Lasītāju pieredze par saviem auto

Alfa Romeo 166 2.5 V6 1998 Novērtējums: 9
Skatos, ka nav neviena raksta gala par 166. Tad nu mēģināšu šo to pastāstīt.
Pirms daudziem gadiem, kad pirmoreiz ieraudzīju 166 uz ielas, nopūtos, jo auto ir pārcilvēcīgi skaists, kā jau tas Alfai pieklājas, bet tik tāls un neaizsniedzams, ka atlika tikai sērīgi pasmaidīt un apskaust cilvēku, kuram tā pieder. Šī gada pavasarī pēkšņi izrādījās, ka mierīgi varu tādu iegādāties. Ko arī nekavējoties izdarīju : )
Auto, kā jau daždien Alfai, ir jāpiedod daži sīkumi tikai par to, ka viņa IR. Ar to var nemaz nebraukt. Pietiek, sirdij notrīsot, palūkoties uz to pa logu. Citējot Jeremy Clarkson vakardienas (13.09.2005. ) TopGear teikto: "šis auto nav superkārs. Tam ir priekšpiedziņa. Nav glāžu turētāju uttuc. Bet tas nav svarīgi. Nav svarīgi, ko šis auto spēj paveikt. Svarīgi ir, kā tas liek Tev justies.... .... gaidīt ar nepacietību nākamo reizi, kad tiksi pie stūres. " No sevis pievienošu ļoti ērtos, bet tomēr gana sportiskos sēdekļus. Neatkārtojamo, tikai V6 Alfām raksturīgo dzinēja skaņu pie >3000 rpm tahometrā. Un beigu beigās, ja tas viss nepārliecina - atveriet motora pārsegu. Galvenais skaistums atrodas tur : ) Tiktāl par estētiskām jūtām.
Aprīkojums. Man vienmēr ir patikuši "nopakoti" auto. Šim nav xenona, nav sēdekļu ventilācijas, nav sēdekļu atmiņas. Ir klimatkontrole, kruizkontrole, lietus sensors, parkingsensori, pilna elektropakete, navigācija, pašaptumšojošie spoguļi, "momo" ādas sēdekļi, uttutjpr. Tātad par aprīkojumu - no comments.
Braukšana. Jau no pirmajiem metriem patīkami pārsteidz uzreiz 2 lietas. Pirmkārt, neskatoties uz savu izmēru un pretenziju uz "lielo" klasi, stūrei joprojām ir 2.1 apgrieziens no attdures līdz atdurei, kas liek justies nedaudz kā pie kartinga stūres : ) Tas ir lieliski. Turklāt pa šoseju tas auto tādēļ nezkāpēc nav kļuvis nervozs. Komforts gan ir nedaudz zaudēts par labu vadāmībai. Bet tomēr... Biju izvēles priekšā: Volvo S80 2.4, Chrysler 300M 2.7, SAAB 9-5 2.3 lpt vai šī signoritta. Secinājums: ja vēlies šai klasē vizuālu baudījumu no auto un lielisku braukšanas (nevis pārvietošanās) kvalitāti no priekšpiedziņas mašīnām (bmw negribēju principā), tad Tev ir tikai viens ceļš ejams.
Daudziem ir viedoklis par "mazo" V6, jo tam ir 5- ātrumu kārba. Protams, ka 3.0 dzinējs ar saviem 230Zs būtu labāk : ) Bet nevarēja uz to brīdi neko normālu atrast par jēdzīgu cenu, normālā stāvoklī, nenojātu, ar gaišo ādas salonu... Un, godīgi sakot, man ir slinkums "štepselēt" tos 5+1 robus : ) Nu tas tā... Katrā ziņā vēlreiz varu teikt, ka braukšanas bauda, ņemot vērā, ka šī ir priekšpiedziņas mašīna, ir maksimāla...
Ekspluatācija. Nekas tur nav dārgāk kā jebkuram citam šī segmenta auto. Ir lietas, ka vienkārši ir jāzin, remontējot. Līdz ar to, par cik to nedaru pats, noskaidroju, KUR to visu zin. Un tur arī remontēju : ) Viss. Punkts.
Kas vēl? Mīnusi? Ok. Degvielu tērē maķenīt vairāk kā Omega V6, piemēram. Šis un tas šad un tad beidz darboties. Bet tie parasti ir sīkumi, kas saremontējas par 5-20Ls... Sveces (6 gab. ) šim auto jebkurā katalogā ir tikai platīna. Labs (NGK) maksā ap 16-18Ls/gab. Toties jāmaina ik pēc 100000km tikai. Manām gan ir 105k km, bet, par cik problēmu ar svecēm nav, uz maiņu nespringstu : ) Nu aptuveni tā.
Viens no rādītājiem, piemēram, ir tas, ka man parasti tās mašīnas apnīk pēc pāris mēnešiem. Ar šo braucu jau pusgadu un vēl ne tuvu nav iestājies apnikums : ))
 
Ogotaajs @ 14.septembris 2005 0:00
Visi komentāri
 
Edzulis 14.septembris 2005 13:05
0 0 Atbildēt

Jau pat neizlasot, zināju, ka autors iespaidojies no J.C :D To epizodi atceros un tas toč nebija 2005. gadā! Tā bija pasen, jo pasen, ne būt ne 2005. septembrī :) Tāpat droši vien atceries šī auto diipriišieišon? :D Patiesībā šis ir brīdis, kad viņu pirkt. 70% cenas pāris gadu jaunam auto nost un nu var pirkt :)

Ok, protams, skaists un pievilcīgs auto, bet lai tas būtu tik kāds kā par to reizēm izsakās...?

Ogotaajs 14.septembris 2005 13:23
0 0 Atbildēt

Autors NAV iespaidojies no vecā murmuļa. :) Jo šito raidījumu noskatījos tikai vakar. nenoliedzu, ka J.C. viedokli vienmēr visnotaļ respektēju, bet šai gadījumā tas nekādi neietekmēja manu izvēli gada sākumā. Tā ka nepļāpā, Edžuli! :))
Un to pēdējo Tavu jautājumu... nu neiebraucu, ko Tu gribi. Dabiski, ka katrs savu auto slavē. Vismaz tie, kas to pērk šādu vai tādu jutu vadīti, nevis aiz praktiskiem apsvērumiem, lai pārvietotu savu taukpakaļu no A uz B... Protams, ka arī šim izstrādājumam ir trūkumi. Bet es viņai tos piedodu. Neviens nav ideāls. Nav ideālas sievietes, piemēram, ja Tu nespēj piedot viņai dažu labu kaprizīti, kādu trūkumu vai dīvainību. Tāpat ir ar itāļu automašīnām.

GTV 14.septembris 2005 17:17
0 0 Atbildēt

Labs apraksts. Labs un skaists auto. Tik tiešām skaists. Tikai retais uzdrošinās viņu nopirkt un pamēģināt, bet tas kuršreiz nopircis, iemīlas Alfā un nekad ne pret ko citu nemaina. Apdirsēju šai fantastiskajai markai ir megadaudz un kā likums, neviens no viņiem pat pamēģinājis nekad viņu nav.
Es reiz sadūšojos un nopirku Alfa Romeo GTV......braucu joprojām, esmu apmierināts un mainīt taisos tikai tad, kad reāli spiedīs vajadzība iegādāties lielāku auto.
Iesaku autoram nekādā gadījumā nepievērst uzmanību šo tizlo apdirsēju replikām. Viņi vienkārši neko nezina par šo marku, jo paši nekad ar tādu nav braukuši.

Trumuls 14.septembris 2005 21:22
0 0 Atbildēt

Auto ar krietnu fetisha piesitienu, bez praktiska seguma, vecim nepiestav, ja vien vins nav ar zilganu nokrasu :D...

joks 15.septembris 2005 9:07
0 0 Atbildēt

Ljoti skaista mašīna.

Arī man tāda sakārojās, tikai žēl, ka Latvijas ceļu īpatnības liek trūkties piekarei. Protams, tas nav nekas briesmīgs ja brauc maz .

arba 15.septembris 2005 12:16
0 0 Atbildēt

AR 166 piekare Latvijas ceļu īpatnības iztur pat ļoti labi, jo viņai jāsāk remontēt ir apmēram pie 100 000 nobraukuma

Kozo 15.septembris 2005 14:36
0 0 Atbildēt

Karteejais samiizies mikimauss kursh taa vietaa lai nopirktu patieshaam praktisku un labu autinju + atljautos ko vairaak nopeerk itaalju bezpiedzinjas shrotu un veel muuld par kautkaadu jaudu. Come down and relax veciit. M50 Bmw motoram 91 gadaa jau bija 192 hp :p
Benziina pateerinjsh ir vienkaarshi ieveeriibas cieniigs - 8.9 pa shoseju un 17.1 pilseetaa (540 ar 4.5 l motoru 17.7 )
Arii ar trislitru 166 tu zagnul drusku. Tam ir tikai 226 zirgi . Tos cetrus tu buusi piedomaajis :)))
Rezumeee, raxts garsh, tukshh, bet emocionaals. Puisis dziivo pa maakonjiem, bet gan jau nolaidiisies ar laiku un sapratiis, ka princips nepirkt bmw bija nevietaa :)
Cheers

Romis 15.septembris 2005 19:09
0 0 Atbildēt

Auto cilvēkam, kuram pašapmierināšanās ir svarīgāka par praktiskumu, kvalitāti. Vienkārši runājot, glīta bižuterija...

arba 15.septembris 2005 20:38
0 0 Atbildēt

sievas arī var izvēlēties pēc praktiskuma
Man reiz viens vecis stāstīja kā ņēmis sievu
- lai būtu laba saimniece, mācētu visus mājas darbus
- lai būtu vesela, lai veseli bērni dzimtu
- lai nebūtu pārāk glīta, lai citi uz viņu neskatās un ir pateicīga, ka viņu paņēmis
Tik viena problēma viņam bija , nestāvēja vairs uz viņu.

Romis 15.septembris 2005 23:37
0 0 Atbildēt

Tur jau tā šaize, ka Alfa, atšķiriba no korejiešiem ir tiešām glīta, bet tomēr, līdzīgi kā korejieši - bižutērija...
Un pedējos 30mit gadus ražotās alfas savu glītumu zaudē 5os gados, vērtību vispār pāris gados, bet kvalitāte un izturība kā tādas viņai ir svešas un līdzīgā līmenī kā fiatam...
Tā kā piekrītu Trumulam, ka tadu auto kā 156, 166 alfu var novertet vienīgi sieviete vai zilais, jo vertē tikai vizuāli...

arba 16.septembris 2005 8:09
0 0 Atbildēt

zēni, jums bērnībā kāds galvu vācu mašīnas durvīs iespieda

KRJUGERS 16.septembris 2005 12:43
0 0 Atbildēt

Man liekas ka KOZO pārtiek no kakām! Bet nopietni, izskatās, ka viņš nav paēdis, ja neizdirš kādu sūdu un pats solo-priekā to apēd! Un kur tādi pārgudrie rodās?? HVZ?

Skumjā 16.septembris 2005 13:58
0 0 Atbildēt

Kozo toč ir dirsa naturālākā! Brauc ar '87gada II Golfu, dzīvo dziļi Latgales laukos un par automašīnām spriež tikai pēc "gudro" lauku veču runām, kuras vējš aizpūš līdz Kozo ausīm.
Lasu un brīnos, nu kur tāds idiņš var būt.... :(

Oga 19.septembris 2005 12:24
0 0 Atbildēt

"Trumuls (14.09.2005 21:22):
Auto ar krietnu fetisha piesitienu, bez praktiska seguma, vecim nepiestav, ja vien vins nav ar zilganu nokrasu :D..."

Dabiigi. iisti viiri peerk peleekus folksvaagenus. Praktiski auto, nav smuki, nekaada fetisha, viss leeti... Ok, naakamo njemshu pasaatu.

elbee 4.oktobris 2005 10:51
0 0 Atbildēt

166 ir skaistaakais 90. gadu videejaas klases sedans, shaubu nav. skaistaakais shajaa gadiijumaa noziimee izcilas dizainera rokas vilktas liinijas, kas izcelj auto agresivitaati, sportiskumu un tai pat laikaa meereni atturiigu prestizhu un stilu. nav jaabuut gejam, lai to redzeetu un "pavilktos", bet ir jaabuut vienkaarshi cirvim, lai nesaprastu un njirgaatos.

Q+ 18.oktobris 2005 21:27
0 0 Atbildēt

Elbe, nepiekritisu - sis ir tipisks sudu kuleju auto, tikpat viriskigs ka naguvile...

Ogotaajs 3.novembris 2005 10:06
0 0 Atbildēt

Nu dabiigi. To mees jau noskaidrojaam. Iisti viiri brauc ar ziliem golfiem vai melniem audi... Un pavisam dzelzhainie macho - ar melniem (vai apruuseejushiem baltiem, bet kaartiigi noshkjuuneetiem ar ruberoiida spoileriem) BMW. Veelams e30 vai e34. Ar Alfaam brauc tikai pedinji. Ar ko arii sevi apsveicu :) Peace.

FR 2.decembris 2006 20:13
0 0 Atbildēt

Labs, skaists auto!
Pats pa vasaru braukaju ar Maserati Quattroporte 97.g (ir te raxts) un domaju iegadaties auto prieks (ikdienas-ziemas)......un domaju ieprkt sadu alfu166 (Italu auto diemzel ir labakie autini):)......piem: alfa166 ir krietni letaks par BMW.Mersi, Audi, VW u.c ierastam masinam, bet kvalitate, koforts+sport ir talu no Alfam, Maserati, Ferrari un pat Fiatam ir savi, dazi diezgan labi modeli:)......a un kad biju Italija, tad braukaju ar 156GTA (komandas ireta) tas bija kaut kas uber labs:))...........te ari dazi raxtija, ka sim pietruks paris zirgi, bet atskiriba, ja tas ir ik dienas auto, tad prieks kam vaidzgi tie dazi zirgi kas piemeram butu BMW (ne viens, ne otrs nav domati sportam:)) )

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti