Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi A4 1.8 quattro Avant 2000 Novērtējums: 7
Auto ir 2000 gada B5 facelifts 5- atrumu benzīns manuālis no vācijas nobraukums 180k. Latvijā pirmais īpašnieks braucu vienu gadu.

Skākšu ar negatīvo.
Pirmajā gadā, braucot pa Latvijas ceļiem 4 mēnešus, uzreiz noplīsa abi stūres pirksti, kopā 50 eur pats nomainīju. Tad noklājās ABS bloks, nevar ar VAG pieslēgties, bet par to tehniskajā paldies dievam nepiesējās, jo ABS lampiņa nomirkšķina un tad nodziest, pārbaudot sensorus tur viss kārtībā, nāksies meklēt ABS bloka donoru. 90+ gadu mašīnām ABS bloki Vāciešiem beidzās nost kā mušas, jo galvenā mikroshēma blokā ir ticiet vai nē piestiprināta, ar kaut kādam ļurkājošām stieplītēm, kas pa mūsu ceļiem kratoties atlec. Itkā varot salodēt, bet čakars + nevar zināt cik nokalpos, ja ir labots. + Vasarā tam ABS vispār nav pielietojuma, ziemā pedālīti līdz grīdai nevajag spiest, normālas riepas ar dziļu protektoru un tāds ABS liksies, kad ir domāts priekš blondīnēm.
Dzinējā nācās nomainīt ķēdes spriegotāju kas izmaksāja 300 eur, jo parādijās klabošas skaņa. Moller audi centrā diagnosticēja ka spriegotājs nokalpojies. Neko nomainīju viss atkal klusi. Pirms skates ieskrēju servisā jo klabeklis priekšā aizmugurē, rezultātā jāmaina aizmugurējās 2x lielās bukses, priekšējās 4 augšējas sviras, aizmugurējā savirzes svira + jāveic Savirzes regulēšana tāmīte uz 310 eur. Bet visā šajā es saskatīju pozitīvo. No vecās piekares palicis 4 apakšējās sviras priekšā, un 1 savirzes svira aizmugurē : D

Secinājums, ja pērkat 10+ gadu vācieti no plača, tad rēķināties ar 800 eur + -, ko jūs ieguldīsiet mainot nokalpojušās detaļas, alternatīva ir meklēt cilvēku, kas auto kopis un tajā ir jau ieguldījis naudu, un pirmajā gadā nesaskries šādas summas.

Par pozitīvo.

+QUATTRO ziemā, jūs esat karalis. Kamēr bembisti mokās pa piesnigušiem iekšpagalmiem, jūs dzerat kafiju un smīkņājat ejot cauri kupenām kā buldozers ! Lietus, sniegs ļoti stabili stāv uz ceļa, iet kā pa sliedēm. Izbraucot no līkumiem ātrā paātrinājuma nekas nekur nespolējas, kā priekš piedziņai vai RWD, riteņi kā pieskrūvēti pie ceļa.

+ Ļoti kluss, laba salona izolācija
+ Nav rūsas, bundža kā jau B5 audi, tehniskajā pastaigājot pavērojot auto apakšu, neviena rūsas pleķīša. Ja paņem lupu, tad pie bagāžnieka 2 3x3mm sakunkuļojumi, bet tā pa lielam rūsas nav.
+ Mīksta piekare. Nesen iesēdos japānī Nisānā kaut kādā, man līkās kad pēc Audi es jūtu katru asfalta nelīdzenumu, un uz mini bedrītēm zobi klab, kratoties. : D

+ Salīdzinoši ar jaunākām AUDI paaudzēm, lēta piekare, jo detaļas pārklājās ar VW passat. Priekšu visu nomainīt var nopirkt komplektu poli pa 160 eur, un dragāt. Aizmugurē, arī nekas dārgs 2x sailentbloki lētākais piecīti maksā, un pats var nomainīt 2x bukses kā jau visiem, cenu diapazonā 7-20 eur, un 2x savirzes sviras +- 20 eur. Bet katru gadu jau neplīst un ironiski, ka darbs servisā izmaksās vairāk nekā paša detaļas. Ja pats māk nomainīt tad sanāks braukt ar Audi, par Golfa remonta tāmi.

+ Liels detaļu klāsts, spoguļus neviens jums nespers, jo šrotā ir pārprodukcija : D

+ Nav Turbīnas un tas ir pluss. Jo gluži vienkārši viņa nav jāmaina pa 150t/km + kā zināms turbīnas karsē motoru un nokauj eļļu to kristalizējot ar savām 600 C grādu temperatūrām, kas padara to duļķainu un var aizdambēt svarīgus eļļas padeves kanālus dzinējā.

+Kvalitatīvs salons. Ādas sēdekļu nav, un nevajag elpo labi, ziemā neatsalst pēcpuse tikko iesēžoties un pa brīnumu nekādu nodiluma pēdu, salonā neviena podziņa nav nodilusi.

+ Xenon facelift lukturi. Spuldzītes maksā divas komplektā +- 25 eur un braukā 2-3 gadus + regulēšana 5 eur. Toties pierodot pie xenon apgaismojuma, halogēnie liekās kā veci padomju laiku kabatas lukturi, kas neko neizgaismo.

+ Degvielas patēriņš. Ticiet vai nē, izmērot ar kanniņu, man sanāca jauktā ciklā 8.3 Litri benzīna uz 100km ar visu quattro.

+ Nav dīzelis. : D ziemā var atklausīties no biedriem dīzelistiem par klabošiem kompensātoriem, nokautiem dīzeļa sūkņiem, aizķepušiem filtriem un ziemā nelec, un sprauslas gļuko 300 eur. CSDD Atgāzes neizgāju. Salons kratās kā traktora stūre. Un paklausoties cik maksā remontu tāmes jājautā vai tas dīzelis tiešām ir tik izdevīgs. Piesēdies pie 1.9 TDI dīzelista VW paspaidi kompi skaties pilsēta 9,5 litri, kur tad ir tā mega ekanomija ?

Benzīns- gāze ir daudz saprātīgāks risinājums. + ņemot vērā ka tāds pats dīzeļa auto maksā daudz dārgāk nekā benzīna.

Neskatoties uz daudziem mīnusiem, kas galvenokārt saistās ' Atkal svira jāmaina' auto ir daudz plusu, kas to kompensē.
Burnits @ 5.septembris 2016 0:00
Visi komentāri
 
manerheims 7.decembris 2016 11:43
0 0 Atbildēt

Tu pilnā nopietnībā domā, ka tavs 1,8 benzīns ēd mazāk par 1,9 dīzeli?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti