Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Vectra 1.7D 1990 Novērtējums: 7
Kopumaa njemot auto ljoti labs. Kaa jau visiem Opeljiem zem 1995. gada ir klasiskaa puushanas kaite, kas arii ir pats kaitinoshaakais shim auto. Ir savas muljkiibas un aizmaarshiibas peec divreiz naacies palikt uz celja - 1. aizmirsu laikaa samainiit degvielas filtru, tas aizgaaja ciet, auto noslaapa un pieshkjilt vairs neizdevaas, naacaas evakueet uz tuvaako servisu, kur to probleemu atrisinaaja, kopeejaas izmaksas 15Ls; 2. Shad tad ir veerts paskatiities uz vadiem, kas atrodas zem kapota, ko es nebiju kaadu laiku dariijis un taa nu sanaaca, ka vienu vakaru braucot maajaas no darba nokrita masas vads no gjeneratora un izraavu tukshu akji, izmaksas - garazhaa samekleets papraavs vada gabals un mazliet lodalva. Nenjemot veeraa shos divus atgadiijumus probleemas man ar sho auto nav bijushas, tikai atliek shad tad paklausiities vai nav kaada jauna skanja pienaakusi klaat un laicigi noveerst trokshnjotaajus : ). Iegaadaajos aptuveni pirms gada, ir shur tur pa kaadam ruusas plekjiitim (baltam auto redz katru siikaako ruusas punktinju), ir paspeeta samainiit zobsiksna (sen tas bija, neatceros preciizu cenu, bet ja nemaldos, tad 12Ls), gjeneratora siksna (~4Ls), abi aizmugureejie gultnji (2x4Ls), loga tiiriitaaji (2x4Ls), kalotkas priekshaa (5Ls), ielikts pieticiigs audio apriikojums (~260Ls, btw. esmu ieveerojis, ka Opeljiem kaut kaa laba akustika salonaa, liec kaadu dranjkji gribi, skan taapat labi, manaa gadiijumaa viss ir no Pionieriisha, iznjemot subs), vasarai iepirku 15"diskus, tikai riepas bija virsuu pa traku tam motoram - 205/55 (80Ls komplekts), logu toneeshana (~15Ls, leetaas pljonkas nekam neder, pa vasaru baisi izbalee), vienai pusasij gumija bija pushu (3Ls), lai izietu apskati naacaas sametinaat vienu slieksni un aizmugures lonzheronu, kur atbalstaas atspere (10Ls) un vienreiz dabuuju cauru izpuuteeju (2Ls).
Dinamika shitam motoram uz to bundzhu nav nekaada, lai tiktu liidz 100km/h ir vajadziigas nPadsmit sekundes un vairaak par 190km/h es vinjam neesmu vareejis izspiest (un tas arii pa kalnu uz leju ar mugurveeju, pa taisnu shtraasi iet liidz 170km/h). Toties pati braukshana ir leeta, pateerinjsh ir ~5 l/100km, ja brauc atljautos 90km/h, tad mieriigi rakstaas arii zem 5 l/100km (ar vienu baaku bez raizeem varu izbraukt divas nedeeljas ~1000 - 1200km). Turaas uz celja teicami, vadaamiiba arii ar 205/55 galoshaam ir gana laba (bez stuures pastiprinaataaja), piekare turaas godam (mainiiti tikai gultnji) arii pie mana braukshanas stila (laikam mazinjsh IQ) tikai pie 150km/h saak prasiities peec kulturaalaakiem amiishiem, tie kas tagad virsuu laikam vinjam no dzimshanas tur staav (beigties veel nedomaa, tikai manam braukshanas stilam pa miikstu). Kad tikko nopirku likaas, ka motors paskaljsh, bet ar molibdeena disulfiida kuuri arii tas tika noveersts (+3Ls pie katras eljas mainjas).

Veerteejums:
Dinamika - 2 (ko gan var gribeet no 60Zs uz 1080Kg)
Komforts - 5 (baazes versija, eerti kreesli, ar A6 gan nevar nesaliidzinaat)
Pateerinjsh - 9,9 (prieksh 14 gadiigas mashiinas domaajams, ka 5l/100km ir gana labs raadiitaajs, nav 10 tikai deelj taa, ka Toyota Prius eed mazaak (3,7l/100km ja pareizi atceros) un ir tak arii VW Lupo 3L, kas iztiek ar 3l diizelja uz 100km, tikai neviens no vinjiem nerakstaas 1990. gada Vectras cenas kategorijaa : D).
Rezumee - ideaals auto, lai brauktu no punkta A uz punktu B, priecee leetums, ne tik ljoti priecee puushana un dinamika (taas truukums, respektiivi).
Hmmzis @ 7.oktobris 2004 0:00
Visi komentāri
 
Archie 8.oktobris 2004 8:11
0 0 Atbildēt

Vai nebij tā, ka viss lētums šiem OPEL/ISUZU 1.7 dīzeļiem izčibēja, ja sanāk kāds nopietnāks motora remontiņš - kas arī it kā nav nekāda retā parādība..?

tontons 8.oktobris 2004 10:01
0 0 Atbildēt

Nu izskatās, ka šim vīram tas dīzeļmotora ietaupījums uz fuel jau ir motora remontizmaksas nokompensējis. pa divām nedēļā apmēram 1 kkm tīri normāli. It īpaši, ja ņem vērā apstākli, ka autiņš labi braucis vēl vecajos labajos laikos, kad bija taustāma atšķirība cenās starp DD un 95.

Antons 8.oktobris 2004 10:24
0 0 Atbildēt

Jaa, shis ir labs auto, un galvenais leets expluataacijaa.
Tiem gudreljiem par motora remonta lielajaam izmaxaam nebuut nav tiesa.
1. jau peerkot auto, iipashi diizeli ir jaapskataas taa staavoklis. tikai galiigs lohs neatshkjir labu dzineeju no slikta.
2. man peec 200 000km maneejaa noskreejiena tieshaam radaas dzineeja probleemas, bet ieliku labu 1,6 opel kadet diizeli. maksaaja kaadus 60 Ls+20 par nomainju. Liekas, pat ka ar visu kaarbu mainiju.(bija kaadus 4 gadus atpakalj, neatceros)
Rezumee, izmaksas nav nemaz tik lielas.

Hmmzis 8.oktobris 2004 15:13
0 0 Atbildēt

Shie atmosferiskie diizelji ir sameeraa ilgmuuzhiigi, pie tam ja maina regulaari elljas un neskopojas arii ar kaadu pretnodiluma piedevu (ir gan Molilats, gan arii LiquiMolly, peedeejais gan sanaak leetaaks un pashlaik izskataas arii ka labaaks), tad to motoru nokaut nav nemaz tik vienkaarshi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti