mazulīti (negribējās tak no muguras braukt kaut kādas tur Golfam, kur šoferīts ar kakostiem zobiem ieķēries stūrē) pilns pulkstenis 200km/h, tā kā kuģis uz ceļa, tad vēl Beļģija, un Francija kopā 2700km, patēriņš neteikšu ka liels 8,9l uz 100 km.
Nopirku šo autiņu pa taisno no jeņķiem, biku sistu priekšu, bet ne pārāk, nebraucu uz trakajiem servisiem, atradu lētu un ļoti kvalitatīvu servisiņu, kur džeks ar smadzenēm strādā!!! Vienīgā detaļa kuru nevarēju dabūt (protams varēju Atlasā), bija kondiņa radiātors, par lietotu man prasīja 220Ls, bez garantijas, džeks man iemontēja, pārtaisot vienīgi stiprinājumus BMW kondiņa radiātoru, kuru dabūja pa 30Ls, protams lietotu.
Salons: vienkārši super, ērtums neaprakstāms, neesmu pats no tiem mazākajiem cilvēciņiem, tā ka beņķis ir atlaists līdz pašai aimugurei, aizmugurē sēž vīriņš ar 195cm augumu un ar ceļiem netiek aizsarts priekšējais beņķis, aizmugurē 3 cilvēki var iesēsties un ļoti ērti sēdēt, viens otram pat netraucējot, vienīgi kafijas atvilkne drusku ta ka spiež muguru vidējam, vai nu sievišķu untums, bet kas to lai zin, pašam nav nācies tur sēdēt! Mūzika: Infinity nemaz vairāk nekas nav vajadzīgs, ja negrib klausīties mūziku, ta ka pa ausīm asinis sāk tecēt, protams amerikānu sāpe ir tā, ka radio ir Bullshit, frekvenci var paregulēt tikai pa 2 mghz , tā ir drusku problēma, bet tie ir sīkumiņi.
Visā visumā baigi labais auto!!!
Lohs es biju, ka pārdevu šo mazulīti, piedāvāja ļoti labu naudu un muļķis piekritu. Pēc tam ir bijuši vairāki autiņi, janāņi, eiropieši. Nu nav pie kā sirds iepukstas straujāk pie šiem.
Tagad atkal jeņķu Dodge Grand Caravan Sport, bet vasarā esmu atkal nolēmis iegādāties Chrysler Concorde LXI 3,2L (pamēģināšu vēl LHS 3,5L, ja nu iepatīkas labāk kā Concorde).
Varbūt kāds zin, kur var ielikt gāzi jeņķu autiņiem, un cik apmēram tas varētu maksāt!
Iesaku visiem pamēģināt jeņķu autiņus un saprast kas ir komforts, un īstenībā par ļoti patīkamu cenu!!!
Angus @ 12.aprīlis 2007 0:00
Visi komentāri
 
Janis 12.aprīlis 2007 23:51
0 0 Atbildēt

Man ir bijuši 2 LHS sērijas auto Dodge Intrepid un Chrysler 300M.
Intrepidam milziigaakais miinuss bija skaņas izolaacija un gaita (šupojā braucot pa nelīdzenu ceļu). 300 M atkal grabēja plastmasas braucot pa bedrēm bet skaņas izlolācija bija OK.
Tagad man ir Saab 9-5 Protams ir mazaak vietas bet to paslaik neizjuutu kaa truukumu. Bet saliidznot ar amerikaaniem ir klusaaks negrab plastmasas daargaaka apdare koks, aada ar aadu apvilkts panelis galvas tiesu labaaka stereo sisteema ar 9 skaļruņiem.
Taa ka nu taa agraak arii biju amerikaaņu fans bet tagad kad esmu notesteejis visus eksemplaarus tad Saab tomeer ir labaaks.
Un tas degvielas pateerins :) 13l/100KM :)
Nu pa kurieni???? Varbuut briivdienaas braukaajot no Imantas uz ķengaragu kad parsvaraa iznaak braukt ar kruiizu uz 70KM/H :) Bet nekad normaalaa darbdienas reziimaa ar vairaakiem stop&go pamiicoties pa kaadu korķi. Nekad nebuus 13l/100KM bet minimums 20l/100KM ja ne visi 25l/100KM Faktsiki ar intrepidu bija taa pabraucu no centra uz juglu atpakal uz paardauguvu veel uz centru un un viena iedala (8l) jau pazudusi....
Jaa 13l/10KM arii pamaniijos dabuut vadoties peec bortkompja datiem kad sveetdienas dienaa ripinaajos no plavniekiem liidz radissonam pirms katra luksofora sarkanaa pieripinot klaat negaazeejot vairaak par 2000 apgr. utt. Bet tas ir izneemums nevis normaala iekdienas braukšana.
gaazes iekaarta maksaas ~800LVL jaaliek inzektorgaaze. pie saabriiza cenaam atmaksaasies ~ peec 20K KM. Uzlikt var kaut vai www.autogaze.lv Katraa zinaa pareizaaks leemums nekaa pirkt citu masiinu ar diizeli kurs taapat savu pusmiljonu buus atskreejis.

74 13.aprīlis 2007 14:59
0 0 Atbildēt

to:Jānis____ "ar ādu apvilkts panelis" kas tas tāds?

Kasinsh 13.aprīlis 2007 15:12
0 0 Atbildēt

Ar šādu ir braukts. Borta kompis rāda konstantus 17 litrus patēriņu salīdzinoši mierīgā pilsētas režīmā. Pieļauju, ka korķos būs krietni vairāk.
Apbrīnoju cilvēkus, kuri gatavi tik daudz liet bākā :)) Un ne jau par superjaudīgu, jaunu, ekskluzīvu agregātu.

Polarlacis 13.aprīlis 2007 19:16
0 0 Atbildēt

Raksta autor,kas tava sapratnee ir komforts!? Leta plastmasa,1.5kilometru liels stures brivgajiens,vai varbut 300litru uz simta benzina paterinj$,es vel to pedejo saprastu,ja taja stavetu saldi skano$s V8 motors,ne kautkada atlieka,kuras izstradei ka ari visam parejam Ami$iem ka parasti pietrucis lika??!!!! Vinju auto lielakoties tapec ari ir leti,jo razoti tikai 3-4 gadiem.....-tipisks $irpotrebs,nav jabrinas kad Japanji tur progrese,kamer Ami$u autokompanijas iet pamazam bankrota.......Protams es ar tevi nestride$os,jo dzelzi ir gaumes lieta,jo vareja but sliktak ari tava gadijuma,ja butu ielicis aprakstu cik labzz piemeram ir kartejais lizinga Getccccccc-haha.

hohma 13.aprīlis 2007 20:07
0 0 Atbildēt

slima sunja murgi )))) - Concorde labs auto )))))

nazis 13.aprīlis 2007 21:42
0 0 Atbildēt

Polārlācis vēl nav izkāpis no saviem WW autiņiem!

gg 14.aprīlis 2007 8:53
0 0 Atbildēt

Nu kā var dot 10 balles? Manam kolēģim tāds ir. Nu neiet viņš ne vella! Izbrauc ar S80 vecīt...

hohma 14.aprīlis 2007 22:07
0 0 Atbildēt

nu S80 ir labs ieredniem un tiem kas labaku nav meginajusi. Resumee - no busines car tads 3+ un nevienu balli vairak

LC 15.aprīlis 2007 13:02
0 0 Atbildēt

Nu jau gan te slikti izsakaties par S80... lai vel tavs Golf III dabu tas 3+ savaaa klase!

Angus 29.aprīlis 2007 1:23
0 0 Atbildēt

Es te tikai pastaastiiju savu pieredzi par attieciigo auto, bet te jau ir izveidojies riktiigs sunnu saiets.
Gribi slaveet volvo, ej uz volvo sadalju, un paareejiem taa pat!!!
Polaarlaacim- es tak tev nepiechakareejos, cik labs vai slikts ir tavs Swift, un, ka ar pilnu baaku vari nobraukt no maija liidz novembra vidum vai kaa taa, un ka tu nedriiksti braukt pa celju, ja aaraa ir lielaaks veejsh!!! Taa, ka sorry veciit, pareizi tu teici, ka pa dzelzziem un gaumi nestriidas!

Gregers 10.marts 2008 22:41
0 0 Atbildēt

To Janis!!!
Interpid un 300m ed savadak neka Concorde!!!
Interpidam tehnika biku savadaka, 300m vairak forsets dzinejs!!!
Ir bijis LHS un tagad ir 300m atskiriba paterinja 3l pa pilsetu un nekadas pa soseju!

Gregers 10.marts 2008 23:02
0 0 Atbildēt

Polarlacis, leta plastmasa ir tikai viduskonsole pie atrumkloka!!!!!!!
Brivgajiens ari vw un audi ir ja sasipj un neremonte, bet sakoptam amitim NAV NEKADA BRIVGAJIENA!!!
Ja doma to, ka uz sosejas nerastas pakal katrai mazakajai stures kustibai tad es tikai priecigs par to.
Paterins ieklaujoties plusma ir pat mazaks neka analogam pec svara un dinamikas vacietim un nu tok mazaks neka japitim!!!
Un ja neieveroji tad tiesi sis v6 atliekas nekad nebirst lai ka mocitu, bet vacu/japu brinumi gan tadi ne parak uzticami!
Amits ar pusmiljona noskrejienu pec karbas mainjas ir vel vismaz tristik braucams, ta atlieka viena taksista rokas mana klatbutne svineja miljonu miles un remonti kkad perkot pa siceni a kads ir vaciets pec 1 000 000???
Un izstradei ka reiz laika bija gana, jau 20 gadus ar sikiem apdeitiem razo, bet tiesi vaciesi ir tie kas uzbur kkadu ficu un pardo, pecak skatas kas nu bus, un klienti strbj tos visus... visu cienju japjiem, par tiem vel gan nav dzirdets, ka izlaistu kkadus brukosus variatorus vai bideljus kas pie 150 000 uz kapitalku prasas.
300m maksa 7000 eur un torg umesten, noperku 300, nododu uz divnedelju nopakot klusaku, vel sur tur adu, sur tur DVD un parskruvet/sataisit, siciem ekranus aimugure lai garos braucienos nenjaud. Lai servisa uzrei nomaina visu kas var list ara(lampinjas visas, puteklu gumijas un parejo siceni) pecak aiz
Sanjemu

Gregers 10.marts 2008 23:10
0 0 Atbildēt

sory, enter nospiedas. Un tatad kad sanemu no servisa izradas ka ieguldijis esmu tiesi tik cik butu ja audi A6 3.0 butu panemis, nu ok, pus DVD dargak, bet zato man autins jau otro tehnisko ar standart LUKTURI PA AUGSTU izeju un par katru talaku braucienu kaifoju, brt kad darba 2004 A6 jakapj ieksa sajuta ka nosodits esmu par kko, benkis pa isu, panelis tizli melns, koza...par kozu vispar domaju ka KOZA MALADOGO DERMANTINA kamer bljambu nepamaniju in tapa pec tris menesu bernu sedeklisa vadasanas caurums benki, amitis lielaku un smagaku caildu vizina bet nekas.
Amisu auto ir patiesiba loti ok,
noperc klusu izturigu motoru, mikstu piekari un labu arejo un pats par cenu starpibu starp vacieti un amiti nokomplekte sev salonu ta ka sirds karo

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti