Lietuvas valsts dzelzceļa uzņēmums "Lietuvos geležinkeliai" no 9.decembra ieviesīs atjaunotu vilcienu satiksmes grafiku, kas būs pielāgots strādājošo pasažieru vajadzībām, kā arī saskaņots ar autobusu kustību un lidmašīnu reisiem Viļņas lidostā.
Kā norādījis dzelzceļa kompānijas Pasažieru pārvadājumu direkcijas vadītājs Lins Baužis, šie būs lielākie pārkārtojumi "Lietuvos geležinkeliai" vilcienu grafikos vairāk nekā desmit gadu laikā.
Iecerēts, ka dažādos virzienos ik dienas kursēs par 12% vairāk vilcienu nekā patlaban.
Lai palīdzētu cilvēkiem ērtāk nokļūt darbā un vakarā atgriezties mājās, lielākā daļa vilcienu aties tādos laikos, lai pasažieri gala stacijās nonāktu pirms astoņiem rītā un atpakaļ varētu doties starp pussešiem un sešiem vakarā.
Ciktāl to atļauj uzņēmuma tehniskās iespējas un infrastruktūra, domāts arī par maiņu darbā strādājošajiem un cilvēkiem, kuri dzīvo mazpilsētās.
Pārmaiņas paredzētas ne tikai dzelzceļa līnijā, kas savieno Viļņu un Kauņu, bet arī reģionālajos vilcienu maršrutos, lai ļaudis varētu ērtāk nokļūt darbā arī uz Marijampoli, Traķiem, Panevēžu, Varēnu un citām pilsētām.
Nīsto komunistu laikā tā arī bija!!
Toties pašlaik Latvānijā neviens mans darbinieks nevar atbraukt uz darbu un aizbraukt no darba ne ar kādu sabiedrisko transportu, ne uz vienu maiņu!! Ne rīta, ne vakara, ne dienas, ne nakts, jatāda būtu.
Kā arī ik katra vilciena kustības laikā paralēli ripo Nordekas autobusi pa to pašu maršrutu un tai pat laikā, piestājot tajās pat pieturās!!
-------------
Bezsaimnieciskuma kalngals. Tad brīnās ka maršruti nav izdevīgi!!
Ja jau cilvēkam uz darbu ir jābrauc ar savu personisko transportu, tad ar to pašu viņš brauc uz veikalu, pie ārsta, utt = viņam sabiedriskais vairs nav vajadzīgs vispār, jo ir pataisīts pilnīgi bezjēdzīgs!!