Lasītāju pieredze par saviem auto

Renault Thalia 2005 Novērtējums: 8
Sanāca nedaudz iegrābties pērkot lietotu auto. To atkal fiksi pārdevu. Pabraucu pa saloniem, parēķināju naudas, ģimenes budžetu utml. Izsecināju, ka varētu paņemt kaut ko pavisam jaunu pa kādiem 10 000 EUR. Lietotu vairs negribējās redzēt, jo vienam kolēģim pat 4 gadus vecam A6 atradām rūsu. Sparatu, ka jāņem kas jauns ar garantiju utml.
Īpaši nekas daudz jau tajā cenu kategorijā nesanāk. No sākuma domāju par Škoda Fabia. Tāda gan man sanāca ar mazāko motoru un plikākajā kompketācijā. Tad iegriezos EuroAuto salonā. Tur akurāt bija akcija uz Renault Thalia. Apjautajos arī par Dacia Logan, bet pats pārdevējas atrunāja, jo tas vēl nēesot īsti pārbaudīts, aŗi garantija mazāka utml. Nebija arī neviena auto, ko izmēģināt.
Pirms pirkšanas vēl pamklēju info par šiem auto. Atradu testus iekš www. autoreview. ru, gan par Thaliu (tur Symbol) gan Fabiju. Fabijai ilglaičiga testa laikā tika no vēroti visādi niķi. Bija tur arī crashtests, kur Renaut uzrādīja labu rezultātu. Renault Thalia izcēlās arī ar lilo bagāžnieku - 500l. man tas ir svarīgi, jo jāvadā bērnam rati un arī visādi lauku labumi no radiem.
Tātad nopirku Renault Thalia sekojošā komplektācijā:
Motors 1,4l, 8V, 75ZS, benzīns no 91E,
miglas lukturi priekšā,
elektriskie logi priekšā,
elektriski regulējami sānu spoguļi,
centrālā atslēga,
kondicionieris, protasm arī salona ventilācija ar filtru,
divi airbagi,
stūres pastiprinātājs,
stūre regulējas augstumā,
lukturu augstuma korekcija,
Pioneer DEH- P1700R kā dāvana.
Arī tepiķīši visi nāca komplektā (citiem tās cenu kategorijas auto esot jāpērk atseviški).
Motors priekš šī auto pietikoši ņiprs, jo auto pilnā masa ir 1480kg, līdz ar to mazais nodoklis.
Tā kā pārsvarā braucu pa Jūrmalu un dažādus gargabalus, tad vidējais degvielas patēriņš turās ap 6l (pēc nobrauktiem 4500km). Pat ar visu kondicionieri.
Priekšējie sēdekļi priekš šis klases auto ir peitiekoši ērti. Vismaz brauciens līdz Liepājai bez apstāšanās nekādas neērtības nerada. Priekšējam sēdeklim ragulējas āri augstums, un ne jau kā dažiem VW (izmainās leņķis), bet paralēli. Aizmugurē gan ērta sēdēšana ir tikai diviem pieaugušajiem, tas gan fakts. Var jau iespiesties arī trīs, bet tās jau būs mocības.
Aizmugurējais sēdeklis nolokās pilnībā (žel ka nav dalāms), lai gan tad arī tikai atveras zema, bet plata atvere starp bagāžnieku un salonu. Līdz ar to var ievietot tikai garus un platus priekšmetus, nevis augstus.
Auto ir pilnais rezerves ritenis, kurš atrodas bagāžnieka grīdā. Bagāžnieka grīdas pārsegā ir padziļinājums, kurā smuki var saikt visādus sīkumus, vai aŗi iepirkumus, un tie nebraukā pa visu bagāžnieku.
Auto ir pauaagst klīrenss (laikam tā to sauc), kas uz Latvijas ceļiem nav mazsavrīgi. Līdz ar to gan līkumus jāņem prātīg, jo auto patīk manāmi sasvērties. Piekare ir pacieta, bet arī uz lauku ceļiem tās darbība ir diezgan sakarīga, zobus nedaudza ārā, arī auto paliek prognozējams.
Auto ir 2 gadu garantija bez nobraukuma ierobežojuma (laikam tapēc, ka privātpersonai), un 12 (divpasmit) gadu garantija pret caurrūsēšanu. Vizmaz priekšējie spārni noeteikti nesapūs, jo tie ir no plastamsas.
Apkopes jāveic ik pa 20 000km. Pārdevējs gan ieteica atbrautk pirmo reizi jau pēc 10 000km, ja reiz to auto es pērku priekš sevis.
Cik tāds priekš maksā? Akcijas cena bija 9000 EUR. Ņēmu līzingā iekš Nord LB. Pirmā iemaksa bija nedaudz virs 1000Ls (precīzi vairs neatceros), katru mēnesi meksāju 124Ls, 4 gadus. KASKO iekš BALTAS (bez pāsriska) 314Ls, plus OCTA un vēl par signalizāciju un reģistrāciju 145Ls.
Patreiz, pēc 4 mēnešiem ar šo auto esmu apmierināts. Protams, salona apšuvums ir plika plastmasa, ar dažiem auduma apšuvuma fragmentiem durvīs. Lai arī auto ir pašvaka skānas izolācija, galvenokārt dzirdami ceļa trokšņi, motors prakstiski nav dzirdams.
Patreiz vēl nekas negrab, lai gan ik pa reizei parādās kaut kāds īpatnējs tirkšķis jumtā. Faktiksi esmu okalizējis kur tas ir, padaudzot ar roku. Iespējams, ka ut ir kaut kāda šaibiņa mistiskā veidā ieķerusies, un reizēm tirkšķ. Pasām kaut kā jumta apšuvumu negribās taisīt valā, bet uz dīlera servisu nesanāk aizbrukt.
Kas vēl. Auto betiek koplektēts ar ABS. It kā sīkums, bet tomēr žēl, ka nav.
Kas man atkal iepatikās, no sākuma uzšpricējas logu škidrums, un tikai pēc zināma kavējuma palaižas slotiņas, un arī veic tikai vienu ciklu. Arī visas vadības sviras ir ērti aizsniedzamas un intuitatīvi saprotamas.

Tātad plusi
+par to cenu ļoti laba komplektācija
+neliels degviela patēriņš
+liels bagāžnieks
+augsts klīrens
+pretkorozijas iazsardzība

mīnusi
- nav ABS
- nestabils līkumos
- nav dalīti nolokāms aizmugurējais sēdeklis
- neliels atvērums starp bagāžnieku un salonu

 
juriz @ 7.oktobris 2005 0:00
Visi komentāri
 
achtung 7.oktobris 2005 0:28
0 0 Atbildēt

Nu kā var par tādu miskasti ielikt 8 balles???????????????????????????

juriz 7.oktobris 2005 7:21
0 0 Atbildēt

Kā jau ka'dreiz te tika runāts, novērtējusm tike likts relatīvi, tātad par jaunu auto šajā cenu kategorijā.
Bet pats jau droši vien brauc ar padsmit gadus vecu BMW, katru dienu uz servisu ...
Atvaino, bet tavs komentārs nemaz nav oriģināls

:) 7.oktobris 2005 9:26
0 0 Atbildēt

Kā uzminēji? Tiktiešām braucu ar padsmitgadīgu BMW ar kuru neatceros kad pēdējo reizi esmu bijis servisā un aprīkojums ir 10x bagātāks ;)

Johans 7.oktobris 2005 14:08
0 0 Atbildēt

Auto gan jauns visu cieņu, bet personīgi kā blakus sēdētājs esmu šo auto izjutis...nekā personīga, bet piedod es tādu auto nepirktu. Škodu vēl pieļautu, bet tikai lielās...

MasterD 7.oktobris 2005 15:44
0 0 Atbildēt

Nu nez. Manuprāt ir prātīgāki auto, kuros katru mēnesi ieguldīt 125 latus.

aiai 7.oktobris 2005 21:53
0 0 Atbildēt

klasisks piemers cilveka neapdomibai un mirkla vajumam attieciba pret lietota auto izveli. Zeel, velak atlikuma vertiba ~ 5 gadiem bus labi ja 15% no jaunas.

puisitis 7.oktobris 2005 22:30
0 0 Atbildēt

Normāls aparāts, ja cilvēkam ir vajadzīg pārvietošanās līdzeklis. Lēts iegādē, apkopē un ikdienā. Nav pareizi funktierēt cik, tad būs braucamā vērtība pēc pieciem gadiem utt. Svarīgi ir tas cik auto šodien izmaksā, ar visiem servisiem, kasko u.c Pēc pieciem gadiem notirgos kaut vai pa 1000 lvl, kuri ies kā pirmā iemaksa jaunam auto un aidā. Svar;igi ir arī tas, ka auto ir atzīts par ļoti izturīgu ( publikācijas Zaruljom uc.), līdz ar to ir prognozējamas mazas izmaksas lietām , kuras neietilpst garantijā, kā arī pēcgarantijā
Piekrītu - auto ir tikai pārvietošanās līdzeklis un ja tomēr gribās gūt nedaudz baudas no braukšanas + prestižu ir jāpērk kaut kas cits.
Lai labi ripo !

Modzha 7.oktobris 2005 22:58
0 0 Atbildēt

hmzzz tu maxa par thalia, kura ir njeboisja turcijaa likta 124ls meenesii, bet es par 1.9TDi 101zs Fabia elegance Combi ar praktiski visaam extraam maxaaju 167ls.

enivej labaaks nekaa huidai Getz.

tev stuures pastuuzis ir vai nav...??? vnk redzeeju clio 1.2 un vieniigaaa kjiiljsiksna piedzina gjeneratoru. arii motors nebija lielaaks par zaales pljaveeju:))

Par A6 - viennoziimiigi sists bijis. ja man kaads paraadiis dziivee nesistu izpuvushu 4gadus vecu A6, lieku kasti alus:D

mashiic 8.oktobris 2005 19:19
0 0 Atbildēt

manuprāt 1.4 motors ir nīkulis.
pats esmu ar tādu braucis. nav tas pats lēnākais, bet
tomēr izdevīgāk būtu ņemt jaunu dīzeli.
pie tāda paša patēriņa būtu daudz niknāks rāviens.

Trumuls 9.oktobris 2005 22:32
0 0 Atbildēt

Neka personiga, bet jabut totalam mazohistam, lai kaut ari jaunam, bet dizainera smagas pagiras zimetam, uzkritoshi kroplam un kjemigam bezmotora grabulim liktu 8 as balles!

Edzulis 11.oktobris 2005 1:45
0 0 Atbildēt

Čoms paņēma Citroen C2 VTS ar 125zs motoru, padaudz ekstrām utt un mēnesī operatīvajā maksā 105ls. Ir starpība? :) šitādus tikai operatīvajā, bet kas viņus atpirks pēc tam... pats tagad domāju par kaut kādu lētā gala kompaktnieku, bet tādus tikai operatīvajā!

andzha 11.oktobris 2005 20:08
0 0 Atbildēt

Logu tīrītājs veic tik 1 ciklu?? Tad jau vajag za**bis slotiņas lai tādu vidēju netīrumu kārtu dabūtu nost.... Vai arī viss process jāatkārto vairākas reizes

juriz 12.oktobris 2005 8:39
0 0 Atbildēt

Ja pašpricē vairā uz loga, tad arī vispār vairākas reizes slotiņa nostrādā.
Ir aŗi stūres pastiprnātājs. Tagad arī taklājās ka ir spoguļu apsilde, kas ieslēdzas kopā ar aizmugurējā loga apsildi.
Tagad arū uz rudeni ieslēdzu salona apgaismojumu, lia tas darbojas pie durvju atvēršanas. Izrā'dijās ka tur arī ir svā ziņā ekstra, jo tā lampiņa ieslēdzas uzreiz, kā es noņemu signalizāciju un nostrādā centrā atslēga, un izdziest tikai tad, kad esmu iedarbinājis motoru.
167Ls mēnesī man jau varētu būt takā pa daudz, ka nekā tā jau ir 40Ls starpība, par ko jau sanāk viena laba riepa piemēram. Man arī ar šo benzīna mootru pilnīgi pietiek, un patēriņš apmierina, jo beraucu salīdzinoši maz. Dīzelis man diez vai atmaksātos.

nomiks 12.oktobris 2005 16:37
0 0 Atbildēt

šitais gan man liekas super: "Tagad arī atklājās ka ir spoguļu apsilde, kas ieslēdzas kopā ar aizmugurējā loga apsildi. Tagad arū uz rudeni ieslēdzu salona apgaismojumu, lia tas darbojas pie durvju atvēršanas. Izrā'dijās ka tur arī ir svā ziņā ekstra, jo tā lampiņa ieslēdzas uzreiz, kā es noņemu signalizāciju un nostrādā centrā atslēga, un izdziest tikai tad, kad esmu iedarbinājis motoru".
Pārsteidz, ka iegādājas auto nemaz nezinot par tā aprīkojumu. Ja nemaldos, visiem frančiem spoguļu apsilde nāk defoltā. Tas pats attiecās arī "ekstru" - salona apgaismojumu. Manuprāt ekstra būtu, ja, izslēdzot dzinēju, kādu laiciņu turpina degt gaismas, bet nu par salona apgaismojumu - :DDDDDDD
Anyway pierkītu juriz, ka Ls 127 ir tieši par Ls 40 mazāk kā Ls 167. Turklāt kātrs iegādājās to, ko var atļauties.
Es, piemēram, pirms pusotra gada operatīvajā līzē iegādājos Citroen C3 (sīkāks apraksts tepat rubrikā, tikai pie Citroeniem, protams) un par savu auto maksāju EUR 144 jeb aptuveni Ls 101 mēnesī. Un esmu ļoti apmierināts (pretēji visiem jaunu un mazu auto skeptiķiem).
Ceru, ka Tava Thalia ripos labi un varēsi padalīties ar iespaidiem arī pēc kāda ilgāka laiciņa!

Audit 12.oktobris 2005 16:44
0 0 Atbildēt

Dažam labam nav zināma svara un jaudas attiecības nozīme!
Nav ne vainas priekš mazbudžeta autiņa. Pats arī braucu ar jaunu, la gan kompaktklasi, jau 2 esmu nomainījis 5 gadu laikā tagad trešais. Aprēķini rāda, ka pie nobraukuma ~ 45 t. km gadā izdevīgāk sanāk jauns, nevis katru otro mēnesi pa servisu dzīvot, un sirds arī mierīgāka, ka nokļūsi no punkta A līdz punktam B!

VWfans 12.oktobris 2005 21:40
0 0 Atbildēt

Juriz
Nomiks

Skatoties Jūsu piemērā, varbūt tam sekošu - iegādāšos jaunu un nelielu automobili. Ar cerībām skatos uz jauno Renault-clio. Gribētu tādu ar 1,5dCi motoru, 5 durvīm un kondicionieri. :)

VWfans 12.oktobris 2005 21:42
0 0 Atbildēt

Precizēšu, ka metu aci uz jauno Clio modeli, kurš garumā sasniegs 3,99 metrus un parādīsies tirdzniecībā novembrī.

juriz 16.oktobris 2005 8:46
0 0 Atbildēt

nomiks

nu biju jau laikam piemirsis par to spoguļu apsildi. Par salona apgaismojuma īpašibām aŗi vasarā loģiksi, ka neinteresējos. Par savu auto daudz ko uzzini tikai tad, kad iestājas rudens un ziema, kā arī, kad kaut kas noplīst :)

Te cilvēki par jaudas un masas attiecību runāja. Jā, šitam auto to nevar neņemt vērā, jo pāsmasa viņam ir 950kg, pilnā masa 1450kg. Līdz ar to 75ZS ir pilnīgi pietiekoši braukšanai.

Dawsons 31.oktobris 2005 10:54
0 0 Atbildēt

Man riebj ja cilvēks "dalās pieredzē" nobraucis vienu mēnesi, vai vēl labāk, vienreiz piesēdies pie stūres. To labākajā gadījumā varētu nosaukt par dalīšanos iespaidos. Pats ilgāku laiku braucu ar kantora Thali'ju un mans pilnais komentārs par šo autiņu ir gaidāms tikai februārī, kad braucamais būs izmēģināts arī ziemā.

Taču pie juriz'a komenta man ir ko bilst!
Sajūta, ka braucam ar diviem diezgan dažādiem braucamajiem, kaut gan komplektācija pilnīgi tā pati, pat krāsa. Ja nu vienīgi Pioniera vietā man ir Kenvuds.
1) Piekare: Piekrītu, pirmajā brīdī braucot pagriezienos sajūtas ir extrēmas. Vēl jo vairāk pārsēžoties no cietas piekares pazema autiņa. Taču ar laiku pie sasveres pierod un ir zināms fans pavērot blakussēdētāja sejas izteiksmi ejot pagriezienā. Pat "pacietumu" nepiekrītu. Cietuma nekāda! Pa pilsētu patīkami- bedres nejūt, bet uz šosejas diez kas nav.
2) Degvielas patēriņš: 6 ltr??? Uz šosejas??? Tikai no kalna, pa vējam, ap 60 Kmh un ja vadītājs sver zem 40 Kg!!! Viens fakts: Šitam verķim pie 100 Kmh ir 3500 Rpm! Rezultātā 1,4 motorīts noēd vairāk kā MiGal'a 2,0. It sevišķi ja kaut kam grib garām tikt.
Pilsētā patēriņš arī tik mazs, kā reklamēts. Vēl viena šitā braucamā īpatnība ir tā, ja ārā kaut vai rasina, bez kondicioniera nepabrauksi- svīst ciet viss kas var aizsvīst, pat instrumentu panelis. Citiem neesmu tādu svīšanu manījis. Ieslēdzot kondi, patēriņu pilsētā zem 10 ltr nav izdevies dabūt (dienas laikā). Braucot naktī, jā OK, patēriņš pa pilsētu ir ap 7 ltr.

Vēl dažas piebildes:
1) Hiperietilpīgs bagažnieks: 540 ltr! No ārpuses nepateiksi!
2) Salons pamazs: Aizmugurē normāli var sēdēt tikai mazgadīgie.
3) Fantastiski slikta pārredzamība! Uz priekšu jau diez kas nav, bet uz aizmuguri vienkārši katastrofa!
4) Plastmasa man sāka grabēt pie 5500 Km + patiešām nožēlojama salona izolācija, kura, izbraucot cauri peļķei liek apskatīties vai kājas sausas.

Sākumam pietiks!

PS. Ja logu šķidrumu spricējot, to palaidēju patur biš ilgāk, slotiņas nobrauks 3x. =)

juriz 6.decembris 2005 13:41
0 0 Atbildēt

Nu jau nobraukti pari par 6000km, patēriņš tiešām ne vairāk kā 7 litri. Faktiski pat 6,5l, Kā jau teicu, braucu pa Jūrmalu un šosejām.
Logi baigi svīda vienā rudens dienā, vairāk arī nav svīdis.
škiet, ka apkure arī šim auto normāla, jo tagad, kad bija tie -8 grādi, auto ātri atsala (iepriekšejā dienā viss bija mitrs), un arī uzsilst diezgan ātri.
Jā, par to svēršanos pagriezienos, laikam vajadzēja tiešām pierast, nav nekāda vaina tomēr.
MAN VĒL PLASTMASAS NEGRAB. Tieši otrādi, sākumā jumtā bija kaut kāds tirkškis, it kā tur būt iemsta starp apšuvumu kāda atsperīte, bet tagad tas ir pazudis.

juriz 8.decembris 2005 12:13
0 0 Atbildēt

dawsons rakstīja: Viens fakts: Šitam verķim pie 100 Kmh ir 3500 Rpm!

Kas tad tev par kārbu vai motoru? Manam pie 100km/h 5. ātrumā ir tieši 3000rpm, un, ja ir vēlēšanās, tad 5. ātrumā var mierīgi braukt uz 60km/h , tad ir ~1750rpm
Vrabūt tavam auto ir tikai 4. ātrumi, vai arī neesi atradis 5.-to

Dawsons 15.decembris 2005 11:44
0 0 Atbildēt

Tā, nupat pārsniedzu 13'000 atzīmi. Degvielas patēriņš ir krities, taču joprojām ir stipri virs reklamētā, kā arī juriz'a cipariem. Iespējams, man ir smagāka pēda, vai arī motorītis ir no sērijas "kā paveiksies".
Sorre, juriz, patiešām, 3500Rpm nav, bet arī 3000 ne. Man rāda 3150/3200.
Plastmasas graboņa ir periodiska, iepējams, laika apstākļu ietekmē.
Atsperīte aiz jumta apšuvuma- vai nebija kreisajā pusē, pašā malā, gandrīz starp durvīm? Ja jā, arī man itais bija.
Svīšana turpinās uz vella paraušanu!

juriz 24.decembris 2005 10:37
0 0 Atbildēt

Man labā pusē tā "atsperīte" bija, bet tagad vairs nav, laikam kaut kur galīgi aizkritusi.
Te ar nepastā'vigajiem laika apstākļiem ir daži sarežģijumi. Viereiz bija jākausē vaļā benzīnbākas vāciņa atslēga (nebiju sapūtis, jo visur centrālā, un par to piemirsu). Tāpat ir dažreiz grūti tikt pie bagāznieka, jo tā atvēršanas poga iesalst, tai gar malām saiet mitrums un tur veidojas ledus, dažrei ir vienkārši grūti to nospiest, un pēc tam nākas to no iekšpuses spiest ārā (vākam iekšā apšuvuma nav, sava veida pluss :) ).
Kaut kā atslēgā bija ticis mitrums iekšā (neizpeldinijā, īsti pat nezinu kā tas tur ticis, varbūt kad mocīju vaļā to benzīnbākas vāciņu), līdz ar to elketronika noklājās, dēl kā atslēga vairs nav lietojama, jo tajā ir aŗi imobilaizeris. Būs jāved kaut kad uz servisu, nezin cik noplešis droši vien.
šodien pieķeršos, paskaitīšu atkal patēirņu, jo pāris mēnesūs neesmu skaitījis.

juriz 24.decembris 2005 11:35
0 0 Atbildēt

Tātad parēķināju. Izmnatoju, protams, "pilnās bākas" metodi (fiksē kilometrus un leju pilnu bāku, tā daru katru reizi). Mazākais VIDĒJAIS patēriņš intrvālos starp uzpildēm bijis ir 6.103030303 l , lielākais 6.582809224 l , vispā pa 8000km - 6.441381231 l
. Vienkārši šim auto esmu nolēmis fiksēt visas izmaksas XLS failā.
Vēl viens tā kā mīnuss, vadītāja sēdeklim jau sāk velties audums, uz muguriņas apakšā, nu pie tās "pašas" :)

juriz 22.janvāris 2006 10:30
0 0 Atbildēt

Izrādās arī lielie mīnusi (-28) šim auto nav problēma. Protams arī šim auto starteris griež lēni, bet ar ar otro griezienu pielec, tikai startera bendikss palēnu izslīd no sazobes. Arī kārba tāda pastīva, un šedeklis ciets kā ķeblis.
Apkure arī laba, pēc kāda padsmit minūšu brauciena jau siltums jāgriež mazāk, sāk palikt pa karstu. Vismaz priekšā, lai gan sieva ar bērnu aizmugurē arī nesūdzās.
Vienīgie sarežģijumi ar benzīnbākas vāciņu, tas tā negribīgi nāk vaļā. patreiz vēl neesmu atradis risinājumu.

juriz 1.decembris 2006 14:39
0 0 Atbildēt

Nesen biju uz pirmo apkopi, t.i. beidzot izdevās sasniegt 20 000km atzīmi uz odometra. Vienīgais, kas paspēja sabojāties, bija bagāzniekam centrālā atslēga. To par garantiju sataisīja.

juriz 14.februāris 2007 15:41
0 0 Atbildēt

~23 000km. Sāka jukt ģeneratora/sūkņu utml. siksna. Kaut kā par ātru. Aizvedu auto uz servisu. No rīta pazvanīju uz servisu, aizvedu to auto uzreiz, un pēcpusdienā jau bija gatava. Bet prasa ~30Ls par to visu. Man jau škita, ka tādu lietu vajadzēja taisīt pa garantiju...

juriz 26.jūnijs 2007 10:51
0 0 Atbildēt

Nobraukti 30 000 km, i pa afaltu (pamatā Jūrmalas lūkaino), arī pa lauku ceļiem. Skate izieta pa 0.

juriz 29.septembris 2008 15:12
0 0 Atbildēt

Trešā skate jau vasarā pie ~55tkm pa nullēm. Tagad pie 60tkm priekšā nomainīti bremžu kluči, un eļļa ar. Nekas cits vairs nav darīts, tikai braukts.

juriz 23.novembris 2011 13:08
0 0 Atbildēt

Nobraukti ~145 000 km. Patēriņš braucot pamatā starp Asariem Jūrmalā un Šmerli Rīgā ir ap 7l.
Visas skates līdz šim izietas pa 0, jo auto kopju, un līdz ar to auto arī neapbižo.
Lielākais remonts bija pirms ~10 000 km, kad pārsprāga kondicioniera caurule. Tikko noplīsa salona ventilācijas vārsts, aizvērās, un vaļā vairs nenāca, nevarēju saprast, ko tik traki svīst logi, ka pat kondicionieris vairs nepalīdz. pašreiz ar roku atrāvu vaļā, kaut kad jāmeklē ko likt vietā, jo reizēm noder. Ā, šofera pusē spoguļa apsilde nobeigusies, tas gan kaitina, bet slinkums remontēt.
Bet tā, nekas īpaši vairāk nav bijis jāremontē, izņemot, protams bremžu dilstošās lietas (Rīga prasa upurus), piekarei kāda bukse, eļļa protams, siksnas.
Pašreiz nemaz nedomāju mainīt, ja nu vienīgi ņemšu vēl kādu auto, jo sieva mācās tagad braukt, tai arī vajadzēs kādu auto.

Juriz 23.novembris 2011 13:11
0 0 Atbildēt

Aizmirsu pieminēt - arī pie šī nobraukuma, nekas negrab. Lai gan dēļ hobija šis tas pat tika pajaukts.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti