Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota corolla 1991 Novērtējums: 7
1991 gads, 1.6 dzinejs 4EFE, automaats, tiek braukta amerikaa, pa cikaagu. iegadajos pirms 4 menesiem pa 900 dolariem ar 140 t judzu noskrejienu (pilsetas brauksana ir tehnikas lausana taka skrejiens ir liels), esmu nobraucis ap 10t km un nomainijis udenssukni 40dolari mainot pasam. pirms tam mainits generators un starteris. biezi un peksni pazud ella (pec garakiem parbraucieniem pa sosejam), klab pusass, AT tada svirkstosa skana paradijusies - juks nost laikam, laikam sakara ar minetajiem defektiem pie 60-70 km/h nelabi vibre AT un lidzarto visa korola.

vecas tojotas 85-93 gadu corolas/camry ir amerikas vienas no izturigakajam mazas klases (ir dzirdets ka motori kalpo lidz 300 haiveja judzem) , nabagu rajonos visvairak sito auto

uzravienos protams nevar meroties ar vietejiem SUV un citiem lielmotorniekiem, bet kad te degviela bija uzkapusi lidz 3,2 dolari par galonu (3,78 litri) saku just ka izvele ir pareiza par labu corolai (tagad gan benzins 87 unleaded maksa 2,4 dol/gal atkal)
ritosa laba, jo amerikas celji jau nu dikti labi nostradati parsvara (nerunaju par niknajiem melno neiborhudiem kur ielas ir loti sliktas)
pirms corolas piedereja CAMRY ko nopirku pa 500 dol no vieteja lietuvja ar 2.0motoru un 150t apmeram judzem , kuram bija manuala karba, slidos sajugs, saverpti bremzu rotori prieksa kas noveda pie "kautkaa" izdilsanas priekseja balstiekarta tada limeni ka bremzejot radas tadi ka sitieni (remontet cikaga kautko pa leto nav iespejams), tapec tika braukts lidz apstajas un pedejo apstasanos kamrijs uztaisija NY stata kalnos, ar skrapejosu skanu no dzineja un pa kautkurieni tekosu ara tosolu. (japiezime ka pirms tam bija avarija kur sasitu prieksu un radiatora ieleju udeni, taka laikam udens suknis kamrijiem udeni nepanes- neeljo) kamrijam pozitivais bija elektribas salonaa utt.
vel - cikaga/amerika auto stradnieku rajonos tiek nodziti specigi. latvija nevareju iedomaties ka tik daudzi vergu/melno rajonos brauc ar pussasistiem auto (principa lai brauktu laikam jabut tikai gaismam degosam un nummuram - ritigi vraki apkart brauka un daudzi tizli gajieni tur uz celjiem notiek biezi, tapec tas buktes katrai 3 masinai (debili pagriezieni bez virzienraditajiem utt, kurus parasti veic melnie)

sanaka ka labo tojotas var uzskatit motoru salidzinosi lielo resursu (plist viss kas cits bet motors nenobraucams) pietam amerikanu auto lidziga tilpuma motori iet uz pusi mazak (ne pavelti bankrote ta ford/gm industrija, vienigais kas veljoprojam pelna ir SUV un pikapi - tatad pussmagie)
gints @ 26.novembris 2005 0:00
Visi komentāri
 
Modzha 26.novembris 2005 22:43
0 0 Atbildēt

he he, Ja amerikaa braukaatu ar TDi, tad tas buutu pa limonaadi, un kaiminju Bobs ar savu 5.7 aiz skaudiibas sadegtu :D :D :D

kleksis 21.marts 2006 20:58
0 0 Atbildēt

Kas tas par motoru 4EFE vai varbūt tomēr 4A-FE?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti