Uz Rīgas apvedceļa notikusi piecu auto sadursme - ir cietušie 19

 

Piecu auto sadursme uz Rīgas apvedceļa Foto: Valsts policija

Nozare.lv / iAuto | 15.februāris 2017 11:43

Šorīt īsi pirms plkst. 8:00 uz Rīgas apvedceļa pie krustojuma ar šoseju P5 (Ulbroka - Tīnūži), notika sadursme starp piecām automašīnām - informē Valsts policija. Sadursmē iesaistītas trīs kravas un divas vieglās automašīnas.

Piecu auto sadursme uz Rīgas apvedceļa Foto: Valsts policija

Pēc sākotnējās informācijas avārijā cietuši 2 cilvēki. Avārijas vietā bija bloķēta satiksme abos virzienos, tā novadīta pa apkārtceļiem. Patlaban satiksme uz Rīgas apvedceļa ir atjaunota.

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 15.februāris 2017 11:48
15 3 Atbildēt

Ir viens baigais fails mūsdienās.

Jaunajiem auto deg dienas gaismas diodes priekšā.

Piemēram, manam auto auto režīms pat neieslēdza tuvās gaismas (un gabarītgaismas lukturus aizmugurē) šīrīta miglas laikā, bet es dudināju Rīgā, pilsētā.

Ārpus pilsētas satiksmē tas ir nepieļaujami, ja miglas laikā vispār nav apgaismojuma (!) aizmugurē.

Tur arī avārijas iemesls meklējams, visticamāk. MIGLA.

gunbox 15.februāris 2017 12:31
3 3 Atbildēt

Ja auto ražotājs nav paredzējis, tad kāpēc gan viņam jāiedegas? Tavs pienākums ir viņas ieslēgt.

Man vairāk fascinē fakts, ka diodēm jābūt ar sertifikācju. Es saprotu, ja nakts laikā viņas spīd par spožu un žilbina, bet kāds pamatojums ir aizliegumam dienas laikā izmantot jebkuru LED virteni kā dienas gaitas gaismu un lai izslēdzas, ieslēdzot tuvās gaismas? Manā skatījumā labāk ir dienā spīdīgs visapkārt autiņam, nekā gabarītu spožuma dienas gaismas. Vai pat tikai ieslēgti miglas lukturi, kuri ir tik tuvu asfaltam, ka dažbrīd spogulī pat nepamanāmi.

rallists 15.februāris 2017 16:49
3 0 Atbildēt

Diodēm jābūt ar sertifikāciju, jo savādak visādi jampampiņi ieurbj lukturos diodes kas pirkas ebay par 1 eur 10 gab un priecīgi stāsta ka viņai "īstajam" audī ir tādas pašas lampas kā tam no salona. Lieki piebilst ka tās diodes nav redzamas tālāk par 10 metriem.

Ja tik ļoti gribas dienas gaitas lukturus tad kur problēma-OSRAM, PHilips ungan jau vel kāds brends piedāvā lukturus kas ir gana spoži un ar sertifikātu?

rt 15.februāris 2017 16:55
4 0 Atbildēt

Man reizēm ir gadījies mest pretim braucošajiem ar tālajiem, lai ieslēdz gaismas, bet piebraucot tuvāk izrādās ka viņam kautkas tur čerez ņemagu tomēr spīt. Pašrocīgi liktās lētās LED virtenītes. Tādas pat neviens gājējs skaidrā nepamanītu.

EmilsK 15.februāris 2017 16:23
2 0 Atbildēt

Es par to pašu brīnos, paliek ar vien vairāk mašīnu, kurām aizmugure vispār neieslēdzas, un daudzi cilvēki nemaz nezin kā ieslēgt "īstās" lampas, jo patīk vārds "automātiksi"

ezis71 15.februāris 2017 19:21
2 0 Atbildēt

Autiņš neatpazīst miglu,autiņš neatpazīst zābaku pie stūres.

iciks 15.februāris 2017 20:59
2 0 Atbildēt

Tas nav nekāds feils. Ja cilvēks pat nevar pastiept roku un ieslēgt to kloķīti - tur jāmeklē vaina sevī.

Ir dzirdēti n-tie stāsti par braucējiem pat pilnīgā tumsā, kas laimīgi priekšā dedzina tos bezjēdzīgos LEDus un aizmugurē neko. Kā var to nepamanīt, to mans veselais saprāts nav spējīgs sagremot.

AnK 16.februāris 2017 13:04
0 0 Atbildēt

Nu bet ja cilvēks ir tik tups, ka nejēdz piesekot līdzi, vai gaismas ir iedegtas (gaismiņa panelī spīd) un brauc tāpat, tad varbūt tādam cilvēkam vispār nav jāsēžas pie stūres.

Svētdienas vakarā, piemēram, man automātiskās tuvās/tālās sensors nogļukoja (paziņoja, ka netīrs vējstikls un lai gan notīrīju, paziņojums nepazuda, tā reizēm gadās) un ko es darīju? Protams, atslēdzu auto režīmu un slēdzu tuvās/tālās manuāli, nevis turpināju braukt ar ieslēgtām tālajām.

LED dienasgaitas lampiņas un automātiskās gaismas nav nekāda problēma vai fails, problēma un fails ir cilvēku galvās, kas nejēdz pakustināt slēdzi par vienu vai divām pozīcijām tālāk, ja auto pats to neizdara.

lynx85 15.februāris 2017 12:39
1 1 Atbildēt

IAuto redakcija varētu tā fiksi piemest, kas būtu, ja tā fūre, kas sastūma čupā visus pie luksofora sarkanā stāvošos, brauktu uz 90kmh. Jūs taču rakstu gatavojat, kā nopratu, gribot palielināt esošo 80kmh limitu?

iciks 15.februāris 2017 21:02
0 1 Atbildēt

Nerunājot par šo avāriju, bet par ātrumu vispār. Būtībā kravinieki tāpat jau brauc ar ~ 90km/h, jo viņiem standartā ir šāds ierobežotājs. Faktiski to uz ceļa var redzēt, izņēmums ir vien krievi, kam lielākoties priekšniecība liekot taupīt degvielu un braukt ar 80 km/h.

Var jautāt, vai brauks ar 100 km/h, ja pacels līdz 90 km/h? Domāju, ne.

Tas neattiecas uz vieglo auto.

Vernons 15.februāris 2017 12:56
0 0 Atbildēt

Pirmā bilde ir ievērības cienīga! Kādus pekstiņus miglas laikā tikai netaisa!

Shamejais 15.februāris 2017 14:52
5 0 Atbildēt

Tās krāsainās "eglītes" dekorācijas mašīnas priekšpusē mani vienēr tracina, jo - GAISMĀM JĀDEG VISU DIENNAKTI, gan priekšā, gan aizmugurē. Par kādu akumulatora ekonomiju iet runa...???? Runa iet tikai par drošību uz ceļa!!!

ezis71 15.februāris 2017 19:33
0 0 Atbildēt

Nepiekritīšu tev,saulainā vasaras dienā neredzēsi vai viņam deg aizmugurējie gabarīti,reizēm tālumā pat tuvos neredz, par numura apgaismojumu vispār nerunāsim.Tagad rodas jautājums,kāpēc man dienas laikā tās spuldzes jāsvilina?

cl7lv 23.februāris 2017 0:18
0 0 Atbildēt

174. Diennakts gaišajā laikā mehāniskajiem transportlīdzekļiem, kā arī tramvajiem un trolejbusiem jābrauc ar iedegtiem dienas gaitas, tuvās gaismas vai priekšējiem miglas lukturiem.

Par aizmugures gaismām ne vārda.

Loģiski gan būtu sliktos laikapstākļos ieslēgt arī tās.

rt 15.februāris 2017 16:19
4 3 Atbildēt

Visus iesaistītos kravas auto vajag aizsūtīt uz ekspertīzi, lai pārbauda bremzes, tempomātus un tahogrāfus. Šis ir rezultāts Vernona kultivētajai braukšanas politikai.

Vernons 15.februāris 2017 17:59
2 4 Atbildēt

Iesaku pašam izlasīt manis rakstīto! Šis ir rezultāts apmācības sistēmai. Miglā jābrauc ar ātrumu, kura redzamības zonā spēj arī apstāties. Vieglais ir nodemonstrējis acīm redzamu ātruma pārsniegumu!

Pretējā kustības joslā esošs smagajam sadursme uz puspiekabes priekšu!

Mēs nezinot patiesos lietas apstākļus izdarām secinājumus.

Kādā stāvoklī ir gaismas katram aizmugurē? Viss kas saistās ar auto aizmuguri nav saistoši, to var nepildīt! Jo CSN sastāv no viena vienīga punkta vienas trešās daļas: "Ievēro distanci" arī tad kad to Tev nozog!

Migla 15.februāris 2017 18:57
2 0 Atbildēt

Iemesls visticamāk ir starp stūri un pedāļiem.

iiiiiiii 15.februāris 2017 22:15
0 4 Atbildēt

rt , tu ir idiots !!!!!!

Vernons 16.februāris 2017 9:19
4 4 Atbildēt

Argumentu trūkuma dēļ, laikam palika vieglāk.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 29

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 2

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti