Viena no interesantākajām ceļa zīmēm Rīgā, bet uz kurieni tā aizved (+ foto) 27

 
Māris Ozoliņš, iAuto | 18.decembris 2016 15:32

Rīga, pirms Akmens tilta ir ceļa zīme, kas ir neaudz jāpapēta.

Zīmes nepieciešamība ir skaidra, bet tās izpildījums ne tik.

Foto: iAuto.lv

Zem Akmens tilta nevar pabraukt lielāku izmēru automobiļi, par to brīdina ceļa zīme. Tas gan nav daudzus atturējis noraut savam transportlīdzeklim jumtu. Dažreiz ir pieredzēts, ka Akmens tilts tiek vienkārši šķērsots braucot taisni Krasta ielas virzienā. 

Foto: iAuto.lv

Bet tagad apskatīsimies, kāds tad ir piedāvājums lielgabarīta transportam braucot no ostas, piemēram, uz Ogri. Šo, ceļa zīmē norādīto risinājumu, var piedāvāt tranzītkravu transporta kaitnieks vai cilvēks, kurš vēlas pasmieties par šoferīšiem (it sevišķi ārzemniekiem, kuri nepārzina mūsu ceļus), vai arī vienkārši nekompetents darbinieks.

Foto: iAuto.lv

Tie autovadītāji, kuri pārzina minēto vietu un ielu tīklu, varēs pateikt, ka otrā Daugavas malā šī paša transportlīdzekļa vadītājs arī nevarēs pabraukt zem Akmens tilta, jo arī tur ir augstuma ierobežojums. Tātad autovadītājam ir jāiedomājas nebraukt (pa labi) zem tilta, bet gan, nogriežoties no Akmens tilta pirmajā iespējamajā vietā, turpināt braukt taisni gar "Radisson Blu Daugava", tad neiebraukt pirmajā ielā pa kreisi un nebūtu arī prātīgi pagriezties pa kreisi uz Valguma ielu, ņemot vērā tās šaurību, bet teorētiski var un tad jau kreisais pagrieziens uz Akmens tiltu.

Bet, ja neiegriežas Valguma ielā, tad tālāk jau drīkst veikt tikai pagriezienu pa labi (Raņķa dambis), braucot aiz Vanšu tilta, ir speciāla apgriešanās josla pretējā virzienā un tad jau uz Akmens tiltu!

Sanāk tāds "cietais rieksts"!

Foto: Ekrānšāviņš no google.lv

Ja Tev ir fotogrāfijas vai video no avārijas, videoreģistratora, Ceļu policijas vai citām nebūšanām uz mūsu ceļiem, tad sūti tās iAuto.lv redakcijai uz sociālajiem tīkliem FacebookDraugiemTwitter vai uz e-pastu iAuto at iAuto .lv, vai šeit >>>

 
Visi komentāri
 
Rexx 17.decembris 2016 15:45
34 3 Atbildēt

Absolūti tizla vieta un zīme. vai nebūtu gudrāk atļaut auto ar augstumu no 3.1 līdz 4+ m atļaut braukt taisni, nevis kulties pāri tiltam un atpakaļ?

Uggga 17.decembris 2016 21:44
0 0 Atbildēt

Iespraud makšķeri caur lūku un brauc pāri. Tā gribi?

Rexx 18.decembris 2016 14:15
6 1 Atbildēt

Nav asprātīgi. Bet pamēģini šo braucienu izpildīt ar kravas auto + piekabi. Labāk tad, kad intensīva satiksme

Sarkasms 17.decembris 2016 16:02
19 0 Atbildēt

līdzigas ir teikā (pie statoil) un ulmaņa/vienības, virzienā uz centru..

zinot ceļus brīdi jāpadomā..

Maris 18.decembris 2016 10:17
0 0 Atbildēt

Būs jāaizbrauc apskatīties!

Brumburbaks 17.decembris 2016 21:30
24 1 Atbildēt

Un vē interesantāk,ka par to neviens nav atbildīgs.

picis 17.decembris 2016 21:33
4 0 Atbildēt

"vē","vē",scotch too much,vecais.Visi jau saprotam,ka "vēl", un otkats sen jau notriekts,bet tomēr interesanti,kas tādu izgāšanos pieļāva,un kā tā tik ilgi turas.Experti,a-ū!"u-ū"!

pergaments 17.decembris 2016 21:35
5 0 Atbildēt

Ko te brīnīties,Rīgas Domes Satdeps.Ka tik kādu pasūtīt,lai neatgriežas!

iAuto 17.decembris 2016 21:43
1 0 Atbildēt

Tik traki kā šogad ar satiksmes organizēšanu tomēr nav bijis

Jēpītis 17.decembris 2016 21:43
4 0 Atbildēt

Pie šitās zīmes pat eksperts Timrots samaņu zaudētu.

ABECEDE95 18.decembris 2016 7:56
1 0 Atbildēt

Valguma ielā arka 3,5.

Pļurkt 18.decembris 2016 10:05
0 2 Atbildēt

Latvānijā atbildīga par nodokļu naudas notriekšanu kā vienmēr nav un šķiet ka pardesmit gadus uz priekšu ar nebūs!

Var izšurīt moljonus, un uzspļaut! A te kaut kāda tur zīmīte!!!

Maris 18.decembris 2016 10:14
2 0 Atbildēt

Šī zīme jau Rīgas domes un tās departamenta atbildība.

pergaments 18.decembris 2016 14:27
2 0 Atbildēt

Stiprinies savā ticībā.Šī zīme ir smalks humorpilns vēstījums-ejiet Jūs visi...prom,mūs tāpat ievēlēs!

Driver 18.decembris 2016 19:42
3 1 Atbildēt

Vai nebūtu vienkāršāk uzlikt luksoforu pie tilta un atļaut braukt pa augšu tikai kraveniekiem bet vieglie lai brauc tāpat pa tuneli.

Ko? 19.decembris 2016 2:49
1 1 Atbildēt

Tu tur gribi uzlikt luksoforu, pie kura smagie piestaaj, izkaapj aaraa un piespiezh pogu? Jo tajaa vietaa uzlikt luksaforu buutu tieshaam stulbaakais ko izdariit

Driver 19.decembris 2016 21:35
4 0 Atbildēt

Kāpēc jākapj ārā, sen ir tehnoloģijas izgudrotas, mašīna piebrauc un lāzers nolasa un pēc laika ieslēdz zaļo signālu.

Vernons 19.decembris 2016 10:06
4 7 Atbildēt

Braukšana jāatstāj smago pārziņā! Ir ceļa zīme "Dodiet ceļu" + papildus plāksnīte smagajiem un autobusiem. Smago auto nav tik daudz, lai tos nevarētu pieciest. Vieglie tikai pa labi uz tilta! Apmēram tā būtu jābūt šai organizācijai. Kad pienāk kuģis satiksmi varētu, pat, policija regulēt! Tas būtu sabiedrības interesēs.

REXX 19.decembris 2016 18:26
0 1 Atbildēt

Vernon, sajauci zīmes. Ir rīkojuma zīme- braukt taisni vai pa kresi. Apakšā- papildplāksnīte, ar norādi- kravas transportam, 7.5+ tonnas, vai kā. Protams, ceru, ka ir gudri ļaudis iekš kompetentām iestādēm, kas varētu šito sakārtot.

Vernons 19.decembris 2016 10:12
1 6 Atbildēt

Smagos jālaiž viennozīmīgi pa augšu. Bet kustība no Akmens tilta uz centru būtu jānoorganizē kā Budapeštā!

Krastmalā jābūt divām paralēlām brauktuvēm. Līdz 3,1 metram no Turgēņeva ielas līdz Muitas ielai brauktu tiltam pa apakšu abos virzienos.Luksofori abos galos neregulētu plūsmu.

skvernons 22.decembris 2016 11:02
0 0 Atbildēt

Nē,labāk kā Vīnē.Bet upei jābūt ar D",Daugava,Donava,Dubna,utt.

Vernons 19.decembris 2016 10:18
0 0 Atbildēt
Hm 19.decembris 2016 19:50
0 0 Atbildēt

Vernonim jauns zirdziņš. Distanci nodevis. Tagad gūgli sācis izmantot.

Vernons 19.decembris 2016 21:11
0 0 Atbildēt

Atceries un iegaumē, katram priekšā esošam, Akmens tilta galu pa augšu šķērsojošam, ar savu rīcību bija, ir un būs jāgarantē drošība, sev un citiem! Garantēt drošību nozīmē pildīt CSN prasības no vāka līdz vākam, bet kādam šķiet pietiek tikai un vienīgi ar "distances vērošanu", kas ir attīstījis vispārīgu bandītismu uz ielas un ceļa.

Edgars 24.decembris 2016 21:25
0 0 Atbildēt

Tas tikai parāda Satiksmes departamenta sajēgu par Rīgas ielām un satiksmes regulēšanu kā tādu.

Edgars 24.decembris 2016 21:32
0 0 Atbildēt

un vēl, smago transportu laist pa taisno arī nav īsti prāta darbs, tur tomēr tramvajs(autobuss, trolejbuss) plus vieglie no abam pusēm, ar smago tikt cauri grūti. pa apakšu nevar palaist jo saprotu ka tur akmens tilta balsti vai kkas tamlīdzīgs. Bet uzlikt vienu zīmi un domāt ka smagie sapratīs kur doties, stulbums. Man kā rīdziniekam skaidrs, bet ārzemniekam??? varēja vismaz tālāk papildu zīmes salikt ar info par apbraucamo. Bet nēē....un tad brīnās ka smagie paskatoties uz zīmi domā ka var braukt lejā pie Radisona.

Hm 26.decembris 2016 23:52
0 0 Atbildēt

Ir daudz runāts par ostas infrastruktūras attīstību, bet varam redzēt ka tas ir un paliek runas līmenī. Vajag padziļināt brauktuvi zem akmenstilta

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 8

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 5

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 2

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti