Šorīt īsi pirms plkst. 8:00 uz Rīgas apvedceļa pie krustojuma ar šoseju P5 (Ulbroka - Tīnūži), notika sadursme starp piecām automašīnām - informē Valsts policija. Sadursmē iesaistītas trīs kravas un divas vieglās automašīnas.
Piecu auto sadursme uz Rīgas apvedceļa Foto: Valsts policija
Pēc sākotnējās informācijas avārijā cietuši 2 cilvēki. Avārijas vietā bija bloķēta satiksme abos virzienos, tā novadīta pa apkārtceļiem. Patlaban satiksme uz Rīgas apvedceļa ir atjaunota.
Ir viens baigais fails mūsdienās.
Jaunajiem auto deg dienas gaismas diodes priekšā.
Piemēram, manam auto auto režīms pat neieslēdza tuvās gaismas (un gabarītgaismas lukturus aizmugurē) šīrīta miglas laikā, bet es dudināju Rīgā, pilsētā.
Ārpus pilsētas satiksmē tas ir nepieļaujami, ja miglas laikā vispār nav apgaismojuma (!) aizmugurē.
Tur arī avārijas iemesls meklējams, visticamāk. MIGLA.
Ja auto ražotājs nav paredzējis, tad kāpēc gan viņam jāiedegas? Tavs pienākums ir viņas ieslēgt.
Man vairāk fascinē fakts, ka diodēm jābūt ar sertifikācju. Es saprotu, ja nakts laikā viņas spīd par spožu un žilbina, bet kāds pamatojums ir aizliegumam dienas laikā izmantot jebkuru LED virteni kā dienas gaitas gaismu un lai izslēdzas, ieslēdzot tuvās gaismas? Manā skatījumā labāk ir dienā spīdīgs visapkārt autiņam, nekā gabarītu spožuma dienas gaismas. Vai pat tikai ieslēgti miglas lukturi, kuri ir tik tuvu asfaltam, ka dažbrīd spogulī pat nepamanāmi.
Diodēm jābūt ar sertifikāciju, jo savādak visādi jampampiņi ieurbj lukturos diodes kas pirkas ebay par 1 eur 10 gab un priecīgi stāsta ka viņai "īstajam" audī ir tādas pašas lampas kā tam no salona. Lieki piebilst ka tās diodes nav redzamas tālāk par 10 metriem.
Ja tik ļoti gribas dienas gaitas lukturus tad kur problēma-OSRAM, PHilips ungan jau vel kāds brends piedāvā lukturus kas ir gana spoži un ar sertifikātu?
Man reizēm ir gadījies mest pretim braucošajiem ar tālajiem, lai ieslēdz gaismas, bet piebraucot tuvāk izrādās ka viņam kautkas tur čerez ņemagu tomēr spīt. Pašrocīgi liktās lētās LED virtenītes. Tādas pat neviens gājējs skaidrā nepamanītu.
Es par to pašu brīnos, paliek ar vien vairāk mašīnu, kurām aizmugure vispār neieslēdzas, un daudzi cilvēki nemaz nezin kā ieslēgt "īstās" lampas, jo patīk vārds "automātiksi"
Autiņš neatpazīst miglu,autiņš neatpazīst zābaku pie stūres.
Tas nav nekāds feils. Ja cilvēks pat nevar pastiept roku un ieslēgt to kloķīti - tur jāmeklē vaina sevī.
Ir dzirdēti n-tie stāsti par braucējiem pat pilnīgā tumsā, kas laimīgi priekšā dedzina tos bezjēdzīgos LEDus un aizmugurē neko. Kā var to nepamanīt, to mans veselais saprāts nav spējīgs sagremot.
Nu bet ja cilvēks ir tik tups, ka nejēdz piesekot līdzi, vai gaismas ir iedegtas (gaismiņa panelī spīd) un brauc tāpat, tad varbūt tādam cilvēkam vispār nav jāsēžas pie stūres.
Svētdienas vakarā, piemēram, man automātiskās tuvās/tālās sensors nogļukoja (paziņoja, ka netīrs vējstikls un lai gan notīrīju, paziņojums nepazuda, tā reizēm gadās) un ko es darīju? Protams, atslēdzu auto režīmu un slēdzu tuvās/tālās manuāli, nevis turpināju braukt ar ieslēgtām tālajām.
LED dienasgaitas lampiņas un automātiskās gaismas nav nekāda problēma vai fails, problēma un fails ir cilvēku galvās, kas nejēdz pakustināt slēdzi par vienu vai divām pozīcijām tālāk, ja auto pats to neizdara.