Kopš savas izveidošanas 2015.gada nogalē Iekšējās drošības birojs (IDB) veicis izmeklēšanu 16 kriminālprocesos saistībā ar ceļu satiksmes negadījumiem, kuros iesaistītas Valsts policijas amatpersonas, aģentūra LETA noskaidroja IDB.
Jau ziņots, ka jūnija aizturēti divi policisti, kuri dzērumā izraisījuši autoavāriju, turklāt viena beigusies ar traģiskām sekām.
Vienā no negadījumiem Rīgā, Tērbatas un Matīsa ielas krustojumā notika sadursme starp taksometru "Toyota" un automašīnu "Mercedes-Benz", kuru ārpus darba laika vadīja Valsts policijas Galvenās kārtības policijas pārvaldes inspektors, būdams alkohola ietekmē.
Negadījums noticis ar privāto automašīnu un tajā nav smagi cietušo. Notikuma vietā mediķi sniedza palīdzību 1996.gadā dzimušam vīrietim - automašīnas "Mercedes-Benz" pasažierim. Viņš, tāpat kā pārējie negadījumā iesaistīto automašīnu pasažieri, no hospitalizācijas atteicās.
Policijas inspektors automašīnu vadījis 2,58 promiļu stiprā reibumā.
14.jūnijā Valsts policijas Zemgales reģiona pārvaldes (ZRP) darbinieks, būdams alkohola reibumā, izraisīja avāriju, kurā smagas traumas guvis velosipēdists. Cietušais vēlāk slimnīcā mira.
Negadījums notika plkst.13 Dobeles novadā, uz autoceļa Jelgava-Dobele-Annenieki. Braucot virzienā no Dobeles uz Jelgavu, ZRP darbinieka vadītā automašīna "Volvo" sadūrās ar "Volkswagen Golf", kas veica kreiso pagriezienu. Pēc sadursmes "Volvo" sadūrās ar metāla barjeru un uzbrauca velosipēdistam.
Lai arī negadījums noticis pa dienu, avāriju policijas darbinieks izraisījis savā brīvajā laikā ar privāto mašīnu. Slimnīcā noskaidrots, ka viņš transportlīdzekli vadījis, būdams 1,32 promiļu reibumā.
Ne jau policists izraisīja avāriju, kaut arī dzēris. Nu un ja nebūtu dzēris, kas tad būtu vainīgs? Kolektīvs noziegums jau nav noziegums, bet noziedzīga politika ceļu satiksmē! Auto ceļu projektētāji nav padomājuši ne tik cik melns aiz naga, lai ceļš būtu drošs! Kur ir ātruma samazināšanas josla? CSDD vēl joprojām kultivē apdzīšanu krustojumos. Policijai vainīgs katrs otrais!!! Sadursmi izraisīja Golfa vadītājs. Volvo stūrētājs, policists, uzrāvās uz Golfa un savu kolektīvo muļķību! Nu un kur ir CSN sadaļa "Brīdinājuma signāli un to lietošana"? Kāds tad ir ātruma samazināšanas process? Auto skolās to nemāca, jo nav jau kam to darīt. Ja nav loģiskas normas, tad neprasiet no Tautas loģisku rīcību! Vainīgi ir abi divi!