Ka tik noķert pārkāpējus... (+ foto) 66

 
21.jūlijs 2008 10:55

Arnis: Piektdien, 18.jūlijā fotoradars tika novietots Ventspils šosejas malā (Spuņciemā), lai veiktu garām braucošo automašīnu ātruma kontroli.

Bet ļoti interesanti balto Ford Focus automobili novietoja stāvēšanai paši fotoradara sargi. Droši vien 302. ceļazīmes nozīme ir nesaprotama un Ceļu satiksmes noteikumi uz viņiem neattiecas.





Uzziņai: "Fotoradaru sargi" nav Valsts policijas darbinieki. Tie ir līgumstrādnieki, ar kuriem ir noslēgti līgumi par ierīču apkalpošanu. Avots - intervija ar Zivtiņu -- http://apollo.lv/portal/news/73/articles/132551/0

Foto: Arnis, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
260027. viesis 21.jūlijs 2008 11:06
0 0 Atbildēt

šo fotoradaru arī 5dien redzēju. Izbrīnīja šoferu rīcība, ieraugot fodoradaru - nometa uz 40 km/h.

Es, pat redzēdams fotoraradu, apdzinu lēnāk braucošos ar ātrumu mazliet zem 60 km/h. Čeku vēl neesmu saņēmis :)

260028. viesis 21.jūlijs 2008 11:10
0 0 Atbildēt

āpāc, āpāc! tos bālos Pfords vāig paņemt piē dziesm! :D

260029. viesis 21.jūlijs 2008 11:11
0 0 Atbildēt

tas ka cp darboņi stāv pareizās vietās nav jaunums. ir redzēti, gan sadalošajā joslā, gan apzīmētos, marķetos veloceļos, gan krustojuma zonā redzamibas trijstūri. viņiem viss ir pofig, ka tik nauda nāk - budžets ir japilda

260030. viesis 21.jūlijs 2008 11:12
0 0 Atbildēt

pmipji

260033. viesis 21.jūlijs 2008 11:19
0 0 Atbildēt

Vakar ripinājām pa igauniju.Starp Tartu un Veriem redzēju tikai divas apdzīšanas.Visi ripina pēc noteikumiem un lēnāk,nevienam putas pa muti negāžas ja jābrauc nedaudz lēnāk.Arī ar baikiem brauc lēnu un prātīgi.Iebraucot latvijā vieni mežoņi.

260036. viesis 21.jūlijs 2008 11:29
0 0 Atbildēt

He - šis radars jau mociklistus nemaz neķer !!!

Bet runājot par tiem kas ieraugot radarus bremzē - pilnīgi nesaprotam tautas daļa, jo pat tie kas uz ~ 50-55 km/h rāpo, met pa bremžiem. NU kas ir tauta tiešām nejūtat ar kādu ātrumu braucat, jeb regulāri pārkāpjat, un tas jau ir reflekss.

Es arī mēdzu pārkāpt ātruma ierobežojumus, bet nu lai blīvā satiksmē beztolkā bremzētu - nekāds sods nav satiksmes negadījuma vērtsm, vēl jo vairāk, ja tas ir uznemts ar fotoradaru - tevi pat neviens neapstādinās !!! ;)

260041. viesis 21.jūlijs 2008 11:38
0 0 Atbildēt

P.S. parasti braucu vai nu ar plūsmas ātrumu ( ja apdzīšana ir bezjēdzīga intensīvas satiksmes dēļ, vai ar 100 -110 km/h ( gadās arī līdz 120 km/h, un apdzenot mani neinteresē ar kādu atrumu es to daru - svarīgi ir tikai pietiekami droši veikt šo manevru).

Un uzskatu ka katram ir kāreiz jabrauc ar to savu drošo ātrumu 90- 120 km/h - jo IMO tas uz LV ceļiem ir drošs ātrums, protams attiecīgi izvērtējot laikapstākļus un ceļa īpatnības.

260044. viesis 21.jūlijs 2008 11:46
0 0 Atbildēt

Kādēļ nometa ātrumu?

Nu tādēļ, ka te viens žiperis bija ielicis savu "dāvaniņu" no kuras skaidri un gaiši izriet, ka radara viņu uzbildējis braucot ar +8 km/h... Tikai jautājums ir, cik tālu radars piefiksē pārkāpumu...

260048. viesis 21.jūlijs 2008 12:04
0 0 Atbildēt

WALA, kaa 120 var buut drosh aatrums uz lv celjiem, ja uz vairuma no tiem nav par ieskrieshanas jolas no mazakiem celjiem?

Nesekmiiba fizikaa vai nespeja redzeet talaak par savu kapotu?

260049. viesis 21.jūlijs 2008 12:05
0 0 Atbildēt

To zīmi var neievērot, ja aiz viņas ir janogādā krava (noteikumos nav defineta kāda kaut vai vienu pagali ved) tās zīmes butība ir, ka nevar vienkāršī caurbraugt neapstajoties.

260051. viesis 21.jūlijs 2008 12:15
0 0 Atbildēt

nekur nav teikts, ka no otras puses ir tāda pati zīme

260055. viesis 21.jūlijs 2008 12:35
0 0 Atbildēt

vajag ar auto notriekt to triskaaji. Galvenais lai atrums nava parsniegts.

260056. viesis 21.jūlijs 2008 12:50
0 0 Atbildēt

nu tak ņem un notiec, ja gribi tik ļoti. nevis te muldi riņķī apkārt. es gan neiesaku to darīt.

260058. viesis 21.jūlijs 2008 13:08
0 0 Atbildēt

260048. viesis

120 km/h ir tieši tikpat drošs ātrums mšūdienās kā 90 km/h bija pirms gadiem 20 ar auto kuru bremzes tiklīdz pielikt maksimāli atļautos piekabes 750 kg bija faktiski 0 vērtas. Tā kā ja neesi braucis ar CCCP laiku mašīnām tad varbūt arī 120km/h šķiet kaut kas šausmīgs ar mūsdienu auto labā tehniskā stāvoklī. Tas ja kādam vienkāršī ir princips brakt uz 120 km/h - PH kas uz ceļa notie, nu tas ir pastulbi, bet arī vilkties uz 90km/h -es piemēram nevaru - es miegu ciet, un līdz ar to tas nav mans drošais ātrums nevienā acī. (Protams pilsetā ir cits stāsts, un pilsetā nekad nav "garlaicīgi" mūždien ta kāds uz sarkanā izvilksies uz ceļa ( BTW šo sestdien uz Brīvībenes no rīta kravas Renault ar Mazda 6 laikam bija vienā krustā satikušies, un nākamajā viens laikam bija nolēmis mani dabūt savos sānos - bet nu laicīgi pamanīju aizdomīgo kadru, un nekas - tēdēl svarīgi ir lai vadīt ājs koncentrējas ceļam, nevis tas cik zemu vins kurā brīdī lido.) Sūdi sākas parasti tad kad izdomā ka var lidot un darīt vēl kaut ko, vai arī domā ka izejai no visām bistamajām situācijām labāksi risinajums ir iespeist gāzi gŗidā.

260060. viesis 21.jūlijs 2008 13:28
0 0 Atbildēt

Tam ceļam nav otra gala.

260063. viesis 21.jūlijs 2008 13:39
0 0 Atbildēt

WALA, par cik metriem atshkirsies bremzeeshanas celsh starp atrumiem 90 un 120 pienemot, ka auto bremzee vienaadi visu bremzeeshanas celja garumaa(kas dziivee taa nav)? :)

260064. viesis 21.jūlijs 2008 13:42
0 0 Atbildēt

pofig tas ceļš, gals un zīme, bet par šādi novietotu auto zaļajā zonā pienākas sods.

260066. viesis 21.jūlijs 2008 13:48
0 0 Atbildēt

Piepisās praideriem. Kamēr tiek papildināts budžets, menti un tagad arī "radaru gani" var pārkāpt cik uziet. LV policijai un citām iestādēm nav prioritāte uzlabot drošību, lai arī ko viņi paši stāstītu. CP no krūmiem var skriet pa jūrmaleni uz trešo joslu neskatoties, jo redz kāds uz +20 brauc, tas ka citiem jābremzē viņus nepiš.

260068. viesis 21.jūlijs 2008 13:57
0 0 Atbildēt

260063. viesis 21.07.2008 13:39

Godīgi - mani neinteresē teorētiskais bremzēšanas ceļa garums ( tas atšķirsies gan atkarībā no auto riepām, gan auto masas gan arī no ceļa seguma) - es jūtu ar cik es kurā brīdī drīkstu ar savu auto braukt, un cik labi mans auto kādos ceļa apstākļos bremzē, tāpat es diezgan labi zinu kas notiek gan pirms mana auto gan arī tam aiz muguras. Tas protams nenozīme ka es nekļūdos, taču ar savām kļūdām es ne reizi neesmu apdraudējis citus vadītājus ( ir 2 x ziemā gadījies pieņemt nepareizu lēmumu, kur vienā gadījumā iebraucu grāvī - azināti, un otrā gadījumā izbraukāju "pļavu" arī apzināti, jo likās ka nepaspēšu savākt sava auto slīdošo pēcpusi, un varētu kādam uz ceļa reāli patraucēt)

260072. viesis 21.jūlijs 2008 14:22
0 0 Atbildēt

WALA, nu re, tomer esi arii pa graavjiem braukaajis, un kur ir garantija, ka vienmer izdosies nevienu neaizkert?

Atbildi pateikshu priekshaa- bremzeeshanas celsh atshkirsies divas reizes teoretiski, praksee- vairaak. Tu vari staastiit ko gribi, ta tikai sevi vari piemaniit, fiziku, diemzheel, nee.

Ja nevari pabraukt ar 90, dodies pie aarsta, nopeerc mazak komfortablu auto, bet neapdraudi citus, jo tava paarlieciiba par savaam spejam ir laba, bet ne panaceja pret iespejamu avariju.

Redzi, tepat igaunji mierigi brauc uz 90 un nav problemu. pats esmu vienaa panemienaa kadu nedelju nobraucis diendienaa pa igauniju un mani apdzina viens igaunis uz 95-100...

260073. viesis 21.jūlijs 2008 14:29
0 0 Atbildēt

Ta ko var tirst ka igaunji nepaarsniedz aatrumu. Paarsniedz un kaa veel, turklaat kad veel nokljuust LV tad vispaar vaaks. Taa ka nevajag te par to ka igaunji ne tikai leeni domaa, bet arii leeni brauc.

260074. viesis 21.jūlijs 2008 14:36
0 0 Atbildēt

Kāpēc igaunijā plūsmas ātrums nav virs 100km/st. Visiem gudreļiem kuri nevar pabraukt zem 100 vajadzētu uzlikt sodu ,1000km jānobrauc pa igauniju.

Tur neviens nestreso ļoti reti apdzen un visur paspēj.

260075. viesis 21.jūlijs 2008 14:38
0 0 Atbildēt

Vai nevar fotoradaru uzlikt uz mana auto???Kad braucu ar 95km/st mani visu laiku apdzen.

260077. viesis 21.jūlijs 2008 14:52
0 0 Atbildēt

Vai tad zem shiis zimes nevar iebraukt "Darba uzdevuma veikshanai"? Nu kaut kaa tada lidziga doma ieksh CSN bija formuleeta!

Vienigi isti nredzu jeegu Spunjciema tur uz 50 braukt...

V aretu kadu fuuri "sanest" virsuu tam radaram :D

260078. viesis 21.jūlijs 2008 14:54
0 0 Atbildēt

"Vai nevar fotoradaru uzlikt uz mana auto???Kad braucu ar 95km/st mani visu laiku apdzen."

NEVAR - tapēc ka tu pārkāp CSN.

260079. viesis 21.jūlijs 2008 14:58
0 0 Atbildēt

260072. viesis - baidos ka ar tavām teorijas zināšanām tu iebrauksi auzās visa sava autovadītāja stāža laikā vairāk nekā es ar savu "bezjēdzīgo" skriešanu uz vidēji uz + 10km/h labos ceļa apstākļos.

Diemžēl lielākā problēma ir nevis bremzēšanas ceļa garums pie 120 km/h, bet gan reakcijas laikā nobrauktā ceļa gabals. Un bremzēšana kā tāda uz ceļa nav panaceja, lai izvairītos no sadursmes !!! Un tīri no praktiskā viedokļa skatoties manā autovadītaja stāžā potencialās avārijas situācijas Rīgas ielās pa gadu pārsniedz avārijas situāciju skaitu visā manā autovadītāja pieredzē bijušās potenciālās avārijas situācijas uz visiem pārējiem LV un ārpus LV ceļiem. Un arī tās divas negadījuma reizes kad bija jāpieņem lēmums nobraukt no ceļa - nekad ātrums nav bijis lielāks par 70 km/h. Protams ja lietai pieietu ar šodienas pieredzi tad reālas vajadzības izbraukāt pļavu vai braukt grāvī nebija, varējā mierīgi tāpat savākt auto uz ceļa, bet nu pieredze nerodas gramatu lasīšanas. ;)

260083. viesis 21.jūlijs 2008 15:21
0 0 Atbildēt

ha, uz jelgavenes jau braucot uz 110 visu laiku apdzen. un tās šosejas stāvoklis ir tāds, ka 110 jau ir virs drošas braukšanas ātruma.

260084. viesis 21.jūlijs 2008 15:27
0 0 Atbildēt

A man godīgi sakot gan ir po ja tas baltais focus stāv tur kur nevar, jo labāk lai viņš tur stāv un tiek noķetri n-tie "šūmaheri" kas lielākā daļa ir samērā vāji un pārgalvīgi braucēji un REĀLI apdraud pārējos braucējus! ( kad raksta autoram vai kādam viņa radam, draugam šāds "šumahers" ieskries purns-purnā) tad viņš pats te bļaus un lūgsies, lai policisti JEBKURIEM līdzekļiem tiek galā ar atrumapārkāpējiem!!!

260088. viesis 21.jūlijs 2008 16:31
0 0 Atbildēt

Kā tur bija par terminu ceļš? Škiet ka pieguļošā grants mala arī ir ceļš? Un ja nav aizliedzošā nepārtrauktā līnija, tad var tur novietot savu auto, netraucējot citus un sliktas redzamības apstākļos bija jāieslēdz stāvuguņi vai avārijas gaismas?

Vai trīskajis tur drīkst atrasties, un ja es to nemanīju, lija lietus, bija slikta redzamība un drošības pēc nolēmu uzb..., nobraukt ceļa malā, labaku redzamības apstakļu sagaidīšanai...? :D

260089. viesis 21.jūlijs 2008 16:34
0 0 Atbildēt

nesaprotu par ko godajamais raksta autors uztraucas. man skiet, viss ir kartiba.

260090. viesis 21.jūlijs 2008 16:45
0 0 Atbildēt

Zivtiņš ir melis radaru sargā viņa speci.

260092. viesis 21.jūlijs 2008 17:24
0 0 Atbildēt

Ērtākais apdrošināšanas tirgus Latvijā www.ipolises.lv

Jūs varat salīdzināt visu LV apdrošināšanas kompāniju piedāvājumus un iegādāties on-line apdrošināšanu OCTA, Kasko, Īpašums, Ceļojumi...

www.ipolises.lv

260093. viesis 21.jūlijs 2008 17:38
0 0 Atbildēt

Piedāvāju anālos čiekurus pret cp-fobiju, garantija ka palīdzēs, un ja dabūsi laukā, tad arī pieņemsim atpakaļ ar video kā nu Tev gāja:)))

Fotoradari rulzzzzz, vnk pārsmieties var lasot komentārus, tiešām vienīgais risinājums Jums ir anālie čiekuri!!!!

es vnk no saab 9-3 aero pārgāju uz Pajero 3.2 hdi džipiņu, un 100 km/h braucot viss čikiniekā, nekādu stressu, vnk bauda braukt:)

260094. viesis 21.jūlijs 2008 17:40
0 0 Atbildēt

Igauni ir mikstie un nejedz braukt.Jabrauc bus pagonkot pa igauniju.Lai redz ka isti veči mauc

260095. viesis 21.jūlijs 2008 17:46
0 0 Atbildēt

260075. viesis 21.07.2008 14:38

Vai nevar fotoradaru uzlikt uz mana auto???Kad braucu ar 95km/st mani visu laiku apdzen.

Vai tu neesi kadrs no Timrota radio sižeta.

Kad Tu brauc, vai nav tā, ka citi Tev uztaurē, pamāj ar roku, un tad Tev rodas sajūta, kavisi Tevi mīl.

260096. viesis 21.jūlijs 2008 17:58
0 0 Atbildēt

PATS PATS

WALA ir pilnīga taisnība... te strīdīgajam viesim iesaku pa šoseju braukt 10 km/h un tad nu tu būsi drošs, ka tu nevienu neapdraudēsi.... marasms.. Patiešām salīdzināji.. 70 tajos gados ar Moskvičiem vālēja ar tiem sūda 90 km/h... tagad tehnoloģijas ir pavisam citas..

260097. viesis 21.jūlijs 2008 18:12
0 0 Atbildēt

CSN 285. pants: ...302. un 303.zīmes darbība neattiecas arī uz vieglajiem automobiļiem un kravas automobiļiem, kuru pilna masa nepārsniedz 3,5 t un kuru īpašnieks (turētājs) dzīvo vai

strādā šajā zonā...

- Pilna masa aciimredzot nepaarsniedz 3.5t

- visdriizaak, iipashnieks vai tureetaajs ir apsardzes uznjeemums, kursh shajaa zonaa aciimredzot straadaa

Paarkaapuma nav :)

260099. viesis 21.jūlijs 2008 20:17
0 0 Atbildēt

Biju pēc jāņiem Igaunijā. Izbarucu apli no Munameģa līdz Narvai, Tallina, Sāremā un atpakaļ uz Pērnavu, Rīgu. Beidziet jau nu te pūst pīlītes, ka visi Igaunijā brauc ar atļauto. Es tur konstanti braucu ar 95-100 un tas bija vairāk vai mazāk plūsmas ātrums. Krietni vairākās vietās braucu arī ātrāk, kur man pa priekšu brauca kāds sponsors un vismaz vienā vietā tas arī atmaksājās :) Atpakaļ no Sāremā vispār man pa priekšu nesās viens Porsche džips un viens X5 konstanti uz 120. No Latvijas gan ;) Jā vispārēji nebija tādu kā uz Jūmralenes, kas kad tu brauc uz 120 tev aiznes garām kā stāvošam, bet +10 izskatījās, ka arī tur ir gluži normāli.

260100. viesis 21.jūlijs 2008 23:55
0 0 Atbildēt

Visās pasules valstīs un ASV arī katrā pavalstī ir sava baukšanas kultūra, citur visi ievēro CSN, citur visi konstanti brauc ar + 10 km/h, jo lielākā daļa tā dara, un policija saprot šo nacionāļo īpatnību un arī atļauj attiecīgi braukt, bet bargi soda gan tos kas mauc ātrāk par pieņemto plūsmas ātrumu. Un savukārt no otra gala visus tos kas iekļūst avārijas un vēl bieži tiek pieķerti par ātruma pārkāpumiem attiecīgi ņem pie "pakaļas" apdrošinātāji. Un visi ir laimīgi, brauc droši utt. Tikai pie mums uzrodas kaut kādi paštaisnie, kam nu tagad ir vēlme nu jau par tradīciju kļuvušo + 10 km/h pataisīt par šāusmīgāko cilvēces noziegumu.

260110. viesis 22.jūlijs 2008 11:02
0 0 Atbildēt

Īstenībā tādi kā WALA ir viskretīniskākie vadītāji jo:

1. Ir pilnīgi pārliecināts cik perfekts driveris viņš ir, viņam tak ir pieredze, cik tur gadus braucis - visu zin labāk... bla bla bla

2. Paļaujas uz savām sajūtām nevis uz vesalo saprātu un fizikas likumiem, cilvēkam kā tādam nav nekādu iespēju sajust savu ātrumu un tu vari braukt kaut ar 200km/h komfortablā limuzīnā un justies drošāk, stabilāk nekā 80gadu opelītī uz 100km/h, bet tas nekādi nemaina faktu, ka nobremzēt būs grūtāk 4 reizes nekā pie 100km/h tā pat kā iegriezt līkumā, novaldīt un nedod dievs kaut kur ietriekties.

3. Pat ja kādam ir tur drošais ātrums 120km/h, pie kura viņš var izdarīt to ko cits pie 90km/h - tā pat tas ir kretīniksi un apdraudoši priekš citiem satiksmes dalībniekiem, jo lai uzturētu tādu ātrumu - tev visu laiki kāds ir jāapdzen un saki ko gribi, bet katra apdzīšana ir potenciāli bīstams manevrs (pie tam LV 90% to izpilda noziedzīgi neparaizi), tā pat citiem izbraukt uz galvenā ceļa ir grūtāk - jo tu nesies uz 120 un ir mazāk laika, lai ielīstu stpraugā, tā pat ja lielākā daļa brauc uz 90 - tā pa gabalu novērtēt ka tu brauc stipri ātrāk ir ļoti grūti, no tā arī veidojas bīstamas situācijas uz ceļa. Karoče nevajag izdomāt savus noteikumus kā kuram ērtāk, priekš tam jau tie CSN ir izdomāti, lai visi būtu puslīdz vienādi un satiksme un sitācijas būtu prognozējamas.

260112. viesis 22.jūlijs 2008 11:17
0 0 Atbildēt

īstenībā tādi, kā viesis 260110 ir viskretīniskākie vadītāji, jo:

"... ja es braucu uz atļautajiem 70, nevienam nav nav jānesās man garām..."- neko neatgādina?

pieļauju, ka WALA spēj pietiekoši adekvāti novērtēt situāciju uz ceļa, lai spētu izvēlēties situācijai atbilstošu kustības ātrumu. Jā, atšķirībā no satiksmes noteikumus iekalušīem nevis izprotošiem paštaisniem pilsoņiem.

LV vietām komfortabls ātrums ir arī vairāk, kā 90km/h.

To WALA- par lekšanu pļavā- žetons! Šitas reāli darbojas...:)

260121. viesis 22.jūlijs 2008 11:49
0 0 Atbildēt

Magistr - tu gadijuma neesi kāds no Saeimas vai CP? Tur izskatas, ka tadi, ka tu vien ir savakusies.

"Vienīgais ko vajag mainīt ir lielāki sodi un vairāk ierobežojumu. Tikai tad, kad tauta sāks braukt pēc noteikumiem var domāt par kautkādu ierobežojumu atcelšanu."

Bezjedzigi sodi un ierobezojumi ir vislabakais veids ka panakt anarhiju un pec tam jau pat atcelot nejedzigos ierobezojumus neviens neieveros ari vajadzigos. Pabrauc kadreiz tumsa intensivas satiksmes apstaklos pa vacu Bundesstrase, kur visi ievero noteikumus! - ar tavu attiesmi visticamak naksies nostaties mala un gaidit kamer cels paliek tukss - atlautais (un ari plusmas) atrums attieciba pret apstakliem ir nesalidzinami lielaks, ka uz LV sosejam.

260131. viesis 22.jūlijs 2008 12:53
0 0 Atbildēt

Magistr - tiešām uzskati, ka Baltkrievija ir etalona valsts? Ja nepatīk Vācija, tad varbūt pasaki, kurš satiksmes organizācijas modelis tev liekas pieņemams.

Neviens jau nesaka, ka ierobežojumi ir jāatceļ, bet gan to, ka tie ir jāsakārto tā, lai to mērķis būtu satisksmes drošība, nevis soda naudu iekasēšana.

260132. viesis 22.jūlijs 2008 12:56
0 0 Atbildēt

Nu bet ja tie radari taa staav celja malaa, pretiimbraucoshie var pamiskjinaat, neredzu iisti starpiibu starp mentu kas staav ar radaru un shito ieriici...

260134. viesis 22.jūlijs 2008 13:10
0 0 Atbildēt

"neredzu iisti starpiibu starp mentu kas staav ar radaru un shito ieriici..."

ments var sodīt tik, cik paspēj izrakstīt protokolus. fotoradars var sodīt visus garāmbraucošos. Pēc pieredzes ar mūsu iestādēm - nebrīnīšos ja kādā ceļa posmā fotoradars tiks uzlikts nekavējoties pēc lēmuma par ierobežojuma zīmes uzlikšanu, bet zīme "aizkavēsies" par dažām stundām.

260139. viesis 22.jūlijs 2008 13:58
0 0 Atbildēt

nu tas jaa, bet var zinaat ka tas radars priekshaa buus un nomest aatrumu.

260145. viesis 22.jūlijs 2008 14:48
0 0 Atbildēt

260110. viesis 22.07.2008 11:02 - zini nu man goda vārs pie kājas ko tu domā par mani, es vismaz necenšos izlikties lbāks nekā esmu patiesībā.

Negribi joka pēc kādā lietainā dienā izbraukt ar kartingu ( tas ai nebūtu lielas traumas un arī žēl braucamā nebūtu) kopā, gribu redzēt kur tava fizika un breemzēšanas distnaces zināšana novedīs.

Vienīgais noteikums - taisnē ir jābrauc uz pilnu klapi, un sacensība notiek ar slikiem !!!

P.S. es nesaku ka es pats spēšu ideāļi tikt galā ar kartu šādos apstākļos, bet nu man reāli gribas redzēt ka tādi pratvēderi kā tu tiktu ar to galā. ;)

260157. viesis 22.jūlijs 2008 17:05
0 0 Atbildēt

Ei,jāuztaisa tests: noliekam žiguli ar mūsdienu vidējo autiņu , lai abi brauc uz 100km/h un reizē nobremzē un apstājas - kā'jūs domājat, kam būs garāks bremzēšanas ceļš? Vai arī Žigulis uz 90 jaunais vāģis uz 110 un reizē jābremzē līdz apstājas- domāju arī šoreiz īsāks bremzēšanas ceļš būs jaunajai a/m.

260163. viesis 22.jūlijs 2008 19:28
0 0 Atbildēt

Uztais, gan to testu ar žiksi un jaunu (sū)

uzliekat uz grunts ceļa, ta redzēsiet cik īsāks būs žiksa bremzēšanas ceļš!

Tām jaunajām miskastēm tās h.....ņas (abs, esp, u.t.t.t)

pagarina bremzēšanas ceļu un kontrolēt auto...

P.S izdarat secinājumus!!!

audi quattro fans

260179. viesis 22.jūlijs 2008 22:52
0 0 Atbildēt

shodien uz Juurmalas gatves staaveja shitas meesls, braucu uz 100km/h, liikumaa nometu uz 70-80km/h, gaidu cheku :(

260180. viesis 22.jūlijs 2008 22:59
0 0 Atbildēt

esp nepagarina bremzeshanas celju starpcitu, un ar visu abs jaunasi auto apstasies atraak + skatoties kaa mera to celju ja no bremzeshanas saakuma lidz apstashanas punktam tad jebkursha autinsh bez abs zaudees. kas tev trauce ar abs saakt liikumot pa celju tadejadi vineejot vairakus metrus vai autinjs kursh truli noliks pa slidoshajiem un stulbi skatiisies ka vinjs lido kadam pakalja. liikumoshana pa brivo braukshanas dalju jau 4 reizes paglaaba no nepatiikamaas skaidroshanaas

260182. viesis 22.jūlijs 2008 23:30
0 0 Atbildēt

ABS pagarina bremzēšanas ceļu,

vienīgi ko dara - saglabā taisnvirziena kustību...

pamēģiniet uz smiltīs pabremzēt, ABS nebremzē,

parastais rokas iekšā un stājas...

nerunājot, kas notiek uz sniega un Ledus!

P.S pamēģini uz gruntinieka pirms līkuma iemest ar ABS....

260184. viesis 22.jūlijs 2008 23:45
0 0 Atbildēt

A kas vainas fotoradaram? Ja viņus liek tādās vietās kā Spuņciems kur šoseja iet caur apdzīvotu vietu, tad baigi ok - tik daudz tak vajag sajēgt jebkuram braukšanas meistaram, ka apdzīvotā vietā nav ko ālēties. tāpat teiksim lapmežciemā utt būtu ok, lai atraujas par savu stulbumu. Uz tukšas šosejas gan īsti jēgu neredzu, ja jau paredzēts satiksmes drošību uzlabot.

PS. ABS pamatdoma ir saglabāt vadāmību nevis saīsināt bremzēšanas ceļu jebkuros apstākļos. Pa labi slīdošu ceļu bez viņa apstāsies ātrāk

260186. viesis 23.jūlijs 2008 0:16
0 0 Atbildēt

To 260163. viesis

Protams, un arī airbagi ir nekur nederīga lieta, tāpat kā drošības jostas u.c. jauninājumi. Audi quattro fans... tas tāpēc, ka laikam nevari atļauties neko vairāk par šrotmobīli.

Par to testu... uztaisiet gan, tikai auto ceļā noliekat arī vēl stabu! Un tad paskatīsimies, kurš gonščiks nepielaidīs bikses, un piesēdīsies žigulim pie stūres.

260190. viesis 23.jūlijs 2008 9:32
0 0 Atbildēt

viesi 260186.

Lai cik būtu nauda rēāli ņemama tik 80-to gadu quattro...

reāli 50:50 plus bloķējama, plus ja dikti gribas var par klasiku uztaisīt!!! Nost ar visām elektronikām, kuras tik ved pretī nāvei!

P.S paskaties kā iet vecie quattro mobīļi...

Paprovē kādu jaunu auto ziemā vai pa grunts ceļu, tad redzēsim cik tālu tiksi..

260191. viesis 23.jūlijs 2008 9:33
0 0 Atbildēt

Vo prātīga doma - apdzīvotās vietās patiešam vakag drāzt ne pa jokam par ātruma pārkāpumiem, tikai jāņem vērā ka pat lielie 90km/h ievērotāji ļoti bieži cauri miestam iet uz ~ 60km/h + neesmu vēl redzējis tādu kas pirms gājēju pārejām atmestos, vai piebremzētu, tas nekas ka dažas no tām ir tipa aiz "leņķa". ;)

BTW - es arī gribētu apgalvot ka ABS ne vienmēr labi pilda savu funkciju - visizteiktāk problēmas (un arī to cik labi strādā ABS) var izjust ja vienas puses ratus uzbrauc uz cita seguma nekā otru pusi. ;)

260196. viesis 23.jūlijs 2008 10:09
0 0 Atbildēt

>WALA

Tu vēl neesi ierubījies, ka ceļu satiksmei uz koplietošanas ceļiem nav nekāda sarkara ar sacīktēm trasē.

260201. viesis 23.jūlijs 2008 11:43
0 0 Atbildēt

60196. viesis 23.07.2008 10:09

bet tev patīk tikai tukšu muldēt - nu neko dzīvo vien laimīgs tālāk, un ceri ka tava teorija tevi nepievils. Moš paaugsies pats sapratīsi ;)

260203. viesis 23.jūlijs 2008 11:50
0 0 Atbildēt

Mana pirmā iepazīšanās ar ABS sanāca gana ekstrēma - pašam bija auto bez un ar darba autinu apmetu 360 uz apledojusa cela pateicoties tam sudam. Tagad gan esmu iemacijies ar vinu sadzivot, bet ESP (par laimi tas parasti ir iespejams) sledzu ara tiklidz nobraucu no asfalta.

Un piekritu WALA par tiem idiotiem, kas uz sosejas brauc ar 85km/h un ar tiesi tadu pasu atrumu ari cauri apdzivotam vietam. Vispar jau vareja mazliet aizsutit CP uz kadu vakarskolu apgut vel paris klasu zinibas un ieviest sodu par parsniegto atrumu procentos, nevis km/h. Attiecigi sanaktu apmeram lidzsinejie sodi arpus apdzivotam vietam, bet uz pusi samazinatos pielaujamie parsniegsanas intervali pilseta - t.i. pie 50km/h atlauta atruma +20km/h ir +40%, bet uz šosejas tikai +22%

260208. viesis 23.jūlijs 2008 12:21
0 0 Atbildēt

Tie lohi, kuri brauc konstanti no 75-85 km/h vienkārši, ne tikai nemāk braukt, bet arī nemāk izslēgt kruīzkontroli.

Un diemžēl viņu ir ĻOTI daudz.

Pēdējā laikā no Rīgas uz Saulkrastiem braukt pa VIA Baltica vispār ir extrēma akcija.

Tāpat tie jaunie šoferīši, kuri baidās par savu braukšanas mākslu un vēl par savu tiko nopirkto nuļovkas mašīnu.

Vemt gribās no viņiem.

260210. viesis 23.jūlijs 2008 13:01
0 0 Atbildēt

Par tiem, kuriem 100km/h šķiet galvu reibinoš ātrums, man rodas priekštats, ka viņi nav pa lielāku šoseju braukuši kā pa pļavu ar iebrauktām divām pēdām, un tās pašas no zirga ratiem iebrauktas... :D

260211. viesis 23.jūlijs 2008 13:13
0 0 Atbildēt

Kāpēc tos radarus un arī CP nestāv uz grantētajiem ceļiem? Tur atļautais braukšanas ātrums arī ir 90 km/h, bet tas nav interesants ceļš CP, jo reālais ātrums tur varētu būt pat mazāks (par lidotājiem, rallistiem šoreiz neiet runa). Secinājums, ka ātrumu nosaka satiksmes plūsma attiecībā pret ceļa kvalitāti. Varētu uz Jūrmalas šosi uzlikt 50km/h, gribētu tad šo prātīgo braucēju domas uzklasīt :D

260231. viesis 24.jūlijs 2008 10:50
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu WALA. Laikam oponents-teorētiķis maz vēl braucis un maz vēl saprot no satiksmes un satiksmes drošības. Nedod Dievs tāds tiek pie satiksmes jautājumu lemšanas.

Un neapšaubāmi ceļu satiksmei uz koplietošanas ceļiem ir zināms sarkars ar sacīktēm trasē! Vai varbūt esmu ko palaidis garām - ka tagad koplietošanas ceļos vairs tik brauc ar zirgiem (jo tad tiešām nebūtu sakara)? :D

260261. viesis 25.jūlijs 2008 11:20
0 0 Atbildēt

es tomēr esmu WALA pusē un tas ir tikai BONUS, ka viņš ir pabijis grāvi un pļavā - no kļūdām mācās. Būtu vairāk jābaidās ko kāda zaļa gurķa, kas vālē uz divīša un ne reizi nav nokļuvis bistamā situācijā! Tādam točna risinājums ir pedālis grīdā!!

P.S. 260072. viesi, un ja likumā būs rakstīts, ka atļautas ātrums ir 93,75 km/h, tad tu slavēsi šo ciparu...

260294. viesis 26.jūlijs 2008 15:46
0 0 Atbildēt

Priekš 260048. viesis

Drošs ātrums ir tik, lai varētu savākt un sabremzēt. Arī laika apstākļi, ceļa segums/kvalitāte un mašīnas tehniskais stāvoklis ir jāņem vērā. Pa sniegu un ledu pat 50 nav droš ātrums. Saulainā vasaras dienā ar labā stāvoklī esošu mašīnu pa labu ceļu (Piemēram Rīga-Jūrmala) var vilkt ar 150 pa trešo joslu. Ar fiziku te nav ne mazākā sakara. Ja fiziku domā bremzēšanas ceļa garumu attiecībā pret braukšanas ātrumu, tad parēķini arī auto svara attiecību pret ātrumu kam vēl jāizrēķina bremžu sistēmas efektivitāte, riepu saķeres kojeficents utt. Un ir mašīnas, kurām braucot ar 150 bremzēšanas ceļš ir mazāks nekā citām braucot uz 90.

260460. viesis 1.augusts 2008 10:56
0 0 Atbildēt

iesaku to radaru sasist un aizbegt no ta fokusina !!! :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti