Policijai izdomas netrūkst - esiet uzmanīgi! 55

 
4.novembris 2008 16:37

Otrdienas rītā ap plkst. 9 braucot uz galvaspilsētas centru, nogriežoties no Lāčplēša uz Satekles-Valmieras ielu, pie bijušā "HydroTexaco" benzīntanka ievēroju divus policijas auto un vienu policistu uz ielas, kas ar rāciju rokās, apturēja autovadītājus.

Aptur, bet visus nē. Vispirms policists kontaktējās pa rāciju un tad tikai nolēma kādu apturēt. Pēc apturēšanas uzreiz vadītājiem tika norādīts, ka viņiem jāiebrauc benzīntankā dziļāk, jo ar dokumentu pārbaudi šī apturēšana nebeigsies...

Īsti nebija skaidrs, par ko apturēja auto, kas brauca tieši pirms manis. Es saprastu, ja apturētu mani, jo brīdī, kad šķērsoju krustojumu, nodzisa zaļā papildus sekcijas bultiņa... Varbūt onkulis zaļajā vestītē sajauca auto markas un ... izmērus?

Vienalga - nebija tik skaidrs, ko tieši redzēja policists, pirms apturēt auto...



Bet nē - esiet uzmanīgi - izrādās, ka viens policists (bez zaļas vestes) ir uzrāpies uz paša dzelzceļa tilta un filmē tos, kas nogriežas no Lāčplēša uz Satekles-Valmieras ielu (un vēl vabūt kādus citus "pārkāpējus"). Kad pārkāpums nofilmēts, šis ziņo pa rāciju, ka "klients ir gatavs".

Esiet uzmanīgi - kaut arī tur un tajā laikā NEKAS bīstams nevar atgadīties, pat ja brauksiet 3 sekundes pēc tam, kad beidzās zaļā papildus sekcija, jūs vēro un slepeni filmē!

Protams, lieki būtu piebilst, ka tieši tajā laikā uz Lāčplēša ielas 300m pirms šī krustojuma otrajā joslā stāvēja nosprādzis "džips", kas nopietni traucēja satiksmei. Bet nē - labāk ar [pat] diviem policijas auto kontrolēt NENOZĪMĪGUS pārkāpumus krustojumā, kurā pēdējā laikā neviens neatceras nevienu satiksmes negadījumu.

Ka tik plāns pildās...

iAuto, katru rītu šajā krustojumā
 
Visi komentāri
 
263484. viesis 4.novembris 2008 17:05
0 0 Atbildēt

Da tak tas notiek pie mums, na par ko brīnīties. Šorīt uz akmens tiklta "nosprādzis" traktors tika vilkc uz treilera liekas ar visu piekabi. A CP kādas 3 -4 ekipažas Imo ganījās pie Dzelzceļa muzeja, es pat nezinu ko viņi vaktēja. A kaut ko paregulēt teiksim atļaujot izmantot tramvaja sliedesvai tamlīdzīgi - to jau nu viņi nevar !!!

P.S. Bet protams no pārkāpēju ķeršnas viedokļa Policija kļuvusi viltīgāka, un principā tas nemaz nav slikti, jo izlaižas vadītāji ka maz neliekas.

263486. viesis 4.novembris 2008 17:25
0 0 Atbildēt

derēja kāds foto ar to vingrotāju uz dzelzceļa tilta!:)

Redaktors 4.novembris 2008 17:36
0 0 Atbildēt

Satiksmes drošības dēļ foto izpalika.

263488. viesis 4.novembris 2008 18:01
0 0 Atbildēt

Nu VEF kultūras pils poliči divatā pēta tos, kas nogriežas no Brīvības ielas un Vairoga pārvadu, un stādina tos, kam švaki ar siksnu sprādzējumu ir...

263489. viesis 4.novembris 2008 18:04
0 0 Atbildēt

[c]Nu VEF kultūras pils poliči divatā pēta tos, kas nogriežas no Brīvības ielas un Vairoga pārvadu, un stādina tos, kam švaki ar siksnu sprādzējumu ir...[/c]

Nu tādus ir jāsoda - nositīs i sevi, i savus bērnus un paziņas...

263490. viesis 4.novembris 2008 18:16
0 0 Atbildēt

Tās muļķīgās zaļās papildsekcijas pa labi jau sen visos luksoforos vajadzēja nomainīt ar trafaretu (kā Lietuvā), kura atļauj braukt visu laiku, palaižot tos, kuri brauc pa galveno. Pilnīgi bezjēdzīgi kaut ko regulēt šādā situācijā. Veidojas tikai papildus sastrēgumi pirmajās joslās tiem, kas grib braukt taisni, jo papildjosla ir nolikta mierā, kaut arī situācija ļautu braukt, bet tiem, kuri ir pirmajā joslā un kuriem vajag pa labi, reāli nav kur palikt, jo papildjosla ir pilna stāvošiem auto.

263491. viesis 4.novembris 2008 18:25
0 0 Atbildēt

Nu njefig braukt pāri krustam pie sarkanās gaismas

263492. viesis 4.novembris 2008 18:26
0 0 Atbildēt

Es jau nesaku, ka nav jāsoda! Ja cilvēks sprādzējās - tad viņam tur nav jāuztraucās - ja nesprādējās - tad vismaz uz brīdi piesprādzēsies, jo tas nav pirmais krusts kur uz šito ķer...

263493. viesis 4.novembris 2008 19:39
0 0 Atbildēt

He, pie reizes vareja pafilmeet tos "steidzigos", kuri nogriezas pa labi no Kalupes ielas uz Lacplesa ielu no kreisas joslas, apbraucot parejos "parastos mirstigos"...

263494. viesis 4.novembris 2008 19:40
0 0 Atbildēt

263493. viesis 04.11.2008 19:39

He, pie reizes vareja pafilmeet tos "steidzigos", kuri nogriezas pa labi no Kalupes ielas uz Lacplesa ielu no kreisas joslas, apbraucot parejos "parastos mirstigos"...

------------------------

Šo lai sagaidītui ir kādam meteorītam jānokrīt...

263497. viesis 4.novembris 2008 19:56
0 0 Atbildēt

kaut arī tur un tajā laikā NEKAS bīstams nevar atgadīties, pat ja brauksiet 3 sekundes pēc tam, kad beidzās zaļā papildus sekcija

Kas būs nākamais? Braukšana pie sarkanā tiks pasludināta par normu, jo NEKAS TĀDS taču nevar notikt.

TG/AM

263499. viesis 4.novembris 2008 20:25
0 0 Atbildēt

Vai Labāk būtu redzēt avāriju kur viens gribēja paspēt uz dzeltano, bet otrs nesamazinot ātrumu turpināt kustību pie zaļā, kam teorētiski iedegoties dzeltenejam būtu jāseko ....., sekas pat varētu būt letālas, jo šādi skrējēji parasti arī nekad nesprādzējas, jo stūre noturēs....... Atbalstu policiju, lai filmē! kaut vai koka zaros sēžot. Umņiki Latvijas satiksmē ir daudz līdēji, dzērāji, un dzeltenās gaismas fanu pulciņš.

263500. viesis 4.novembris 2008 20:40
0 0 Atbildēt

kur "rakstam" čurīgi dzeltenais fons ? :D :D :D

263503. viesis 4.novembris 2008 21:16
0 0 Atbildēt

ja ir mirgojoša zaļa sekcija- p*st visus kuri uz dzelteno piļi.... nerunājot jau par sarkano... kaut ka tauta atslābinājusies....

263504. viesis 4.novembris 2008 21:42
0 0 Atbildēt

Red, labāk būtu nopublicējis info par satiksmes ierobežojumu šaizēm uz brīvībenes pie Alfas sakarā ar ūdensvada remontiem , būtu lietderīgāka infa, nekā "baidīt" cilvēkus ar peļu colicistu "darbu" :D :D :D :D :D

263506. viesis 4.novembris 2008 22:55
0 0 Atbildēt

Peļu Colicisti :D

263507. viesis 4.novembris 2008 23:39
0 0 Atbildēt

sorrrry !!!!! uupispispis vai tiešām tu brauc pie zaļļļās .,.,.,.,vienmēr

263510. viesis 5.novembris 2008 8:24
0 0 Atbildēt

Nu braukšana krustojumā pie, pēc būtības, sarkanās gaismas diez kāds "nenozīmīgs" pārkāpums vis nav. Besī ārā man šie izdzimteņi dēļ kuriem dažkārt arī es, kreiso pagriezienu veicot esmu spiests braukt pa sarkano, jo, redz, daži vālē tik pa taisno pie jebkurām gaismām. Malači policisti! Tā turpināt!

263511. viesis 5.novembris 2008 8:28
0 0 Atbildēt

Šī nav braukšana pie sarkanā!

Daudz kur citur pasaulē ir atļauti labie pagriazieni pie saraknā!

Tikai pie mums nezin kāpēc vajag mākslīgi papildināt korķus......

263512. viesis 5.novembris 2008 8:33
0 0 Atbildēt

Papildsekcija, vecīt ir tā pat "atļaušana griezt pie sarkanā". Un izslēdzas viņa lielākoties tad (cik Rīgā esmu redzējis), kad ir paredzēts, ka tūlīt gāzīsies pamatīga plūsma pa šķērsojošo ielu. Pēc būtības jau tas pats Lietuvas variants vien sanāk, taču ir gudrinieki, kuri uzskata, ka "vēl ātri izskriešu pa priekšu, kamēr šie nav uzņēmuši ātrumu". Tas nekas, ka taisni braucošie, visdrīzāk, ir spiesti piebremzēt, kamēr tavs šrots smirdinot melnus dūmus sasniedz 50 km/h.

263513. viesis 5.novembris 2008 8:37
0 0 Atbildēt

Tas tāpēc,ka tajā "daudzviet pasaulē"ievēro noteikumus,un ir saprotoši,ja tiek ieviesti kaut kādi aizliegumi vai ierobežojumi.Pie mums,vienalga cik dauz ies pretī autobraucējiem,tik un tā šie atvieglinājumi,tiks pārkāpti.Ja Tev atļaus defaultā nogriezties pa labi pie sarkanā,tad pēc mēneša griežoties pa labi,neviens galvu pa kreisi negriezīs,jo NEKAS TĀDS JAU NOTIKT NEVAR. Tikmēr,kamēr Latvijas autobraucēju galvās šī doma,ka nekas jau notikt nevar,nenomainīsies ar domu,vo vels,kas var notikt,ja es....,kārtības nebūs.

263514. viesis 5.novembris 2008 9:04
0 0 Atbildēt

Vakar līdzīgā sastāvā strādāja arī uz slokas/jūrmales gatves krustojuma. Pa Jūrmalas gatvi braucot no Imantas puses uz centru uz slokas ielu pirmā josla aiziet pa labi, otrā pa kreisi, tad nu ir daudzi, kas brauc pa otro līdz pat galam un mēģina pēc tam līst pirmajā. Tad nu arī: mājā, kas tieši pretīm jūrmales gatvei uz slokas ielas - tāda brūna koka, knapi stāv bija iegājis policists, bez vestes un pa trepju telpas logu filmēja visus, kas no kreisās joslas dūra pa labi, bet uz slokas ielas tūlīt pat nākamajā krustojumā (laikam kuldīgas iela) divas ekipāžas visus viņus ķeksēja ārā.

Patiesībā atbalstu, no Imantas braucot daudz tur visādu gudrinieku. Vēl varētu uz tā dzelzceļa tilta lejā nolasīt tos, kas pa tramvaja sliedēm uztaisa 3 šo joslu, lido visiem garām un pēc tam spraucas iekšā. Tos varētu tilta lejā smuki vilkt ārā - uz apgriešanos un tilta otrajā pusē pakājē ar viņiem nodarīt netiklas darbības. I valstij ienākumi, i pārējiem braucējiem gandarījums redzot sodām steidzīgos.

263515. viesis 5.novembris 2008 9:09
0 0 Atbildēt

Piekrītu Arnijam, ka ja Lietuvā un vēl pāris EU zemēs pagrieziens pa labi "vislaik zaļa papildsekcija" ir atļauta, tad šitā sodīšana ir stulbums!

Otra vieta, kas CP izpratnē ir "bīstama", jau kādu laiku ir Ieriķu/Kastrānes/vaidavas ielas krusts - tur ieriķu iela pārtop par vienvirziena 3 joslu ielu, CP par "agresiju" soda tos, kas jau pirms krusta sāk braukt pa pretējo. Nu nav tur nekādas bīstamības, jo pretējā virzienā neviens nebrauc, tā ir kasīšanās. Šodien šie bija nolikuši mierā kādus 4 auto, tādējādi nosprostojot Ieriķu ielas 3.joslu un radot papildus stūķi! Stulbums!

Trešā vieta ir Zemitānu pārvada gals, braucot uz centru, nu neredzu es problēmu, kāpēc ar 6 p / Ls 200 sodīt tos, kas 5 m ātrāk iebrauc transporta joslā, tādā veidā atvieglojot tiltu un paātrinot satiksmi!

P.s.pie Alfas tur rādās reāls action būs - jau no vakardienas vajadzēja 1 joslā saspiest 3, tad tur nekas līdz šim brīdim nav mainījies, bet kad samainīs vakarā būs pilnīgs PĪ! Tā vietā lai palaistu "reversu satiksmi" ir vieglāk visu norobežot un skatīties, kas sanāks! Murgs!

263516. viesis 5.novembris 2008 9:12
0 0 Atbildēt

Gangboy, tirltu nezinu, bet vai tad tur ir nepārtaruktā līnija vai ķieģelis, kas aizliedz braukt pa tram sliedēm? Ja nav, tad kāpēc nedrīkstētu braukt?

263518. viesis 5.novembris 2008 10:32
0 0 Atbildēt

263516. viesis - Ir tur ķieģelis. Pa sliedēm braukt nedrīkst, un vispār tas tilts jocīgs - pirmā josla ir normāla, a ja brauc pa otro, baigi sanāk saspiesties ar pirmo joslu, lai tramvajs pa kreiso pusi tiktu garām, savādāk pa otro braucot sanāk tā, ka tramvajam pietrūkst ~20 cm, lai tiktu garām mašīnām, kas stāv otrajā joslā. Runa ir par tiem, kas veido vēl trešo joslu - dragā garām pirmajām 2-vām pa tramvaja sliedēm, kas aiziet "nekurienē", un tad spraucas iekšā otrajā.

263519. viesis 5.novembris 2008 10:42
0 0 Atbildēt

jap, šito muķi es arī redzēju, kas uz dzelzceļ tilta stāvēja.

263520. viesis 5.novembris 2008 11:13
0 0 Atbildēt

Gangboy - tur tiešām ir ķieģelis? Kautkā neesmu pamanījis - parasti tur braucu ar kreiso riteni pa labo sliedi, lai gludāk un nav jāspiežas virsū pa pirmo joslu braucosajiem.

263521. viesis 5.novembris 2008 11:28
0 0 Atbildēt

Tas ka viņs uzrāpies uz tilta nav nekas, būtu redzējuši kā poliči karājas laukā pa OTRĀ stāva logu un filmē, šie akrobātiskie vingrojumi bija novērojai pie botāniskā dārza slokas iela. Esiet uzmanīgi, vieni rada vietas kur baroties, otri izmanto.

263522. viesis 5.novembris 2008 12:06
0 0 Atbildēt

Sēne - ir gan ķieģelis. Pašā sākumā, kad griež no kurzemes prospekta jau ir, un ar vienu riteni visi pārsvarā brauc pa sliedēm, pēc tam tikai jau braucot no tilta uz leju kur paplašinās tā otrā josla nostājas savā, bet ja korķis, tad saspiežas ar pirmo joslu, lai tiktu garām tramvajs Uz otru pusi viss vienkāršāk - tur gan nav ķieģeļa - un tur dragāt var pa sliedēm, un nav arī korķa, kas traucētu tramvaja, par cik galā nav luksofora, kam to veidot.

263523. viesis 5.novembris 2008 12:10
0 0 Atbildēt

Vispār tur ķēra nepiesprādzētos pasažierus.

Tā kā virsraksts nepareizs, vajadzētu - ievēojiet CSN, nebūs jāuzmanās.

Redaktors 5.novembris 2008 12:15
0 0 Atbildēt

Nepiesprādzētos pasažierus jau nefilmē no tilta ;)

263527. viesis 5.novembris 2008 12:56
0 0 Atbildēt

varbūt, Segliņam šobrīd būtu laiks veiktreoraganizaciju policijas strukturās - LIKVIDĒT CP strukturu, pievienojot to Finanšu ministrijai. Kā redzam un dzirdam - CP pēdējā laikā PILNĪBā pārtraukusi savu darbību preventīvās satiksmes kustības drošibas nodrošināšanā, visus galvenos darba akcentus liekot uz finansialām lietām - maksimāli lielu SODA naudu iekasēšanām. Arī minētie fotoradari , protams, pieskaitāmi pie autovadītāju maciņu tukšotājiem. Līdz šim gan , kā redzam pēc statistikas, ar fotoradariem nevienu autovadītāju reali nobaidīt nav izdevies. CP darbinieki, kļūstot par profesionaliem finanšu iekasētājiem, VID inspektoru izskatā varēs brīvi štukot tikai un vienīgi par savu ieņēmumu palielināšanu. Tad nebūs vairs jādomā, KAM tad īsti BĪSTAMA ir un būs lidostas viadukta šķērsošana uz 70-80km/h (tur palielā perimetra attālumā nav sastopami ne gājēji, ne skolnieki, ne pensionari, ne suņi un kaķi...).

263528. viesis 5.novembris 2008 14:00
0 0 Atbildēt

Pirmkārt, CP darbinieki strādā ļoti efektīvi šajā situācijā, veicot profilaktisku reidu. Tagad iauto lasītāji zinās par šo joku un tur nepārkāps noteikumus.

Otrkārt, vienmēr ir iespējams piezvanīt 112 un palūgt savienot ar CP, lai informētu par situāciju uz ceļa un lūgtu risināt situāciju.

Treškārt, te tika minēts, ka tur sen jau nenotiek avārijas - tātad CP turpina profilaksi, lai tur arī turpmāk nenotiktu avārijas.

Nevajag visur saskatīt tikai negatīvo. Zinu, ka šī slimība ir diezgan ienēsāta sabiedrībā, bet tomēr vajag palēnām ārstēties.

263529. viesis 5.novembris 2008 14:09
0 0 Atbildēt

Vēl piebildīšu, ka vienmēr var vērsties pie RD Satiksmes departamenta (jāpiebilst, ka tas ir diezgan nelatvisks nosaukums, bet tā to oficiāli sauc) ar priekšlikumiem satiksmes organizēšanā. Jelgavā šie vīri ir atsaucīgi, tā kā - vajag tikai rakt! ;)

263530. viesis 5.novembris 2008 14:16
0 0 Atbildēt

Archij, par pirmo piekrītu - CP darbību daudzi autovadītāji neuztver adekvāti, jo tā ir slimība, patoloģija - es te braucu tā kā man patīk, es te braucu tā kā man ērtāk, visi taa brauc un ko vispaar taa policija no manis grib ? ja kāds ments man traucē - tas ir cūka.... tas lai paliek :D :D :D

par RD SAT DEPU - vot tas gan ir garaam :( liekeezhu un tukshu runu biidiitaaju kantoris.

263548. viesis 5.novembris 2008 19:19
0 0 Atbildēt

Visjaukāk būtu papildsekciju pāris - sarkana+zaļa. Citviet sastopama kombinācija - sarkana un mirgojoša dzeltena, kas atļauj braukt, palaižot gājējus vai kādus citus braucējus. Bez tam nevajadzētu reizēm zīlēt, vai "luksoforobjektā" vispār ir vai nav papildsekcija. Un ik brīdi būt gatavam kaut ko pētīt un prātot. Tikai LV viss šitas ir ļoti neparasts, dārgs un vēl taupības režīms piedevām.

263552. viesis 5.novembris 2008 21:26
0 0 Atbildēt

To Archijs2

Arī menti ir tikai cilvēki... un arī vinī ir tikpat slimi kā pārējie vadītāji... visa sabiedrība ir slima... tikai atšķirība ir tā, ka viņam ir opcija: "izdrāzt parastu vadītāju."

263557. viesis 5.novembris 2008 23:13
0 0 Atbildēt

GangBoy [?] 05.11.2008 12:06

Sēne - ir gan ķieģelis. Pašā sākumā, kad griež no kurzemes prospekta jau ir, un ar vienu riteni visi pārsvarā brauc pa sliedēm, pēc tam tikai jau braucot no tilta uz leju .....

Nu un tagad palasam /jaunos/ noteikumus līdz kurai vietai ir spēkā zīme Iebraukt aizliegts.

263565. viesis 6.novembris 2008 9:03
0 0 Atbildēt

Šorīt braucu, visas ielas tukšas, nekur nav sastrēgumu, bet tad es tiku līdz Zemitānu tiltam centra virzienā!! Oppā, pilns līdz Vaidavas ielai!!! Kas noticis??? Izrādās, tilta augšā, aiz staba paslēpies stāv CPists bez atstarojošās vestes un lejā pie Statoil vēl... 9 (DEVIŅI!!!!!) CP darbinieki!?! Nu vai tā nav valsts līdzekļu škērdēšana???

Vakar tilts bija caurbraucams, jo šo darboņu nebija - autovadītāji jau kādus 5-10m pirms tilta beigām izmantoja transporta joslu, lai ātrāk atbrīvotu tiltu un man tas šķiet pareizi, jo daļa griežas pa labi un sab tr praktiski netraucē! Šorīt varēja redzēt, ka neviens šo opciju aiz bailēm tapt sodīts neizmantoja un rezultāts bija skaidri saskatāms - tilts pilns un vēl puskilometrs pirms tā arī! Protams, jāsaka, ka vislielākā pateicība jāsaka RD Satdepam, kas tās sab tr joslas sakrāsoja tik tālu līdz tiltapakšai, tomēr tāpēc jau CP nevajag izmantot otras organizācijas kļūdas savā labā, radot tiešu kaitējumu lielākajai daļai sabiedrības, kas izmanto šo dz pārvadu! 10 CPistu nosūtīšana uz šo vietu ir klaja manu nodokļu izšķērdēšana, jo tur nav ne bīstamības, ne avāriju, tikai tā rezultātā radies papildus stūķis ielās!

263581. viesis 6.novembris 2008 10:27
0 0 Atbildēt

Nu ņemot vērā, kad Ceļu Policīja, kas patrulē uz ielām vidēji 80 % ir labākajā gadījumā vidējā izglītība, tad arī nodarbojas ar tādām perversībām un vēl trakāk.....

263590. viesis 6.novembris 2008 11:44
0 0 Atbildēt

263565. viesis.... Pilnīgi piekrītu! Vieni uzražo nejēdzību, citi uz šīs nejēdzības pamata kāš naudu, tā vietā, lai paanalizētu situāciju un ieteiktu normālus risinājumus. Un tā top brīnumjoslas un brīnumkrustojumi par kuru idiotiskajiem risinājumiem nevienam īsti nav atbildības, jo nav mehānisma, kā šo atbildību piemērot!

263591. viesis 6.novembris 2008 11:51
0 0 Atbildēt

263512. viesis 05.11.2008 08:33

Papildsekcija, vecīt ir tā pat "atļaušana griezt pie sarkanā". Un izslēdzas viņa lielākoties tad (cik Rīgā esmu redzējis), kad ir paredzēts, ka tūlīt gāzīsies pamatīga plūsma pa šķērsojošo ielu. Pēc būtības jau tas pats Lietuvas variants vien sanāk, taču ir gudrinieki, kuri uzskata, ka "vēl ātri izskriešu pa priekšu, kamēr šie nav uzņēmuši ātrumu". Tas nekas, ka taisni braucošie, visdrīzāk, ir spiesti piebremzēt, kamēr tavs šrots smirdinot melnus dūmus sasniedz 50 km/h.

=========================================================

Tieši tāpēc ir labāk, ka viņa VISPĀR nedeg, bet pa labi nogriezties tu vari tāpat, kā izbraucot uz galvenās ielas! Parasta plāksnīte ar bultu un viss! Palaid pa galveno ceļu braucošos, palaid gājējus un griezies! Vairāk nevienam šajā situācijā tu netraucē un nekāda papildus bīstamība nerodas. Lietuvā tas darbojas perfekti un reāli samazina to plūsmu kas potenciāli varētu veidot sastrēgumus

263594. viesis 6.novembris 2008 13:16
0 0 Atbildēt

Sabtransa joslas ir normāla lieta un pieņemta daudzkur pasaulē, bet sabtransa joslas RD Satdepa gaumē ir totāls pī.... Vakar skatos - Merķeļa iela pilna līdz acīm - sastrēgumi visos virzienos - pa Brīvības ielu līddz Dzirnavu ielai, pa Merķeļā ielu šķiet līdz stacijai bet ir brīnišķīga TUKŠA Sabtrans josla no Brīvības līdz Valdemāra ielai ar vienu trolli galā - pārējie autobusi līdz viņai netiek, jo stāv megastūķī kopā ar pārējiem satixmes dalībniekiem.

Sabtrans josla uz 13. janvāra ielas. Kāpēc ta ir tieši malējā labā josla, ja zināms, ka visi, sabtransi, kam ta domāta vēlāk gribu uzbraukt uz Akmens tilta, uz kura drīkst uzgriezties tikai no malējās kreisās joslas...

Ja uz Zemitanu tilta ir sabtrans josla, tad vajag AIZLIEGT kreiso pagriezienu uz Pērnavas ielas.

263610. viesis 6.novembris 2008 17:21
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka RD stadepa ēzeļi vienkārši akli izpilda kaut kādas ES normas - cik % no kopējā ielu garuma liepilsētā ir jābūt atvēlēties sabtransam.

Savukārt, tādas struktūraas kā peļu colicija ir spiesti vienkārši formāli darīt savu darbu.

263688. viesis 8.novembris 2008 14:15
0 0 Atbildēt

Tad jau šmigā arī var uzmanīgi līdz mājām aizbraukt... nekas jau nenotiks... noteikumi ta visiem jāievēro, moz poliči darīja ne to pašu nepieciešamāko, bet braukt pie sarkanā ar attaisnojumu, ka nekas nenotiks ir bullshits.

263696. viesis 9.novembris 2008 19:29
0 0 Atbildēt

autors kas sho rakstu ievietojis , izskataas peec pilniiga loha :) :) :)

263697. viesis 9.novembris 2008 19:38
0 0 Atbildēt

bet ko tad pats nepaliidzeeji dzipu novaakt bet te blausties pa pasauli :)

263711. viesis 10.novembris 2008 12:41
0 0 Atbildēt

Te kāds iepriekš rakstīja, ka pirms dzelzceļa tilta (uz Bolderāju) ni Imantas puses esot ķieģelis. Nekā tāda tur nav. Viena apaļā zīme augšā karājas, bet tā ir - braukt taisni, vai pa labi.

263759. viesis 11.novembris 2008 15:35
0 0 Atbildēt

A CP kādas 3 -4 ekipažas Imo ganījās pie Dzelzceļa muzeja,

es pat nezinu ko viņi vaktēja.

---------------------------------------

Tur vaktee posmu no DINAZ DUS saakot, ieskaitot abus krustojumus -

briizhiem Dieva ziimes tur daraas ...

263768. viesis 11.novembris 2008 21:07
0 0 Atbildēt

Es katru dienu braucu pa Imantas tilta tramvaja sliedēm un nevaru vien nobrīnīties uz tiem lošarām, kuri stāv vienā garā rindā kā stulbas zosis! Nav tur nekāda kirpiča! Vālēt vajag! Sapirkušies šrotus lai sēdētu strīpā uz ielas, lūzeri!

263769. viesis 11.novembris 2008 21:19
0 0 Atbildēt

Murmulji tie C-pisti, pashi buutu vairaak piestradajusi pie noteikumu ieverosanas, buutu kads, kas vinjus pashus kontroleeti, arii paliktu raamaaki, tracina vinju visatlautiiba . . .

263845. viesis 13.novembris 2008 10:50
0 0 Atbildēt

No mūsu policijas jau nekas cits nav sagaidāms...

Kaut kāda nozīme policistam rītos būtu, ja viņi paregulētu satiksmi, lai cilvēki normāli tiktu uz darbu, tad šādu situāciju būtu krietni mazāk... bet tā vietā notur par kādu maznozīmīgu itkā pārkāpumu un 1 joslu paralizē pilnībā...

263949. viesis 15.novembris 2008 18:44
0 0 Atbildēt

CP ir pilnīga taisnība,CP rullē!!

264019. viesis 19.novembris 2008 22:01
0 0 Atbildēt

Tad kad kāds no CP ad:rsējiem gulēs iespiests savas "karietes" lūžņos tikai tāpēc, ka kāds pāķis, mēģinot Ceļu satiksms noteikumus tulkot sev vēlamā interpretācijā, būs izraisījis negadījumu, tad

diezvai jūs ņemsieties viņus (CP) apd:rst un aizstāvēt tādus pāķus kā krastmalas Opelists.

Lielākā daļa CP redz un iztēlojas kā savus ienaidniekus Nr.1, kas tikai līmē kvītis un drāž jūs pašus par savu nolaidību vai stulbumu, bet nekad neaizdomājas, ka tie arī risina konfliktsituācijas, kur šādu likuma inerpretētāju dēļ noticis negadījums, bieži vien ar smagām un ļoti smagām sekām...

Nez' kapēc tad, kad notiek avārijas, jūs lienat uz vēderiem un no jūsu agresivitātes un naida pret CP nav ne vēsts?

264444. viesis 3.decembris 2008 21:20
0 0 Atbildēt

Idiot.. ir tāda akcija ir labi būt labam..!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti