Lasītāju pieredze par saviem auto

Mercedes w123 1982 Novērtējums: 8
Sveicināti!
Vēlos pastāstīt par savu auto.
MB w123, 1982. gada izlaidums ar 2.4 dīzeli un manuālo kārbu.
Aprīkojumā ir gaišs pusādas salons, lūka, lukturu korekcija no salona,
viegli ietonēti aizmugurējie stikli (rūpnīcā). Stūres pastiprinātājs! Nu tas arī ir viss, ko derētu uzsvērt šiem auto.
Salons jau ir modernizēts. Šķiet, ka 1980. gadā bija kaut kāda modernizācija. Tad bija 1982. gadā, bet mans ir nedaudz pirms pēdējās modernizācijas.
Par tehnisko stāvokli:
Dzinējs ir padilis, diezgan dūmo, līdz ar to- rij eļļu. Nepatīkami, bet samierinos, jo eļļu pieliet varu un neesmu atradis vēl meistaru, kuram uzticētu līst dzinējā, lai nomainītu eļļas noņēmēj vāciņus (šķiet, ka tā tos sauc latviski).

Tomēr, mersis paliek mersis, jo sēdekļi ir tik ērti, kā nekur. Palaimējās neizsēdētus dabūt J
Garos ceļa gabalos nenogurstu vispār, tikai tik, cik no pašas stūrēšanas. Pilsētā jūtos kā zivs ūdenī, jo ir ļoti manevrētspējīgs. Laikam, tas ir dēļ lielā riteņu savērsuma, izgriežot stūri.
Degvielu ēd 7,4 litri uz šosejas un 9 litrus pilsētā. Ziemā uz šosejas ēd ap 8 litriem.
Tika mērīts vairākas reizes uz gariem ceļa gabaliem. Dīvaini, bet ar pilnu mašīnu pasažieriem, degvielas patēriņš uz šosejas nemainās.
Pagaidām tiek lēnā garā taisīta ejošā, kura ir nenormāli izturīga. Rudenī iekļuvu nelielā avārijā- rezultātā- dabūju mikrobuktīti priekšējam, kreisajam spārnam un 120 latus no apdrošinātājiem. J Buktīte ir galīgi neredzama, jo dzelži ir nenormāli biezi (pašmassa 1415 kg). Pat krāsa nenoskrāpējās. Lieka naudiņa noder vienmēr.
Tagad braukājos pa ziemu un baudu pakaļējās piedziņas priekus. Aizmugurē uzliku konkrētās ziemenes ar nenormālo protektoru. Tas palīdz. Biju ietesies sniegā līdz sliekšņiem. Drusku pamocījos, bet ārā tiku ar saviem spēkiem, bez rakņāšanās ar lāpstu. Neticēju, ka izbraukšu. Vienu reizi gan netiku niecīgā apledojušā kalniņā, jo ledus bija tieši zem vienas no riepām un tā tad arī aktīvi griezās.
Tāds tas mersis. Baigi foršs, jo saglabājis to laiku auru ar savu labo stāvokli, jo nav pārāk izrūsējis (cauri nav nekur), salons foršs, un tas taču ir mersis. Baigais kuģis, bet ērts pēc velna.

Par plusiem:
Ļoti izturīga ejošā,
Biezi dzelži,
Ļoti plašs salons,
Viegli un ērti noparkojams atpakaļgaitā,
Bez problēmām apēd kreiso saļarku,
Uz ceļiem rets, bet rezerves daļas nav deficītā,
MB dīzelis ir mūžīgais dzinējs
Par mīnusiem:
Nu, ar rūsu vajag pacīnīties,
Necieņa no apkārtējo puses (man pofig),
No vecuma trauslas skrūves, kuras remontējot mēdz nolūzt.

Rezultātā, tie, kas grib tādu pirkt – ļoti iesaku kā 1. mašīnu, kā lētu mašīnu ar dīzeli, kā arī kā oldtimer mašīnu.
Paldies par uzmanību
1. foto ir redzams reālais izskats, bet 2. foto ir redzams projekts, kurš, es ceru, tiks realizēts pēc apm. gada
Richy @ 29.decembris 2004 0:00
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Richy 29.decembris 2004 23:54
1 0 Atbildēt

1. http://foto.inbox.lv/richy725/29-12-2004/im000187.jpg
2. http://foto.inbox.lv/richy725/29-12-2004/richy_bampersdiski.jpg

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti