Lasītāju pieredze par saviem auto

Mercedes 300D W124 1985 Novērtējums: 10
Nu tad tā. Auto iegādājos kaut kad pagājušajā pavasarī. Meklēju dikti ilgi, gandrīz jau biju zudējis cerības, bet paveicās. Pirms iegādes bija vairākas prasības, pirmkārt, bez ekstrām, nu vismaz maksimāli maz, OK tas vēl būtu sīkums, otrkārt ar manuālo kārbu, 5pakāpju.. Un te nu sākās problēmas, jo atomobiļi ar tik lieliem dzinējiem parsti tomēr nāk ar automātiem, vot, a tos pakaļ met.. Un galvenā prasība bija nenokauts motors, jo, kā zināms friči arī nav dumji, ja daudz jābrauc, tad ņem dīzeli, un tad mauc kamēr zaļš gar acīm.. Nu tad to visu sasummējot kopā parādījās visai pesimistiska aina. Katru dienu lūrēju netā vai tik nav kaut kas jauns parādījies, visus iespējamos variantus jau biju apbraukājis, bet bez rezultātiem. Vienam motors "rukšķ"(raksturīgā skaņa MB dīzeļiem, kad jau sen ir laiks mainīt dzinēja ķedi un zobratus), otram bomži uz pakaļējā vāka uzmetuši katlu ar griķiem no trešā stāva, trešajam "žena dura, bja, tramvaj ņeviģela" rezultātā priekšējais spārns nomīcīts.. utt., utjpr.... Vēl viena problēma bija tāda, ka dārgāk par 3300$ pacelt nevarēju, bet nu nospīdēja. Atradu vienu baltu gulbi, kaut gan sākumā nodomāju, ka tik taksis nav bijis, bet nebija.. Nu saimnieks teica, ka no Beļģijas, viens īpašnieks, pensionārs 1925. gadā dzimis utt. Nu es, protams, "noticēju", saku laižam uz servisu pie vīriem dīzelistiem, palūrēt, kas lācītim vēderā. Šis uz mani nolūrēja, kā Ļeņins uz kapitālismu, bet piekrita. Aizbraucām uz servi un ko domājies, gandrīz paģibu. Viss bija pilnīgi ideāli, dzinēju testēja 2h, rāva ārā visas forsunkas (pie cik atmosfērām veras vaļā, jo ir noteikti rādītāji pēc rūpnīcas datiem jaunām un tādām, kuras būtu jau laiks mainīt, reāli tas būtu jādar apmēram pie katriem 100000), katru atsevišķi pārbaudīja ar spiedienu, kartera atgāzu tilpumu mērīja (gredzenu nodiluma rādītājs, ja liels atgāzu tilpums, laiks remontam. Tur bija kaut kādas normas, no galvas neatceros), nu un protams kompresiju, kas arī bija ideāla.. Nu finālā onka no servisa paziņoja, ka izmantotais dzinēja resurss ir tikai 1/3, un, ka tik vecu MB dīzeli un tik labā stāvoklī viņš redzot tikai otro reizi ... Bet bija jau spidometra tuvu 300000!!!!!!! Nu biju kaut kad bērnībā dzirdējis, ka MB dīzeļiem pie normālas apkopes un ekspluatācijas dod 1000000, bet īsti neticēju.. Priecīgs biju bez gala, sapiķoju un auto bija mans.

Tagad ir jau pagājuši 8 mēneši, kopējās remontu izmaksas ir kādi 300Ls pa visu šo laiku, bet braucu es tā kārtīgi, daudzuma ziņā.. Galvenās izmaksas sastāda tomēr ritošās daļas remonts, nācās nomainīt amortizatorus priekšējos, iepriekšējie bija galīgi veci. Jāsaka tā, ka 18 gadus vecam auto tas ir maz, jo lielākā daļa detaļu, kas ir mainītas ir mainītas tāpēc (g. k. bukses ritošajā daļā), ka gumija jau palikusi veca un polimerizējusies, līdz ar to cieta. Nopietnu defektu nav bijis, tfu, tfu, tfu, pār kreiso plecu. Visā visumā detaļas nav nemaz dārgas, pie tam viņas bieži nevajag mainīt. Ja MB kaut kas ir nomainīts, par to var aizmirst, ar noteikumu, ka detaļas ir orģinālas. Tādas var iegādāties firmā MB Bus uz Graudu ielas pretī Autofavorītam.

Kopumā ņemot auto nostrādāts perfekti, gan tehniski, gan arī salons, esmu ļoti apmierināts esmu ar savu gulbi. Vēl kas, degvielas patēriņš ir ievērības cienīgs. Pa pilsētu ap 9l , bet pa šoseju jej bogu neticēsiet 6-7. Goda vārds, Rīga - Tallina 40l (vasarā). Nu asinssuns nekāds baigais nav uz 3,0l tikai 109 Zs.. Bet ar trešo robu var uzsākt, bet labāk nevajag : ) Leca šoziem pie visiem megamīnusiem kā pulkstenis. Uzsilst salons ārprātīgi ātri, pats biju reāli uz pauzes par šo novērojumu, bet tas laikam ir raksturīgs visiem MB. Nu varētu vēl slavēt un slavēt, bet lai nu paliek, jāsaka, ka tomēr ar savu dizainu tas īpaši neizceļas, tāds robusts, varētu pat teikt, ka pamatīgs klucis, viss tāds liels un nopietns. Auto ir ljoti megauzticams, un drošs, visu cieņu MB inženieriem.. Tikai faniem domāta un nosvērtiem cilvēkiem, jo salauzt tādu auto ir viegli. Ja gribas ko asāku, benzīna dzinēju palete ir ļoti plaša... Tas nav auto sekunžu skaitīšanai līdz simtam, vai rekordu stādīšanā, kurš uz sausa asfalta uzgriezīs vairāk "saules". Auto ir ļoti piemērots gariem ceļa posmiem un mierīgiem braucējiem, tā lūk... Absolūta klasika, āmen..
Dīzelists @ 16.marts 2003 0:00
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Renoir 4.augusts 2005 10:22
1 0 Atbildēt

Kurš te runāja par rūsu? Uz 1985. gadu rūsa varētu būt šur tur, bet ne obligāti. Tas nav Opelis, kā te viens gudrinieks iepriekš minēja. Rūsē pārsvarā sistie, reti mazgātie un nekoptie.

Wilsons 29.jūnijs 2005 18:07
1 0 Atbildēt

MB taas ir paarbaudiitas veertiibas!!! Ja kaads to apshauba vinsh ir mulkjis........

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti