Rosina ar fotoradariem kontrolēt pārkāpumus tikai no 15km/h virs atļautā braukšanas ātruma 152

12.septembris 2012 0:00

Televīzijas raidījums „Zebra” aicina Tevi balsot par skaidri noteiktu kārtību, kādā tiek izmantoti fotoradari. „Zebra” ierosina – ar fotoradaru palīdzību fiksēt tikai tos ātruma pārkāpumus, kas par vairāk kā 15 km/h pārsniedz atļauto braukšanas ātrumu.

Savukārt kontrole līdz minētajai robežai tiktu atstāta tikai ceļu policistu kompetencē, kuri izvērtējot katru konkrēto gadījumu - pārkāpuma bīstamību atkarībā no tā izdarīšanas vietas, personas sodāmību un citus atbildību mīkstinošos vai pastiprinošos apstākļus - var pieņemt objektīvu un pamatotu lēmumu.

Ja atbalsti šo ideju, atstāj savu balsi portālā manabalss.lv (meklē iniciatīvu „FOTORADARS 15+”) un kopā sasniedzam vismaz 10 000 „PAR”, lai dotos pie atbildīgajām iestādēm.

Raidījums „Zebra” nekādā veidā neatbalsta ātruma pārsniegšanu uz ceļiem. Gluži pretēji! Aicinām sistēmu padarīt cilvēciskāku, visiem saprotamu un pats galvenais, lai tā uzlabotu satiksmes drošību!

„Šis priekšlikums jau pirms kāda laika izskanēja, bet to neviens neņēma vērā. Bija jau noslēgts līgums ar „Vitronic” un mainīt noteikumus spēles laikā nebūtu korekti. Taču tagad ir īstais brīdis to atkal apdomāt, jo līgums netiek pildīts un iekšlietu ministrs paziņojis, ka to varētu lauzt”, norāda satiksmes drošības raidījuma „Zebra” vadītājs Pauls Timrots.

P.Timrots pauž pārliecību: „Ja šo iniciatīvu sadzirdētu atbildīgās iestādes, tas stipri samazinātu tagadējo naidu pret fotoradariem. Šā brīža kvītiņu sūtīšana par 11-12 km/h ātruma pārsniegumiem tiešām nav audzinoša un izraisa tikai dusmas. Tāpēc, manuprāt, būtu tikai godīgi, ja lietas sadalītu tā – fotoradars strādātu kā jau konveijerim pienākas, bet cilvēki izdarītu smalko un precīzo darbu. Ceļu policisti tomēr ir profesionāļi un prot runāt ar cilvēkiem”.

 

Balsot var šeit http://manabalss.lv/fotoradari-15/show?mode=all&type=new

 
Visi komentāri
 
286854. viesis 4.septembris 2012 11:26
0 0 Atbildēt

drīzi sāks rosināt, lai braukšanu pāri pie sarkanā arī uzskata par tādu tikai tad, ja pagājušas vairāk nekā 10 sekundes pēc gaismas pārslēgšanās.

286857. viesis 4.septembris 2012 12:25
0 0 Atbildēt

Esmu PRET. Tā ir tāda dīvaina pieeja, tiesiskā nihilisma veicināšana.

286858. viesis 4.septembris 2012 12:29
0 0 Atbildēt

Esmu PAR to,lai sakārto ātruma ierobežojumu sistēmu un radarus izvieto vietās, kur jābrauc uz tik, cik jābrauc.

286860. viesis 4.septembris 2012 15:56
0 0 Atbildēt

lai jau nu paliek līdzīgi kā bijām pieraduši CP monopola laikos - tikai sākot no +10km/h. Līdz šim neviens par tādu "formulu"nesūdzējās. Vispār jau pašlaik daudzi fotoradari fiiksē pārkāpumu jau skaitot no +3 km/h. Tas gan ir vietās, kur atļautais ātrums ir līdz 40km/h.

286861. viesis 4.septembris 2012 17:54
0 0 Atbildēt

Vai kāds zina, kāda ir robeža no kāda ātruma +km/h tagad tie fiksē pārkāpumu? Gan stacionārie pilsētā pie 50 un 70 km/h, gan mobilie visur citur?

Esmu meklējis, bet tie laikam ir iekšējie noteikumi un pieeja tiem ir liegta.

286862. viesis 4.septembris 2012 21:52
0 0 Atbildēt

nezinu ar +5 ldīz +8 jau tagad neko nebildē un nesūta.

kāda mārrutka pēc jāpopularizē tiesiskais nihilisms ar bezmaksas pārkāpumu līdz +15?

Kāda mārrutka pēc ir vajadzīgas zīmes ar vienu ciparu, bet visi zina, ka "drīkst" + 15 km/h klāt?

286863. viesis 4.septembris 2012 22:36
0 0 Atbildēt

To te pārsvarā neviens nepateiks, te pārsvarā atbalstīs viedokli, kurš pat +60 atļaus pie zīmes ''50''. Tas saucas infantila sabiedrība ar greizu domāšanu, kura attīstās.

Timrots arī negatavojas startēt Dūles partijā zem segvārda ''Zerguss Otrais'' ? Kaut kā sviestu dzen ar pilnu joni.

286864. viesis 4.septembris 2012 22:53
0 0 Atbildēt

Zebrai par šito būtu jāatņem finansējums no valsts maka.

286866. viesis 5.septembris 2012 8:20
0 0 Atbildēt

pirmais sakarīgākais ierosinājums visā fotoradaru epopejas laikā, Timrots malacis, bet dexteru izņēmuma kārtā (lai neveicinātu viņam tiesisko nihilismu), lai tik ņem priekšā jau no +0,001 km/h vienmēr un visur

286868. viesis 5.septembris 2012 9:57
0 0 Atbildēt

Konstanti braucu ar -5 un mani šī problēma neuztrauc vispār.

286869. viesis 5.septembris 2012 10:25
0 0 Atbildēt

kas dzimis rāpot - nelidos, kas dzimis lidot - nerāpos

286870. viesis 5.septembris 2012 10:43
0 0 Atbildēt

skrien kā bulta, kā miets atduras...

286871. viesis 5.septembris 2012 10:49
0 0 Atbildēt

bulta pret bultu neatduras, miets pret mietu gan

286872. viesis 5.septembris 2012 11:00
0 0 Atbildēt

Domāju, ka līdz šim pierastais +10 ir pieņemams visiem. Neko tur daudz mainīt nevajadzētu. Samazināt to varētu tikai posmos, kur ierobežojums ir līdz 30km/h. Palielināt līdz +15 neredzu nekādas nepieciešamības. Autovadītāji pie tā fiksi pieradīs , un kad parādīsies ceļā kāda CP ekipaža ar saviem priboriem, tad gan būs atdūriens kā pret "mietu"...(IV)

286873. viesis 5.septembris 2012 11:17
0 0 Atbildēt

tas slaucēju bizness vispār nevienam nav vajadzīgs, izņemot pašus slaucējus, noteikti ne jau nu slaucamajiem, tāpēc tos slaukšanas aparātus būtu labāk vispār izņemt no apgrozības, lai nevienu neieved vieglas peļņas kārdināšanā

286874. viesis 5.septembris 2012 11:22
0 0 Atbildēt

ja CP atņems ātrummērīšanas spēļmantiņas, tur taču neviens puišelis vairs nebūs ar mieru strādāt

286875. viesis 5.septembris 2012 11:28
0 0 Atbildēt

tā kā satiksmes drošību radari neuzlabo, tad nelietīgai peļņas gūšanai tie ir aizliedzami ar likumu

286876. viesis 5.septembris 2012 11:29
0 0 Atbildēt

Ir pietiekami daudz citu pārkāpumu vaidu, uz kuriem nocirpt aitas... Tā fēnošana reizēm ir bezjēdzīga, pārdesmit latu dienā, ne vairāk...

286877. viesis 5.septembris 2012 11:43
0 0 Atbildēt

biju dzirdējis par nopelnītiem 300 latiem dienā ar fēnu, laikam jau pasakas...bet varbūt, ka tas bija naktī?

286878. viesis 5.septembris 2012 12:38
0 0 Atbildēt

Treknajos gados bija pat līdz 800 Ls dienā. Tagad nav to ātro braucēju tik daudz un visi bailīgi palikuši.

286879. viesis 5.septembris 2012 12:47
0 0 Atbildēt

286878. viesispirms 6 minūtēm

Treknajos gados bija pat līdz 800 Ls dienā. Tagad nav to ātro braucēju tik daudz un visi bailīgi palikuši.

---

tad jau fēns un rublis dara savu - sāk braukt prātīgāk...

286881. viesis 5.septembris 2012 14:35
0 0 Atbildēt

liesie gadi dara savu, ne jau nu fēns un rublis

286882. viesis 5.septembris 2012 14:59
0 0 Atbildēt

muļķības, tāpat kā prostitūta pārdodas tam, kurš vairāk maksā, tāpat policists tagad izvēlas lielāku prēmiju un pagodinājumu, nevis mazāku kukuli un pazemojumu, jo visu vienmēr ir noteikušas tikai un vienīgi katra merkantilās intereses, kā to jau sen ir atklājuši dižie politekonomijas klasiķi

286883. viesis 5.septembris 2012 15:09
0 0 Atbildēt

nu bet fotoradaru ieviesējiem tās intereses ir sevišķi merkantilas, tāpēc vien ir jāatbalsta +15 km/h apdzīvotās vietās un +25 km/h ārpus apdzīvotām vietām (par ko pašam zivtiņam ar izteica vien s*da mutvārdu aizrādījumu kā par maznozīmīgu pārkāpumu pat bez jebkāda kukuļa), tāpēc ir jāiestājas par taisnību un vienlīdzību pret visiem pārkāpējiem, kā to pareizi dara jau timrots, un šis rosinājums ir vēl jāattīsta un jāatbalsta

286884. viesis 5.septembris 2012 15:22
0 0 Atbildēt

tie laiki, kad tikai akli bija jāpilda stulbi likumi, ir pagājuši, un tāpēc jebkuram ir tiesības arī nesodīti pārkāpt neadekvātus ātruma ierobežojumus un prasīt sodīt pašus šos adekvātā ātruma ierobežotājus, lai tādējādi beidzot attīstītu visas sabiedrības tiesisko apziņu no tiesiskā nihilisma

286885. viesis 5.septembris 2012 15:30
0 0 Atbildēt

tiesiskā un demokrātiskā sabiedrībā likums jau sen kalpotu tautai un nevis tauta likumam

286886. viesis 5.septembris 2012 16:06
0 0 Atbildēt

nuja FR uzstādīšana tieši skāra visādu iekšlietu struktūru (un "imperatoram pietuvināto") tiešās merkantilās intereses - vieniem atņēma "vistiņu ar zelta oliņām" - fēnus, pārējiem un arī pirmos ieskaitot apliecības uzrādīšana vairs neatceļ ierakstītu pasta sūtījumu saņemšanu... :D

nu kā var necepties? :D

286887. viesis 5.septembris 2012 22:27
0 0 Atbildēt

Vai 27 sekundes, kuras iegūs, šķērsojot Daugavu pa Salu tiltu no Ulmaņgatves līdz Krasta ielai, ja ''drīkstēs'' braukt pa 15km/h ātrāk, izmainīs dzīvi ???

Šitiem ,kuriem vajag ''legāli'' atļaut braukt ātrāk nekā atļauts, pamatīgi jāskalo paurīši.

286889. viesis 6.septembris 2012 0:24
0 0 Atbildēt

Par pilsētu absurds kaut ko tādu rosināt. Bet ārpus pilsētas līdz 20km/h sods vien 5Ls. Samērīgi, tapat mazāk par 10km/h nesūta.

Deksteram, PAR radaru izvietošanu melnajos punktos. Panaiva iniciatīva, bet nekas nenokritīs arī ja parakstīs:

manabalss.lv/fotoradariem-...e=all&type=top

286890. viesis 6.septembris 2012 9:27
0 0 Atbildēt

Ko dod radaru izvietošana melnajos punktos??????

Pilnīgi neko, jo vairums avāriju noteik ne jau nu dēļ ātruma pārsniegšanas. Pat otrādāk, jo ātrāk izbrauksi melno punktu, jo mazāka varbūtība nošķilties.

286900. viesis 6.septembris 2012 22:29
0 0 Atbildēt

Ja kādam liekas, ka viņam viss kārtībā, jo viņa spidometrs rāda tikpat cik rakstīts zīmē, tad jāievieš arī spidometra pārbaude/kalibrēšana ikgadējās apskates laikā. Jo, ja spidometrs ir mēraparāts, tad viņam ir jābūt sertificētam likumā noteiktā kārtībā. Un, ja kāds ir gājis skolā un apmeklējis fiziku, pat veicis kādus eksperimentus, tad viņam tā kā būtu jāatceras, ka mēraparāta kļūda ir mazākā iedaļa (labākajā gadījumā 5km), plus mīnus mēraparāta sistēmiskā kļūda.

Vēl jau var arī teikt, ka: man ir precīzi tādas riepas un diski, kādas ir rekomendējis auto ražotājs, kā arī tā pati ātrumkārba, galvenais pārvads ar visiem tiem pašiem zobratiem kā no rūpnīcas vārtiem izripojot (sevišķi interesanti var gadīties pubertātes vecuma auto), un tad, tikai tad var droši teikt: es nepārkāpju un iekļaujos plūsmā, jo braucu tik, cik bija rakstīts zīmē ceļa malā.

286901. viesis 7.septembris 2012 8:26
0 0 Atbildēt

tautas tradīcijas un paražas ir jāciena, jo tās pat nerakstītas ir stiprākas par rakstītajiem likumiem, tāpēc trotuārs ir jātaisa tur, kur jau iestaigāta taciņa, jo pretējā gadījumā tāpat cilvēki staigās pa viņiem ērtāko taku, nevis kātos tai apkārt pa glauno un asfaltēto trotuāru, un to neatzīt nozīmē tikai tīšu prātu kultivēt pārkāpumus, no kuriem kāst naudu, kas ir vistīrākais valsts infantilisms un merkantilisms - uzskatīt tautu tikai par stulbām un slaucamām govīm, kuras pat nejēdz ar kādu ātrumu kurā laikā un vietā tām jāpārvietojas

286902. viesis 7.septembris 2012 8:40
0 0 Atbildēt

nezinu, kāds Itālijā ir maksimāli atļautā ātruma ierobežojums, bet visi tur tāpat nesās ar 150 km/h un pilsētās ar 70 km/h (par ko acīmredzot nevienu nesoda), taču vienā ceļa remonta posmā bija uzstādīta iepriekš nekad vēl neredzēta ātruma ierobežojuma zīme 99 (deviņdesmit deviņi) km/h, un tur tad visi nez kāpēc arī godīgi brauca līdz 100 km/h

286903. viesis 7.septembris 2012 8:50
0 0 Atbildēt

klau - did33

saskaņā ar normatīviem VISIEM auto transpora līdzekļiem, kuri ražoti sākot ar 198kurutur gadu ir ne tikai noteikts, bet arī faktiski spidometrs RĀDA VAIRĀK, nekā ir faktiskais ātrums, pat tad, ja tur uzmontētas riepas ar vislielāko aploces garumu, kuru ražotājs paredzējis.

Ja Tu uzliec pārāk lielas riepas - TĀ IR TAVA PROBLĒMA! Palasi grāmatiņā - kādas riepas ražotājs iesaka un tādas arī liec.

Līdz ar to, pat ja brauc ar uz spidometra redzamu ātrumu 55 km/h, neviens radars Tevi nebildēs, kaut iestatīts bildēt sākot ar juridiskajiem +1 km/h!

286905. viesis 7.septembris 2012 11:50
0 0 Atbildēt

Palaidniex - normatīva adresi studijā! jeb vienkārši sabijies, ka tagad būs jāmaksā arī par kalibrēšanu :) Principā es pats vados no navigatora gps, bet nav jau arī etalons. bildīti esmu 1 saņēmis, bet tur arī bija ap 110, kā uz spidiķa apmēram, tā ka neesmu radaru nīdējs, tikai dažreiz izbrīna vieta, kur tas radars ir nolikts, kautkāds taisns posms meža vidū un tā.

286906. viesis 7.septembris 2012 15:07
0 0 Atbildēt

radarpuikas interesē tikai tas, lai ātrumpārkāpumi būtu pēc iespējas lielāki, un to būtu pēc iespējas vairāk, jo tikai tā viņi pelna, un galīgi viņus neinteresē šo ātrumpārkāpumu izskaušana, jo viņus interesē tikai nauda, nauda un vēlreiz nauda, nevis kaut kāda tur satiksmes drošība, ar ko lētticīgajiem likumpaklausīgajiem ļautiņiem tikai acis aizmālēt vai dexterlīdzīgajiem paurīšus izskalot, un tā arī ir visa naudas pārpumpēšanas matemātika no pārkāpēju kabatām savās kabatās, par ko vēl dziļā pateicībā pat soda punktus nepiešķir, jo tad drīz vairs nebūtu no kā to naudu slaukt, un patiesībā tas ir tikai prasti slēpts noziedzīgs nevainīgu pārkāpēju valsts atbalstīts rekets, lai nelietīgi iedzīvotos; atliek tikai atcelt naudas sodus par ātrumpārkāpumiem, kā tie pilnīgi nevienu vairs absolūti neinteresēs, un ātrumierobežojumus nesodīti varēs pārkāpt pilnīgi jebkurš, ar garantiju!

286907. viesis 7.septembris 2012 15:29
0 0 Atbildēt

sodīšanas bizness kā tāds ir Satversmei neatbilstošs, bet tā vietā tiesībsargs Jansons vēršas Satversmes tiesā tikai par kaut kādu tur štrunta sodīšanas kārtības neatbilstību Satversmei, nu redzēs ko tagad gudrais Kūtris ar savu tiesnešu kompāniju par to izspriedīs, jo arī tiesneši saņem algas no valsts budžetu papildinošiem naudas sodiem

286908. viesis 7.septembris 2012 15:31
0 0 Atbildēt

Pārsteidz, ka daudzi autovadītāji joprojām labprātāk satiktos ar "zaļajiem vīriņiem" no CP un celtu viņu labklājību.Es gan priecājos, ka CP darboņi ar saviem fēniem uz autoceļiem kļuvusi par salīdzinoši retu parādību. Labāk jau lai tad darbojas pašreizējie fotoradari, kuriem sveša ir korupcija . Sakarīgi un prātīgi braucot, problēmām ar FR it kā nevajadzētu rasties. Man līdz šim vēl neviens FR rēķins nav pienācis. Manai meitai arī ne. Lai nu kā,bet līdz šim nekontrolētajiem "zemajiem lidotājiem" FR darbība tomēr zināmā mērā skābekli ir piegriezusi - tas tomēr ir zināms panākums. (IV)

286909. viesis 7.septembris 2012 15:54
0 0 Atbildēt

nu tie alkatīgie šakāļi, kuri mantkārīgi uzglūn tikai no slēpņiem, patiešām nepavisam vairs nevienam nav vajadzīgi, tad salīdzinot ar tiem, fotoradari jau neapšaubāmi ir progress, tikai ir jāprogresē vēl tālāk ar brīdinājuma zīmēm arī pirms pārvietojamajiem FR un saprātīgu toleranci no +15 līdz +25, lai visi turpmāk brauktu droši un būtu arī laimīgi, gan jau ka FR uzturētājiem vēl ātrākie braucēji kaut ko pa reizei labprātīgi arī atmetīs par sapratni, lai rosinājums izdodas un piepildās

286912. viesis 7.septembris 2012 21:54
0 0 Atbildēt

Oho, vienam te vajag jau +25 toleranci. Mums ir ĻOTI slima sabiedrība, vai, liela tās daļa. Labums gan ir tas, ka šo pērtiķveidīgo prasījums pēc tolerances +15 vai +25 ir absurds un netiks ieviests. Gāginiet vien tālāk, visatļautību gribošie lumpeņi.

286913. viesis 8.septembris 2012 12:46
0 0 Atbildēt

klau did33, uz sitiena neatradīšu, bet tā IR

vari neticēt, bet vienkārši vari pārbaudīt visus tev pieejamos auto pēc kārtas ar GPS ātruma mērīāju, ja radars rāda tik pat vai ļoti tuvu - pārbaudi kādas ir riepas un ar riepu kalkulatoru izrēķini cik uzmontētie ripuļi ir lielāki par maksimālajiem ražotāja noteiktajiem...

Es saprotu, ka gribās atrast nezkāda sazvērestības utt.

Noteikumi ir jāievēro VISUR, neatkarīgi no CP vai FR esamības dotajā ceļa posmā (tāpēc tie ir noteikumi), ja uzskatāt, ka kaut kur drīkst braukt ātrāk ir jābļauj:

1. nevis par FR novākšanu (dīvaini - CP tajās pat vietās nezkāpēc nevienam netraucēja);

2 par ātruma pielaides sliekšņa maiņu FR iekārtās (kas tas par debilismu???)

BETt par satiksmes regulācijas izmaiņām ar attiecīgām ceļa zīmēm!!!

Diemžēl bez maksas zemu lidot gribētājiem, parasti intelekta nepietiek šādam risinājumam...

286914. viesis 8.septembris 2012 15:18
0 0 Atbildēt

priekš tiem, kam slinkums meklēt:

"International agreements

In many countries the legislated error in speedometer readings is ultimately governed by the United Nations Economic Commission for Europe (UNECE) Regulation 39[3] which covers those aspects of vehicle type approval which relate to speedometers. The main purpose of the UNECE regulations is to facilitate trade in motor vehicles by agreeing uniform type approval standards rather than requiring a vehicle model to undergo different approval processes in each country in which it is to be sold.

European Union member states must also grant type approval to vehicles meeting similar EU standards. The ones covering speedometers [4] [5][6] are similar to the UNECE regulation in that they specify that:

The indicated speed must never be less than the actual speed, i.e. it should not be possible to inadvertently speed because of an incorrect speedometer reading.

The indicated speed must not be more than 110 percent of the true speed plus 4 km/h at specified test speeds. For example, at 80 km/h, the indicated speed must be no more than 92 km/h.

The standards specify both the limits on accuracy and many of the details of how it should be measured during the approvals process, for example that the test measurements should be made (for most vehicles) at 40, 80 and 120 km/h, and at a particular ambient temperature. There are slight differences between the different standards, for example in the minimum accuracy of the equipment measuring the true speed of the vehicle.

The UNECE regulation relaxes the requirements for vehicles mass produced following type approval. At Conformity of Production Audits the upper limit on indicated speed is increased to 110 percent plus 6 km/h for cars, buses, trucks and similar vehicles, and 110 percent plus 8 km/h for two- or three-wheeled vehicles which have a maximum speed above 50 km/h (or a cylinder capacity, if powered by a heat engine, of more than 50 cm³). European Union Directive 2000/7/EC, which relates to two- and three-wheeled vehicles, provides similar slightly relaxed limits in production."

286915. viesis 8.septembris 2012 17:09
0 0 Atbildēt

Deksters kā parasti visus notirš, piemirstot ka pašam patīk pārkāpt ātrumu :D

286916. viesis 9.septembris 2012 0:17
0 0 Atbildēt

Tu, āzi msh, pamēģini BEIDZOT izlobīt atšķirības.

286917. viesis 9.septembris 2012 13:37
0 0 Atbildēt

Kādas tur atšķirības? Ja pārkāp, klusē. Ja tirs, tad nepārkāp. Bet tu dari abas lietas vienlaicīgi :D

286918. viesis 9.septembris 2012 15:18
0 0 Atbildēt

Dex un Palaidniek palasat ko tieši Timrots grib panākt. (Ne ar vienu vārdu netiek minēts, ka vajag legalizet ātrumpārkāpšanau) Deksim varētu būt interesanti, jo tur arī izsakās viens viņa partijas ;)

nra.lv/latvija/79213...-no-sakuma.htm

286919. viesis 9.septembris 2012 17:30
0 0 Atbildēt

CP ekipāžu ir pārāk maz, lai izkontrolētu vairākus simtus tūkstošus regulāro pārkāpēju.

Jau labu laiku nepiesūta FR protokolus, kas mazāki par juridiskajiem +10 km/h. KO JUMS VĒL VAJAG?

Kas ir faktiskie +13 līdz +15 km/h. Tas jau faktiski pastāv!

Vispār nesaprotu - par ko cepiens? Timrots pasaka, pārējie piebalso...

286920. viesis 9.septembris 2012 18:08
0 0 Atbildēt

Palaidnieks, Tev nepielec, ka FR NEKĀDI (it sevišķi šādā izpildījumā kā patreiz) neuzlabo satiksmes drošību, Rīgā varbūt, bet pašķirsti lielākos ziņu portālus, gandrīz katru nedēļu ir vismaz viena ziņa par krašiem ar cietušajiem, nez kapēc ;)

Izlasīji to rakstu visu? Timrots tak saka, ja arī CP par tiem

286921. viesis 9.septembris 2012 18:11
0 0 Atbildēt

Zinu, ka LT FR bildē tikai no +20. Līdz +20 kontrolē CP. Un no personīgas pieredzes zinu, ka LT CP ir daudz aktīvāki uz skaidras naudas darījumiem ka mūsējie.

286922. viesis 9.septembris 2012 19:10
0 0 Atbildēt

Man piemēram par FR ir viedoklis sekojošs, ka nu ir palikuši daudzi daudz mierīgāki.

Faktiskie ātrumi sarūk, bet manis pēc mobilie radari jāizmanto daudz atjautīgāk - piekrītu Timrotam, ka tai kastei jāparādās katrā pagastā vismaz 3-4 reizes gadā. Un tie jāuzstāda it visur! Lai nav kā tie tādi mobili-stacionārie radari - ja ir tad jau visiem zināmās vietās...

286924. viesis 9.septembris 2012 21:21
0 0 Atbildēt

CRDI, tu esi bērnībā smagi ēst nedabūjis, ka vari paprasīt kāpēc notiek avārijas, ja uz ielām ir FR. Es nebrīnos par mūsu tautas garīgo līmeni pēdējā laikā.

286925. viesis 10.septembris 2012 9:24
0 0 Atbildēt

Dekster neviens te vairs nebrīnās arī par tavu garīgo līmeni un spriestspēju :)

Tavi komentāri aprobežojas tikai ar stulbiem tekstiem par to, kā kāds nav dabūjis ēst vai cik viņš ir stulbs. Parasti tādus tekstus izsaka cilvēki, kuri paši tādi ir un tā cenšas celt savu pašapiņu. Tā ka padomā pirmkārt par sevi ;)

286926. viesis 10.septembris 2012 11:27
0 0 Atbildēt

Nedaudz brīnos, ka FR brigāde jau mēnešiem ilgi dežurē tajā vietiņā uz lielirbenes pirms Kalnciema tilta. Itkā jau vairums autovadītāju brauc tur atļautajā ātrumā, bet viņi joprojām tur stāv un stāv...DROŠI vien, ka plāns pildās, jo citādi jau vienā vietā mēnešiem nedirnētu. Brīnos, ka lidostas viadukta apkārtnē uz jūrkalnenes pēdējā laikā vairs neredz ne |CP, ne FR. Iepriekšējos gados tur CP bija viena no populārākajām kormoškām, vienu laiku tur bieži bija manāmi arī FR. (IV)

286927. viesis 10.septembris 2012 11:27
0 0 Atbildēt

Nedaudz brīnos, ka FR brigāde jau mēnešiem ilgi dežurē tajā vietiņā uz lielirbenes pirms Kalnciema tilta. Itkā jau vairums autovadītāju brauc tur atļautajā ātrumā, bet viņi joprojām tur stāv un stāv...DROŠI vien, ka plāns pildās, jo citādi jau vienā vietā mēnešiem nedirnētu. Brīnos, ka lidostas viadukta apkārtnē uz jūrkalnenes pēdējā laikā vairs neredz ne |CP, ne FR. Iepriekšējos gados tur CP bija viena no populārākajām kormoškām, vienu laiku tur bieži bija manāmi arī FR. (IV)

286930. viesis 10.septembris 2012 11:39
0 0 Atbildēt

IV, saki divreiz, DIVREIZ... :D

286932. viesis 10.septembris 2012 16:58
0 0 Atbildēt

GB12; Tā bija tehniska kļuda....(IV)

286934. viesis 10.septembris 2012 22:27
0 0 Atbildēt

viesi 286914. viesis, paldies! Es varu vēl ātrāk :))))))) X)))))

286935. viesis 10.septembris 2012 23:22
0 0 Atbildēt

EcoA, redzi, dīvaini kaut kā sanāk tajā mūsu sabiedrībā. Ja es aistāvu likuma ievērošanu, manas spriestspējas ir nepareizas, pareias ir tiem, kuri aicina pārkāpt un nosoda likuma prasību nodrošināšanu. Kā redzams, tādu mērgļu, kuriem vajag visatļautību, ir gana daudz.

Knāb sūda, mērglīti. Un nosities kaut kur pret stabu viens, neparauj citus līdzi.

286936. viesis 11.septembris 2012 0:55
0 0 Atbildēt

Dekster- iemācies gramatiku, nevis ar trīcošām rokā pa klaviatūru baksties. Muļķis aigar jušēn tu esi bijis, muļķis esi un muļķis arī nomirsi, iespējams no tādu pašu muļķu rokas :0 :)

Kādreiz bija arī likums par pirmās nakts tiesībām... Un ir daudz visādu likumu interesantu likumu bijis vēsturē, kas kādu laiku tikuši ievēroti, bet pēčāk nezkapēc tikuši atcelti.

Manai mašīnai ieslēdzot gabarītus vai tuvos lukturus spidometra rādījumus tiešā saulesgaismā nevar redzēt. Ko tad man tagad darīt?! Braukt pa nakti, vai bez gaismām? un mans jaunais auto ir 2005 gada, Un ar ražotāja rekomendētajām standarta izmēra standarta spiediena standarta riepām spidometra kļūda nezkapēc ir tikai +2 km/h. nevis grūtgalvja palaidnieka deklarētie +10...

Jušēn- sadodieties ar palaidnieku rokās un ejat tak grāvjus tīrīt, vai kā savādāk sakopt Latviju. Tad tādi kā mēs lumpeņi, šļuras un vazaņķi samaksājot jums par darbu- iespējams dosim iespēju beidzot tikt pie normāliem auto.

286937. viesis 11.septembris 2012 7:19
0 0 Atbildēt

Taaneko, ej vien un tīri ateju norvēģim.

:D:D:D vienam grūtdienītim nav redzams spidometra rādījums, tāpēc viņš redz drīkstēs pārkāpt ātrumu.

Tu pats nemaz neredzi, ka esi viens no lumpeņudeģenerātu bara, kuriem vajag ''visatļautību''. Tev ''pienākas''. tu ''drīksti pārkāpt'', tu drīksti zagt. Smerdelis anonīmais.

286938. viesis 11.septembris 2012 8:45
0 0 Atbildēt

DeksterFF - Nu redzi. Pats tikko pierādīji savu "gudrību". Tu savā stūrgalvībā nespēj atšķirt tekstu par likuma pārkāpšanu/ievērošanu no teksta par spēju savu (tavu) ideju izteikt pieklājīgi bez uzbraucieniem citiem. Un tas vēl vairāk pierāda, ka tajā kas tev uz pleciem, ir skaidas un vecāki nav mācījuši pieklājību. Parādi, kurš burts manā komentārā norāda par aicinājumu pārkāpt likumu un šī aicinājuma atbalstīšanu? Tu laikam dzīvē arī ieciklējies tikai uz savu domu/taisnību un tad ar klapēm uz acīm nespēj analizēt situāciju un paskatīties uz to arī savādāk. Ak jā. Un savā nākamajā komentārā atkal nepiemirsti kādu rupjāku vārdu, svādāk zaudēsi pašcieņu :D

286939. viesis 11.septembris 2012 10:19
0 0 Atbildēt

dexter, brauc ka tu labāk lēnām un klusiņām vienmēr tikai pa labo maliņu un neklepo virsū pārējiem, ka nepielaid vēl tādu pašu bacili vai vīrusu, kāds ir pašam piemeties, jo pārējiem patiešām tādu kā tevi labāk un drošāk ir vienmēr pēc iespējas ātrāk apdzīt un atstāt pēc iespējas tālāk aizmugurē, ka vēl neaplaiž vai nepalaiž, un iemācies vienreiz cienīt arī ātros braucējus, tāpat kā tie ciena tevi, bet kuri atšķirībā no tevis nevienam netraucē, tā kā tu, visu cieņu tev ff, un varbūt, ka tev nospīd vēl pievienoties tam v-tra(ff)ikam-vitronikam, kur daudzi ir tādi tev līdzīgi domājoši, kuri arī pārvadā fotoradarus, paši ievērojami pārkāpjot atļauto ātrumu

286940. viesis 11.septembris 2012 10:39
0 0 Atbildēt

vakar mentu tiguāna bez diskotēkas rīgā starp luksoforiem izspieda tuvu pie 100 km/h, domāju, ka varbūt kur steidzās, bet nē, pie kārtējā sarkanā atkal priekšzīmīgi gaidīja zaļo - un tā, lūk, arī ir jābrauc, kur to droši var darīt, nevis jāveido korķi, lai ziftiņam ar fotoradariem tie būtu jākliedē, vēl murgojot, ka satiksmes bremzēšana palielina caurgājību

286944. viesis 11.septembris 2012 15:21
0 0 Atbildēt

Dekster- zināmos apstākļos man paneļa rādijumi nav redzami, bet es nesūrojos un ģībonī nekrītu. Es parasti izvēlos ātrumu, ko uzskatu par drošu dotajā ceļa posmā. Tu vari izvēlēties blenzt nepārtraukti spidometrā un sekot lai bultiņa pasarg dies neaizskrien aiz 50 km/h atzīmes. Bet ja spidometrs atsakās strādāt- saukt evakuatoru. Es nabaga grūtdienītis kautkā iztikšu bez sava ātruma un likuma precīzas un punktuālas ievērošanas. PUNKC

286946. viesis 11.septembris 2012 20:40
0 0 Atbildēt

taaneko - a kā nelūrot spidometrā proti noturēt ~60, bet neproti noturēt ~50?

tas kāds maģisks ātrums? :D

286948. viesis 12.septembris 2012 7:50
0 0 Atbildēt

:D cilvēks lielās,ka uz jūrmalenes braucis uz 160 ar norvēģu numuriem un tāpēc varējis ''uzlikt mīksto'' fotoradaram.

Klaja spļaušana acīs pārējiem, kuri ievēro noteikumus vai atbild par saviem pārkāpumiem. Tu esi plukatains memļaks, kādi esat jūs visi, tie bravūrīgie noteikumu tīšpārkāpēji, kuriem gan nez kāpēc tad,kad jāatbild, lūpele trīc.

Pretekļu varza, kuri sadomājušies esam nez kādi sabiedrības paraugcilvēki, jo smagi uz******* citiem. Visi šitie FR sistēmas norējēji ir kaut kādi pamatīgi sadegradējušies cilvēciņi, kuriem gadus 3-4 jāpastaigā kājām, lai nenosit kādu nevainīgu bērnu, kurš patrāpīsies tādam mēslam, kurš ''gāž'' jo visu''kontrolē'' , pa kājām.

Kā tu, mēsl taaneko. Kas tu esi tāds par sūdu, kurš redz noteiks, ka pa'šejieni,piemēram, tu drīksti braukt par 70 km/h ātrāk nekā citi, jo tādas redz ir tavas spējas??? Tev pašam nešķiet, ka tu stum resnu sūdu un esi aizbraucis garām realitātei? Tā ir tā daļas sabiedrības problēma, ka ''es drīkstu un man atļauts''. Norvēģijā gan tu esi ar nolaistām ausīm un melns, mazs sūdiņš. Jo tur tevi noliks pie vietas ātri. Diemžēl LV vara ir pagaidām par vāju tādiem mēslu bariem, kā tu un šitie EkoA un citi anonīmie šļuriņi.

286949. viesis 12.septembris 2012 8:37
0 0 Atbildēt

Dekster tu esi ūberas kr3tīns. Bet pēc taviem komentāriem viesiem tas tāpat ir skaidrs. Nez sievietes tevi ciena vispār?? Tu vispār saproti par ko man brauc virsū?? Vai tev vienkārši beztēmā gribas kādam uz1rst un tad tu jūties mega laimīgs??

Un iepriekšējo komentāru par pretekļiem un lūpu trīcētējiem u.c. debīliem vārdiem tu esi uzrakstījis par sevi nevis par citiem. Iesēdies te komentāros un tēlo baigi pareizo. Ja jau esi tik pareizs, tad iemācies uzvesties pieklājīgi, jo tā ARĪ ir pareizības daļa, nevis brauc uz 50, bet komentāros tāds mutes bajārs, ka no tevis smird pa gabalu. Normāls inteliģents cilvēks tā parasti neraksta.

286950. viesis 12.septembris 2012 8:43
0 0 Atbildēt

MAna uzved

iba uz tevi nekādi neattiecas, puisīt. Tu neesi tas, kurš pelnījis normālu attieksmi, jo aģitē kopā ar tādiem taaneko un citiem brīnumbērniem uz noteikumu pārkāpšanu, citu satiksmes dalībnieku NESODĪTU apdraudēšanu. Un pret cilvēkiem, kuri uzspļauj citu interesēm, normāla attieksme nav nepieciešama. Tu, sieviešu speciālistel :D

286952. viesis 12.septembris 2012 8:58
0 0 Atbildēt

CSN nav jāievēro stagnātiski, bet gan radoši. Vakar mocis galvaspilsētā gribēja lielā ātrumā panesties garām poliču volvo, taču tika nobremzēts un kādas 3 minūtes braucējs noaudzināts, laikam jau tomēr par kaut ko bija vienojušies, kas tāpat nedeva nekādu rezultātu, jo pēc tam mocis strauji aizbrauca prom vēl lielākā ātrumā. Un ko te vēl, Dekster, tavuprāt var panākt ar fotoradariem?

286953. viesis 12.septembris 2012 9:19
0 0 Atbildēt

Vēl viens, kuram FR salicies kā panaceja... Taču, kā jau teicu, labums ir tāds, ka neatkarīgi no tā, ko īd ļerļaki ( taaneko,EcoA un tamlīdzīgas seenes) , FR būs un nāksies tos pieņemt. Priotams, ka degradētiem anarhistiem tas nepatīk, neko darīt.

286955. viesis 12.septembris 2012 9:30
0 0 Atbildēt

Teikšu godīgi - vairāk par muļķīgi izvietotiem radariem kaitina noteikumu burta kalpi un sludinātāji. Neesmu redzējis vēl nevienu cilvēku kurš 100% ievērotu visus noteikumus. Cits mēdz savu miskasti stāvvietā novietot kā pagadās cits nejēdz vienvirziena ielā nogriezties atbilstoši noteikumiem ( jo redz ļoti iespējams vispār nav pamanījis ka tā ir vienvirziena iela utml.). Cits savukārt vietā kur ir pamatīgi mainīta satiksmes kārtība uz remonta laiku brauc neskatoties jo redz pa jaunam viņam tagad ir priekšroka ... Tajā pašā ceļā uz Mārupi pie Elvi jau vismaz 3 avārijas esmu redzējis kad principiālu - man taisnība - lohu dēļ ir notikušas. Nu kā pie velna var "vilkt" uz atļautajiem 50 km/h pa mazām ieliņām ja tur krustojumi ir nepārredzami ...

Tāpat tiem principiālajiem - man vienmēr ir jautājums - kādu maksimālo ātrumu jūs ārpilsētā parasti lietojat pa sniegotiem ziemas ceļiem. Zinot ka pārsvarā tie ir +/- 90km/h, es teiktu ka jūs melojat paši sev, ja ziemā drošs ātrums jums škiet 90 km/h tad vasarā tas drošais ātrums jums ir līdz 120 km/h ( nu ja gribās var ņemt par piemēru bremzēšanas ceļa garumu un tad izdarīt precīzākus secinājumus savam gadījumam). Vai otrādi ja vasarā jūsu drošais ātrums ir 90km/h tad ziemā jums būtu "jāvelkas" krietni lēnāk !!!

Kaut kā tā !!!

WALA

286956. viesis 12.septembris 2012 9:41
0 0 Atbildēt

Deksters nekad nav apgalvojis,ka viņš nepārkāpj noteikumus. Tikko samaksāju 2 gab FR sodus, viens par +17 Lubānas ielā, otrs par +13 Deglava ielā, abās vietās 2 joslas katrā virzienā.

Pārkāpu, samaksāju, apzinos, ka jā, tajās vietās tas nav nekāds milzīgais pārkāpums, par ko arī ir samērīgs sods, taču tas ir pārkāpums un es neīdu, kā te dažiem tas ļoti patīk, ka par to nevajag sodīt. Es spēju atbildēt par saviem pārkāpumiem. Par ātrumu. Mārupē Liliju ielā zīme 30, dažiem patīk ''vilkt'' max, cik jau nu viņa miza atļauj. Vakar tāds kretīns ar Range rover vilka vismaz uz kādi 70, bērns gāja pāri ielai, sāka skriet, lai paspētu, jo tam īblim nemaz nenāca prātā piebremzēt, bet gan viņa prāts lika signalizēt ar skaņu, lai sīkais novācas no ceļa.

Bļāviens, tam kroplim morālajam nevajag zobus pasist ārā?? Un, ja tāds nositīs kādu bērnu, tad vāks savus smirdīgos advokatiškas un centīsies pierādīt, ka viņš jau nu nebija vainīgs un atradīs 100 iemeslus, nepareizi aizpildītus protokolus utt, lai nolektu no atbildības.

Tas, lūk, smird.

286957. viesis 12.septembris 2012 10:28
0 0 Atbildēt

Nu, un ko tad negāji tos zobus pasist?

286959. viesis 12.septembris 2012 11:42
0 0 Atbildēt

Aigariņ, tas bērns gāja pāri ielai atļautā vietā? Ja nē, tad viņš, precizāk - viņa vecāki ir lielāki noziedznieki kā tas 70-mit braucējs.

pats jau arī pīpini tantiņām un alkāniem, kuri vazājās pa brauktuvi... bet sapīpināt urlām gan tev ir mīziens...

286961. viesis 12.septembris 2012 12:55
0 0 Atbildēt

nu redzi DFF, ja FR fiksētu no +15, gan naudu būtu ietaupījis, gan tagad neskaitītos ļaunprātīgs CSN neievērotājs un recidīvists, par to jau tas rosinājums, kas liekas tīri saprātīgs, sakarīgs un pieņemams, lai arī miljonārs teilāns vēl tik drīz nekļūtu par miljardieri

286962. viesis 12.septembris 2012 13:01
0 0 Atbildēt

Dekster - NORĀDI uz manu komentāru, kur es kaut ko esmu aģitējis. NORĀDI. Un tad vari komentēt par manu uzvedību un savu attieksmi pret to. Vai atkal savā stūrgalvībā esi kaut ko savā paurī imagināri iekalis un uzskati to par svētu patiesību? Pārliecinies par faktiem pirms meties ar putām uz lūpām izteikt uzbraucienus citiem. Tavi jēlie teksti ar lamuvārdiem nekā nepalielina teksta un tavu ideju jēgu. Un starp citu konkrēta indivīda uzvedība (šajā gadījumā tava) attiecas uz citiem (sabiedrību). Balstoties uz tavu izpratni par attiecas/neattiecas, tik pat labi "taaneko" var apgalvot, ka uz tevi neattiecas viņa braukšanas stils. Bet redz viņa gadījumā tu atkal pagriez visu otrādi, ka tad tas attiecas uz visiem. Pieej lietām ar vienotu viedokli, nevis grozi pieeju, atkarībā no situācijas, kas tev ir izdevīgi.

286963. viesis 12.septembris 2012 13:23
0 0 Atbildēt

deksters dzīvē ir tik daudz cietis, ka apliecināt sevi virtuāli ir vienīgais, kas ir palicis....

286964. viesis 12.septembris 2012 13:26
0 0 Atbildēt

286959. viesis pirms 2 stundām

Aigariņ, tas bērns gāja pāri ielai atļautā vietā? Ja nē, tad viņš, precizāk - viņa vecāki ir lielāki noziedznieki kā tas 70-mit braucējs.

-------------------------

Nu re, klasiska atbilde :D:D:D Jā, dīvainīt, tur ir mājas, tur dzīvo cilvēki un tur JEBKURĀ vietā drīkst šķērsot ielu. Bet, protams, ļerļaku uztverē vainīgs bērns un viņa vecāki, nevis tas, kurš vietā, kur jābrauc uz 30, brauc vismaz 70.

286965. viesis 12.septembris 2012 13:31
0 0 Atbildēt

Aigariņ, atgādini gājēju pienākumus!

Cik bērnam bija gadu? Viņš vispār drīkstēja klaiņot pa ielām bez vecāku uzraudzības?

286966. viesis 12.septembris 2012 13:33
0 0 Atbildēt

Varbūt bērns bija veikalā apzadzies un īpašnieks dzinās viņam pakaļ, nu kā jau tajā krajā notiek....

286967. viesis 12.septembris 2012 13:39
0 0 Atbildēt

Kurš likuma punkts nosaka bērnu vecuma ierobežojumus? Jā, naktīs, bet pa dienu vai pēcpusdienā?

tas viesim 286965

286968. viesis 12.septembris 2012 13:40
0 0 Atbildēt

Te bija tāds interesants WALA viedoklis. Izrādās, ja ir atļauts braukt uz 50 pa galveno ceļu, to nedrīkst darīt, jo kaut kādi idioti no mazāk svarīga ceļa ieteš sānā. Tad sanāk tā, ka man ir jābrauc un jāapstājas, lai apdalītais var, pārkāpjot noteikumus, šķērsot krustojumu ?? Man ir jāpabrauc malā uz Bauskas šosejas, kad tāds pidrila apdzen un brauc man virsū, labi redzot, ka viņš bez traucējuma radīšanas citiem apdzīt nav spējīgs tajā situācijā.

Kas notiek cilvēku prātos???

Kāpēc man būtu jāatļauj braukt +15 vietā pilnīgi LEGĀLI un nemaksāt sodu?? Kāpēc kādam nāk prātā tāda absurda doma, ka drīkst pārkāpt legāli un par to nekas nebūs?? Kāda jēga tad ir satiksmes ierobežojumam 50 km/h ??? Jūs esat parēķinājuši, kāds ir apstāšanās ceļa garums, braucot uz 50 un uz 65 ? Kāds ir manis minētajā gadījumā ar džipu Liliju ielā, ja brauc uz 30 un ja brauc uz 70 ?? Kādas traumas rada mašīnas ātrums 30 un kādas 70 ??

Idiņu bras.

286969. viesis 12.septembris 2012 13:42
0 0 Atbildēt

Un šitie idiņi,kuri satiksmē izpildās kā vien vēlas un vēl grib ,lai viņiem par to nekas nav, ir pirmie,kuri lamā Dombrovski visās ķibelēs, paši pat neapzinoties savu ļerļaka dabu un to,ka tieši tādu kretino dēļ mūsu valsts ir pirmajās vietās uz ceļiem nosisto cilvēku skaita ziņā. Bet idiotiem tikai jāļauj GĀZT !!!! Jo viņi taču MĀK un VAR.

286970. viesis 12.septembris 2012 13:46
0 0 Atbildēt

Tajā Liliju ielā 30 ir ļoti adekvāts ātruma ierobežojums. Tur ir mājas abās ielas pusēs, patiesībā tā pat varētu būt dzīvojamā zona, priecājieties, ka pašvaldība to tur neuzlika. Un ir tikai loģiski, ka tur ir bērni uz velosipēdiem, atveras vārtiņi, no tiem kāds var iznākt,izskriet, jo tie IR BĒRNI ! Un tāpēc, braucot uz 30 ir krietni mazāka iespēja kādu notriekt nekā uz 70.

Kā jau teicu, nebrīnos par sevišķi apdalīto nespēju to saprast. Zemiski, truli cilvēciņi ar aprobežotu uztveri.

286971. viesis 12.septembris 2012 14:20
0 0 Atbildēt

Tieši uz 30 braucot ir lielāka iespēja kādu notriekt, jo tu ilgāk atrodies lieguma zonā. Pamācies varbūtību teoriju, deksteriņ!

286972. viesis 12.septembris 2012 14:22
0 0 Atbildēt

Ja par to Dombrovski, tad tas jefiņš izrādās esot uzskribelējis grāmatu par to, kā Latvija ir tikusi ārā no krīzes.

Tas laikam ir tāds pats virtuālai murgs kā dekstera pasaulīte....

286973. viesis 12.septembris 2012 14:32
0 0 Atbildēt

:) klasiski.

286974. viesis 12.septembris 2012 14:40
0 0 Atbildēt

Nu bet es arī par to - klasiski. Aizmālēt tautai acis un ķiharjā hujārīt tālāk... galvenais ka tādi deksteri spēj tam noticēt...

286975. viesis 12.septembris 2012 15:02
0 0 Atbildēt

Nafig bija jāpanes tēma par Dombrovski? Kāds tam sakars ar fotoradariem? Nu, izņemot tik daudz, ka viņa partijas biedrene pa lielam bija pie šprices tajā laikā.

Viesim 286971... a tu pamācies statistiku, kas notiek biežāk - tiek notriekti cilvēki un vispār avārijas - ievērojot noteikumus vai tos pārkāpjot?

286976. viesis 12.septembris 2012 15:06
0 0 Atbildēt

Dekster, neviens netaisās legalizēt pārkāpumu +15, runa ir tikai par to, ka FR fiksē no +15, līdz +15 strādā CP, tas vai CP izraksta naudas sodu, vai brīdinājumu, vai vienkārši parunā vairs nav būtiski. Protams būs Pojuhisti, bet lielākai daļai autobraucēju piegriezīsies katru dienu, vai pat vairākas reizes diena uzklausīt pamācības par ātruma ievērošanu un kavēt savas ikdienas gaitas.

CP atšķirībā no FR spēj novērtēt vai līdz tiem +15 ir bīstami un cik bīstami, un tad attiecīgi no tā pieņem lēmumu vai sodīt un kā sodīt.

Un par to tavu Mārupi, pasaki lūdzu, tavuprāt, ja tur būtu pārvietojamais FR, vai tas ietekmētu un kā ietekmētu tādus gadījumus kā aprakstīji.

286977. viesis 12.septembris 2012 15:15
0 0 Atbildēt

timrots jau tikai gribēja, kā labāk, bet te iejaucās kindzulis deksters, un sanāca, kā vienmēr

286978. viesis 12.septembris 2012 15:53
0 0 Atbildēt

plūsmu sodīt nedrīkst, kaut tā neatļauti brauc ar +50 km/h virs atļautā ātruma un tas nevienu neapdraud, bet jāsoda ir izlecēji no plūsmas, kuri to bremzē, vienmēr un visur stūrgalvīgi ievērojot pat acīmredzami pārāk stulbus ātruma ierobežojumus, kas reāli rada lielākus draudus satiksmes drošībai, nekā, ja atļauto ātrumu saprātīgi pārsniedz visi, jo dzīvojam taču demokrātijā, kur mazākumam ir jāpakļaujas vairākumam, un ja reiz vairākums pārkāpj noteikumus, tad tie vairs nav demokrātiski un neatbilst satversmes 1.pantam, tāpēc nav ņemami vērā un tiem nav jāpakļaujas, bet jebkurš sods ar mērķi nelietīgi iedzīvoties un tad sadalīt peļņu, ir atceļams kā antikonstitucionāls. Par demokrātiju un nost ar to ierobežojošiem fotoradariem! Prozit, dekster, demokrātijas apspiedēj, kaut arī pašam tā tik ļoti patīk!

286979. viesis 12.septembris 2012 16:03
0 0 Atbildēt

vajadzētu kādam nodot ziņu Timrotam, lai palasa šos komentarus, un izdara attiecīgus secinājumus. Bet, kā redzam, domas ir visai atšķirīgas - kā vienmēr. Ātruma kontroles radari un to darbība jau reali ir bijusi strīdīga tēma kopš 70-to gadu sākuma, kad vispār parādijās pirmie to eksemplari. Cik atceros, pirmie padomjlaiku radari bija divlitru stikla burkai līdzīgi hromēti bunduļi ar atsevišku ātruma uzrādītāja priboru, kas bija teju alus kastes lielumā...Pirmie fēnveidīgie japaņy ražojuma rokas radari CP rīcībā parādijās tikai 70-pašās beigās un uz ilgu laiku kļuva par teju lielāko autovadītāju biedu . Domāju, ka tas atruma kontroles "biznesss" vairāk nekā 30 gadu laikā deva iespēju daudziem jo daudziem inspektoriem iedzīvoties lielās bagātībās, uzbūvēt sev mājas un sapirkt jaunus auto. Nu jau jaunā FR ēra šo procesu ir teju apturējusi, tālāko ātruma kontroli jau vairumā gadījumu noteiks nevis "cilvēka faktors" bet elektroniskās ierīces ar kurām "bazārs|" nav iepējams. Un nav arī vajadzīgs. (IV)

286980. viesis 12.septembris 2012 16:10
0 0 Atbildēt

GB12

Cik avāriju ir notikušas ātruma pārsniegšanas dēļ (procentuāli no visām)? Un tieši ātruma PĀRSNIEGŠANAS, nevis braukšanas apstākļiem neatbilstoša ātruma izvēles dēļ.

286981. viesis 12.septembris 2012 16:13
0 0 Atbildēt

A Dombrovskis ir tieši vainīgs FR ķezā. Viņam ir iespēja uzlikt roku uz šī procesa, bet dūša par švaku, tāpat kā deksteram.

286982. viesis 12.septembris 2012 16:43
0 0 Atbildēt

Labi, 286980, skatīsim savādāk... no tās pašas varbūtības teorijas... kāda iespēja ir reālāka - izraisīt negadījumu, pārkāpjot noteikumus vai izraisīt negadījumu, nepārkāpjot?

286983. viesis 12.septembris 2012 16:53
0 0 Atbildēt

Pārkāpjot (apzināti) iespēja izraisīt negadījumu ir mazāka, jo, nezinu kā TU, bet es braucu daudz uzmanīgāk, vairāk koncentrējos tieši braukšanai.

Jo kāreiz visi sūdi notiek vai nu pie mājām, vai pie darba, kad esi jau "atslābinājies".

286984. viesis 12.septembris 2012 17:30
0 0 Atbildēt

kā tu vari braukt daudz uzmanīgāk, ja tu nezini ka pārkāp? galvenais šito arguments ir tas, ka netiek sekots līdzi visu laiku spidometram un var nejauši (iekļaujoties plūsmā, bla bla ko tur vēl ..) uzspiest vairāk nekā vajag.

286988. viesis 12.septembris 2012 20:54
0 0 Atbildēt

lasi divreiz, divreiz...

286990. viesis 12.septembris 2012 22:25
0 0 Atbildēt

Dombrovskis tika minēts kā piemērs šo ļerļaku būtībai, kuri vienmēr pie visa jebkā vaino citus,piemeram, Dombrovski. Paši lerļaki ir svētās govis, kuras drīkst jebko, tai pat laikā uzspļaujot pārējiem.

286993. viesis 13.septembris 2012 8:25
0 0 Atbildēt

nu gluži tāpat uzskata arī deksters, domādams - kas ir atļauts man - jupiteram (pārkāpt ātruma ierobežojumus kur vien un kad vien to gribu), nav atļauts vērsim (tautai)

286997. viesis 13.septembris 2012 10:14
0 0 Atbildēt

Bet Dombrovskis ir svētā govs, kas drīks darīt visu, precīzāk - nedarīt neko???

Kāpēc viņš neuzliek veto FR bardakam, ko dekster? Kurš viņam maksā, lai tas nenotiktu? Tu, vienotības vēlētāji?

287001. viesis 13.septembris 2012 10:22
0 0 Atbildēt

A kāpēc FR būtu jāliek VETO?

Lai ir FR, man viņi netraucē. Pārkāpēji ar kā bērni trīnītis privātam partnerim oficiāli ir dārgi, piečuks inspektoram pa kluso - lēti... :D

Labāk būtu Dombim jautājuši, kāpēc mums ceļ tr. līdz. expluatācijas nodokli, bet tranzīta kravas transportam vēljoprojām nav jāpērk vinjetes?

287002. viesis 13.septembris 2012 10:28
0 0 Atbildēt

Nodokļa celšana ir pareiza lieta. Ja gribi braukt pa labiem ceļiem, piķo vairāk.

287004. viesis 13.septembris 2012 10:32
0 0 Atbildēt

A kas tas deksters vispār ir? Kautkāds Dombrovska palīgs, oligarhs, magnāts????

Da nē, parasts kalps no kalpu dzimtas, tik ar bezmaksas pieeju internetam. Spējīgs uz virtuālu rīcību, nu kā palielam tie visi vienotie.... Ar vārdiem Briselē, ar darbiem dirselē....

287005. viesis 13.septembris 2012 10:32
0 0 Atbildēt

Kur deksters pārkāpj ātruma ierobežojumus kad vien grib? Ko, anonīmā šļura Nr 286993. viesis

287008. viesis 13.septembris 2012 10:42
0 0 Atbildēt

DekstersFF 3531 [?] pirms 1 dienas

Deksters nekad nav apgalvojis, ka viņš nepārkāpj noteikumus. Tikko samaksāju 2 gab FR sodus, viens par +17 Lubānas ielā, otrs par +13 Deglava ielā, abās vietās 2 joslas katrā virzienā.

Pārkāpu, samaksāju, apzinos, ka jā, tajās vietās tas nav nekāds milzīgais pārkāpums, par ko arī ir samērīgs sods, taču tas ir pārkāpums un es neīdu, kā te dažiem tas ļoti patīk, ka par to nevajag sodīt. Es spēju atbildēt par saviem pārkāpumiem. Par ātrumu.

Vai tad dekster atmiņu jau tik ātri esi paspējis nodzert, vai? ("anonīmā šļura")

287010. viesis 13.septembris 2012 10:57
0 0 Atbildēt

anonīmais - atzī savu kļūdu un samaksāt atbilstoši APK cenrādim nav tas pats, kas visur pārkāpt un cepties, ka kāds uzdrīkstējies atļāuties kontrolēt un piestādī par to rēķinus

287013. viesis 13.septembris 2012 11:14
0 0 Atbildēt

nu labi, deksters patiešām ir pelnījis lielāku cieņu par at-zīšanu, ja vēl maksā par to

287016. viesis 13.septembris 2012 11:20
0 0 Atbildēt

Kāda tur cieņa - tā ir gaiļa kladzināšana. Lai viņš labāk atzīstās par agrāko braukšanu dzērumā pie stūres, par to, cik reizes ir pabijis atskurbtuvēs un atkačkās. Par to, kā ar kaunu padzīts no darba vietām. Ja viņš izdarīs to, tad var domāt par cienīšanu.

287019. viesis 13.septembris 2012 11:31
0 0 Atbildēt

dekster, nu atzīsties taču beidzot godīgi visās savās pastrādātajās nelietībās, un arī godīgi samaksā par tām pēc APK cenrāža, lai pēc tam godīgi vari grēkot, atzīties un maksāt atkal no jauna

287020. viesis 13.septembris 2012 11:38
0 0 Atbildēt

nu par braukšanu dzērumā pie stūres tikai samaksāt pēc APK cenrāža var izrādīties par maz, tur var nākties arī godīgi atsēdēt būrī kādu pusmēnesi, ja jau esi tik pārmēru godīgs, ko dekster?

287021. viesis 13.septembris 2012 11:52
0 0 Atbildēt

tad jau arī tiesības vadīt automašīnu būtu tikai godīgi atdot policijā uz gadiem četriem varbūt? es patiešām ticu, ka dekstera godīgumam nav robežu, un viņs gan samaksās, gan atsēdēs, gan arī nevadīs turpmākos gadus, cik nu tur tajā APK noteikts, vairs nekādus transportlīdzekļus un pilnīgi nemaz vairs nesatrauksies par jebkādiem fotoradaru fiksētiem ātrumpārkāpumiem kaut sākot pat no +15km/h, esi taču beidzot godavīrs no sākuma līdz galam!

287022. viesis 13.septembris 2012 12:00
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka pēc 28.septembra RR pretiniekiem uz kādu laiku būs prieka periods - to darbība (izņemot stacionaro FR) tiks apturēta. Droši vien, ka CP darboņiem izsniegs jau kādreiz norakstītos "fēnus" un tie varēs atkal kāst braucējus vadoties pēc "cilvēciskā faktora" īpatnībām....Būs kā senāk - visi krūmi, sētrūmes, grāvji būs pilni ar zalajiem vīriņiem, bruņotiem ar paveciem stalkerīšiem.

287023. viesis 13.septembris 2012 12:03
0 0 Atbildēt

Stacionārie jau tagad ir tukši, vismaz manā maršrutā.

287024. viesis 13.septembris 2012 12:08
0 0 Atbildēt

šur tur vēl iekšās ir obzervētas, bet lielākais vairums ir tukši...

droši vien visi tiek izmantoti "mobilā" versijā, lai var ieprtiecināt nespējniekus braukt ar atļāuto negaidīās vietās... :D

Moš uz pāķiem pārvākušies

287026. viesis 13.septembris 2012 12:37
0 0 Atbildēt

vai tad nebija visiem labāka braukšana, kamēr kāds nebija aizdomājies par ātruma nodevu ievākšanu, un tādu radaru vispār vēl nebija? vismaz zāle tad likās zaļāka, bet naudaskāre jau daudzko ir sapūdējusi, pat varaskāros policistus, kuriem ar varu vēl nepietiek, bet vajag vēl arī naudu un daudz

287027. viesis 13.septembris 2012 12:47
0 0 Atbildēt

acīmredzot "cilvēcisko faktoru" pat Zivtiņam nebūs bijis pa spēkam uzveikt un izskaust, un tagad tas jau sāk atgriezties ar uzviju, jo nauda vienmēr ir stāvējusi un stāvēs pāri visam, un pēc krīzes arī poličiem ir vajadzīgs "ekonomiskais izrāviens", jo baro taču ekonomika, nevis tiesības

287028. viesis 13.septembris 2012 13:01
0 0 Atbildēt

eksperimentālā kārtā Latvijā varētu radarus neizmantot un pārliecināties, ka bez tiem braukšanas kultūrā īpaši jau nekas nemainītos, bet varbūt, ka braukšanas kultūra pat uzlabotos šoferu dziļā pateicībā par šo sapratni un tiem doto vienreizējo nesodīšanas iespēju, tikai katrā ziņā braukšanai būtu jākļūst jau daudz uzmanīgākai

287029. viesis 13.septembris 2012 13:10
0 0 Atbildēt

ja gribi BRĪVĪBU, to vari nopirk par Ls 6,99 mēnesī, eksperimentālā kārtā piesaistoties LMT, bet uz ceļa bez saprātīgas ātruma kontroles jau būtu ANARHIJA

287030. viesis 13.septembris 2012 13:15
0 0 Atbildēt

vot to tu muļķi pareizi pateici, ka starp brīvību un anarhiju ir jābūt saprātīgai ātruma kontrolei, nevis nesaprātīgai naudas kāšanai, taču 100 gudrajiem to neiestāstīsi

287031. viesis 13.septembris 2012 13:27
0 0 Atbildēt

Anonīmajiem zaķpastalām ir grūti saprast, ka sods par ātruma pārkāpumu nav slaukšana ?

Ko tieši jūs esat izdarījuši, lai Latvijā tiktu sakārtota sistēma, kura nosaka ātrumu ierobežojošo zīmju izvietošanu ?

287032. viesis 13.septembris 2012 13:41
0 0 Atbildēt

A ko tieši tu pats, alkān, esi izdarījis??? Pie kuras zīmes ir pielikta pateicības plāksnīte ar tavu vārdu, virtuālais reģistrētais interneta varoni?

287033. viesis 13.septembris 2012 13:44
0 0 Atbildēt

Man palika interesanti. Jautājums tiem gļēvajiem cilvēciņiem, kuri tikai aiz anonimitātes aizkara var ko ļukstēt. No kuras darba vietas Deksters ir izmests un kad? Pats Deksters zin,ka viņš 1992. gadā beidza strādāt kolhozā, jo nodibināja savu firmu, kuru pārdeva 1996. gadā ,kad nodbinaja nākamo, kurā strādā joprojām. Un ir pats sev darba devējs. Tad kur,kad un par ko viņš no kaut kurienes ir atlaists? :D

287034. viesis 13.septembris 2012 13:47
0 0 Atbildēt

Atbilde anonīmajai šļurai ar Nr. 287032. viesis.

Kāpēc man būtu kaut kas jādara šajā jomā, ja mani nesatrauc FR esamība uz ceļa? Ja es esmu pārkāpis ( lai met akmeni tas, kurš NEKAD nepārkāpj) , tad es spēju to atzīt un atbildēt. Man nav kā jums jāīd un jāblēj, ka ,redz, par ko gan sods ;)

287036. viesis 13.septembris 2012 13:52
0 0 Atbildēt

A kā ar izmešanu no pārdevēja amata, no pažarniekiem, pat no tēva mājām???

287039. viesis 13.septembris 2012 13:58
0 0 Atbildēt

A tas, ko Pirmais skandina par tām dekstera atkačkām nakts vidū ir taisnība? Kurš kantoris viņu regulāri atkačā, varētu uzzvanīt un noskaidrot grafiku.

287043. viesis 13.septembris 2012 14:09
0 0 Atbildēt

:D:D eu, 036. anonīmā šļura, no kura pārdevēja amata? No kuriem pažarniekiem,pajolīt ? :D:D:D

PS. Riebj meli un to izplatītāji. Bet nebrīnos, jo tas ir raksturīgi lupatveidīgiem, anonīmu samazgu skricelētājiem, kuriem trīc lūpa un atklāti viņi nekad neko pateikt nav spējuši un nespēs.

Kaut kā tā, niecības ;)

287044. viesis 13.septembris 2012 14:10
0 0 Atbildēt

deksteram ir tikpat veselīga dzīves filozofija kā vienotības zaķim, kamēr neesmu pieķerts, tikmēr neesmu zaglis, bet ja pieķer, tad spiestā kārtā atzīstu ētiskas dabas situāciju, saņemu publisku kaunināšanu un pat godīgi samaksāju, pēc tam atkal varu zagt, kamēr nepieķer, jo tikmēr taču neesmu zaglis

287046. viesis 13.septembris 2012 14:16
0 0 Atbildēt

287044. viesis pirms 5 minūtēm- pilnīgi noteikti tu kaut ko neesi sapratis. Padomā divreiz.

287048. viesis 13.septembris 2012 14:19
0 0 Atbildēt

Aļo, es tomēr gribētu uzzināt, kur un kad es esmu strādājis par pārdevēju ? :D:D

287049. viesis 13.septembris 2012 14:21
0 0 Atbildēt

Nu tajā gaļimajā Ķīnas trešās kategorijas autodaļu lavkā Bauskā.

287051. viesis 13.septembris 2012 14:35
0 0 Atbildēt

nu par to lavku jau deksters arī pats zināja, taču pēc atbildes viņš tikai gribēja nojaust tavu identitāti, un nākošais viņa jautājums būs, kur viņš ir strādājis par pažarnieku, un tad jau tu būsi arī atmaskots, un deksteram vairs nebūs iemesla tevi lamāt par anonīmo šļuru

287052. viesis 13.septembris 2012 14:37
0 0 Atbildēt

Viņa personīgajā lietā jau visādas interesantas lietas ir sarakstītas...

287053. viesis 13.septembris 2012 14:40
0 0 Atbildēt

padalies ar informāciju, tas patiešām ir interesanti...

287054. viesis 13.septembris 2012 14:55
0 0 Atbildēt

:D:D rakstiet vēl :D

287055. viesis 13.septembris 2012 14:58
0 0 Atbildēt

Anonīmas šļuras jau tāpēc ir anonīmas ,ka tās ir spējīgas tikai anonīmi šļupstēt.

Ņer ! :D:D Turpiniet mīzt biksēs karstu, bailēs no Dekstera :D

287056. viesis 13.septembris 2012 14:59
0 0 Atbildēt

labāk jau neuzprasies, jo tevi jau tāpat visi ļoti mīl

287066. viesis 14.septembris 2012 10:00
0 0 Atbildēt

Varu teikt vienu - uz ielas no dekstera varonības nav ne smakas, precīzāk, ir tikai smaka, un arī tā tikai tad, kad tuvumā ir menti...

287068. viesis 14.septembris 2012 10:47
0 0 Atbildēt

laikam tāpēc jau viņš ir gatavs visu laiku tiem mentiem tikai atskaitīt un atskaitīt no sava piķa, lai vismaz menti varētu kaut necik paciest savā tuvumā viņa smirdēšanu ar savu smaku paša biksēs

287070. viesis 14.septembris 2012 11:27
0 0 Atbildēt

savstarpējās attiecības vajadzētu risināt kādā citā specialā blogā, šeit tomēr ir runa par radaru tēmām !

287071. viesis 14.septembris 2012 11:41
0 0 Atbildēt

nu redzi, cik tālu tie radari tos cilvēkus jau ir noveduši, ka to dēļ pat savstarpējās attiecības ir jārisina, tāpēc tas ļaunums ir jāiznīdē vienreiz un pa visām reizēm jau pašā saknē, jo tikai vienas nepatikšanas visiem no tiem radariem vien rodas

287072. viesis 14.septembris 2012 11:45
0 0 Atbildēt

Šeit nav nekādu savstarpējo attiecību, tās meklējiet www.gribu.lv. Ar deksteru pat nevar būt nekādu attiecību, jo kurš gan stāsies sakaros ar smakojošu tukšu vietu... to ir apliecinājušas arī viņu kādreiz saistītās personas...

287073. viesis 14.septembris 2012 11:46
0 0 Atbildēt

radars pats par sevi jau nu gan pie tā nav vainīgs, vainīga ir tikai un vienīgi nauda, kuru ar to radaru kāds sev grib iegūt no kāda cita, tāpēc, ja gribi iznīdēt ļaunumu, iznīdē naudu

287075. viesis 14.septembris 2012 11:53
0 0 Atbildēt

Tāpēc vienkāršāk būtu piešķirt soda punktus, nevis uzlikt naudas sodu. Un ja auto īpašnieks negrib uzrādīt vadītāju, tad viņam tos punktus iedot dubultā.

287076. viesis 14.septembris 2012 12:05
0 0 Atbildēt

radars ir naudas pelnīšanas iekārta tam, kuram par satiksmes drošību ir nospļauties, jo lielāki ātrumpārkāpumi un to ir vairāk, jo lielāka peļņa, bet tā kā labprātīgi neviens naudu atdot negrib, tad tā ir jāatņem kā sods, vēl piedevām aizmālējot acis ar fiktīvu satiksmes drošības nodrošināšanu, ar ko ir uzskatāmi pilnībā izdevies nozombēt pat deksteru

287077. viesis 14.septembris 2012 12:15
0 0 Atbildēt

Tas, ka tauta sākusi braukt lēnāk ir sen pierādīts fakts. Vēl tikai jātiek galā ar pagriezienu nerādītājiem, maksas pagriezienu veicējiem, krustojumos palicējiem un tad jau būs kā jevropā.

287079. viesis 14.septembris 2012 14:48
0 0 Atbildēt

Fascinē "diskusijas" garums...

Es teiktu ka DekstersFF dažās lietās pat ir taisnība, tas uz ko mēgināju mērķēt ka ir diezgan liela varbūtība ka kā cilvis šeit diskusijā izpaužas, tā viņš arī izpaužas uz ceļa.

Kļūdās visi - cits vairāk, cits mazāk tad kādēļ uzstāt uz kaut kādu konkrētu "absolūtu taisnību" - tipa braucu ar 50 km/h - neko nepārkāpju ... kā lai saka - varbūt laiks pieaugt, likuma burts ir svarīgs tiesā, ikdienā ir svarīgs likuma gars - t.i. CSN nozīmē būtu jāsaka satiksmes drošība. Dažreiz satiksmes drošibu labāk nodrošinās lielāks ātrums par atļauto, bet vietām izteikti mazāks. Lai dod Dievs katram atrast prātu izdarīt šo izvēli pareizi un neiekulties nevienā avārijā, jo īpaši ar mazāk aizsargātiem kustības dalībniekiem.

Bet šajā sakarā es arī pievienojos tiem kas saka ka radari neveicina satiksmes drošību (škiet gribētos "mest akmeni jaunuļu dārziņā" - nepieredzējušiem vadītājiem ir raksturīgi reizēm pat satruji bremzēt pirms rada, kaut brauc labi ja ar +5km/h), un par tiem +15km/h - man nospļauties kā braucu apmēram -10km/h līdz +10km/h robežās tā arī braukšu. No ja kādreiz ļoooooti vajadzēs braukšu arī ātrāk rēķinoties ar sekām ...

WALA

287083. viesis 14.septembris 2012 16:00
0 0 Atbildēt

pats stulbākais jau, kad tevi par likuma gara jeb būtības izpildi un ievērošanu ņem un formāli soda pēc likuma burta tāds, kuram par tādu likuma garu pat nojēgas nav, ieskaitot aprobežotos tiesnešus, kuriem spriedumus taisa viņu neattīstītie palīgi

287084. viesis 14.septembris 2012 16:13
0 0 Atbildēt

samierinies ar rūgto patiesību, ka nevienam policistam vai tiesnesim nekad nepierādīsi, ka viņš ir idiots, vēl kamēr tie par tādu nav pataisījuši tevi

287085. viesis 14.septembris 2012 16:26
0 0 Atbildēt

labi, bet tādā gadījumā rosinu ātrumpārkāpumus fiksēt tikai sākot no +30 km/h virs atļautā, jo līdz šai ātrumpārkāpuma robežai pašam policijas prevencijas pārvaldes šefam Zivtiņam izteica tikai mutvārdu aizrādījumu kā par maznozīmīgu pārkāpumu, nekādu sodu par to nepiemērojot, un likums tātad visās vienādās situācijās ir jāpiemēro vienādi visiem pārkāpējiem gan pēc gara, gan pēc burta, neatkarīgi no ieņemamā amata, un cerams, ka tas ir pietiekami saprotams pat deksteram

287092. viesis 15.septembris 2012 14:18
0 0 Atbildēt

Kā sokas fotoradaru apbižotajiem ? :D

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 1

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

iAuto testē pavisam jauno "Škoda Karoq" (+ video) 20

Portāls iAuto.lv izmēģina jaunāko "Škoda" modeli - kompakto apvidus auto "Karoq", kas pirmo reizi Latvijā ieradies vien pirms pāris dienām. Testa auto ar jauno 1.5 TSI 150 ZS benzīna dzinēju. Lasīt vairāk

 

Jaguar E-PACE viesojas Rīgā (+ video; foto)

Latvijā ir ieradies Jaguar E-PACE un tas būs apskatāms Rīgā, Jaguar autocentrā Dārzciema ielā 60a tikai trīs dienas – no 17.-19. oktobrim. Lasīt vairāk

 

Palīdzība īstā brīdī (+ video) 6

Redzēdams, ka divas mazas meitenes iestrēgušas blīvas satiksmes vidū, autobusa vadītājs aptur savu spēkratu un dodas bērniem palīgā. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti