Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen BORA 2003 Novērtējums: 10
sorry par kļudam!

A/m nobraukums - sk. bilde!
Comfortline komplektacija 130Zs TDI 4 motion
Mašīna joprojam ir dzīva un pat ļoti. Lielāko daļu kilometrus noripoja pa LV.

Stāvoklis ir tāds ka redzot mašīnas kuram ir spidometra ap 200tkm parasti nāk vājprata smiekli.

Visi amortizatori un lielāka daļa no piekāres ir rūpnīcas.

Gārākais stasts top.

Ja kadam ir jautājumi tad varat uzreiz uzdot.
 
Azatb @ 24.augusts 2007 0:00
Visi komentāri
 
seatbelt 25.augusts 2007 9:39
0 0 Atbildēt

400000, nu nez, var jau buut, ka tas ir ļoti pareizi ekspluatēts, ātrums jau ar tāds opja :)

Jānis 25.augusts 2007 9:44
0 0 Atbildēt

viss ir atkarīgs no blīves starp stūri un sēdekli, ja brauc sivēns var sajaat mašīnu arī ar 100K Nobraukumu un var uztureet ideaalaa kaartiibaa arii nobraucot 400K KM ja brauc normāls saimnieks, kurš nepiecūko salonu un regulāri seko tehniskajam stāvoklim, izskatās ka te ir otrais variants :)

Kamikadze 25.augusts 2007 11:16
0 0 Atbildēt

auto ir domaats lai brauktu nevis @#$%@%^% ap to :D

Eksperts 25.augusts 2007 14:41
0 0 Atbildēt

nekā neticama šeit neredzu, patiesībā jau Latvijā šādu kas brauc 100tk gadā ir pietiekami, Vācijā tā dara liela daļa darbspējīgās tautas kas dzīvo blakus bānim esošajās mazpilsētu privātmājās.
Savukārt Latvieši vēl joprojām tic ka no Vācijas ievestajām mašīnām var būt 150 tk vai 250 tk nobraukums. nemaz nerunājot par auto vecumu, varu pateikt ka 99% vāciešu nekad nepārdos auto ar tik mazu noskrējienu, jo tie vācieši ir riktīgākie kapeikpi****.
Kad pirku auto tikko novācijas, atveda pazīstams cilvēks ar Latvijā izietu TA. Pārējo pēc atvešanas apkopi bija jāveic pašam-sāņēmu auto tādā stāvoklī kā tas vācietis bija pārdevis. nu lūk- eļļa nebija mainīta kādi 30000km-rresp. tādu mazutu ne eļļu tekot ārā no dzinēja nebijām redzējuši, ščotkas vispār netīrīja bet smērēja(nezinu kā bija ar tādām iespējams braukt), logu mazgāšanas šķidruma vietā tīrs ūdens, nogulējām ar tosola mai;nu, un tā kā sākoties iemai uznāca lielāki mīnusi, tosols sasala.
Spriediet paši.
Lai vai kā -auto savādāk bija lieliskā gan vizuālā gan tehniskā stāvoklī,ko arī pašlaik apliecina jau 6 ekspluatācijas gadā.
rezumējums-vācietis ar auto brauc rūpīgi, bet taupa uz apkopēm, tāpēc neceriet ka vācietis pārdos auto ar 150tk km, tātad auto kam parasti ir visla'bākā cenas/auto kvalitātes attiecība.

Eksperts 25.augusts 2007 14:51
0 0 Atbildēt

Es tikko paskaitīju tā nobraukuma iespējamību. man sanāca ka nobrukt Latvijā ar auto 100tk km-kā divus pirkstus apmī**.
Skaitīju pēc sevis.
tātad-gadā 40000tk km. Dzīvoju rīgas centrā,darbs rīgas centrā, arī grozos pa pilsētu darba darīšanās ar savu auto, nu un kādas 2 reizes mēnesī-darba komandējums pa latviju. Kādas 2 reizes mēnesī pa vīkendiem braucu ārpus rīgas. rezies divas nedēļā sakarā ar hobijiem izbraucu ārpus rīgas 30km attālumā. pagājušo gad vienreiz izbraucu ārpus latvijas pa tuvējo A-eiropu(3.5tk km).
tas viss opā veido 40tk km.
Un tagad iedomājamies ka dzīvoju 100km attālumā no Rīgas(kaut kur cēsu apkārtnē privātmājā). tātad dienā 200km braucot uz rīgu u atpakaļ-gadā ir 46 darba nedēļas-kopā gadā 46 tk km braukšanai uz darbu un atpakaļ.
tagad iedomākjamies ka atvaļinājuma laikā braucam kadas 2 nedēļas pa eiropu.Nezinu cik cilvēki brauc 2 nedēļu ceļojumos, es 4 dienu ceļojumā pa A-eiropu nobraucu 3.5 tk. km pēc kā spriežu ka šādos 2 nedēļu ceļojumus nobrauktu vismaz 10 tk km.
pie šadiem apstākļiiem es gadā nobrauktu 96000 km.
Tā kā 400000 četros gados ir pilnīgi normāls saprotams cipars.
Nu tagad tik jāgaida apraksts.

seatbelt 25.augusts 2007 17:15
0 0 Atbildēt

ja taupa uz apkopēm, tad nekas jēdzīgs tur nevar būt, ja brauc ar vienu eļļu 30000km, motoram tas noteikti nāk par labu un paildzina mūžu, arī kaļķakmens nogulsnes ir laba lieta un, ja jau tehniskais un vizuālais stāvoklis ir baigi labs, tad uz dārgajām mazgātuvēm viņš ar braucis vismaz katru nedēļu un apkopes veicis regulāri, pilnīgi neloģiski tas izklausās..

Eksperts 25.augusts 2007 17:27
0 0 Atbildēt

Nav jau teikts ka visu mūžu brauca 30000a vienu eļļas maiņu, vienkārši pirms pārdošanas nolēma nedaudz ietaupīt. Lai vai kā dzinējs iet vienkārši lieliski, ir neticami ekonomisks sādas klases auto, atgāzes ir smieklīgi mazas (TA veči brīnās)
Par tām automazgātuvēm. ar vizuālo es domāju to ka nav skrambu, ās'viku, buktīšu,brmperi ar visi bez bojājumiem.
To ko dara automazgātuvēs , pat ielaistam un nekoptam autiņam var savast kārtībā pa vienu dienu.

Azatb 25.augusts 2007 20:42
0 0 Atbildēt

Ātrums bija pilsētā :)

TDI 27.augusts 2007 12:13
0 0 Atbildēt

Beidzot viens ir ielicis neizjaata drapaka izklaastu , kuram ,peec knapi 100kkm , nau ne izdegushu virzulju waj nopbirushu suuknju :)
400 un veelvairaak kkm , kopjot , ne tikai jaajot , var izpildiit ljohka :) Ja man nebuutu iespeeju pamainiit drapakus , tad arii mans golpvaagens jau buutu 400niekam paari paarskreejis . Pieturos pie principa ka ellja diizelim jaamaina ik pa 10kkm + ne3,14su santiimu uz ,reti vajadziigaam , rezerves daljam - peerku origjinaalaas waj labu ziimolu un tikai no uzticamiem tirgotaajiem + ljauju mashiinai straadaat :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti