Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi gt 3000 1996 Novērtējums: 8
Sveiki visi!
Gribu pastastit par autinu kuru pusotru gadu atpakal atdzinu no vacijas ar 285000km nobraukumu. Kopuma ar masinu tiku nobraucis pa gadu ap 45000. Tad tas tika nopardots manam pazinam lietuvaa. Tad nu taa... Masina 96 gada, 3,0 V6 automatiska karba, bez turbinam, visas extras, 218 zs. Teiksu taa, kadus divus gadus atpakal es ari biju to kliedzeeju sarakstaa, kas gudri breeca, ka gt 3000 ir labs tikai ar turbiinaam. Kaadu nedeelu palietojot vr4 biturbo micuku, man nacas nedaudz aizdomaties. Protams, automobilis super, uz goda, bet tikai brauksanai pa vacijas autobaniem. Ja tev ir kaads uzticams darba zirdzins un tev tada masiina vajadziiga tikai lai "attjanutsa pa polnoi", tad ta ir, neapsaubami, lieliska izveele, bet taka es velejos masinu ikdienas lietosanai, tas taa ir kaa ir. Nu, bet tagad izskaidrosu siikaak. Salidzinam: VR4 biturbo, 6pak manuala karba. 4wd un 4ws. Lidz simtam ieskrienas apmeram 5,9/6,2. Kataloga noraditie 5,5 laikam ir sasniedzami tikai jaunai masinai un uz stenda. Sajuga spaidiisanai vajadziiga loti satreneta kreisa kaja, robiem patikami iiss gaajiens, bet jaagruuzh ar speeku, pilnpiedzinjas versijai apgriesanas radiuss vienkarsi katastrofals, kautkur noparkoties loti gruti, benzina pateerinjsh pa trasi uz 120kmh apmeeram 11l pa pilseetu atkariigs no brauksanas apmeeram 15-18l. Motors tuuneejas nejeegaa. Var aizforseet liidz loti lieliem zirgspeekiem. Standarta nak laikam 286zs. Maneejam atkal ir taa: lidz simtam 7,8/8,2 pirms motora tuninga un apmeeram 7sek pec tuninga. Tikai partaisita ieplude/izplude un uzlikts cips. Sanaca ~260zs. Degvielas pateerinjsh pa trasi braucot 100/120 apmeram 8,5/9l pa pilseetu lidz 13. Automats strada vienkarsi perfekti. Ja pats stepselee dragaa atrumus nevis vienkarsi tur drive tad pilnigi vienadi iet ar tadu pasu tikai ar 5 pakapju manualo prieksinieku. Apgriezties un noparkoties ari var daudz vieglak. Principaa pirms spriest, vajag kaartiigi pameeginaat. Gan vienam, gan otram ir savi plusi un minusi. Par gaumeem nestriideesimies, es tikai dalos personigajaa pieredzee. Bet nu kopumaa par 3000. Ritoshaas detalas nebut nav parak dargas, lielaakaa dala der no sigmas un cenas ari ir samera demokratiskas. Motors ir forseets pajero motors nolikts skeersaam. Ar detalaam arii nav probleemu. Ja nu vieniigi gadaas kas specifisks. Motorresurss ir diezgan liels. Liidz 300/400000 nopietnu iejauksanos dzili motora neprasa. Ari automatiska karba nelauj vinu tik atri nomocit. Man pa 45000 ir sanacis mainit: gaisa filtrs 6ls, kalodkas priekseejaas 12ls, pakaleejaas 14ls, ellas saljniki 24gab 12ls, varstu vaka blive 8ls, kondishkas gultnis 60ls plus 10 nomainja. Nevaru ta uz sitiena neko vairak atcereties. Darbus var veikt jebkura normala servisa, bet ja kas nopietnaaks, tad labs ir karats auto uz slokas ielas. Jaapiebilst, ka ziemaa masiinu labaak neekspluateet, jo nedo dies kaads uzskries virsu vai pats kautko izdariisi ar virsbuuves detalaam ir vaaks. Pavarotniki maksa 80Ls, viena priekseja lampa lietota 600ls jauna 1500ls... Kopuma par brausanas izjutam var teikt tikai to labako. Salons ir eerts, kad vinaa iekaartojas. Un, protams, tikai prieksaa. Aizmugureejaas silees laikam tikai ziidaini var seedeet. Salons arii visaa visumaa sameeraa mazinsh. Bet toties tas ir loti labi nopakots, nekas negrab. Neviens daciks ari nekad nebij melojis un visa elektronika ari strada nevainojami. Stures mehanisms loti ass un preciizs, bet ari samera pasmags. Kliirenss arii ir diezgan liels, nekur nav gadiijies apaksu ussist. Piekare no salona regulejama divos veidos tour un sport. Ar tour var mierigi braukt pa bedres vai brugi un nebus sajutas, ka plombes birst ara, bet sport atkal padara piekari loti cietu. Brauksana ari ir loti stabila un patikama. Benki reguleejas loti daudzas pozicijas. Muzika originala nak infiniti kasetnieks ar chendzeri, pastuzis un cetras tumbas. Ja nav parak liels melomaans, tad pietiek, lai gan parasti kaads jau vinas ir labi pamocijis un sur tur jau saak carksteet. Tas nu pagaidaam no mana viedokla viss. Ja kadam ir kadi jautajumi, rakstiet. Peace!
Alcatrazz @ 30.augusts 2004 0:00
Visi komentāri
 
bucis 6.septembris 2004 12:38
0 0 Atbildēt

3000 reali ierullee peec skata pofig kaad biidelis iesaa

bx 24.septembris 2004 12:53
0 0 Atbildēt

Jautājums Alcatrazz un visiem citiem 3000gt / Stealth owneriem / ex-owneriem: kur vislabāk iegādāties rezerves daļas par normālām cenām? Šeit domāju nepieciešamās lietas - bremžu klučus, ģen. siksnu, motora siksnu u.c.?

alcatrazz 26.septembris 2004 16:43
0 0 Atbildēt

Tekon auto uz bikernieku ielas pie Sky vai karats auto uz slokas ielas

bx 27.septembris 2004 13:12
0 0 Atbildēt

Paldies, Alcatrazz!

SANCHO 3.novembris 2004 19:51
0 0 Atbildēt

BLLAAA cienu $o ma$iinu no visas sirds jo izdevaas man izbraukt ar taadu dampi vaacijaa!!! un sajuutas ar 3000GT ir neizsakaamas 3.0 TWIN Turbo 4WD sporta izpluudes sisteema, chip tunungs, un cietaa sporta piekare ar sporta sajuugu un atvieglinaato spara ratu un NIEKA 400HP ir ko izjust tikai par $iim LIELISKAJAAM sajuutaam ir arii drusku jaamaksaa $aads dampis $ovasar paardevaas VACIJAA 29000 eiro.

Twins 17.februāris 2005 17:02
0 0 Atbildēt

labpraatr papllaapaatu ar kaadu par 3000gt Twinturbo vr4 jo esmu noleemis iegaadaaties taadu.Britaniks@inbox.lv varbuut kaads ir atracis informaaciju digitaalaa veidaa par sso auto dodiet zinnu.

bublja 12.decembris 2006 22:44
0 0 Atbildēt

Visiem, kas vēlas uzzināt vairāk par šo automašīnu un citām tās variācijām, iesaku apmeklēt www.3si.lv

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti