Lasītāju pieredze par saviem auto

Volvo 240 1986 Novērtējums: 7
Volvo 240 Universāls, lietošanā kopš 95 gada!
Motors 2,0L karburators ( diemžēl mazākais un vājākais no pieejamiem šim modelim), līdz ar to arī uzrāviens nav no tiem dižākajiem, un ja grib tā žiperīgāk braukt, tad degvielas patēriņš diezgan spēcīgi pieaug līdz kādiem 18l/100km, ja braukā mierīgi, neskrienot un nesportojot patēriņš ~ 11l/100km pilsētas režīmā. Bet tas tādēļ, ka liela masa 1950 (pašmasa 1550). Ekstras konkrētajam modelim nav : ( Dizains klasisks Volvo (Kas mani fascinē).
Ietilpība: Milzīga.
Salons: vienkāršs
Šitās mašīnas caurejamību var salīdzināt ar džipu, nu vismaz ar quatro!
Ar šo automašīnu tika ielekts grāvī (pareizāk pāri grāvim laukā) ar ātrumu ~ 100 km/h un nopļautas pāris ābelītes... rezultāts - izsists priekšējais lukturis, nedaudz iebuktēts spārns un norauta motora aizsargpanna... Iedarbināju, uzbraucu uz celja un aizbraucu mājās... Remonta izmaksas ~ 60 Ls
Viens no lielākajiem plusiem, NEKAD ekspluatēšanas laikā nav palikusi uz celja!!!
Mīnusi, bieži jāmaina stūres pirksti (ja liek neorģinālus katru gadu, ja oriģinālus reizi 2-3gados). Ar oriģinālajiem lukturiem diezgan švaka redzamība (jāliek papildus).
Pa Latvijas ceļjiem un ziemas sāljiem nobraukts jau 7 gadus (~180 tk. ) par ko dod zināt rūsa...
Šiem modeļiem pirmkārt rūsē aizmugures vāks (5. durvis), pēc tam pārējām durvīm apakšējā daļa, tad sliekšņi (pērkot pievērsiet uzmanību)
Vērtējums 7 dēļ mazā dzinēja un no tā izrietošām sekām, ir gadiijies pabraukt ar šādu pašu 2,3L injector tādam dotu 9
Taatad manuprāt droša mašīna no diviem svarīgākajiem viedokļiem:
1) no braucēja drošības viedokļa
2) no veidokļa, ka droši var doties ceļā un nebaidīties vai tiksi līdz galam.
Trusis @ 25.novembris 2002 0:00
Visi komentāri
 
Tengizs 30.novembris 2002 13:45
0 0 Atbildēt

Jā, Volvo izceļas ar izturību. Kad 1994.gadā vienu mēnesi biju Zviedrijā, tad novēroju, ka šie vecie Volvo tur ir ārkārtīgi daudz, tolaik uz ceļiem vēl bija redzami daudzi ''apaļacainie'' 200. sērijas Volvo. Pieņemu, ka Zviedrijā daudzi vecu Volvo īpašnieki var atļauties nopirkt jaunākus, taču acīmredzot viņi neizjūt nepieciešamību to darīt, jo vecie Volvo ir ļoti izturīgi un labi kalpo.

Kalvis 15.decembris 2002 22:37
0 0 Atbildēt

Biezhi uzturos Zviedrijaa, un runaajot ar pazinjaam, uzzinaaju, ka taa esot milziigi kruta mashiina. Liidz shim fanoju par visaadaam "sporta" tachkaam, bet tad sapratu sho nenormaali kruto fishku

Janis 21.decembris 2002 23:52
0 0 Atbildēt

Divsimtais ir riktigs vagis. Ta ir. Mans sievastevs ASV tadu lieto ka otro auto. Tikko pirkts s80 neesot iists volvo - priekshpiedziniitis un apveelies sieviskjiigi apaljsh. Nezinu, bet taads volvists droshi vien saprotot, ko runaa. Man labaak Viper.

Ingemars 24.decembris 2002 22:41
0 0 Atbildēt

visiem: Latvijaa tieshaam rodas iespaids, ka dzheki nedomaa, ir jauni, nezinoshi, nav bijushi arpus Latvijas - kaa var priecaaties par kaut kaadiem sieviskjiigiem apaljumiem un iedomaatiem vaagju biezumiem! piemeers - vecie 90.to gadu vidus audiki/bemciki/fordi - nekaada teela, luuzieni, cenas krishanaas, kompleksiiga "sportoshana". prieks, ka visu volvo veerteejumos ir juutama iipasha, cienjas pilna attieksme pret sho auto marku.
starp citu: tiem volvo iipashniekiem, kuriem ir dzineeji ar jaudu virs 200 zs. - NEKAUNIIGA AUTOBRAUKSHANA NAV "AUTOVADIISHANAS MANIERE SPORTISKAA STILAA".

Ingemars

Amelie 24.decembris 2002 22:50
0 0 Atbildēt

Ingemar, iisti nav skaidrs, kaa tavi teikumi iederas 200. seerijas volvo apraksta komentaaros, bet - doma skaidra. Par tiem parastajiem auto - ja cilveeks klausaas vaacu shlaageri, ir vecaaks par ... gadiem, apveelies, nesmuku sievu, dziive nav izdevusies, tad skaidrs, ka jaakompenseejas ar agresiivu uzvediibu uz ielas. Ko ir viegli saprast bez domaashanas? Shtruntu ar lieliem gjiskiem, taukainiem spoileriem utml. Kaadu mashiinu grib cilveeks, ja taa ir vinja pirmaa automashiina? :) Skaidrs - vinjsh tachu veel neko nesaprot.

bruno 22.janvāris 2003 0:57
0 0 Atbildēt

man reiz taads bija, nekas neluuza, eeda duushiigi, ziemaa silts un pieleca perfekti. izskats katafalkiigs. vispaar, forshs auto.

bmw 5.februāris 2003 16:46
0 0 Atbildēt

Ladien! Man arii taads ir bijis:
1) gaaja NENORMAALI- turbo
2) neluuza
3) ziemaa silts
4) kruta izskatiijaas
5) visaadi laucinieki nesaprata
6) durvju malas un sliekshnji tieshaam ruuseeja labi

240 fans 9.februāris 2003 19:32
0 0 Atbildēt

Izskataas cool

Intresents 11.aprīlis 2003 20:25
0 0 Atbildēt

Ko zinaataaji saka par divsimto ar diizeli?

Volvoklubs 12.aprīlis 2003 18:27
0 0 Atbildēt

Interesent, 2-simtais diizelis.. VW - diizeelis... paareejais OK ;)

Interesents 14.aprīlis 2003 20:31
0 0 Atbildēt

Paldies

lapsautovolvo 19.maijs 2003 16:51
0 0 Atbildēt

to Ingemars: kas var nepriecaaties par sievishkjiigiem apaljumiem? PEDINJSH kas noteikti ir bijis aarpus latvijas, lai izprastu patiesaas auto kvalitaates!starp citu APDIRST KAADU ,NAV ITELIGJENCES IZRAADIISHANA :)

gvidis 4.jūnijs 2003 11:31
0 0 Atbildēt

Vai kāds nevarētu kaut ko pastāstīt par Volvo 480???

shadow 7.jūnijs 2004 16:01
0 0 Atbildēt

Esmu priecīgs, ka cilvēki iemācījušhies novērtēt klasisku auto priekšrocību. Man pašam ir 240 volvo virs 20 gadiem. :)
Pat tik liels veterāns ir godam man kalpojis kaadu laiciņu. Protams kā jau visām vecām mašīnām
šis tas maināms, špaktelējams. Bet šis vāģis ir drošs (durvis vien ko vērtas - iekšā riktīgas caurules), parstā avārijā vadītājs paliek dzīvs (par piesprādzēšanos derētu neaizmirst). Rūsē labi - ja nekopj. Esmu nolēmis uztaisīt savu vecīti uz FF. Galvenais ja nekur nav jāskrien, tad volvo 240 ir labais - pa mežu iet cauri kaa džips, pa šoseju var savus 140 izspiest (vairaak neriskēju :)), protams man ir karburators, tātad arī vienkārš ekspluatācijā un remontā, vismaz man tā šķiet, cik nu esu taisījis.Turklāt ja vecāks par 20 gadiwem - mazais ceļa nodoklis. Vienīgais galvenais trūkums - rezerves daļas ne vienmēr ir uz sitiena atrodamas, tādēļ nākas tēlot izgudrotāju un pielāgot no cita auto. Es tādam auto lieku 8 punktus no 10.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti