Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi A4 1996 Novērtējums: 8
SVEIKI! Gribētos pastāstīt par savu A4. Tātad manā īpašunā būs jau gadu, tika iegādāta no Beļģijas, motors 1.6 tika iegādāts par 5000EIRO, nu itkā ir nedaudz padārgi bet autiņa vizuālais, gan tehniskais stāvoklis pirkšanas brīdī bij nevainojams. Esmu ļoti daudz dzirdējis visādus mednieku stāstus, par neizturīgo priekšējo piekari. Nu kāds procents no tā stāstītā būs patiesība. Jo piekare galīgi nav domāta zemes ceļiem, tik pa piķi. Personīgi es nobraucot pa LV 10t. km. samainīju 2 šarnirus un 1stūres pirkstu, nu es neteiktu, ka tas ir baigi dārgi salīdzinot ar to, ko sniedz auiņa komforts un vadamība. Jo galu galā cik tad irgi brauks ar B4, un A100, kuriem piekare ir ilgmūžīga. Bet protams visu jau nosaka katra braukšanas stils, un manieres. Runājot par motoru, nav nekāds dižais bet tomēr savi (101 ZS) IR un man pietiek, toties , ja nu kas remontos nav jāizliek summas, jo motors ir bez turbīnas un ir vienkārš, kā pieckapeika. Runājot par degvielas pateriņu pilsētā zem 10l nav iesējams palist, esmu visādi eksperimentējis, tākā lai nestāsta tie kuriem pilsētā ir 7L. Vismaz par mazajiem motoriem. Bet tas nu tā. Par priekšējo ritošo varēsu pastāstīt vairāk kad būs tūlīt izieta TA, bet varu ieteikt labāk restaurēt priekšējo piekari neka pirkt veikala krutonus, ja vien nepērk oriģinālās audi daļas, bet savus 25Tk ar restauretu daļu autins noripo bez probl. Jāspriež jau katram pašam, bet varu teikt, ka šī autiņa uzturēšana nav no lētajām. Bet komfort to visu atsver. Par TEH. ST PĒC TO. Ziņosu
 
Jānis @ 8.marts 2008 0:00
Visi komentāri
 
shiiris pljee 8.marts 2008 1:22
0 0 Atbildēt

a pa cik pirki pashu kuzavu , ja tikkai par 1,6matouru 5000keur atlociji ??

msh 8.marts 2008 6:39
0 0 Atbildēt

Šīri neāksties, tu tak saprati, ko viņš ar to domāja ;)
Par priekšejo piekari - viena audista vārdi - ir ok, ja izmanto labas detaļas un neplīst arī pa graņķarofku braucot. Pašam nav bijis A4 un arī tik drīz nebūs - negribu. Par tiem 1.6 100 lopiem - kas tad ir, ka 100 lopi? Padomā, pie cik augstiem abarotiem tie pamostas ;) Bet toties klasiskam 1.8 karburatorniekam ir lielāka grieze - gan dēļ griezes, gan svara vecs B2 kaplis ar 1.8 karburatornieku izkodīs A4 1.6 dajebkādās situācijās līdz vismaz 100 kmph - kad lopi un aerodinamika sāk spēlēt savu lomu.Golfam vēl 1.6 der, bet ne jau Audi - sieviešu mašīna :D Tas arī ir iemesls, kāpēc nopietni braucēji ņem 2.8 un uz augšu - daudz lielāks degvelas patēriņš nebūs, bet braukšanas komforts gan...

Eksperts 8.marts 2008 9:59
0 0 Atbildēt

"Bet komfort to visu atsver"

Kāds komforts???
Šaurais salons, cietie benķī, benzīnu rijošais nemototrs, pacietā piekare??
Principā tas ir tipisks vācu vidējās klases auto, liekams līdzās Mondeo,VectraB, lielai daļai vidējās klases japānu, ar izņŗemumu ka audi ir no visiem šiem labākā ska;ņasizolācija un cerība ka pēc pāris gadiem pa Latvijas bruģi salons negrabēs tik traki kā pārējiem šo gadu vidējās klases auto.
Vārdusakot nekas īpašs.
P.S. 2 šarnīri un 1 stūres pirksts uz 10tk km tas ir ļoti daudz.
Ja man katru otro mēnesi automašīnai būtu jāmaina 3 detaļas piekarē, es būtu ļoti apvainojies uz šādu auto un ieliktu vērtējumu 4.
Bet nu cerams ka tas tikai sākumam, kā saka-jānovērš tas ko ieprieksējais saimnieks ielaidis.

Eksperts 8.marts 2008 10:02
0 0 Atbildēt

Hmm, varbūt tas ka ir 1.6 dzinējs ir uzskatāms pat par plusu. Mazāka iespēja ka šis izmanots kā autobāņu mašīna.

msh 8.marts 2008 19:37
0 0 Atbildēt

"Eksperts" [pēdiņās, protams] laikam ir tipisks hamburgeru rīma - "šaurais salons, cietie ķebļi, pacietā piekare" :D Es esmu pieradis pie sava B3, pirms kāda laika sanāca ilgāku laiku pasēdēt iekš C5 - aizmugurē vietas tiešām ir vairāk, bet tas arī viss. Pie ruļļiem sēžot vēl nekas, jo jākoncentrējas uz ceļu, bet blakussēdētāja vietā sēdēt bija garlaicīgi - recaro ādas ķebļi nelikās pārāk jauki [parasti braucot, protams] bet vietas priekšā vairāk nekā B3 nav. Nu vienkārši nav. Platāks ir, bet to vietu iznieko viduskonsole, vienīgo papildus vietu priekšā sēdošajiem dod uz iekšu ieliektās durvju abšivkas un viss. Bet viens otrs sauc C5 par "mazlitrāžas limuzīnu"...
Ak jā, mans garums ir 1,95 m, un ar to B3 salons man pietiek atliektiem galiem ;)

Kasinsh 8.marts 2008 22:24
0 0 Atbildēt

Nav ne vainas, tas motorītis tiešām velk normāli. Patēriņš pilnīgi adekvāts, vidēji tie paši 8 litri vien ir.
Komforts patīkams, labi aprīkoti un klusi (tipa, negrab panelis un salons).
Vidusmēra latvieša laba izvēle.

Dzerajs Musha 9.marts 2008 9:24
0 0 Atbildēt

Motors viegls, taapee piekare nebus daudz jalabo. Sita pati piekare nak ari smagajiem 1.9 TDI un 2.8 - tiem gan pa musu bedrem sanak mainit visu ko daudz un dikti ;)

10 prieks 1.6 ieks smagas bundzas ir ok. 1.8 butu ekonomiskaks

Agaga 9.marts 2008 15:14
0 0 Atbildēt

Dzīvo Laimīgs un drošs, jo motors tiešām šitas 1,6 ir bez problēmām. Tā es esu dzirdējis.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti