Avārija Vienības gatvē (+ FOTO) 30

 

Foto: iAuto aculiecinieka foto

iAuto | 26.septembris 2018 17:36

Bēdīgi slavenajā Vienības gatves posmā pie pagrieziena uz Tīraini notikusi kārtējā avārija - sadūrušās divas vieglās automašīnas.

Cik ilgi tas turpināsies, jautā iAuto aculiecinieks.

Foto: iAuto aculiecinieka foto

Foto: iAuto aculiecinieka foto

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 26.septembris 2018 17:51
13 1 Atbildēt

Debils krustojums tādai noslodzei, kā patlaban.

vārds 26.septembris 2018 19:52
2 5 Atbildēt

Fotoradars derēja.

iAuto 26.septembris 2018 20:49
17 2 Atbildēt

Te problēma ir kreisajā pagriezienā pie vairāku joslu satiksmes - intensīvas!

ojaars 28.septembris 2018 11:02
0 1 Atbildēt

Fotoradars (minēšu 50% autovadītājiem) liek novērst skatu no ceļa, jo jāseko spidometram. rezultātā ceļu redz vēl mazāk...

risinājums:

- aizliegt kreiso uz Tīraines ielu, tur nokļūt gribētājus novirzīt caur Mežkalna ielu;

- Rīgā ienākošo A8 plūsmu sakļaut divās labajās joslās, trešo joslu nodalīt ar barjeru, kura kalpo kā ieskrējiena josla no Jelgavas ceļa izbraukušajiem.

Izdevumi - 200m nožogojuma barjera, Mežkalna/Tīraines ielu savienojošā mezgla sakārtošana, norādījuma ceļa zīmju izvietošana.

supower 26.septembris 2018 20:27
3 1 Atbildēt

luksafors drīzāk, ar vieglu jau problēmas, kur vēl ja smagais, kam vajag kreiso taisīt

ojaars 28.septembris 2018 11:15
3 1 Atbildēt

ir jābeidz likt luksaforus uz A tipa ceļiem.... auto plūsmas ātruma vienmērīgums ir svarīgs priekšnoteikums, lai izvairītos no ļoti daudz mēsliem, kuri pēc tam rezultējas ar "...līķu kaudzes..."

līdzko ir jāstājas, tā - kāds tomēr mēģinās paspēt, pēc apstāšanās ķers nokavēto, muļķīgas apdzīšanas, kustības ātruma starpības radītās distances izmaiņas. Man šķiet, ka tas viss ir lieki, pie tam noved pie jau minētajām " ... līķu kaudzēm..."

p.s. Rīgas apvedceļš un viņa luksafori... avārijas, diemžēl ir, minēšu dēļ saraustītās braukšanas. mans viedoklis - sajāts darbs un materiāli.

scope 26.septembris 2018 22:55
11 0 Atbildēt

Turpināsies, kamēr Mārupes dome nesasēdīsies ar RDSD pie viena galda un nepateiks, ka ir gatavi ieguldīt arī savu naudiņu, lai uzlabotu sava novada iedzīvotāju iespējas droši nokļūt Rīgā (galu galā IIN aiziet Mārupei).

Vēl ir arī cerība uz Dienvidu tilta pieslēguma risinājumu Vienības gatvei, ko varētu pavilkt uz šo pusi.

ES 27.septembris 2018 0:05
2 0 Atbildēt

kamēr zagļu banda nesaņemsies pabeigt Dienvida tilta pēdējo kārtu nekas netiks darīts un nemainīsies. Tāpēc brauksim tur uzmanīgāk un vairāk skatīsimies pa labi, pa kreisi .

iJuris 27.septembris 2018 6:44
7 0 Atbildēt

Tur vieglāk ir griest pa labi un pēc tam apgriezties braukšanai pretējā virzienā.

nomiks 27.septembris 2018 10:23
6 1 Atbildēt

Tur jau sen bija jābūt aplim izveidotam. Reti debīls krustojums. No rītiem tur lien no Tīraines puses automašīnas veselām rindām, pie tam rupji pārkāpjot ceļu satiksmes noteikumu prasības, ignorējot horizontālo ceļa apzīmējumu.

torkjis 27.septembris 2018 10:51
7 0 Atbildēt

Bieži sanāk braukt no Tīraines puses. Nekad tur neiespringstu uz kreiso pagriezienu. Pirmkārt rinda, pa labi – nekad nav jāgaida. Bez steigas aizbraucu līdz apgriešanās vietai un atpakļ krustojumā esmu vai nu reizē vai pat ātrāk nekā tie, kuri krustojumu šķērso ar kaucošām riepām. Atšķirība tā, ka es bez steigas un max samazinājis sadursmes risku. Pat degvielu vairāk neesmu patērējis

Janka 27.septembris 2018 12:13
0 27 Atbildēt

Rokas nost no Dienvidu tilta! Tur nevajag nekādu 3-šo kārtu. Tad būs tikai bezjēdzīgi piestrēdzis tilts, jo plūsmu uzņemošās ielas jau tagad knapi spēj pieņemt satiksmes plūsmu. Iebraukšanas maksa Rīgā jeb iebraukšana bez maksas ar rīdzenieka karti daudz efektīgāks sakārtos problēmas.

Freijers 27.septembris 2018 12:52
7 0 Atbildēt

Gvelzt beidz ! Dienvidniekam būtu jābūt kā centra apvedceļam (kuru tad dižie maksas ieviesēji un viņu noderīgie idioti te propogandē), nevis salinieka , vai jebkura cita centra tilta dublierim, bet par to vajadzēja domāt pirms projektēja...vienu papildus joslu paredzot, jo estakāžu tur ir daudz.

Pa labi labi, pa kreisi slikti 27.septembris 2018 13:59
2 0 Atbildēt

Tur vinkaŗši vajag aiztaisīt ciet krustu un izbraukšanu no Tīraines tikai pa labi un pēc 500 m uztaisīt apgriešanās vietu. Izmaksas zemas (ja bez otkatiem) un problēma atrisināta.

Freijers 27.septembris 2018 14:18
1 0 Atbildēt

Ja to var izdarīt ar atsevišķu "kabatu", tad jā, nevis kā ir daudzkur citur, kur ir vnk sa...stas kreisās joslas ar tām apgriešanās točkām, labākais piemērs ir Ziepniekkalna iela, 70 un ehhh, atkal kāds stāv.

650 27.septembris 2018 16:00
3 11 Atbildēt

Izdarīt var "visu", galvenais lai kāds (-i, loh-i) par to dāsni samaksā.Apgrieztuvi bez papildjoslām vislabāk "projektēt" tieši tur, kur visi mauc uz 90.Vēl labāk, ja uzreiz pēc zonas 100 uzlikt zīmi 50 un 2 fotoradarus.Un Vis-labāk aptuveni kā Ulmaņgatvē pie Spices, tā moderni un Droši.Tā, lai uz apgriešanos gaidošais astes gals būtu max tuvu izgriešanās vietai.Lai trenē iemaņas- uzreiz perpendikulā pār 2 joslām,stopņiki lai pirms pagriezienrādītāju ieslēgšanas utt.Var arī, lai astes gals būtu pa kreisi no izgriešanās/pa/labi vietas.Izmauc pa labi,nomet pa mēmajiem un atpakaļgaitā mauc līdz rindas galam ieņemt savu Vietu. Uttt.

Vernons 27.septembris 2018 16:16
9 24 Atbildēt

Latvietis, kurš dzīvojis gan Vācijā, gan Amerikā smejoties teica, ka mums ir talants uzbūvēt ātrgaitas ceļu, lai pēc tam to ik pēc 100, vai 200 metriem "Sakrustotu" ar lēngaitas ceļu.

Esam radījuši sev kaudzi problēmu, lai pēc tam tās, ar prātam neaptveramu enerģiju, pārvarētu.

Freijers 27.septembris 2018 19:31
6 10 Atbildēt

Tāpēc, ka pie mums taupa un netaisa vairāku līmeņu krustojumus, bet gan sabāž dodiet ceļu,50-70, luksoforus un ko tik nē...nemaz nerunājot, ka uz šosejām nevar paplašinājumus pie nogriešanās vietām uztaisīt!

650 28.septembris 2018 1:31
10 17 Atbildēt

Nesenais raksts par notikumiem uz Kokneses “trakta” apliecināja šī te sen- un daudz- dzirdētā teiciena absolūto taisnību.Neparvelti pie mums esot pati augstākā Kapu Kultūra visā apkārtnē.

Kanibaals 28.septembris 2018 8:26
5 2 Atbildēt

Pie tam Koknesē to varēja atrisināt izveidojot apgriešanās vietu zem dzelzceļa estakādes, smagajiem tur tāpat nav caur ciemu jābrauc.

kasinsh79 28.septembris 2018 11:49
2 1 Atbildēt

Loģiskākais variants tur būtu vai nu viadukts pāri Jelgavas šosejai vai arī pazemes tunelis zem Jelgavas šosejas. Abos variantos tiktu likvidēts acīmredzams melnais punkts ar milzumdaudz bīstamām situācijām ikdienu. Aplis te ne visai derētu, atkal jau iedomājos mega garu korķi uz visām pusēm mūsu apļu braucēju ne/kultūras dēļ.

Freijers 28.septembris 2018 13:04
0 0 Atbildēt

Appels krietni lētāks (un jo mazāks sūds, jo vēl lētāks)...diemžēl tāpēc vairāklīmeņu krustojumu šeit nesagaidīt, tieši tāpat kā pie Medemciema vai arī A6 pie Saulkalnes - tizlās vietās, kur ļauj (un ir vitāla nepieciešamība) veikt kreisos pāri vismaz 2 joslām.

Walacc 28.septembris 2018 14:06
0 1 Atbildēt

ko var drist - krustojums ka krustojums, ja nav acu piere un nespej novertet kad kuru pedali janospiezj lai nav risinajumi ar polocijas vai apdrosinataju palidzibu jamekle, tad nekadi aizliegumi nepalidzes. Man tur taja vieta nekas netrauce.

Walacc 28.septembris 2018 14:09
0 1 Atbildēt

un aplju priekslikumus es gribetu lai lielakaja skaita gadijumu planotaji iebazh kaut kur, kur tie dienasgaismu tuvakos 100 gadus neredzetu.

650 28.septembris 2018 14:58
1 22 Atbildēt

Te ir jāturpina pakasīties, tak citas izejas nav.Kāds tur nahfig aplis, tas tak ir ilgi un dārgi.Asfaltu tak nozags, apļa diametru uztaisīs kā atejas podam, rezutāts būs trīs/vienā un visi kopā/drirsā.Jāprojektē bija nevis tagad, kad ūdens sen jau no dibena mutē smeļas, bet gan gadu garumā iepriekš.Nevis jābāž prēmijas savās treknaajās pakaļās un izsmalcināti jādemagoģē par blakuslietām.Kā kkādā dauna izdotajā pavārgrāmatā- acīredzami redzēt, ka aprīgas ciemati aug kā sēnes un "cerēt" ,ka viņu iedzīvotāji nebrauks no turienes ārā.Nē,nafig, viņi uz babītes pagasta mežu no rītiem brauks sūnās savas pakaļas mazgāt un zobus tīrīt, nevis uz rīgu strādāt, vai ne? Johaidii, reku sen rīga ar mārupi un ķekavu kopā saaugusi, sen fig jau zin kurš kura virziena braucējs pie kā vairāk tur būtu vainojams.

Polijā paskatiet tos risinājumus industriālās piepilsētās.Kur rīta agrumā tūkstoši izbrauc un izgriežas.1mais prastais risinājums/aizvakar tur bija papildjoslas un luksofori ik pa 3km.Katra kaut cik svarīga izgriešanās vieta ir cilvēka cienīgi aprīkota.Ja mazāk svarīga, tad drošības nolūkā pārvirzīta vai likvidēta.Nākamais, kas notiek/šodien- ātrgaitas ceļu un apvedceļu masveida izbūve, lai tranzīta braucēji neradītu tur lieku jezgu.Cits variants- reku Lietuvā.Kā nu kur, pēc iespējas,kur aplis, kur luksofors, kur papildjoslas,bet NOTIEK uzlabojoša nemitīga darbība.Šeit savukārt notiek galvenokārt demagoģija un rezultāts ir plika drirsa,pat atejpapīram naudas nav, kur nu vel tā Turētājam.Zobos turiet,paši vainīgi;D

Latgalē reku demagogi tuksnesī/mežā nedēļas laikā vienvirziena Autostrādi uzbūvē, bet tepat medemciemā un atgāzenē gadiem ilgi un joprojām gan sitās, gan riskē.Tajā medemā pat neviena tā meesla fotoradara NAV (!).Jūrmalas šosejā zaļā sēta veseliem posmiem brūk, barjera caurumu/līkumiem, tuudaliņ/taagadinj,tram/tara/ram, drīz tas viss uzsabruks uz brauktuves. Kur, johaidī, ir palikusi manis samaksātā Nauda?

Vernons 28.septembris 2018 15:19
0 4 Atbildēt

Jāsāk ar CSN. Ko drīkst un ko nedrīkst. Kā lietosim brīdinājuma signālus? Kad sabūsim ieskrējiena un ātruma samazinājuma joslas? Ātruma samazināšanas process, kāds tas izskatās. Tikai divu secīgi nepildītu punktu prasības, jau ir agresija!!! Kad beidzot vis notiks atbilstoši "Ceļu satiksmes Likuma 19. panta 3. punkta prasībām?

Par mūsu, nodokļos nomaksāto naudu, daži kļuvuši pat miljonāri!

650 28.septembris 2018 15:53
2 38 Atbildēt

Kā parasti.Reku piem tāds ciemats Lapsas mums tepat nekurienē nezcik gadus jau aug/izaudzis meža vidū.Taisnā/90 un nesen remontetā ceļagabalā.Uz valsts nozīmes autostrādes nr.9.Kurš diez mr.p-mpis tur "plānoja" to suudaremontu? Ne to ka izgriezties, bet Kā lai cilvēks tur ie-griežas, un ja ikdienā-nu tīri tā, pēc varbūtības un veiksmes teorijas? Polijā tādos gadījumos neka-vējoties to paplašinājuma joslu izbūvētu, stabiņus uz saliņas saskrūvētu kādus 200gab.,vel i kādu spožu lampu priedē pakārtu utt. Kur nauda? Kad mums to atmaksās?

Vernons 1.oktobris 2018 10:37
1 7 Atbildēt

Pagriezienu pa kresi uz "Lapsām" bieži vien redzu veicam no autobusu pieturas labajā pusē, ar apgriezšananos pretējā virzienā, un tad pa labi! Tie kas saprot briesmas savai dzīvībai un īpašumam tā arī dara.

Pēteris 28.septembris 2018 19:01
7 2 Atbildēt

Nu par nodokļiem Tu labāk būtu paklusējis.

Vernons 1.oktobris 2018 10:37
1 3 Atbildēt

No šīs vietas konkrēti un visos sīkumos!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti