Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi A6 2.5TDI 132kw 2002 Novērtējums: 9
Nopirku 2007. gada februārī. Pie temp. -20 izrakām no kupenas auto placī un pēc piepīpēšanas pielaidām momentā, izbraucām, pēc neilga laiciņa salons uzsila, hadene normāla. Salons- gaiša āda, koks, lielā navigācija- super, kārba- automāts, multistūre, arī ātrumus var slēgt uz stūres. Braukšana teicama-132kw kā nekā- uz šosejas apdzīt nekādu problēmu, patēriņs braucot ap 100km/h- apmēram 6 litri, pilsētā enerģiski braucot - ap 12 litri. Nomainīju tikai filtrus un eļļas. Braukšanas ziņā ļoti, ļoti patīkami, nogurums minimāls. Pusgada laikā nobraucu 40 000 pa Latvijas ceļiem, nomainīju aizmugurējos amortizatorus, šo to priekšā hadenei par 150 ls un priekšējos bremžu klučus, kā arī iztīŗiju spraugas starp radiatoriem- bija aizaugušas ar putekļiem, kā razultātā pe gaisa temp. +25 bišku cēlās temp.
Kopsummā biju ļooooooti apmierināts.
Līdz!
Decembra sākumā nobira motors. Lamāju sevi, jo domāju siksna plīsusi. Bet izrādas šiem V6 dzinējiem problēmu ir daudz. Neesmu speciālists neko daudz paskaidrot nevaru (atvainojos par terminiem un detaļu nosaukumiem) - sadalenes(abas) nodilušas konkrēti, kulačoki nodiluši un daži iebiruši dziļāk un ieķērušies zobratos kas arī apstādināja motoru, viens virzulis sakusis, forsunkas beigtas utt., viena bēdu ieleja.
Risinājumi:
1) ielikt lietotu motoru ( kur garantija, ka neatkārtojas );
izmaksas: lietots motors-900-1300 ls
siksnu un rullīšu komplekts-350 ls
eļļas uc. -50-100 ls
darbs 350-500 Ls
2) veikt kapitālo remontu ar jaunām detaļām;
izmaksas: detaļas - ap 1400 ls
siksnu un rullīšu kompl. -350
eļļas uc. -50-100 ls
darbs 350-500 Ls.
Izvēlējos 2. variantu.

Varbūt kāds var ko pakomentēt?
P. S. gribētos vēl braukt ar šo auto, jo ļoti patika.
marchiks @ 2.janvāris 2008 0:00
Visi komentāri
 
nomiks 2.janvāris 2008 8:25
0 0 Atbildēt

Un par kādiem nopelniem šis 6 gadīgais brīnums ir novērtēts ar atzīmi "9"???

Kasinsh 2.janvāris 2008 8:38
0 0 Atbildēt

Pats taču atbildēji, patīk braukt ar šo autiņu.
Taisi kapitalku un aizmirsti par V6 problēmām :)
Ja jau ieguldi tādu summu, tad priekš sevis, nevis kādam citam, vai ne?

azatb 2.janvāris 2008 9:52
0 0 Atbildēt

truka tikai lai vins pie - 20 nelektu...Kartejais mesls ...tikko no Lietuvas. Nobraukums laikam ap 100tkm.
Tadas vainas rodas ap 400- 500 000km originaliem. Taisi kapitalku bet tikai un vienigi AUDI centra. lai ir kam prasit ja bus sudigi sataisits

TDI 2.janvāris 2008 10:50
0 0 Atbildēt

un pareizi izveeleejies , lietoc matoors ira laimes speele , kapitalka ar labaam daljaam+labiem maisteriem ira stipri droshaaks pasaakums un ja gadaa sakrien 40kkm , tad atmaxaajaas veeljovairaak .

arba 2.janvāris 2008 12:05
0 0 Atbildēt

Ja grib , lai atmaksājas, tad jauns diznējs un pārdot, pārdošanas cenu dzinēja kapitālremonts nepalielinās

Modža 2.janvāris 2008 18:21
0 0 Atbildēt

Cik zinu, šitiem dzinējiem ir problēmas ar eļļošanu šīm sadalenēm + švaks materiāls.
Dīvaini, kāpēc Audi neatsauca šos defektus...

Eksperts 2.janvāris 2008 21:13
0 0 Atbildēt

Nu ko gan te var piebilst.
Kārtējais nelaimīgais, kurš uzskatīja ka labāk nopirkt viduvēju un lietotu subpremium klases auto nekā jaunu labu vidējās klases auto. lūk arī rezuļtāts. Un tur nav nekā dīvaina, kas Jūs domājat vācieši ir stulbi un pārdod pa lēto (šādi auto maksā apm.14000Euro, kas ir loti maza summa salīdzinot ar to sākumcenu) pāris gadus vecus auto???
Esmu sēdējis pāris gadus vecā Volvo ar 300 pāri tk nobraukumu (benzīnniekam ne dīzelim!!) un nevarēju atrast ne salonā ne auto ārpusē jebkādas nodiluma pazīmes. Tāpēc kad skatos ss.lv sludinājumus dažādiem 5-8-gadīgiem dīzeļ audi,volvo, mb, bmw ar padilušiem saloniem, ar lielām mokām spēju iedomāties kāds ir auto patisais nobraukums.....
Ko darīt šajā situācijā- saremontēt un tad iespējami ilgi braukt,cenšoties "atsist" remontizdevumus, kaut gan ņemot vērā, ka šie nav tie ekonomsikākie dzinēji, izdarīt to nebūs viegli.

autoexperts 3.janvāris 2008 13:06
0 0 Atbildēt

Es vienmēr esmu apgrīnojis tos lētticīgos ļuaudis, kuri ss.lv cer atrast: "labi kopts, tikai svētdeinās izbraukts utt..." tehnikas jomā lētu brīnumu nav, žēl, bet tāda ir realitāte! Gan jau arī mūsu tauta sapratīs, ka jauns, kaut vai mazauto, ir labāks pirkums, nekā lietots un nav jau svarīgi, cik ilgi lietots, pa 2 gadiem jebkuru auto var pārvērst par nevērtu virsbūves rezerves daļu kaudzi! A to mūsu tauta, visticamākais, sapratīs tad, kad premium kļūs par pārāk lielu apgrūtinājumu.

Novēlu autoram nākamreiz iegādāties patiešām labi koptu "līdzbraucēju"! ;)

Kasinsh 3.janvāris 2008 14:16
0 0 Atbildēt

Es arī brīnos par ražotāja attieksmi, te paši vācieši V6 TDi atzina par problemātisko dzinēju, te Multitronic kārbu... Tikai par visu jāmaksā pircējiem, nevis ražotājam. Bet tas ir viņu fūzels.
Princips lietotajam ir tāds, ka rezultāts nekad nav zināms. Kam paveicas, kam nepaveicas :) Tas gan nenozīmē, ka tagad visiem mērķis ir jauna Corsa :p

autoexperts 3.janvāris 2008 17:22
0 0 Atbildēt

Nu tas mazauto bija tikai kā piemērs :)) vispār jau tagadējie vidējās klases auto ir tikpat ietilpīgi, praktiski, jaudīgi un ekonomiskāki par šo A6, bez tam, tieši šis dzinējs ar Multitronic ir milzīgs darvas pilnies Audi sejā, jo arī A4 bija tieši šis pat defekts un pilnīga novēršana iespējama tikai nomainot uz jaunu detaļu :(( protams, tas remonts tāpat nav tik liels kā starpība nopērkot jaunu auto, bet visi kreņķi un tā sajūta, ka nezini, kurā brīdī apstāsies :(

MC Hammer 3.janvāris 2008 18:54
0 0 Atbildēt

Par tiem mazauto.

Nopirku trīsgadīgu Accord vagonu par 13 kE

Interesanti - kas man no jauniem no mazauto sanāktu par šādu naudu ar ādas salonu, dalīto klimatu, lietus sensoru, kruīzu un pārējām eksrām..

Škoda? Ar 1.6 MPI un tizlo Karlo servisu?

Hjundaigetzs? ...kurā iekāpjot katru reizi jutīsies appi$ts

Protams, ka 1.4 kilolati IR ieberziens, tomēr tas nav salīdzināms ar to 30% vērtības krituma ieberzienu, kas notiek brīdī, kad tu savu jauno pliko Opeļastru izripini no salona :P

autoexperts 3.janvāris 2008 21:25
0 0 Atbildēt

MC Hammer 'am

Vispār jau tas vērtības kritums 30% izripinot no salona ir tad, ja gribi atdot atpakaļ dīlerim savu auto. Reālā tirgus cena tāpat ir līmenī un īpaša krituma nav vēl pēc pus gada, ja nav daudz braukts. paskaties tagad pat ss.lv- Wess savu nojāto demo pārdod- pat 10 000 EUR kritums nav, a noskriets jau vairāk kā 2000km (zils M3 tagad ir nopublicēts tur :) ) nu nav tas 30%!

Un tas Accord- tagad tas pats Civic arī ir ļoti normāls, sedans maksā vien nedaudz virs 20 000 EUR, bet tas ir jauns, ar garantiju un visām "ekstrām" ! nevajag jau salīdzināt ar Getzu uzreiz, piedevām apdiršot to auto- tam ir savi pircēji un tie ir priecīgi par savu pirkumu, brauc un bākā ielej 2x mazāk kā tu, remontos atdod Nx mazāk kā tu un vispār viņi arī aizbrauc visur, kur tu vari aizbraukt :))

p.s.
Lai nu kā, es arī labāk braucu ar 2-3 gadi vecu auto, bet tad arī ļoti rūpīgi pārbaudu, ko pērku, dīleru diagnostika ir viens no piemēram :)))

vaajpraac 3.janvāris 2008 22:00
0 0 Atbildēt

Es biju domaajis, ka visi zina, ka A6 jaanem vai nu ar benziinu vai 2,0tdi. V6 toch saks pa pilnu programmu

Kasinsh 3.janvāris 2008 23:21
0 0 Atbildēt

Nevar tā viennozīmīgi apgalvot, dotajā brīdī braucu jau ar trešo V6 TDi (tāds pats 180 zs motors) un bēdu nezinu.
Protams, risks pastāv vienmēr, taču tā bauda braucot :))
Šis aparāts nav domāts degvielas taupīšanai, ar to ir jāmin, jo iet tas daudz asāk par 2.8Q...
Es ar savējo, tikai Quattro, regulāri iekļaujos līdz 9 litriem, tiešām asi braucot.
Klusums salonā, akustiskais komforts, dinamika, patēriņš pie tās jaudas, sabalansētība ar Tiptronic kārbu - ir daudz plusu, kādēļ ļaudis riskē ar šādu A6, nevis pērk jaunu ar garantiju. Ar 1/3 ekstrām :)

autoexperts 4.janvāris 2008 16:24
0 0 Atbildēt

Nu nav jau tik "ass" tas autiņš, kā tu te raksti! Es pabraukājos ar A6, kuram bija 3.0 dīzelis un Quattro arī dzan, dinamisks, bet ne jau raķete. Piem Focus ST ar T5 motoru ir dinamiskāks, sākot ar papīru, beidzot ar reālo braucienu, mēs pat tos autiņus salikām: Opel Astra OPC, A6 3.0 un BMW 330d... un ziniet, tas Opelītis vinnēja, lai arī motors vismazākais! :))) arī troksnīšu tajā A6 netrūka un dīzelīti arī salonā dzirdēja! Nevienā mašīnā nav kapa klusuma, vismaz es ar tādu vēl neesmu braucis :)) visās kaut kas iekrakšķas un iebrakšķas, bet tas ir mūsu slikto ceļu dēļ. Tas ir, ka šādi autiņi īpašniekiem aizmālē acis, tie stāsta, cik viss ir forši utt, neatzīsies taču, ka viņu lieliskais "vācieties" grab un arī jāremontē vēl ir :)))))))

autoexperts 4.janvāris 2008 16:28
0 0 Atbildēt

nepārprotiet- Focus tikai salīdzināju, jo to nodirš kā darba vāģi, naglu kasti, utt...! Opel Astra OPC izvēlējāmies, jo tai dinamikas rādītāji bija vēl labāki un sevi arī attaisnoja uz šosejas, piedevām ar vēl mazāku motora tilpumu kā Focusam!!!

Kasinsh 4.janvāris 2008 17:28
0 0 Atbildēt

Labs. Nu nevar salīdzināt Astra OPC, kas ir izteikts nišas produkts (tieši tāpat kā Focus ST) ar izteiktu ģimenes autiņu, kāds ir Audi A6.
Man nepieciešams plašāks, lielāks un ērtāks braucamais. Ieliekot bērna sēdeklīti tādā pseidosportwagenā, mugura būs līka :)

Bet nu OK, katrs par savu pārliecību cīnīsies un kritīs.
Arī es neapgalvoju, ka reiz nepārsēdīšos atkal uz jaunu. Kas zina ;)

autoexperts 4.janvāris 2008 18:20
0 0 Atbildēt

Zini Kasinsh, es jau salīdzinu tāda azarta pēc- ģiemenes/biznesa klases auto pret mazu un sportisku kompaktnieku. Reāli patīk to cilvēku sejas izteiksmes, kad ar to pašu OPC vai ST uz Jūrmalenes spied garām, kuram uz kapota smuki cipari: 2.8Q vai 530d un tas visiem spēkiem cenšas pārspiest, bet nekā :)) Es pats kādu gadu nobraukāju ar A8 3.3 BiTurbo dīzeli un kvatru, iespaidi ir tie labākie, bet remonts.... tas ir tā autiņa sāpīgākā lieta :((( kopā ieliku ap 2000Ls, neskaitot 18" ziemas riepas :))) Un kad pārdevu, tas pircējs vēl bija jāmeklē, jo tā kā man bija pēdējais gads tam modelim un arī aprīkojums maximālais, tad cena bija tāda, nu... '98 gada un bez ekstrām ar 2.5dīzeli varēja divus nopirkt par to naudu :))

jānis 4.janvāris 2008 21:12
0 0 Atbildēt

Ziniet ko veči , ko jūs te ņematies ar saviem dīzeļiem A6 un 2,8Q , ja kas tad man ir parasta škoda 2,0 TFSI , drusku pārprogramēts vadības blogs , iegūti vēl 45 ZS klāt un kopā es ar nieka 245 ZS un man ar necilo santehniķa vāģi neviens BMW 530 d nestāv ne tuvu dimamikas ziņā klāt , ja nu vienīgi SUBARU impreza WRC , bet arī ar to var iet skrieties .................. bet par ekonomic te protams neiet runa un kur nu vēl par dīzeļiem .....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti