Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda CIVIC 2006 Novērtējums: 6
Pēc idejas, ko gan sliktu varētu teikt par gadu vecu auto, kas uz doto brīdi ir noripojis pa Latvijas un Eiropas ceļiem ne vairāk kā 45 000km. It kā tehniski diezgan labi pārdomāts auto. 1.8 litru (140hp) benzīna dzinējs apvienojumā ar 6- pakāpju mehānisko kārbu ir ok. Diezgan elastīgs un tai pat laikā arī visai ekonomisks. Vidējais degvielas patēriņš ~7l/100km. Uz štrāses ir izdevies iekļauties arī 5.5l/100km. Auto dizains arī tīri tā neko. Ir izdevies, bet kaut kā tur tomēr pietrūkst... nav rozīnītes: ( Auto salons četrām personām ir diezgan ērts un plašs(priekš šādas klases auto). Priekšējais panelis- sveiciens no citplanētiešiem: )... ar visai savdabīgu dizaina piegaršu. Pie tā ir jāpierod! Ar ekstrām šis auto nav apdalīts- ir gan klimatkontrole, ir elektro logu pacēlāji visām durvīm, elektro regulējami un apsildāmi atkaļskata spoguļi, elektro apsildāmi priekšējie beņķi, borta kompis (apskatāmās informācijas apjoms ir salīdzinoši niecīgs(nav info ne par dzinēja eļļas t, ne ceļā pavadīto laiku, vidējo ātrumu utt. )), oriģinālā audiosistēma ar 6 skaļruņiem nodrošina pietiekami labu skanējumu. Aizmugurējā sēdekļa atzveltnes ir iespējams nolaist attiecībā 2:1, tādējādi kaut nedaudz paplašinot jau tā trūcīgo bagāžas nodalījumu. Tas tiešām ir mazs. Tas, ka zem bagāžnieka paklājiņa ir paslēpts pilnizmēra rezerves ritenis, ir ok, bet...
... laiks būtu pāriet pie trūkumiem. Kaut arī iepriekš minēju, ka auto tehniskais izpildījums ir gandrīz nevainojams, tomēr pēc viena gada ekspluatācijas lēnām sāk parādīties šādas tādas šaizītes. Vietām sāk parādīties rūsa (vienīgais mierinājums, ka tās ir detaļas, par kurām nav jēgas īpaši satraukties). Karstās saules ietekmē deformējas priekšējā paneļa plastmasas apdares detaļas līdz tādai pakāpei, ka tās vienkārši izkrīt no to fiksācijas vietām. Mēģināju tās iedabūt atpakaļ, taču neveiksmīgi. Nākamajā servisa apmeklējuma reizē "palūgšu" servismeņus nedaudz "iesvīst". Neapmierina priekšējās piekares īsais amortizatoru gājiens. Laikus nepamanītas sīkas bedres bliež cauri tikai tā. Priekšējo riteņu arku skaņas izolācija salonā - nekāda (dzirdams gandrīz ikviens smilšu graudiņš)... Mazs auto klīrenss. Īpaši tas tracina vietās, kur vienīgā parkošanās ir iespējama uzbraucot uz trotuāra. Virsbūves sliekšņu apakšu "uzsišana" braucot pāri ielas apmalēm ir garantēta: ( Jāuzmanās piebraucot pie apmalēm- priekšējā pārkare ir diezgan paliela. Daudz nevajag, lai pamatīgi sačakarētu bampera apakšējo daļu. Arī kondicioniera radiatora apakšējās daļas aizsardzība ir drīzāk simboliska. Vesels pasākums ir izdegušo lampiņu nomaiņa priekšējos lukturos. Marasma kalngals! Bez skrūvgriežņa neiztikt. Sausā laikā vēl varbūt nekas, bet kad līst lietus, slapjš sniegs utt. tad iestājas pilnīgs sviests...
W12 @ 24.maijs 2007 0:00
18 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Riciks 25.maijs 2007 10:09
2 0 Atbildēt

Tad ir skaidrs kapec tik daudz saizu, jo tas ir darba auto. Man tas ir ka privatais un nav problemu. Piekritu- piekare ir isa un cieta, un auto pats ir zems bet pie ta var pierast un man tas problemas nesagada. Tikai nav skaidrs par kuru auto ir runa- sedans vai hecbeks. Vismaz hecbeka vietas salona ir pietiekami daudz cetriem cilvekiem un ari bagaznieks ir liels. Sedanam tas ir mazaks. Ja salidzina ar bmw,audi vai citu lidziga izmera auto(klases), tad honda ir ietilpīgāka.

DM 24.maijs 2007 13:32
1 0 Atbildēt

Man tac Civic atgādina plastmasas hamburgeru :)

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti