Mārupē pabeigti pārbūves darbi uz Daugavas ielas (1,08-4,14.km), kas ir reģionālā autoceļa Rīga – Mārupe (Jaunmārupe) (P132) posms.
Visā posmā izbūvētas ietves, ielu apgaismojums, uzstādītas barjeras, daļēji izbūvēta slēgta lietus ūdens novadīšanas sistēma. Izbūvētas arī sešas pieturvietas, kā arī četri ar luksoforiem regulējami krustojumi.
Daugavas ielas un Mārupītes gatves krustojumā izbūvēts rotācijas aplis un gājēju pārejas. Pārbūvēti elektroapgādes un sakaru, kā arī ūdensvada un kanalizācijas tīkli. Iestādīti 38 koki, kā arī veikta apzaļumošana ar dekoratīvajiem augiem un krūmiem. Uz brauktuves uzklātas trīs asfaltbetona kārtas.
Būvdarbus šajā posmā veica SIA Igate, un līgumcena ir 4,76 milj. eiro (ar PVN). Finansējums ir no valsts budžeta.
Klau, vai šī nav pirmā vieta Latvijā, kur uzbūvēts normāls (maziņš) aplis?! Tāds, kurš visiem liek samazināt ātrumu un visiem ļauj drīz vien tikt cauri krustojumam. Gigantiskajiem pie Ķekavas, Juglas un zem Salu tilta, kas liek iekšējā joslā maukt uz 80, lai kaut kur nokļūtu, arī ir sava funkcija, bet apļi nelielās ielās, kas aizvieto grūti izbraucamu krustojumu, tas gan Latvijā ir retums.
Gribētos, lai Hipokrāta ielas galā pie Juglas tādu uztaisītu, tur galvenā iela iet pagriezienā, lai gan šķērsojošā izskatās lielāka un nepieredzējušam viegli iebraukt zem autobusa.