Likvidēs Autotransporta inspekciju, funkcijas nodos Valsts policijai 13

 
1.decembris 2010 0:00

Šādu Satiksmes ministrijas ierosinājumu, lai mazinātu administratīvo slogu, kontrolējošo institūciju skaitu un optimizētu resursus, 30.novembrī atbalstīja Ministru kabineta sēdē.

Priekšlikums visas funkcijas, kas saistītas ar kontroli un pārkāpumu novēršanu autopārvadājumu jomā, īstenot vienai institūcijai – Valsts policijai – izvērtēts Funkciju audita grupā komersantu uzraudzības jomā, ietverts arī audita ziņojuma projektā un vairākkārt skatīts Funkciju audita komisijā. Tas ir arī viens no veiksmīgākajiem piemēriem pārdomātām strukturālām reformām valsts pārvaldē.

Lai priekšlikumu varētu īstenot, Satiksmes ministrija izstrādājusi grozījumus Autopārvadājumu likumā, kas atbalstīti valdības sēdē. Likumprojekts vēl jāskata Saeimā. Līdz ar minēto funkciju nodošanu Valsts policijas kompetencē, plānots likvidēt Satiksmes ministrijas padotībā esošo Autotransporta inspekciju un tai paredzēto finansējumu 400 184 latu apmērā pārcelt uz Iekšlietu ministrijas budžetu.

Nododot pārvadātājus kontrolējošās funkcijas Valsts policijai, kopumā uzlabosies autopārvadātāju pārbaudes, jo policija vienlaikus varēs veikt pārraudzību gan par vispārīgajiem pārkāpumiem ceļu satiksmē, gan par specifiskākiem autopārvadājumu jomā. Autopārvadājumu kontroles apjomus varēs būtiski palielināt, piesaistot esošos Valsts policijas darbiniekus, tā rezultātā tiks nodrošināta vienlīdzīga konkurence Latvijas un ārvalstu autopārvadātājiem, jo ārzemēs mūsu autopārvadātājus kontrolē daudz lielākā apjomā, nekā šobrīd var nodrošināt mūsu kompetentās iestādes. Nododot funkcijas, tiks vienveidīgi piemērotas normatīvo aktu prasības, unificēti piemērotie sodi, samazināsies administratīvais slogs. Samazināsies arī kontrolējošo valsts institūciju skaits.

Pašlaik, veicot ceļu satiksmes drošības un autopārvadājumu uzraudzību, pārvadātājus var kontrolēt (veikt dokumentācijas un transportlīdzekļa pārbaudi) divas institūcijas - Autotransporta inspekcija un Valsts policija.
 

 
Visi komentāri
 
280423. viesis 1.decembris 2010 8:54
0 0 Atbildēt

2010A08

cool

280425. viesis 1.decembris 2010 8:57
0 0 Atbildēt

Gaidam uzlabosanu !!!!!!!!!!!! nevis karetjo kaitijumu

280428. viesis 1.decembris 2010 9:01
0 0 Atbildēt

Kas no ta mainiisies? 2010A11

280440. viesis 1.decembris 2010 9:46
0 0 Atbildēt

Būs lielāka nekārtība, zaudētas darba vietas. Mans uzskats, ka katram ierēdnelītim jāliek kustēties efektīvāk, lai viņš savu algu nopelnītu, nevis darba laikā braukātu uz bērnu dārzu, Maksimu uc. Cik bieži jums izdodas piektdienas pēcpustdienā sazvanīt nodaļu vadītājus? Cik izmaksās ceļu policista apmācīšana, lai kontrolētu pārvadājumu dokumentāciju, auto svaru, tahogrāfus utt? Vai kāds to vispār taisās darīt? Kāda motivācija ilgu laiku pavadīt šķirstītot kravas pavaddokumentus un nolasot tahogrāfa datus, nezinot vai izdosies fiksēt pārkāpumu vai nē, ja ar radaru pa to laiku var "nopelnīt " krietnu žūksni? Tiks uzstādīts plāns... . Vai policistiem spožajos mundieros nebūs zem sava goda ložņāt pārbaudīt sakabes cilpas, kravas stiprinājumus. Neesmu pārliecināts, ka bez speciālām tehniskām zināšanām attiecīgā varas iestāde varēs pilnvērtīgi pildīt deliģētās funkcijas. Mēs esam mūsu VALSTS.

280441. viesis 1.decembris 2010 9:57
0 0 Atbildēt

pēdējam komentam piekrītu, ka pat ja samazinās iestāžu skaitu un noīsinās tikai vadoņus un ielas inspektoru skaitu nemazinās

cik izmaksās abu iestāžu darbiniekiem papildus kvalifikācijas celšanas kursi, jo bieži vien cilvēkam ir ērti būt dumjam...

280444. viesis 1.decembris 2010 10:20
0 0 Atbildēt

Palaidniex - dīvaina reakcija, kas tad traucē kvalificētos speciālistus pārcelt uz VP ?!?!? Un teiksim likt viņiem izvēlēties sakarīgākos CP un apmācīt atbilstoši + VP vadībai būš iemesls domāt kā kvalificētos stimulēt lai nenotinas prom. Un savukārt slinkos iespējams būs iemesls izmest no VP/CP. Vācijā bāņu policis var, bet Latvijā nevar - nestāstat ?!?!? Protams līdztekus CP kv alifikācijas celšanai ir attiecīgi jāsakārto sistēma, ja CP ir pamatotas aizdomas, auto tiek nosūtīts vai evakuēts uz attiecīgu iestādi kas veic padziļinātu pārbaudi tajos punktos kur CP nevar būt 100% kompetents, vai ir liela kļūdu iespējamība. Protams arī rēķinoties ar to ka ir jāparedz līdzekļi kompensācijām par kļūdainu diagnozi. Ja gribēs tad izdarīs pareizi, ja nē - protams sačakarēs, bet arī patreiz nekāda nopietnā uzraudzība nenotiek !!!

280445. viesis 1.decembris 2010 10:31
0 0 Atbildēt

nu ;labi :))))))))))))

280458. viesis 1.decembris 2010 11:55
0 0 Atbildēt

WALA - tur jau tā problēma, ka pie mums.

Arī Pērnavas poliči var, mūsējie - nevar. Pērnavā uz poliču iecirkni ir mobilie auto svari, kurus var paņemt jebkura ekipāža un uz aizdomu pamata nosvērt kādu fūri vai vieglo, pie mums 2 nedēļas iepriekš izsludina, pa kuru šoseju kura posmā pārkrautajiem labāk nebraukt, jo būš svēršana...

Daudziem šeit tēlot luni, neiespringt utt ir vai nu sports, vai nu tā ir vieglāk.

Kāpēc uzņemties par kaut ko atbildību, ja var neuzņemties. Vienkāršāk tak paīdēt par kursiem utt...

Soldat spit - služa iģot...

280473. viesis 2.decembris 2010 8:17
0 0 Atbildēt

Cik saņem ments Pērnavā un cik pie mums? Kāda ir darbinieku atlase Pērnavā un kāda pie mums?

280475. viesis 2.decembris 2010 9:44
0 0 Atbildēt

Vecais strīds par algām.

Vai nu Tu dari darbu, kurš Tev patīk un ir pa spēkam, vai nu Tu to dari ar zobu sāpēm, jo par to saņem naudu.

Pirmajā variantā alga nav primārais noteicošais faktors (nestrīdos - nav arīõ pēdējais) un Tu dari darbu, jo tas patīk, sniedz gandarījumu. Otrajā variantā baro vilku cik gribi - vienalga uz mežu skatīsies...

280484. viesis 3.decembris 2010 8:22
0 0 Atbildēt

Bet ja Tu dari darbu, kurš Tev patīk, bet par to saņem algu, kas izraisa zobu sāpes?

Nu ķipa, ja valsts Tev pēc videnes ir pateikusi, jā Tu mums būsi vajadzīgs kā policists (der arī cita profesija, situācija tāda pati), redzam, ka Tev tas darbs patīk, apmaksāsim Tev mācības akadēmijā, garantēsim darba vietu u.t.t. Bet kad visu to valsts viņam ir devusi, tad tā (valsts) uzgriež muguru, sacīdama: "Par 250 Ls strādāsi? Ja nē, ej prom, strādās cits par 250, ieliekot kabatā trīsreiz vairāk..."

sūdu zeme....

280487. viesis 3.decembris 2010 9:20
0 0 Atbildēt

484. padomā pirms raksti.

Ja tev kaut ko dod par brīvu, tad kaut kā tomēr no Tevis ietur maksu.

Ja esi par brīvu izmācījies par policistu, tad rēķinies, ka mācību maksatiks ieturēta no algas... :D

Un valsts neko nesaka par to, ko pats vēlies, valsts saka ko tā vēlās. Ja valsts pasaka - tu mums derēsi kā policists, bet pats sapņo par dārznieika, automehāniķa vai mežkopja darbu, tad MUĻĶIS ESI PATS, ka nespēj izdomāt, kas tad Tev īsti pašam patīk un centies to darīt, bet DARI TO, KO CITI LIEKA.

Ja jau pats paraksties uz šādiem noteikumiem, tad nav ko sūkstīties... ;)

280499. viesis 3.decembris 2010 18:55
0 0 Atbildēt

Pie šim algām ko maksā CP jāuzliek viņiem papildus pienākumi un darba ražība augs, un atdeve ar būs dubulta. Zivtiņ npvelc rozā brilles.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti