Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda Accord 1.8i VTEC 2002 Novērtējums: 8
Honda Accord 1.8i V- TEC, 2002. gads, 136 ZS. Iepirku uzreiz pēc tam, kad tai beidzās 3 gadu garantijas laiks Bensonā! Uzreiz nācās iegrūst auto ap 300 Ls, kas gan nav nekas salīdzinot ar to, ko nomainīju un salīdzinot ar šāda gada auto cenu - EUR 7000, ļoti lēti!

Tika nomainīts sekojošais:
- gultnis priekšā un aizmugurē (~30 Ls/gab. );
- bremžu kluči aizmugurē (~25 Ls abās pusēs);
- rokas bremzes trose (~25 Ls);
- eļļas blīvslēgi, eļļa + filtrs (jo "ēda" eļļu, tagad ir ok);
- priekšējā stabilizatora bukses (2.5 Ls/gab. );
- apakšējie šarnīri (~30 Ls, vairs neklab);
- aizdedzes sveces (bija ieplaisājušas);
- tika slīpēti pakaļējie bremžu diski (jo nevarēju nekur izņemot Bensonu atrast tik jaunam auto, un nevajadzēja arī, noslīpēja un ir ok);
- pie kam, izgāju TA bez iebildumiem un meistari neko tuvākajā laikā maināmu atrast nevarēja!

Par rezerves daļām ir tā, ka ne visu 3 gadus jaunam auto var atrast pie daļu tirgotājiem, bet autorizētajā servisā (bensonā piemēram) viss ir neadekvādi dārgs, tāpēc ko varēju salasīju pa daļu tirgotājiem (Gross Auto, SPS Auto, Favorīts), ko nevarēju - iepirku pie Bensona. Par daļu cenām pie tirgotājiem ir tā - pietiekoši demokrātiskas!
Pēc būtības jau Accords esot izturīgs auto, tikai ritošā neesot īsti piemērota mūsu ceļiem, bet nu to rādīs laiks!

Par auto dinamikas, dzinēja īpašībām ir tā, ka iepriekš braucu ar Audi A6 2.6 un VW Passat 2.0GT, tāpēc ir grūti pierast pie 1,8i motoriņa, kura dinamika ir taka biku pa švaku man, sanāk mocīt dzinēju, kas savukārt negatīvi atsaucas uz degvielas patēriņu - savi 10 litri sanāk vidēji šerpi braucot, kas priekš 1,8i manuprāt ir daudz! Ja brauc mierīgi, ir arī ekonomisks.

Par braukšanu ir tā, ka uz ceļa auto turās labi, nekādas vibrācijas, skaņas izolācija mani apmierina. Sanāca pabraukt arī uz 200 km/h un ir ok, stabili, tikai ceļa nelīdzenumus bik dod uz stūri, bet nu tas tā!

Par salonu ir tā, ka tas mani apmierina vismazāk, jo ir šaurs un pārāk nestilīgs priekš 2002. gada auto. It kā par aprīkojuma trūkumu sūdzēties nevarētu, bet kaukas tomēr nepiedur. Aizmugurē sēdošajiem kājām vietas vispār nav necik, it sevišķi tiem, kas sēž aiz manis šofera pusē, jo man krēsls līdz galam ar visu 1,90m augumu. Nav arī lūka, kas man tīkās ļoti neatkarīgi no tā vai ir mikroklimats vai nav - lūkai jābūt! ;)

Tātad novērtējums:
Ārējais dizains: 9
Salons (aprīkojums, stils, ietilpība): 7
Dzinējs (dinamika, degvielas patēriņš): 7
Braukšana (komforts, manevrētspēja, ritošā daļa, izturība): 9
VIDĒJAIS: 8
 
mc_kadiķis @ 12.jūlijs 2005 0:00
Visi komentāri
 
nomiks 12.jūlijs 2005 12:26
0 0 Atbildēt

Vismaz atkal kāds izsmeļošs un informatīvs apraksts, kurā netiek staipīts krāns un cilātas tēzes par to, ka mans auto ir pats supertruper!
Paldies MC.
Lai Tev labi ripo jaunais ģimenes loceklis!!!

RobertsZ 12.jūlijs 2005 12:50
0 0 Atbildēt

Izskatās ,ka iepriekšējais īpašnieks mašīnu drusku ir pajājis.Vai nav par daudz priekš 3-gadīga auto ? Starp citu , kāds ir auto kopējais nobraukums ? Pēc visa spriežot varētu būt ap 150 tūkst. Raksts interesants un objektīvs , paldies autoram !

japānis 12.jūlijs 2005 15:34
0 0 Atbildēt

Nezinu, bet rodas tāda sajūta,ka ar to dzelzi ir kartupeļi vagoti!!!,pa trīnīti TĀ NOJĀT....,vai nu ir bijis kādā firmā,kur brauc pēc principa-fūūū', tiku līdz galam&kaut vai ūdensplūsi((((
Nu 1.8 ,tas tāds dāmu variants jau ir gan&tas vien liecina,ka kādā organizācijā, meičas ir laukus mīcijušas&bordjūras rīvējušas...
Dizains gan viņai tāds 90-sākuma,bet krāsa normāla)))))

japānis 12.jūlijs 2005 15:36
0 0 Atbildēt

labojums ...ūdensplūdi!

mc_kadiķis 12.jūlijs 2005 16:40
0 0 Atbildēt

Nobraukums pirkšanas brīdī bija ļoti tuvu 100 000 km! Pārdevējs man bija pazīstams džeks, kurš bija pirmais šī auto īpašnieks un auto izmantoja darba vajadzībām! Nevaru nepiekrist, ka autiņš uz pirkšanas brīdi bija diezgan pabružāts gan vizuāli, gan tehniski, bet nu esmu to savedis kārtībā un pirkuma cena + apkope šā kā tā ir sanākusi mazāka nekā tirgū vidēji par šādu auto tā ka pagaidām neko nenožēloju! :)

VTEC 12.jūlijs 2005 18:11
0 0 Atbildēt

Accord butu cita masina ja butu made in japan. Ta ka sis modelis ir made in uk, tad nu izturiba un tie motorini ir tadi ka ir...P.S. Ne jau velti jaunos Accord razo tikai japana

Qued 12.jūlijs 2005 19:50
0 0 Atbildēt

Mjā, defektu klāsts ir nedaudz pārsteidzošs priekš auto, kura nobraukums esot ap 100 tk km. Cena arī pārsteidzoši zema, varbūt ir zināma saistība :)
Btw, es neesmu speciālists par pasātiem, bet vai tiešām 2,0 GT pasāts iet vairāk lopā nekā šis auto?

mc_kadiķis 13.jūlijs 2005 9:12
0 0 Atbildēt

Nu Pasāts 2.0GT ar saviem 150 ZS tomēr bik pa priekšu šim braukājās gan :) Neko darīt!

RobertsZ 13.jūlijs 2005 12:00
0 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta ,ka daudzas it kā japāņu automašīnas tiek ražotas Eiropas rūpnīcās , ja nemaldos ,tad Mitsubishi Holandē , Nissans UK un tamlīdzīgi. Tā kā par japāņu mašīnām daudzas var dēvēt tikai nosacīti.

RobertsZ 13.jūlijs 2005 12:02
0 0 Atbildēt

Gribu vēl piebilst , ka man ir 1.8 T Pasāts ( 150zirgi ) un iet patiešām lopā .

SEMSS 13.jūlijs 2005 23:43
0 0 Atbildēt

Apraksts ir ok. Tas, ka pie diileriem detalju cenas ir neadekvaati augstas, piekriitu. Bet interesanti, kaadas gan daljas var iepirkt Gross Auto? Elljas? Elljas, gaisa filtrus?
Jaa, bet tas, ka 2.0 16V Passats iet lopiski, tas tiesa. Un arii degvielas pateerinjsh nav diez ko lielaaks par aprakstaa mineeto auto...

arba 14.jūlijs 2005 22:46
0 0 Atbildēt

kā 2,0 litri ar 150 zs un svaru ap 1500 var iet lopā ? :)
pat 190zs neiet lopā, vienkārši normali

m 20.jūlijs 2005 8:01
0 0 Atbildēt

Ljoti sakarīgs auto...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti