Lasītāju pieredze par saviem auto

Saab 900 1994 Novērtējums: 8
Nu tad padalīšos savā pieredzē ar SAAB 900 NG, 2.0T.

Iegādāts tieši pirms gada. Bij pienācis laiks nomainīt veco 9000 pret kaut ko citu. Biju jau nosolījies nepirkt hečbeku, jo reāli bija iekretinējuši aizmugurējā vāka stiprinājumi vecajam SAAB 9000. Nepārtrauktā graboņa, bet papētot 900 eņģes secināju, ka šim negrabēs, jo konstrukcija stipri vienkāršāka.

Skaidrs bija tas, ka obligāti jābūt ar turbīnu, klimatkontroli un vēlams ar automātu. Kādu mēnesi cītīgi pētīju interneta sludekļus, lai atrastu to, ko biju izdomājis. Ja bija ar tubīnu un automātu, tad krāsa nebija īstā un tā tālāk. Kad jau biju atmetis cerību, ieraudzīju to, ko nākamajā dienā nopirku.

Nav automāts, bet ir turbīna un klimatkontrole. Nav arī ādas beņķu, ko arī negribēju, jo no iepriekšējā auto bij palicis negatīvs iespaids. Notīrīt jau baigi forši, tikai ziemā iekāpjot tie ir nenormāli auksti, tur pretī vasarā, atstājot saulē, ar šortiem iesēsties vajag drosmi. Tad vēl ir smuki melnā krāsā, ar smukiem lietajiem diskiem. Cenu ar sarunāju sev vēlamu un darījums notika. Sākumā sludeklī prasītā cena bij 2200 eiro, beigās nokaulēju uz 1750 eiro.

Braukšanas ziņā atšķirīgs no 9000, īsāks un šurāks, bet tajā pašā laikā smagāks. Gaitā cietāks. Lai arī motors tāds pats, bet rāviens drusku savādāks. Liekas, ka kārba ir bišķi "īsāka" nekā 9k. No sākuma bij jāpierod pie pedāļu izvietojuma, samērā tuvu viens otram. Pašvaks stūres pastiprinātājs un nosacīti ciets sajūga pedālis (nav hidrauliskais). Vēl pie trūkumiem: nav iespēja regulēt logtīrītāju pārtrucēja intervālus, maziņš cimdu nodalījums, pietrūkst vietas, kur braucot novietot sīkumus (maku, telefonu), nolaižot aizmugurējos beņķus nav gluda grīda, nolaižot aizmugurējā sēdekļa roku balstu un attaisot slēpju caurumu sniega dēlis neiet iekšā. Jānolaiž viena aizmugurējo sēdekļu pusīte.

Pārējais OK, it sevišķi turbīnas "spēriens". : )

Par remontiem. Gada laikā nobraukti aptuveni 20 000 km, nomainīti priekšējie sailenbloki, pārlasītas aizmugurējās bremzes. Cenas kā jau cenas, sailenbloki kaut kādi Ls 10 gabalā, aizmugurējās bremzes ar jauniem diskiem, roķenes lokiem un trosēm kopā kādi Ls 70 laikam. Darbs paš rokām. Nezinu kur ir tie dārgie remoti??? Ā, ķēdi iepriekšējais saimnieks bij nomainījis, tā , ka man pietiks. : ) Elektronikas gļuks bij viens sākumā lambda zondei, bet pie vainas bij pārlūzis vadiņš. Pārējais darbojas.

Patēriņš normāls, pa šoseju 8 - 10 l, pilsētā ap 13. Varētu jau dabūt mazāku, bet neesmu ekobraukšanas piekritējs. Lai arī nebraucu ātrāk kā 110 km/h, bet pie apdzīšanas patīk iespiest pedāli tā, lai jūt, ka turbīna iepūš. : ) Tur arī tie litriņi slasās.
 
spainis @ 24.aprīlis 2007 0:00
Visi komentāri
 
hohma 24.aprīlis 2007 20:32
0 0 Atbildēt

apsveicu ar sliktaka saaba iegaadi )))

marko 24.aprīlis 2007 20:39
0 0 Atbildēt

mjaa,shis laikam bija tas saab ar vispliistoshaako hadeni......toties turbo

henrijs 24.aprīlis 2007 21:00
0 0 Atbildēt

ne tikai hadeni - visu iespejamo ieskaitot Euro NCAP testos knapas divas zvaigznes - iists liikju vaagis

henrijs 24.aprīlis 2007 21:03
0 0 Atbildēt

www.euroncap.com

marko to henrijs 24.aprīlis 2007 22:43
0 0 Atbildēt

nu taa gada autini neviens nespiid ar spozju veerteejumu euroncap testos....pie tam zem 2000shaa gada maz kas tur ir testeets.kkaads tur 96 gada vai biku jaunaaks saab 900 (kad vinus tur mernizeeja neatceros,saab specuki labaak zinaas)bija ar labaaku veerteejumu laikam.Bet jebkuraa gadiijumaa citiem taa gada autiniem nav nekas labaaks..........

nazis 25.aprīlis 2007 12:42
0 0 Atbildēt

Vēl viena cena - priekšējais plaukts -230-250 Ls!

nazis 25.aprīlis 2007 12:52
0 0 Atbildēt

Vispār, smuks un diezgan labs auto! Vai tik šo jau neražoja uz Vektras bāzes, kaut gan viss savādāks, tai skaitā cenas, var būt motors tik ir GM ražotais!
Kas attiecas uz kraš testu, nez vai 94. gada BMW vai Omega būs labāka!?
Lai labi ripo, un saudzē turbīnu!

spainis 25.aprīlis 2007 18:40
0 0 Atbildēt

=> nazis

No kurienes rāvi, ka priekšējais plaukts Ls 250??? Max Ls 70. Pa 250 sanāk visu priekšu pārlasīt.
Un turbīna ar kaut kā nebaida, 10 gadus jau braucu ar turboSAABiem un nevienam līdz šim nekas nav gadījies ar turbīnu! Un ja nu kas, restaurēt maksā zem diviem simtiem latu.

nazis 26.aprīlis 2007 17:38
0 0 Atbildēt

Ja turbīna tik ilgi kalpo, tas nozīmē, ka esi labs saimnieks!
Bet tos 250,-Ls dzirdēju 1,5 gadus atpakaļ, KEMI, it kā cena bija jaunam pilnā komplektā, bet ko tur brīnīties, jo 205 Pegijam tas maksāja 150,-ls! Gadi iet un cenas mainās - var jau būt, ka tagad maksā mazāk!
Bet SAAB jebkurā gadījumā ir ilgi spēlējošs auto!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti