Jakrins: Krasta ielas remonts varētu sākties jūlijā 18

 

Foto: Ekrānšāviņš no Google.com

Nozare.lv | 16.maijs 2018 15:33

Vienas no Rīgas galvenajām ielām - Krasta ielas - seguma atjaunošanas darbi varētu sākties jūlijā, lai gan iepirkums par būvdarbu veikšanu vēl nav nemaz izsludināts, šodien Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejai pastāstīja Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Emīls Jakrins.

Viņš pastāstīja, ka Krasta ielas pārbūve, visticamāk, sāksies jūlijā, taču patlaban ielas projektēšana vēl nav noslēgusies. "Mēs esam noslēguma stadijā, lai pabeigtu projekta sadaļu, kas saistīta ar velojoslas būvniecību šajā ielā. Tiklīdz projekts būs gatavs, tiks izsludināts iepirkums par būvdarbu veikšanu. Tas varētu notikt jūlijā," sacīja departamenta pārstāvis. Viņš gan norādīja, ka projekta izpildes termiņi netiek kavēti.

Jakrins pastāstīja, ka tuvākie ievērojamie remontdarbi sāksies jau rīt - Brīvības ielā. Ielas segumu šeit plānots atjaunot posmā no Bruņinieku ielas līdz Gaisa tiltam. Kalpaka bulvārī, kur ielas segums tiks atjaunot posmā līdz Valdemāra ielai darbi sāksies nākamnedēļ, bet saistībā ar Merķeļa ielas seguma atjaunošanu darbu grafiks izstrādāts vēl neesot.

Tāpat viņš pastāstīja, ka pēc dziesmu svētkiem sāksies Brasas pārvada pārbūve, jūlijā tiks izbūvētas trīs gājēju pārejas atsevišķās Rīgas ielās, augustā tiks uzsākta veloceļa Turgeņeva ielā izbūve un paralēli tiks organizēti arī citi projekti.

Komitejas deputāti ilgstoši iztaujāja Jakrinu par to, kā tad šogad tiks organizēta satiksme un nodrošināta iedzīvotāju drošība remontdarbu laikā, lai "nebūtu tāda apokalipse kā pērn". Jakrins uz to atbildēja norādot, ka ar būvniekiem ir veiktas garas pārrunas un viņi "apzinoties savas pērnā gada kļūdas".

Pēc departamenta pārstāvju teiktā, ir nolemts, ka būvnieki darbus šogad organizēs vienā ielas pusē, otru atbilstoši aprīkojot, piemēram, ar gājēju tuneļiem. Departamenta pārstāvis Edmunds Valpēters arī aicināja iedzīvotājus šos objektus patvaļīgi nepārvietot, jo tādā veidā, iespējams, labu gribot, var tikt nodarīts kaitējums. "Ja notiks avārija, policija uzreiz meklēs satiksmes organizēšanas plānu un, ja tas nesakritīs ar būvnieku izstrādāto - tiks meklēts vainīgais un šādā veidā iedzīvotājs var arī tikt iesaistīts kriminālprocesā. Visas apmales un barjeras tieši tāpēc tiek izvietotas - lai nodrošinātu drošību," pauda departamenta pārstāvis.

Remontdarbi nevarot notikt bez ierobežojumiem, taču solīja, ka gan no būvnieku puses, gan departamenta puses satiksme tiks organizēta, maksimāli cenšoties nodrošināt iedzīvotāju ērtības.

Vēl deputāti interesējās par to, kāda ir departamenta darbinieku kapacitāte, lai reāli varētu nodrošināt būvdarbi norisi. Jakrins neslēpa, ka departamentam joprojām kritiski trūkstot darbinieku gan būvniecības, gan jurisprudences jomās un rosināja domniekus pievērst uzmanību šai problēmai aktīvāk.

Kopā pilsētas ielu seguma atjaunošanai šogad pašvaldības budžetā atvēlēti 13,10 miljoni eiro.

 
Visi komentāri
 
usaexperc 16.maijs 2018 19:39
26 54 Atbildēt

Nevajag aizmirst, ka ne jau rīdzenieki ir tie lielākie Rīgas ielu pisēji. Ik dienas pa Rīgu pārvietojās tūkstošiem šeit nedeklarēto privāto un, it īpaši, juridisko personu auto. Tā kā maģistrālo ielu remontam būtu jāpieprasa papildus piķis no VALSTS kases. Vai arī jāievieš iebraukšanas maksa Rīgā.

Vilciens 16.maijs 2018 20:33
4 2 Atbildēt

Būtu nevis jāprasa no valsts papildus līdzekļi, bet jāsāk ar to, ka 100% iedzīvotāju ienākuma nodoklis paliek tajā pašvaldībā, kurā konkrētais iedzīvotājs strādā, tādejādi, piemēram, Rīdzinieki nemaksātu par ielu remontdarbiem Pierīgas pašvaldībās tādās kā Mārupe. Savukārt Mārupes pašvaldībai nāktos pielikt pūles, kā nodrošināt darbavietas savā pašvaldībā. Tagad ir tā, ka lielākā daļa Mārupes iedzīvotāju strādā Rīgā, izmanto satiksmes infrastruktūras, sabiedrisko transportu utt, bet naudu saņem Mārupe...

vēlētājs 19.maijs 2018 13:02
0 0 Atbildēt

Katrai pilsētai-pa ministrijai!

rīdziniekstkaideklarētais 18.maijs 2018 23:25
1 0 Atbildēt

Valstiska domāšanas paraugs.Mana atbilde-p.sies d..st!(citāts)

he 17.maijs 2018 9:41
5 0 Atbildēt

Ja reiz šādi komentāri te parādās, tad varbūt padomājiet, kas notiktu, ja visas valsts iestādes pārceltu uz citām pilsetām, lai "šeit nedeklarētajiem" nebūtu jābrauc pa "rīdzinieku" ielām...

Pilsēta ir pilsēta tieši tādēļ, ka tur koncentrējas vairāk iedzīvotāji un galvaspilsēta tieši tādēļ ir galvaspilsēta, ka tajā atrodas vairums valsts iestāžu, kas nodrošina darba vietas arī galvaspilsētas iedzīvotājiem. Ja beigtu zagt un sāktu domāt par pilsētas attīstīšanu, tad ar ielu remontēšanu nebūtu problēmu.

usaexperc 17.maijs 2018 10:54
0 4 Atbildēt

Pēc tavas loģikas, valsts un reģionālās nozīmes autoceļu uzturēšana un remonts būtu jānodod vietējām pašvaldībām?

Kādēļ A6 autoceļu līdz Rīgas robežai uztur valsts, bet tā turpinājumu pa Rīgas ielām jāuztur pašvaldībai? Rīgā tas vairs nav valsts nozīmes autoceļš?

he 17.maijs 2018 13:17
0 0 Atbildēt

Un tu uzskati, ka Rīga (un citas pašvaldības) no valsts neko nesaņem?

Dotācijs ir, bet atkal jautājums, kam tās tiek izlietotas...

iciks 17.maijs 2018 9:42
1 0 Atbildēt

Man gan jautājums, kas tā par velojoslu domāta un priekš kam tā tur vajadzīga?

he 17.maijs 2018 9:51
0 0 Atbildēt

Droši vien domāts "veloceļš", kas iet pa Daugavas pusi, kurš šobrīd reāli dzīvē nepastāv (ir gājēju ietve), bet pilsētas kartē ir iezīmēts.

anonimikis 17.maijs 2018 10:10
4 0 Atbildēt

Iepirkums nav izsludināts un viņš cer kaut ko darīt šogad? Vai tik nebūs zem tramvaja pakritis.

stalkers 17.maijs 2018 10:50
0 0 Atbildēt

Mārupē ir vairāk darbavietu nekā iedzivotāju "cien" dīvana eksperti - ko tagad varbūt maksas ceļu līdz lidostai taisīt - rīdzinieki tak pārvārā braukā. Nekādu braukšanas maksu Rīgā ieviest nevar, jo pilsētā ir visas iespējamās iestādes, utt. Arī ceļu naudu pašvaldības no valsts saņem, jautājums ir kā to izlieto, kur paliek zelta slauktuvju miljoni no Rīgas centra, utt.

Rīgas maģistrālājām ielām vispār vajadzēja būt LVC pārziņā tieši tāpat kā visiem maģistrālajiem ceļiem, kas ved caur LV pilsētelēm, jo citādi tiešām var pienākt laiki, kad katrs mazpisāns savas takses ieviesīs un atgriezīsimies viduslaikos (diemžēl indikācijas par to ir).

Harijs 17.maijs 2018 13:23
0 0 Atbildēt

Lielajām pilsētām valsts ceļi pārtop par "pašvaldības" ceļiem droši vien, lai pašvaldība varētu operatīvāk reaģēt ar apsaimniekošanu (sniega tīrīšana, bedru lāpīšana, līniju zīmēšana, smilšu savākšana, luksoforu saslēgšana utt.), jo, ja šie darbi katru reizi LVC būtu jāsaskaņo ar pašvaldību, tad efektivitātes tur nebūtu nekādas.

kasinsh79 17.maijs 2018 12:57
7 0 Atbildēt

Viena lieta gan derdzas - pilnīgi visās valsts institūcijās vidējos/lielos amatos sabāzti SASKAŅA vēlami kadri. Pēdējā laikā esmu ar to saskāries vairākkārt, tādi izteikti slāviski tie uzvārdi - labi vismaz, ka vēl latviski prot runāt utt. SASKAŅA - tas ir posts galvaspilsētai! Parāds aug augumā, bet gan jau strēbs pēc tam kāds cits (visticamāk - no valsts budžeta). Neizturama politika

Bils 17.maijs 2018 17:16
7 0 Atbildēt

Nedēļas sākumā Jakrins brīdināja ka "burtiski tūlīt sāksies remontdarbi Rīgā"... savāda izpratne par jūliju.

Un projekts nav vēl gatavs, kā arī konkurss nav izsludināts.

P.S. Rīgā dzīvo 52% no visas valsts iedzīvotajiem. Citās valstīs tie ir videji 20-30%. 2016. gada dati.

Conqueror 18.maijs 2018 5:43
0 0 Atbildēt

Bļe, kritiski trūkst darbinieku....Ar tām aldziņām un šoferu dēliem par priekšniekiem...

stūķisms 18.maijs 2018 23:27
1 0 Atbildēt

Jūlijā var būt sāks,un jūljā var būt arī nebeigs.

xw57 19.maijs 2018 13:00
0 0 Atbildēt

Gads tur,gads šur,amats taču nezudīs.Algu pacels.Būs labi!

Alfie 25.maijs 2018 16:36
0 0 Atbildēt

Neaizmirstiet lūdzu,kă Saskaņa tika pie Rīgas stūrēšanas,mūsu tautiešu vienaldzība vēlēšanu laikā!

Ko sēsi,to pļausi !!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti