Policisti lūdz Zviedriju palīdzēt Latvijai ar dienesta auto jautājuma sakārtošanu 11

 
29.janvāris 2010 10:05

Neatkarīgā policistu arodbiedrība (NPA) nosūtīja Zviedrijas vēstniecībai Latvijā aicinājuma vēstuli Zviedrijas valdības vadītājam, premjerministram Fredrika Reinfelda kungam.

Uzrunājot Zviedrijas vēstnieku Latvijā V.E. Mats Staffanssona kungu, NPA ar viņa palīdzību vēršas pie Zviedrijas premjerministra Fredrika Reinfelda kunga un Zviedrijas valdības ar lūgumu sniegt Latvijas valdībai humanitāro un juridisko palīdzību sakārtot jautājumu par valsts dienesta automašīnas izmantošanas kārtību. Šis jautājums pēdējā laikā Latvijā kļuva ļoti aktuāls, jo dienesta mašīnas tiek izmantotas arī personīgai braukšanai uz darbu un no darba mājās, ģimenes locekļu pārvadāšanai, izklaides braucieniem, braucieniem uz teātri un cituviet.

Pēc NPA aprēķiniem ik gadu Latvijā, izmantojot valsts un pašvaldības dienesta mašīnas, tiek iztērēts ap 450 – 500 miljoniem latu (643 – 715 miljonu eiro). NPA uzskata, ka ir iespējas samazināt dienesta mašīnas izmantošanu. Tas ļautu Latvijas ekonomikai ik gadu ietaupīt 250 – 300 miljoniem latu.

Latvijas pilsoņi un NPA ir daļēji informēti par Zviedrijas valdībā noteikto kārtību, izmantojot dienesta transportlīdzekļus. Tāpēc NPA būs pateicīga, ja Zviedrijas valdība sniegs palīdzību Latvijas valdībai. Lūgts arī informēt NPA un Latvijas sabiedrību par rezultātiem.

Armands Augustāns
Neatkarīgās policistu arodbiedrības priekšsēdētājs

 
Visi komentāri
 
274400. viesis 29.janvāris 2010 10:37
0 0 Atbildēt

GPS sistēma kaut vai mūsu pašu Jāņa sētas piedāvātā ar automātisku ceļazīmju veidošanu. Var pat pievienot degvielas patēriņa rakstītājus un šoferim tikai jānoliek auto vakarā stāvvietā un jāatskaitās pie dežuranta kura uzdevumā braucis! Būs sakārtota visa sistēma. Šoferis nevarēs atliet ieekonomēto degvielu, toties saņems samaksu par nobrauktajām virsstundām! Gada laikā ieekonomētā degviela un nobrauktās virsstundas izlīdzināsies, varbūt pat radīsies ekonomija + drošība autoparkam - zināms kur katrs atrodas! Es nereklamēju nevienu, kas ar to nodarbojās, pats esmu bijis šoferis un zinu tās nianses!

274401. viesis 29.janvāris 2010 11:03
0 0 Atbildēt

Naivais vmartini! Dzīvē ir kā tajā anegdotē, par veikalu:

-Dodiet man to gaļu pa 3 rubļiem, kādus 3 kilogramus.

-Lūdzu, 3 kilogrami reiz 3 ir 12 rubļi!

-Jūs ko manipar muļķi uzskatāt? Zinu es tos jūsu svarus ar saurbtajiem atsvariem!

-Neticat? Lūdzu kaukulators rēķiniet pats!

-Nu labi 3...x...3..=..."12"! Nu labi, jau tā, tad tā... :(

-Saurbti atsvari viņam...

...domā, kaukulatorā nevar caurumu ieurbt! :D

274403. viesis 29.janvāris 2010 11:17
0 0 Atbildēt

Starp citu, diezgan daudzām valsts iestādēm ir problēmas ar dienesta auto novietošanas iespējām. Iedomājos kaut to pašu IZM Vecrīgā, kad pēc 17.00 VISI dienesta auto tiks novietoti pie ministrijas durvīm.

274406. viesis 29.janvāris 2010 15:29
0 0 Atbildēt

Uzskatu, ka dienesta auto tīklu visās struktūrās (gan valsts,gan privātās) vajadzētu maximāli minimalizēt. Šobrīd izmaksas šiem autopriekiem gads laikā izmaksā miljonus. Cik dzzirdēts, šobrīd pozitiva prakse ir eiroparlamentam, kur lielākā daļa dienesta auto nav piestiprināti konkretām personām, bet darbojas uz izsaukuma pamata. Piestiprinātie aauto tur esot tikai Pirmā svarīguma šefiem, bet pārējo "tūkstošu" braukšana intereses tiek apmierinātas ar salīdzinoši nelielu autoparku,kur ietilpst gan vieglie auto, mikrobusi un lielie autobusi. Piem, valstu delegacija vairumā gadījumu netiek pārvadāta ar 20 vieglajiem volvo, bet gan ar vienu lielo busu. Lēti un racionali. Bet, mūsējie pašlaik tml. situacijās sūta pretī veselu karavanu ar meršiem. Ir par ko padomāt.

274412. viesis 30.janvāris 2010 11:28
0 0 Atbildēt

Varbūt, vajag Zviedrijai palūgt vēl lielāku humanitāro palīdzību - nomainīt mūsu policistus ar viņējiem?

274414. viesis 30.janvāris 2010 15:48
0 0 Atbildēt

274401. viesis pirms 1 dienas

=============

Ag Dievs, kādās aukstskolās gan apmācīti mūsdienu anegdotiskie kaukulatori!

274416. viesis 31.janvāris 2010 1:07
0 0 Atbildēt

āksti.

274419. viesis 1.februāris 2010 9:38
0 0 Atbildēt

Vispaar shobaltdien patiesi nav nekaadu probleemu izmantot te jau ieprieksh mineeto GPS sisteemu :-) Jautaajums, vai, piemeeram, valsts iestaazhu darbinieki, kuriem ir dienesta auto, to veeleetos :-) Vien, es te sazinaajos ar dazhiem ex-koleegjiem un labiem pazinjaam Norveegjijaa, Shveicee, Vaacijaa, Holandee ... Vieniem jau sen ir lietoshanaa valsts iestaades vai firmas auto ar GPS, citi patieshaam raksta atskaites :-) Nu tur galvenais stuurakmens ir auto lietotaaja pasha goda praats atskaitoties :-) Ja shmauksies un tiksi piefikseets, izmetiis hafig uzvaardu nepaprasot :-) Par savaam vajadziibaam nobrauktajiem km praktiski visi maksaa (tikai valsts iesaazhu darbinieki!) taapat, kaa, ja izmantotu savu auto darbam - dubulta degviela! Privaatfirmu auto izmantotaaji citi maksaa, citi nemaksaa neko (skaitaas bonuss! :-)). Kas maksaa, princips taapat "doppeltes Kraftstoffpreis" :-) Taa ka muusu gudrinieki buus kauko samudjiijusji stipri vien. Par nekaadiem fikseetiem papildnodokljiem "dienesta auto"

neviens neko nebij dzirdeejis, kaut viens straadaa apdroshinaashanas sabiedriibaa, tiesa, ne par finansistu, bet dauziito auto veerteetaaju :-)

274420. viesis 1.februāris 2010 9:41
0 0 Atbildēt

Ak jaa, piemirsu :-) Darba laiks praktiski visur ir noteiktais darba laiks + stunda pirms taa un stunda peec taa, ja darbinieks dziivo taalu un nokljuushanai uz darbu vajag ilgaaku laiku, ar darba deveeju rakstiski vienojas par to! Citos gadiijumos, ja ir nenormeets darba laiks vai darbs ar izsaukumiem, jautaajumus risina individuaali katram gadiijumam.

274435. viesis 2.februāris 2010 9:28
0 0 Atbildēt

Ikdienas Viesim

Viss ir jauki, tikai NEVAJAG jaukt privāto uzņēmumu auto ar valsts un pašvaldības. Ja privātajiem viss ir sen sakārtots , tad tiem otriem ir lielas ...

274458. viesis 3.februāris 2010 7:43
0 0 Atbildēt

Valsts tehniku vajag izniegt darba laika sākumā un nodot darba laika beigās!

Privātie, lai brauc - ar to valstij nav nekāda sakara!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti