Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Omega A 1991 Novērtējums: 10
Varu biki pastāstīt par Opel Omega A Caravan 1991. g. 2.0i

Auto baigi patīk. Kluss, mīksts, ērts. Par vietas trūkumu galīgi nevar sūdzēties. Itsevišķi, kad nolaiž pakaļējos benķus - mierīgi var gulēt pilnā augumā.

Nevar salīdzināt ar cietiem Opel. Regulāri braucu ar Astra '94 Caravan - viss grab un lēkā kā tāda varde pa bedrēm. Esmu arī braucis ar Astra '99 - tas aka bij tāds ciets un stīvs. Bet Omega iet zajebiss - turas kā pielipusi pie ceļa. Vienalga kāds ārā laiks un kas uz ceļa. Ziemā pac varu ierakstīties līkumos kā vajag, nekādas roķenes pat neraustot. Ā, man arī darbā ir Mitsubishi Lancer '2005 kas pie liela ātruma neturās uz ceļa, tā kā Omega. : )

Varu arī pastāstīt par izmaksām:
motors ir nomainīts. paša vaines dēļ - nepamanīju ka pārvārijies, jo dzesēšanas truba bij parplīsusi. līdz ar to arī pārkarsa galva. šrotā galvu deva pa ~45Ls. bet atradām tādu pašu ejošu motoru pa ~75Ls. ar visām ēļļām un filtriem un darbu tā motora nomaiņa izmaksāja apmēram 150Ls.
gribētu redzēt, kurš auto (BMW, Audi, MB uc) vēl tik lētu tiktu cauri kā Opels. : D un vai tik tas Opels nav tas pac BMW jo k- kādos katalogos bij dīzeļmotori vienādi un kas tur. zinu tik to ka man der (un ir iekšā) BMW sprauslas.

Tikko arī nessen izieta skate - divi vieninieki: vienc par eļļās noplūdi motorā k- kur un otrs protams par koroziju.
Un nesakat ka BMW, MB. Golfs u. c. nerūsē. Rūsē! Visi kā viens. tas tik tāds stūlbs uzskats ka Opels - ir 90% rūsa. vajag arī kādreiz roku pielikt un patīrīt to rūsu nost (iekondzervēt auto) ar ķīmiju.

Tagad skatos uz Omega '97 2.5 v6. šaubas tik māc par automātu jo neesmu automātu eksperts. bet gribētos paprovēt ;) dažreiz ir slinkums slēdzelēt tos robus...

Runā jau ka pēc 96. gada nākot puscinkots. par ko gan neesmu īpaši pārliecināts. bet pēc 2000 gada gan esot cinkoti. : )
jankii @ 17.jūlijs 2007 0:00
Visi komentāri
 
jānis 17.jūlijs 2007 15:38
0 0 Atbildēt

Nu ko lai saka normāls pirkums un attiecīgi arī opels reāls, ja arī kautkas notiek katrā maizes veikalā daļas var dabūt un maksā arī kapeikas, motors nieka 75 lašus....... un štrunts par rūsu , šitāda gada auto ir domāts tikai braukšanai nevis katru vakaru glaudīt autiņu , un arī neaizmirst ik pa laikam iegriezties kādā šrotā kādu detaļu iepirkt ........ ja kas tad ir interesanti un arī nekad nav garlaicīgi........

Lai labi ripo !

McJanis 17.jūlijs 2007 18:26
0 0 Atbildēt

Kolosāls auto! Tiešām 10-nieka vērts....pēc novērtējuma ! :D BMW var tagad smilkstēt, jo tiem pa 150,-Ls tiešām, neviens motoru nemainīs! ;)

viesis 18.jūlijs 2007 10:20
0 0 Atbildēt

Braucu ar omegu 2000. gada nu teikšu taa ka komforts ir taads pats kaa 7 seerijas BMW, tik ar opeli viss ir leetaaks mazaaks pateeriņš, detaļu izmaksas, luuzt mazaak, starta cena mazaaaka, izskataas muusdieniigaaks. Vieniigais par ko BMW maksaa 2x daargaak ir tas ka uz haubes ir zili, baltais prpelleriitis :-D

trakaissuns 18.jūlijs 2007 13:47
0 0 Atbildēt

Viesis - Tu maz kaadreiz esi seedeejis vai braucis ar 7 seerijas BMW?:oDD
nu nav Omegai apdares kvalitaate, interjers un materiaali tik labi, lai vareetu ar BMW saliidzinaat. Plus vienkaarshaaki tehniskie risinaajumi. Tapeec jau arii cena ir zemaaka. Un kas ir tas, kas BMW "luuzt"?;oDD Driizaak jau Omegai ir tas miinuss, ka nav taa tehniskaa uzticamiiba, ka var kautkas peekshnji aiziet pakaljaa.

bet taa Omega ir autinjsh ok, it seviski njemot veeraa price/performance. Vieniigi tas 2litru motors nozheelojami mazs prieksh taas lielaas bundzas.

viesis 18.jūlijs 2007 14:08
0 0 Atbildēt

esmu braucis ar BMW un pat ar 2 tādiem vienu 96.gada un otru 97. gada abi diizeli, viens bija tiko no itaalijas, otrs pa latviju dziits taapat kaa Omega, tas Bembis kurs bija Latvijaa dziits mazliet jau skrapsteeja plastmasas, un pa bruģi braucot jau kaut kas iegrabeejaas mazliet, Omegai nekas taads nav maniits. Par materiaalu apdari nu jaa varbuut BMW tur ir mazliet priekšā, bet kopeejais dizains manupraat Omega jaunajam modelim no 2000g. ir priekšā BMW jo BMW tomeer ir vecaaks modelis no 94.g, un remontizmaksas 100% buus lielaakas BMW nekaa Omegai, un tas ka Omega luuzt biezaak ir bulshit, ja autiņu visu laiku apskata un kopj tad nekas neluuzt par to liecina kaut vai servisa graamatiņa kur redzami visi remonti un apkopes 300000 KM garumaa.

viesis 18.jūlijs 2007 14:12
0 0 Atbildēt

un 2.0l motoram nav ne vainas ja nebraukaa pa dragreisiem kopaa ar mehaanisko kaarbu ir loti laba ekonomja pa šoseju ap 7l/100KM un pa pilseetu 10-11l/100KM var arii paspoleet uz sausa asfalat un kaartiigi griezot var arii normaali pagonkot, taa ka nav nekaads niikulis bet nav arii nekaads sporta vaaģis optimaalss varinats mieriigai braukšani jo ja buutu 2.5V6 + veel automaats tad to nespeetu pieliet bija taads bet gan vecais modelis Omega B patēriņs pa pilseetu zem 20l/100KM nenokritaas, bet dinamika tada pati var kaut vai saliidzinaat peec catalog.auto.ru datiem

trakaissuns 18.jūlijs 2007 14:23
0 0 Atbildēt

To Viesis:
nu labi, dizains ir gaumes lieta, par to nav veetrs striideeties.
Ja runa iet par tiem BMW diizeljiem, tad jaanjem veera, kaadi vinjiem ir meganobraukumi, jo kursh pirks biznesa klases diizeli, lai nobrauktu 200k km un paardotu? Un plus veel, kaa vinji ir dziiti!!!! Jo ar Omegu vnk taa pabraukt nevar, tapeec arii pa lielai daljai no milziigaas jaudas, liidz ar to slodzes + nobraukuma tie BMW ir jau taadi manaami apjaati.
Par to, ka Omega luuzt/neluuzt, jaa Tev taisniiba. Kaads saimnieks, taads auto. Ja normaali auto tiek kopts, pa lielai daljai nekas arii neluuzt, vienalga kaada marka. Tomeer - veelreiz atkaartoshu - BMW var jaat stipri vien vairaak, kaa arii dalja to dara, tikai peectam nekas tur vairs nav remonteejams;o)
Par 2l motoru Tev nepiekriitu, nu ir tas par maz IMO. Bet nu, ja Tev pietiek, why not? katram savs;o)

seatbelt 18.jūlijs 2007 20:54
0 0 Atbildēt

un kas tad Omegai var lūzt, ja nu vienīgi, BMW motori, bet pārējais viņai ir vienkāršs un uzticams, savukārt bembim viss tipa ir tik progresīvs, ka lūzt jo bieži un remonts dārgs.. bembis ir biezu ļažu vāgis, bet proletariāts brauc ar omegām un ir priecīgāks nekā biežiši ar BēMWē :p

nazis 20.jūlijs 2007 11:53
0 0 Atbildēt

BMW atšķirībā no Omegas ir ļoti labi sabalansēta auto t.i. - ja lūzt, tad viss pēc kārtas!
Vispār, Omegām ir ļoti laba kvalitāte, kas nav sliktāka kā līdzvērtīga gada gājuma Mersim vai BMW, ir tikai kvalitatīvi jāveic apkopes. Kaut kur lasīju, kas mani nedaudz izbrīnīja, jo Latvijā to neviens nedara, mainot zobsiksnu ir jānomaina sūknis(neatceros, eļļas vai dzesēšanas sist.) tā kā tā operācija izmaksā 150 - 180 ls, kas, salīdzinot ar iepriekšminētajām markām, neliekas visai dārgi!

msh 30.jūlijs 2007 1:41
0 0 Atbildēt

Visi slavē omegas, jo jaunas nopirkt tak nav iespējams, bet tie, kas pirka jaunas, noteikti lamāja par cenu kritumu :D No 2000 gada, cik gadījies dzirdēt, nāca omegas ar cinkotu apakšu...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti