Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda Concerto 1991 Novērtējums: 8
Sveiki! Man ir tāda ne visai izplatīta Honda kā Concerto. Motors 1.6,16V, 122 ZS. Bet spriežot pēc degvielas patēriņa un asuma varētu būt ka fricis ir uztjūnējis kādus zirgus klāt- 320 bmw grauž nagos. Autiņš Latvijā jau tika atvests ar cietajām atsperēm un ir pagrūti Rīgas ielās, bet toties uz šosejas- līp pie ceļa. Un tehniskajos ir rakstīts ka max. speed=190, pa Jelgavas šoseju reiz pamēģināju 195 izdevās izspiest. Japānis kā jau japānis- sāk rūkt pie 4 tūkstošiem.
indzja @ 26.augusts 2003 0:00
Visi komentāri
 
Kamikadze 26.augusts 2003 18:27
0 0 Atbildēt

man domaat, ka fricis neko nav tjuuneejis klaat, 320 bembis jau neizceljaas ar baigi labo uzraavienu savukaart tai hondas vieglajai bundzai ar 122 lopiem vareetu buut tiiri viegli iespeejams uzraut sotaku iisaa laikaa

Gasjs 27.augusts 2003 9:34
0 0 Atbildēt

Vai tik šī autiņa platfomu vēlāk neiepirka Rover un nesāka ražot tos aparātus, ar kuriem tik daudzi mūsu CPisti braukā?

indzja 1.septembris 2003 12:43
0 0 Atbildēt

tieshi taa Gasjs. Un burka nav nemaz tik viegla. Nav Civiks.

BiBenDums 10.septembris 2003 17:50
0 0 Atbildēt

-

sultans 18.janvāris 2004 19:11
0 0 Atbildēt

Sveiki, sveiki, par to jaudu gan nedaudz pārspīlēti, jo kā uzrāda tehniskā informācija (datorprogrammas Bosch, Tecdoc utt.), tad šāda gada modelim 1,6 l motoram ir 82Kw jauda jeb aptuveni 111 - 112 Zs, nezinu kur ņemti Jūsu tehniskie dati, varbūt padalīsities.

Aigs 14.janvāris 2005 10:19
0 0 Atbildēt

Nekas nav pārspīlēts ar jaudu. 1.6 motorīts ar vienu sadales velvi jauda ir 112 Zs, ar divaam sadales velveem jauda 122 Zs.

silver200 3.marts 2005 15:46
0 0 Atbildēt

Man ar i šitā neparastā Honda 1.6i 16v ar vienu sadaleni - patiesībā unikāla konstrukcija, jo parasti 16v motoriem ir divas. Savā ziņā tas ir pat pluss, jo, ja mainot zobsiksnu grib mainīt arī spriegotājrullīšus, tad naudas izteiksmē atšķirība ir ievērojama. Tā jaudas starpība nemaz arī nav tik liela, lai daudz ko mainītu. Tiešām neko sliktu nevaru teikt, izņemot problēmas ar rezerves daļām. Tās grūti atrast un maksā padārgi, toties kvalitatīvas. Uzliku konisko filtru, iegūstot daudz patīkamāku skaņu un uzliekot vieglos diskus arī dinamika ir ievērojami labāka. Runājot par max ātrumu, uz Jelgavas šosejas izdevās sasniegt 200, bet tas jau atkarīgs lielā mērā no laika apstēkļiem, respektīvi, vēja. Tuvākajā laikā grasos nomainīt arī izpūtēju pret nopietnāku(diezgan pārsteigts biju izdzirdot servisā, kur to darīšu, ka mašīnas apakša ir praktiski identiska preludei), redzēs kā tad lidos ;). Par piekari arī sakāms tikai tas labākais, kaut arī nav sēdināts, uz ceļa turās labi, nezaudējot komfortu, kas garākos pārbraucienos tomēr baigi patīkami. Vēl viena pozitīva lieta ir gāzes amīši, kas kalpo ievērojami ilgāk par eļļas. Vienīgās problēmas ir ar elektrību, piem. elektriskie logi dažreiz streiko, bet to var novērst iztīrot mehānismu un pārbaudot visus kontaktu savienojumus. Tas pats ar centrālo atslēgu. Būtībā labs autiņš un, pretēji dzirdētiem viedokļiem par pilsētas mašīnu, ideāli piemērots arī tālākiem un ātrākiem pārbraucieniem.

Hondufans 22.septembris 2005 22:44
0 0 Atbildēt

man jau sis auto ir ceturto gadu,nekadu lielu problemu.Pa siem gadiem nomainiju ūdens sūkni-16ls.Tagad gāju TA,izsvilpa ārā-hadene jāpārlasa.Bet vispār auto ok!!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti