Kāpēc jāciena CP? 82

 
15.janvāris 2003 9:25

2003. gada 14. janvāris, 22:30. Rīga, Pārdaugava, Elvīras un Vilipa ielu krustojums.

Ar labajiem riteņiem uz ietves (pārkāpums Nr. 1) krustojuma zonā (pārkāpums Nr. 2) ir pieparkots CP auto BMW 318 v/n AA-7705. CP darbinieki apstādina pa Vilipa ielu braucošos transportlīdzekļus "dokumentu pārbaudei" tieši gājēju pārējā. Sorry, fotografēts ar telefonu, tāpēc kvalitāte "ne īpaši laba". Jautājums iAuto lasītājiem: kāpēc jāciena CP? Pagaidām es nevaru atrast atbildi uz šo jautājumu. Lūdzu iAuto lasītājus pamēģināt savos komentāros pārliecināt mani, ka CP tomēr ir vērts cienīt. Būtu arī jauki, ja CP arī piedalītos diskusijā. Aleksandrs, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
59119. viesis 15.janvāris 2003 9:33
0 0 Atbildēt

Labas ritas, tauta!

Moja miļicija meņja berežjot! Bija 8-tajos gados tāds sauklis, labi piemērojams mūsdienām.

59120. viesis 15.janvāris 2003 9:34
0 0 Atbildēt

Jancīgi un nepierasti izklausās - fotografēts ar telefonu:), jā modernais laikmets rullē, savukārt CP tagad plāni klāsies, jo tos varēs iemūžināt jebkurš arī bez fotoaparāta!

59121. viesis 15.janvāris 2003 9:34
0 0 Atbildēt

Es arī gribu tādu telefonu :|

A to fočiku stapīt apkārt ne vienmēr izdodas, kaut bildēt jau varētu uz katra stūra.

59122. viesis 15.janvāris 2003 9:35
0 0 Atbildēt

vinji tax pashi sevi neciena,kaa var iet kautkaada runa par to,ka kaads no malas vinjus vareetu cieniit? :-O

59129. viesis 15.janvāris 2003 9:50
0 0 Atbildēt

Vajag aiziet uz guljamistabu, kaartiigi atvilkt, tad nebuus shkrobe tik liela par visaadiem siikumiem ;]

59131. viesis 15.janvāris 2003 9:54
0 0 Atbildēt

Autors veselu gadu briedis, lai publicētu šo rakstu ar fotogrāfijām?! :)

59132. viesis 15.janvāris 2003 9:57
0 0 Atbildēt

Nedaudz gadi sajukushi... bet par ko cieniit... ir dazhi indiviidi, kurus arii var cieniit, bet kaa jau tas dziivee ir daudz aatraak un vairaak pamana slikto, taadeelj, ja 50% ir labie un 50% sliktie, no malas skatoties izskataas, ka 90% ir sliktie...

59133. viesis 15.janvāris 2003 9:58
0 0 Atbildēt

un apstaadinaashana "dokumentu paarbaudei" ir paarkaapums nr. 3, kursh arii visvairaak tracina, taa piegriezushaas taas 5iishu ablavas.

59146. viesis 15.janvāris 2003 10:10
0 0 Atbildēt

paga paga ... neesmu iipashi skaitiijis, bet menti aptureejushi mani ir jau kaadas 20 reizes ... un tikai 2 par paarkaapumu ... visas paareejaas "dokumentu paarbaude" ...

A kas man gruuti ? iedot dokumentus ... shis apskataas, paskataas vai ir tehniskaa vai apdroshinaashana utt ...

tad tik pasaka "Laimiigu celju" ... taa ka pret paarbaudem man nekas nav pretim ..

bet CP cieniit nav veerts ...

59151. viesis 15.janvāris 2003 10:16
0 0 Atbildēt

jaaciena likumi, neviis CP vai kaadi citi tur hu je pe... likumi jaacinea, veciit, likumi ! un noteikumi ! tad nebuus jaauzdod shaadi debiili jautaajumi.

59152. viesis 15.janvāris 2003 10:17
0 0 Atbildēt

Es vakar braucu pa Elvīras ielu, un taisni šos redzēju. Nodomāju, ka vajadzētu fotokameru, lai viņus varētu iemūžināt. Griezu pa labi, tie bija tieši apturējuši vienu mašīnu, sanāca sarežģīti. Mērkaķi.

59155. viesis 15.janvāris 2003 10:19
0 0 Atbildēt

jā apstājieties uz gājēju pārejas un uzreiz par to uzliks sodu, hi-hi, var nopelnīt. un ja vēl to nofotogrāfē sanāk laba šantāža

59156. viesis 15.janvāris 2003 10:19
0 0 Atbildēt

1) Apstadinot brauceju reti kursh CP stajas prieksha, kaut gan tas ir jaadara.

2) "Laimiigu celju" noveel labi ka 20% gadiijumos.

3) Jautaajums: kaapeec CP visu laiku pashi paarkaapj CSN? Atbilde: NEKAS vinjiem nedraud. Neviens vinjus nesodiis.

59161. viesis 15.janvāris 2003 10:28
0 0 Atbildēt

kaada sabeidriiba - taada likumdoshanas un izpildvara... elementarno, vatson...

59167. viesis 15.janvāris 2003 10:35
0 0 Atbildēt

nu naf jaaciena naf

59168. viesis 15.janvāris 2003 10:38
0 0 Atbildēt

to Sanich 15.01.2003 10:19

soda gan. shitaa tas sauktaa specrotas ir izveidota lai fikseetu mentu paarkaapumus un sodiitu tos. tur laikam ar pieciiti vairs cauri izbraukt nevar.

59169. viesis 15.janvāris 2003 10:39
0 0 Atbildēt

A zato vakar man viena pazistama meitene nokrita pie luksafora uz Lacplesa un Valdemara stura un salauza roku.Turpat pie luksafora staveja CP un sie uzbrauca uz ietves iesledza migalkas un palidzeja meitenei piecelties, gan izsaukt atro palidzibu, ta luk.

RK

59171. viesis 15.janvāris 2003 10:40
0 0 Atbildēt

Kaa jau agraak teicu - policija pati rada attieksmi pret sevi. Dazi gudrinieki nosauc so te par siikumu, bet ja Jums piedereetu auglu noliktava un es katru dienu aizietu un nozagtu vienu kasti ar banaaniem... Tas tacu arii uz kopeejaa fona buutu siikums, vaine? Bet vai tas buutu labi un pareizi? Vadiitaajam ir pienaakums apstaaties, kad CP to PIEPRASA. CP ir pienaakums veikt so apstaadinaasanu pareizi!!! Protams, ka ikdienaa daudz braucot ar auto saadi siikumi liekas mazsvariigi, bet taa tomeer nav. Nu redz, soreiz zalie nopellnija uz klusas ielinas kaadu pieciiti. Naakosreiz buus drosmiigaaki un nekauniigaaki. Kaa juus nesaprotat, ka vini sava labuma guusanai izmanto autovadiitaaju nezinaasanu??? Ja katrs prasiitu, kapeec esmu aptureets un luudzu nosauciet savu vaardu, uzvaardu un aptureesanas iemeslu, kaa arii nepuustu trubinaa, tikliidz vinam to piebaazh pie deguna vai kaa taads nobijies suns necilpotu veert valaa bagaznieku, lai paraadiitu sveeto triisvieniibu, tad policisti neatlautos saadus kaut siikus, bet paarkaapumus.

Prozit un brauciet kaartiigi!

59174. viesis 15.janvāris 2003 10:46
0 0 Atbildēt

taapat atljautos. un veel izaaztu tevi par pretoshanos cp likumiigajaam prasiibaam. hehehe. :(

59175. viesis 15.janvāris 2003 10:47
0 0 Atbildēt

Veel vajag uzprasiit,kaapeec vinji passi staav uz braucamaas daljas...,bet tev jau nav duussas.Baigais slepenais bildeetaajs atradies.Gribi paziimeeties ar savu kruto telefonu:)???Divains tev tas valjasprieks,bildeet CP.Drossi vien speciaali nopirki taadu telefonu...laikam naktii mieriigi neguli,ja neesi kaadu mentu nobildeejis.

59177. viesis 15.janvāris 2003 10:55
0 0 Atbildēt

To: morics 15.01.2003 10:47

CP arii ir diivains valjasprieks: paarkaapt CSN un paziimeeties, ka vinjiem tas ir atljauts.

59180. viesis 15.janvāris 2003 10:59
0 0 Atbildēt

menti *******i. ne visi bet liela dalja. bet kapeec? tapeec ka vinji ir paaraak nagli. var jau sodiit par paarkaapumiem un vajag. bet nafig tos paarkapumus piemekleet ja taadu nafa, vai nafig uzprasiities uz to lai iedod shim 5ls? kaadi bus vinji taada buus arii brauceeju atbildes riiciiba uz cienja pret cp.

59182. viesis 15.janvāris 2003 11:00
0 0 Atbildēt

blja, baigaas pohas. gruti salariigi spriest. ja kas nesakariigs piedodiet tauta. :)

59183. viesis 15.janvāris 2003 11:02
0 0 Atbildēt

tur domaats sakariigi

59189. viesis 15.janvāris 2003 11:11
0 0 Atbildēt

par to prasisanu ka del mani ir apturejusi, Mani aptureja pie brivdabas muzeja gajeju parejas (tur kur tas luksafors) dialogs bija tads:

es: labdien

cp: dokumentus

es jau velku ara tiesibas, tehnisko, un prasu , kas noticis kapec esmu apturets

cp: mes stradajam

tad neliela pauze Tu neesi piespradzejies, un aizmugure sedosais ari.

bet par to ka blakus sedosais ir piespradzejies neko nesaka.

cp gan uzreiz atdeva papirus an talak neska kasketies

tomer tas nav zolidi , ka es nevaru pat neko pajautat lai man neaizraditu kautko.

59193. viesis 15.janvāris 2003 11:22
0 0 Atbildēt

Mani gan vienmēr pasveicina, stādās priekšā un vēl novēl laimīgu ceļu. Ja ko sliktu esmu sadarījusi mēģina vēl manā vietā izdomāt kādus vainu mīkstinošus apstākļus. Vienkārši - kā sauc tā atskan. Ja es pret viņiem ar cieņu, tad viņi pret mani - divtik. Tas par virsrakstu.

Nu bet autoram piekrītu tajā ziņā, ka pašiem CP jau nu notiekumi tomēr jaievēro.

59195. viesis 15.janvāris 2003 11:25
0 0 Atbildēt

pieļauju ka morics ir CP pārstāvis, ja jau tā runā

par apturēšanu un paskaidrojumiem, kāpēc esmu apturēts, ir tā:

braucu mājas no Liepājas un Rīgā griezos uz slāvu tiltu no ķengaraga puses tur stāvēja brašuļi zaļās vestēs. Protams mani apturēja un prasija dokumentus. uz jautājumu kāpēc mani apturēja saņēmu nesaprotamu, niknu noburkšķēšanu ar aizvērtu muti. Tad nobijos un izlēmu nikno CP vairāk nekaitināt ar jautājumiem. Protams piekasīties viņiem nebija pie kā un mani palaida. BET ATTIEKSME BIJA NEIECIETĪGA, TOTIES SALDŪ IR ĻOTI LAIPNI CP, VISU PASKAIDRO

59197. viesis 15.janvāris 2003 11:31
0 0 Atbildēt

Pēdējā pusgada laikā esmu apstādināts tikai vienu reizi un tad pat arī vienīgo reizi nebija paņēmušies līdzi dokumenti. Jā, apstādināja 1m pirms regulējama krustojuma… Cenšos ievērot satiksmes noteikumus, lai pašam un citiem vadītājiem būtu drošāka braukšana. Par policistu attieksmi pret mani kā autovadītāju man pretenziju nav. Ja nebūs piecīšu lietas un arvien intensīvāk ņems “pie dziesmas” arī gājējus, tad policisti patiešām varēs kļūt pilsoņu draugi. Bet varbūt es šādi domāšu tikai līdz pirmajam pārpratumam ar CP?

59199. viesis 15.janvāris 2003 11:36
0 0 Atbildēt

To: Nezinite 15.01.2003 11:22

Jauki, ka ar sievieteem tie uzturaas normaali. :) Vai tas ir vieniigais iemesls kaapeec vinji ir jaaciena?

59200. viesis 15.janvāris 2003 11:38
0 0 Atbildēt

kameer shie i mieriigi un neliek man maksaat sodu, tikmeer es shos cienu ;)

59201. viesis 15.janvāris 2003 11:38
0 0 Atbildēt

TO NEZINITE

iespējams, ka pret sievietēm daži CP darbinieki ir iecietīgāki

zinu kā dažas sievietes ir rīkojušās, lai tikai tiktu prom no CP par dažādiem pārkāpumiem(protams tas nav vispārīgi, ir daži konkrēti zināmi gadijumi) p: sāk smaidīt, pavelk svārciņus uz augšu - un iespējams tas nostrādā

59204. viesis 15.janvāris 2003 11:39
0 0 Atbildēt

To: viesis 15.01.2003 11:31

Tur taa lieta: kaameer Tevi neapstaadina, protams liekas ka viss ir OK. Tas pats arii dziivee: ja Tevi personiski neviens neaplaupa un neapzog, vai tas noziime ka visaa Latvijaa viss ir OK un staigaat naktii var droshi?

59205. viesis 15.janvāris 2003 11:40
0 0 Atbildēt

likumsakariigi - 50% sabiedriibas ir gariigi slima - tad ko juus gribat no proprocionaali liidziigas daljas policistu ??? viens no taadu slimnieku paragiem - SteelRat... iedomaasimies ja visi CP-isti buutu kaa SteelRat - muaaa ga ga ga ga ga, p i z d e c :) pishi - propalo ! :) nu ne-h-u-j sveshaa acii skabargu mekleet, ja savaa baljkji neredzi :)

59207. viesis 15.janvāris 2003 11:42
0 0 Atbildēt

To: aivarish 15.01.2003 11:38

Tu arii var pameginaat saakt smaidiit, pavelk svaarcinjus uz augshu - un iespeejams tas nostraadaas arii ar Tevi! :)

59208. viesis 15.janvāris 2003 11:43
0 0 Atbildēt

tur jau ir taa probza. es gan mentam saku lai uzraada dokjus utt. ja jamais paliek dusmiigs jo labaak. tad kad prasa aptiecinju utt var aizraadit ka vinjam naf tiesiibas to dariit. naf tiesiibas apstaadinaat bez iemesla. naf tiesiibas nestaadiities priekshaa, liist tavaa mashiinaa. ah, ko tur. juus tak pashi lieli cilveeki. ja tu pieraadi cp ka zini likumus un "etikjeti" tad tev liks sveetu mieru. mani piem dzimtajaa pilsetaa limbazhos sen neviens netur. da nafig vinjiem. taapat zina ka noteikumus un likumus zinu labaak nekaa vinji.

59209. viesis 15.janvāris 2003 11:46
0 0 Atbildēt

to viesis 15.01.2003 11:40 a tu man to aciis ari pateiktu mudak? pieregitreejies aapsi un tad blato. tikai pasaki ka man naf taisniiba. ir cp durnji. ljoti daudzi. vinji iedomaajaas ka ir kingi jo vinjiem ir apliecibas. eu gadiijumaa tu pats naf ments?

59211. viesis 15.janvāris 2003 11:48
0 0 Atbildēt

vienīgais varu pasmaidīt, jo svārkus nenēsāju

59213. viesis 15.janvāris 2003 11:48
0 0 Atbildēt

aivarish,

A varbūt pamēģini vispirms izskaitīt līdz desmit un mēģināt ar cieņu pirmajam?

Brunčus uz augšu neceļu - patiesībā man vienmēr ir bail gan no CP, gan tramvaja biļešu pārbaudītājiem - arī tad kad it kā neko nejūtos izdarījusi. Kāda tur koķetēšana! :(

59214. viesis 15.janvāris 2003 11:49
0 0 Atbildēt

nu naf vinji visvareni. es piekriitu ka ir arii forshi cp, ar kuriem kopaa rakstot protokolu veel pareekt var un uzpiipeet. bet vispaar liela dalja ir vienkaarshi kukuljnjeemeji. nu, ok. man tas ir izdeviigi. es miilu atri braukt. es labaak samaksaaju 5ls mentam nekaa 20 valstij.

59215. viesis 15.janvāris 2003 11:51
0 0 Atbildēt

To: aivarish 15.01.2003 11:48

A Tu pamegini svarkus nesaat! Moshka nostraadaas! :)

(Atvaino, nekas personisks, vienkaarshi joks.)

59216. viesis 15.janvāris 2003 11:51
0 0 Atbildēt

steelrat, ja ieksh CP straadaatu taadi degeneraati kaa tu - tad tochna buutu zdrastvuj ******* novij god....

59218. viesis 15.janvāris 2003 11:54
0 0 Atbildēt

to Nezinīte

tas nebija uzbrauciens tieši tev, tikai saku kā ir rīkojušās dažas kundzes

Bet man prieks par taviem brunčiem

59219. viesis 15.janvāris 2003 11:54
0 0 Atbildēt

klau vecit, paskaidrosi ko es tik nepareizu veestu?

59225. viesis 15.janvāris 2003 12:16
0 0 Atbildēt

nu!, nav man vairāk pilnīgi nekādas cieņas pret CP :(,

...drīzāk redzot CP posteni - es noskatos uz to naidīgi, lēnām piebremzējot, lai redzētu - uz ko tad mēs ķeram. patrulēšana tiek novērota exkluzīvi reti :)

...ko daru apturot?, izturos neitrāli - izrādot neitrālu nepatiku pret CP pārstāvi, lai domā, ka man slikts garastāvoklis...

šaubos, ka mans (un lielas sabiedrības daļas) viedoklis pamainīsies tuvāko 5-10 gadu laikā uz labo pusi :)

iemesli?, gan personīgie, gan CP (un valsts) nodokļu iekasēšanas politika, gan CP un VP attieksme pret pārējo sabiedrību -Jūs neesat augstāka kasta par mums :), man Jūs esat zemāka...

ar smaidu pa dzīvi :)

59226. viesis 15.janvāris 2003 12:18
0 0 Atbildēt

ps: es netieku sodīts bieži - reti :)

59228. viesis 15.janvāris 2003 12:44
0 0 Atbildēt

To: SteelRat 15.01.2003 11:54

Neuztraicies, es Tavam viedoklim piekritu!

59229. viesis 15.janvāris 2003 12:53
0 0 Atbildēt

Bljee pie manām mājām :0 Labi, ka braukāju pa otru pusi. nekad vispār viņus tur nebiju redzējis...

59230. viesis 15.janvāris 2003 13:01
0 0 Atbildēt

jaa. bet nevar noliegt ka gadaas arii labi pieklaigi un korekti cp

59234. viesis 15.janvāris 2003 13:29
0 0 Atbildēt

Es cienu likumus , bet CP vēl necienu! Ceru, ka kādreiz cienīšu. Iespējams, ka starp tiem CP vairs nebūs neviena LPSR kaluma miliča un viņu skolas pārstāvja.

59235. viesis 15.janvāris 2003 13:32
0 0 Atbildēt

To SteelRat.

Tādi ir, bet joprojām mazākums. Kaut gan ar pieklājību un korektumu CP nepietiek. Jābūt vēl tādai lietai, kā elementārai tiesību (likumu, tiesību principu utt) izpratnei.

59237. viesis 15.janvāris 2003 13:37
0 0 Atbildēt

vispirms katram jāiemācās cienīt pašam sevi (arī raksteļa autoram un arī CP) un tad varam domāt - cienīt vai necienīt otru cilvēku vai veselu cilvēku formējumu. Ko ir vērta tā cilvēka cieņa, kurš pats sevi neciena, un kam tā ir vajadzīga ???

59240. viesis 15.janvāris 2003 13:55
0 0 Atbildēt

Paskatiijos taas bildes - yeah, krutie veci tie CP. Skaidrs, ka dzeltenaa veste aptumso praatinju. Es par taadiem gaajieniem esmu maxaajis sodus. Reiz mainiiju riteni, staavot ar diviem ripuljiem uz trotuaara (pieraavos malaa, lai netruaceetu satixmi, jo tas riepa paarpliisa centraa) - piebrauca PP un iekaseeja. Reiz atkal viens piekasiigs CP neljaava apstaaties ielas malaa, jo liidz krustojumam neesot 5 metri - nu labi, tur bija kaadi 4 m, nestriideejos, bet principaa es tur nevienam nebuutu trauceejis.

59266. viesis 15.janvāris 2003 15:34
0 0 Atbildēt

kruta. bet vai vinni ir sodiiti par parkaapumu.

59299. viesis 15.janvāris 2003 17:14
0 0 Atbildēt

Vakar ap 22:00 pa teiku plosījās sadovska ekipāža ar visu "Slaveno" W-123 mersi!!! Tik kompetens es neesmu,bet man liekas ka cp nedrīkst skriet pāri visām brīvības ielas joslām,lai apturētu kārtējo upuri.... Kā tur īsti ir? Var vai nevar tā skriet pāri visām 6 joslām????

Redaktors 15.janvāris 2003 17:23
0 0 Atbildēt

Šodien CPP galvenais inspektors M.Vabulis par šo gadījumu ir informējis CPB komandieri.

59305. viesis 15.janvāris 2003 17:43
0 0 Atbildēt

gribeetu gan uzzinaat atbildi-shii ekipaazha biezhi terorizee vecmilgraavi,kur staav veel idiotiskaakaas vietaas

59315. viesis 15.janvāris 2003 20:18
0 0 Atbildēt

CPB komandieris informeejis W-123 kasieru brigaadi,lai gluzhi paari visaam 6 joslaam jau nu neskrien,citaad masu meedijos satrauktas zinjas saak paraadiities :)

skatiisimies taisniibai aciis - tas viss,kas she tiek apspriests - vinjiem ir pie *******s! normaalaa valstii taada "slavena" ekipaazha

sen no policijas buutu izmesta,vai ne? bet ko ta te - naudu ( pelnju) kam vajag dod - ta tik lai straadaa...a paari cik joslaam skrien, cik dokumentus vilto,utt - nu kuru sheit taadi siikumi uztrauc? ;))

59320. viesis 15.janvāris 2003 21:48
0 0 Atbildēt

te vairāk par Rīgas CP, kā ir ar rajoniem...

59322. viesis 15.janvāris 2003 22:14
0 0 Atbildēt

nav man cienjas pret cp, bet nav arii necienjas. tas tapeec laikam, ka reti tieku apstaadinaats. pa visu savu shofera karjeru kaadas 3-5 reizes.. vienu aceros, ka uz tallinas shosi paarsniedzu aatrumu(bija 107) limbazhu rajonaa tas bija, nu policists pienaaca paarbaudija dokjus, apcholeeja, ka galiigi siiks beerns kreeslinjaa seedeeja un teica, ka lai vairs taa nedaru.. veel viena reize bija, ka paarkaapu noteikumus attieciibaa pret kjiegjeli, nu pabazareejaam ar cpolicistu un samaksaaju 2Ls, tas bija v-pilii... iisteniibaa diezgan neitraalas situaacijas ir bijushas, tapee jau arii galiigi neieniistu vinjus.....

59324. viesis 15.janvāris 2003 22:38
0 0 Atbildēt

a. pfig. jaaiet guleet. lai menti straadaa. eu, kaads ir redeejis tievu cp? es ljoti reti. padomaajat par to. taatad kaa jamie straadaa?

59325. viesis 15.janvāris 2003 23:19
0 0 Atbildēt

To: morics. Par to, ka autors speciali nopirka to mobilo telefonu, lai varetu bildet CP. Gribu pajautat morics, kapec gan ne? Ja cilveks redz parkapumu vina pilsoniskais pienakums ir reaget. Ta ka policiju saukt bezjedzigi (vini pasi megina sargat likumu), tad atliek tikai saukt paliga visu iauto sabiedribu. Uzskatu, kad cienit var konketus policistus, bet, diemzel, visu CP kopuma nevar gan... Gaidu "jaunus laikus" ari IeM strukturas (lielas ceribas uz M.Gulbja kungu). Gribu cienit musu policiju!

59432. viesis 16.janvāris 2003 11:20
0 0 Atbildēt

Paldies, milie cilveki, par diskusiju!

Ceik es redzu vieniigais, kapec jaciena CP, ir laba attieksme pret sievieteem.

Kaut kaa nav daudz...

Zheel...

Aleksandrs

59435. viesis 16.janvāris 2003 11:26
0 0 Atbildēt

Piekrītu iepriekšējam. Gulbja k-gam tiešām būtu jāķeras klāt CP reorganizācijai. Klijānu ielā "galviņas" arī būtu jāapcērt - jāieliek cilvēki, kuri vismaz saprot elementāro aritmētiku un prot lasīt. šeit es domāju - APK normas SPĒKĀ ESOŠĀ redakcijā. Arī vadu komandieru amatos tomēr būtu jāstrādā cilvēkiem ar PA diplomu kabatā. Par specrotas kontigenta uzlabošanu arī būtu vērts padomāt. Uz šodienu - nekādus uzlabojumus CP darbībā pamanījis neesmu. Drīzāk pretēji - CP ierindnieki ir kļuvuši nevīžīgāki, strādā netīrās vestēs un "belašu mērcē" noaspeķotos cimdos. Zobu mazgāšana CP aprindās jau sen ir piemirsta lieta.

BET, vai Ļ.cien. Redaktora k-gs šobrīd neplāno interviju pie Gulbja k-ga ? Cik zināms, pagaidām IeM pret medijiem ir pozitīvi noskaņots un atklāts. par to liecināja DELFI konference.

Arī iauto lasītājiem aktuāli varētu interesēt jaunā IeM plāni un koncepcijas attiecībā uz CP darbības un prestiža sabiedrībā uzlabošanu. /ikdienas viesis/

59467. viesis 16.janvāris 2003 14:33
0 0 Atbildēt

Musdienas celu polici spionaze jau citu ielu krustojumos,lai pec kvartala viens ar brinumzizli izlektu no vartrumes un apstadinatu, ka labu piemeru varu minet avotu ielu, stav pie gertrudes bet apstope uz lacplesu.Ja ir kads reids -visbiezak uz ulmana gatves tad celu polici ir laipni un stadas ari prieksa

59471. viesis 16.janvāris 2003 14:37
0 0 Atbildēt

reiz sanaca braukt nakts laika pa jurmaleni un sadomajam apstaties,nokartot dabiskas vajadzibas, pirms jurmalas kontrolpunkta nobraucamaja laukuma,peksni nez no kurienes preti nak divi tipini,domaju jau ka kaut kadi bomzi,bet nee --tie bija tautas modras acis -CP,ta ka masina biju vienigais ,kas nelotojas alkoholu,tad viss bija kartiba.Ne jau visi celu policisti ir lecigi.Kad mani aptur tad censos but kartigs,ja zinu ka ta ir dokumentu parbaude,tad paprasu ka siem klajas,un tad nu sie atplaukst kaa ziedi un beigas var tiri ladzigi parunaties

59497. viesis 16.janvāris 2003 15:23
0 0 Atbildēt

Visi nav slikti! Trapas ari pa normalam un pedeja laika arvien biezak! Es vel joprojam ceribu nezaudeju! :)

AGA

59547. viesis 16.janvāris 2003 18:16
0 0 Atbildēt

Kursh tad jums liedz apstaaties aiz gaajeeju paarejas? nu un tad ka CP staav pirms? CP 10m uz prieksh paiet var, tikai tad uz minimaalo sodu paarkaapuma gadiijumaa necereet vai kaa? Esmu domaaju, ka jo labaak autovadiitaaji attieksies pret CP, jo vinji arii saaks sho-to uzlabot, neesiet pesimisti...

59549. viesis 16.janvāris 2003 18:23
0 0 Atbildēt

59554. viesis 16.janvāris 2003 19:42
0 0 Atbildēt

padomāsim - kas būs ja CP sāks ievērot noteikumus, kļus laipni un neņems piecīti vai 10 uz vietas, bet vienmēr sodīs tā kā paredzēts likumā

Vai lielākā daļa braucēju ir ar mieru tam vai nav

domāju ka nav - labāk maksāju 5 uz vietas nekā 10 pie priekšnieka un paciešu nelielos likauma pārkāpumus

tagadējā sistēm apmierina visus

policistus - parkāpēji tiek sodīti , CP labi nopelna

pārkāpējus - parasti samaksā mazāk nekā vajadzētu

priekšnieku - process notiek, CP lielākas algas neprasa

59563. viesis 16.janvāris 2003 21:43
0 0 Atbildēt

Cik var malt vienu un to passu,manupraat,ja jebkuru no mums ieliktu straadaat cp nekas iipass nemainiitos.Taapat buutu kas paarkaapj noteikumus un kas soda par to paarkaapssanu.Ja arii CP ieveerotu noteikumus un buutu perfekti liidz peedeejai viiliitei.Vienalga buutu neapmierinaatie,jo letinjiem kasskjis ir asiniis.Neesmu no CP,bet ir paziistami cilveeki,kas tur straadaa.Varu apgalvot,ka visi nav paar vienu kaarti metami.

59566. viesis 16.janvāris 2003 21:55
0 0 Atbildēt

to(T.P.)WAP par kaadu pilsonisko pienaakumu ir runa,taa ir apseestiiba.Ja cilveeks gulees ielas malaa pie solinja,tu teiksi,bomzis paardzeeris jeegu un mieriigi iesi taalaak.Pat nedomaasi pazvaniit no taa krutaa telefona aatriem,jo ies taccu minuutes uz tava reekjina...

59689. viesis 17.janvāris 2003 12:06
0 0 Atbildēt

to arba

ar piecīšiem nav nekādas jēgas, jo piedzēries vadītājs dzers tālāk par prieku tam ka ticis cauri ar piecīti, bet ja būs jāmaksā liels sods kāds ir paredzēts vai atņems tiesības, tad dzērājs iespējams vairs nerādīsies uz ceļa un neapdraudēs apkārtējos vai šis dzērājs vairs nesēdīsies pie stūres dzēris. tādā veidā tiks pasargāti no nelaimēm tavi bērni, vecāki, sieva, draudzene, draugs, vīrs, draugi, vecvecāki, mazbērni un citi tavi tuvinieki, un galvenais tu pats!!!

59834. viesis 17.janvāris 2003 17:40
0 0 Atbildēt

Par ko tad cieniit, ja pashi paarkaapj?

59928. viesis 19.janvāris 2003 8:10
0 0 Atbildēt

To morics 16.01.2003 21:55

"03" taču visu laiku bija bezmaksas... :)

59937. viesis 19.janvāris 2003 13:51
0 0 Atbildēt

Cien., autor! var cienīt kaut vai par to, ka viņi ir (lai arī kādi). iedomājies, kāda anarhija uz ceļiem, kad nav neviena, kas ar pirkstiņu pakrata, kādu rupjībiņu pasaka, vai naudiņu iekasē.

starp citu, braucu Rīgā pa Liepājas ielu K.U. gatves virzienā un aiz dz.c. pārbrauktuves spilgti zaļā vestē onka ar zizlīti stāv. Skatos, ik pa brīdim māj un žestikulē auto vadītājiem, pa brīdim pieiet pie lodziņa un kaut ko skaidro. Auto plūsmu tas neaizkavē. Ar lielu ziņkāri tuvojos šim, lai noskaidrotu viņa diriģēšanas iemeslu. Braucot garām saprotu, ka policista kungs velta dažus žestus arī man. Izrādās šis tikai mudina piesprādzēties un viss, nekādas naudas konfiskācijas. Lielā pateicībā par atgādinājumu žestikulēju pretīm - kāds es aizmārša ka nepiesprādzējos. policists pasmaida. nu ko teiksi, a?

Man personīgi ir bijuši daudzi gadījumi, kad sanāk vienkārši parunāt un tikt cauri ar brīdinājumu. Nācies arī samaksāt par acīm redzamu pārkāpumu. Protams ir arī naudas izspiedēji, kuri nodīrās par katru cenu, pat paši izprovocēs uz pārkāpumu. Bet tie ir daži gadījumi, pēc kuriem nevajag spriest par visiem satiksmes uzraugiem kopumā.

Tavs naids uz cp ir neaprakstāms, draugs. Laikam esi pārāk stresains, kad kārtējo reizi sanāk darīšanas ar šiem. arī tava akcija - "sitam un nomelnojam ceļu policiju" šaubos, ka sasniegs globālus mērogus.

novēlu mazāk stresot situācijās, kad esi kontaktā ar cp, esi mierīgs, aizver acis, 3X ievelc un izpūt elpu, tad atver lodziņu un ar smaidu uz sejas (~mlj.$ vērtībā) uzsāc sarunu. Ja arī tevi ataicina, vai kā to smalkāk pateikt - pagodina tevi, uzaicinot uz savu spēkratu, tad arī nezaudē galvu. atceries, ja tas ir noticis, 90% ka bez soda sankcijām neiztiks. Tapēc svarīgi saglabāt sākotnējo izsmalcināto laipnību un neizturēties izaicinoši. Tad visi svētie stāvēs klāt un tici man, ka sodu samaksāsi vismaz uz 50% mazāku nekā likumā noteiktu - maksimālo. Un finišā naudiņa atliks arī "cūciņai".

59938. viesis 19.janvāris 2003 14:23
0 0 Atbildēt

to Nezinite. Tas tikai liecina par to, ja esi savārījusi nopietnaakas ziepes, tev tas pikjis var nebuut [pie rokas. Bet pieciitis tachu atradiisies. Taapeec arii laipniiba:)

59939. viesis 19.janvāris 2003 14:40
0 0 Atbildēt

nav ko tur spriedeleet - tieshi taa - jebkuraa sabiedriibaa ir labie un ir sliktie. Man ir naacies saskarties ar abeejaadiem. Un labie pasmaida, pasaka, ka tev nedeg N ziimes apgaismojums, piedaavaa iesleegt avareikas, un braukt taisnaa virzienaa uz tuvaako benziintanku jaunas iegaadei, un ir arii taadi, kas saak kasiities, ja esi nostaajies paaraak tuvu krustojumam, manaa gadiijumaa, bija kaut kas ap 4,67 m....

59975. viesis 20.janvāris 2003 9:10
0 0 Atbildēt

Tākā braukāju jau gadu bez tiesīb;am un ar CP ir nācies saskarties nevienu reizi vien, un pagaidām problēmas nav bijušas(ka atņem mašīnu) tāpēc navaru sūdzēties.

61294. viesis 26.janvāris 2003 18:35
0 0 Atbildēt

Vai Jūs varat iedomāties, kas darīsies uz ielām, ja nebūs tie mūsu nīstie CP?! Padomājiet, kā atļausies braukt visi tie, kuri ir pirkuši tiesības, kuriem nav tādu vispār, un tie brašuļi, kuri brauc alkohola vai narkotiku reibumā! Iedomājāties? Un kāda sajūta?

62274. viesis 2.februāris 2003 14:47
0 0 Atbildēt

Viņiem visiem bija grūta bērnība!

69589. viesis 13.marts 2003 13:38
0 0 Atbildēt

To visu var dariit arii peec noteikumiem. bet dzeki veelas paraadiit ka vinni ir kaut kas

BMW

69673. viesis 13.marts 2003 23:58
0 0 Atbildēt

Cienu muusu Celju policiju. Esmu kaartiigs autovadiitaajs un neesmu sodiits peedeejos 2 gadus un 9 meeneshus.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Dīzelis beidzot lētāks par benzīnu: Dīzelis 1.637 un 95 benzīns 1.657 EUR -26.03.2024 (+ VIDEO) 16

iAutolv uzpilda degvielu, secina, ka dīzeļdegviela lētāka par benzīnu un aicina aizdomāties par to, vai varam atļauties zaļo politiku šādā formātā un maksāt par degvielu vairāk kā, piemēram, Spānijā. Lasīt vairāk

 

Saskaņotais paziņojums – kā to pareizi aizpildīt 11

Ceļu satiksmes negadījums var notikt ar ikvienu, neatkarīgi no autovadītāja vērības vai braukšanas pieredzes. Pārsvarā notiek nelieli satiksmes negadījumi, un ļoti bieži auto braucējiem nākas pildīt saskaņoto paziņojumu. Lasīt vairāk

 

ASV kravas kuģis daļēji sagrauj 2,5 km garo tiltu Baltimoras pilsētā (+ PAPILDINĀTS 11:45 VIDEO) 25

ASV, Baltimorā kuģim ietriecoties tilta konstrukcijās daļēji sagrauts tilts pār Potapskas upi. Tiek ziņots, ka tajā brīdī pār tiltu braukušas automašīnas un pārvietojušies gājēji, tādēļ iespējami upuri. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti