Arī Repše pamana Ceļu policijas pārkāpumus 50

 
31.marts 2004 6:24

Gandrīz pusgadu darbojas MK pieņemtie noteikumi, kas ceļu policistiem aizliedz bez īpaša iemesla pieprasīt vadītājiem izkāpt no saviem automobiļiem. Ekspremjers Repše arī manījis šādus pārkāpumus un uzrakstījis vēstuli IeM ministram. Par to lasiet tālāk..

Deputāts Repše piktojas uz ministru Jēkabsonu par "formālu atrakstīšanos"

Ekspremjers Einars Repše ir sašutis par Iekšlietu ministra Ērika Jēkabsona (Latvijas Pirmā partija) "formālo atrakstīšanos" uz partijas "Jaunais laiks" (JL) uzdoto jautājumu par ceļu policistu rīcību, liekot autovadītājiem izkāpt no automašīnas.

"Ministrs apliecina, ka rīkojuma izpilde tiek nodrošināta un arī turpmāk tiks nodrošināta," izrakstu no Jēkabsona atbildes JL aģentūrai BNS otrdien ar sašutumu citēja Repše. Viņš uzsvēra, ka viņa personīgie novērojumi liecina par pretējo.

Viņš aģentūrai BNS pastāstīja, ka pirmdien plkst. 21.30 ceļa posmā Rīga-Jelgava personīgi redzējis, ka ceļu policists bija licis kādai autovadītājai izkāpt no automašīnas, un arī otrdien ap plkst. 13 ceļa posmā Salaspils-Ikšķile viņš novērojis "to pašu skatu".

"Protams, ka policistiem daudz ērtāk ir sēdēt savās siltajās automašīnās un lai vadītāji, lietū, vējā un ar nodurtu galvu stāv pie viņu mašīnām, taču likums neparedz vadītājus par pārkāpumiem ne vien sodīt ar naudas sodiem, bet arī ar pazemojumu," kritiski situāciju vērtēja Repše. Viņš bija pārliecināts, ka šāda policistu rīcība tikai sekmē "neuzkrītošus kukuļu pieprasīšanas gadījumus".

Viņš aicināja sabiedrību asi reaģēt pret šādu "policistu patvaļu" un skaidri zināt savas tiesības. Viņš norādīja, ka asu vēršanos "pret policistu patvaļu" īstenos arī Iekšlietu ministrija.

Repše atgādināja, ka pērnā gada 2.oktobrī valdība pieņēma noteikumus, kas paredz, ka policijas darbiniekiem aizliegts pieprasīt transporta līdzekļa vadītājam izkāpt no apturētā transporta līdzekļa, aicināt apturētās automašīnas vadītāju izkāpt no apturētā transportlīdzekļa un vadītāju iekāpt policijas darbinieka dienesta transporta līdzeklī vai pienākt pie tā.

Valdības rīkojumā gan teikts, ka izņēmuma gadījumā policists drīkst šoferi aicināt no transporta līdzekļa izkāpt, taču "šis nosacījums nav attiecināms uz gadījumiem, ja tiek sastādīts administratīvais pārkāpuma protokols, izrakstīta soda naudas kvīts vai transporta līdzekļa vadītājs tiek pārbaudīts ar portatīvo ierīci alkohola koncentrācijas noteikšanai izelpā".

BNS

Vēl par šādu gadījumu lasiet šeit »»

iAuto piebilde:

Repšes kungs nav vienīgais, kurš redzējis Ceļu policiju pārkāpjam šos MK noteikumus. Arī iAuto ir publicēts šādu gadījumu apraksts. Jaunam Iekšlietu ministram nav taisnība - arī mēs [iAuto] esam gatavi apgalvot, ka ceļu policisti ne vienmēr pilda šos noteikumus. Aicinām lasītājus ziņot mums par gadījumiem, kad policists ir pieprasījis izkāpt no jūsu auto, lai sastādītu protokolu (cp@iauto.lv)!
 
Visi komentāri
 
121414. viesis 31.marts 2004 8:41
0 0 Atbildēt

Šie noteikumi nav darbojušies no to pieņemšanas kārtības, tā kā lai Repše paklusē. Pats veic kreisos pagriezienus vietās kur tas aizliegts!

121427. viesis 31.marts 2004 9:06
0 0 Atbildēt

Jāņem vērā, ka vadītājam nav aizliegts pašam "uzprasīties" uz CP auto, lai sniegtu situācijas detalizētu izklāstu un vainu mīkstinošos apstākļus :), iespējams, ka šoreiz bija tieši šis gadījums.

121428. viesis 31.marts 2004 9:06
0 0 Atbildēt

Šādi noteikumi ir apsurdi. Jo man nemaz nepatīk, ja CP aiznes manus dokumentus un, nepierādot manu vainu, sāk rakstīt kaut kādus protokolus vai kvītis. Ja par soda uzlikšanu gādā CP darbinieks, kurš sēž policijas mašīnā, tad kādā veidā viņš varētu vest pārrunas ar pārkāpēju???

121430. viesis 31.marts 2004 9:09
0 0 Atbildēt

Es vispaar nevaru bez izkaapsanas papiirus paraadiit :D

121431. viesis 31.marts 2004 9:14
0 0 Atbildēt

Lai Einārs netēlo svēto. Paša valdības laikā notikās tieši tas pats. Kādēļ tad netika rekstītas sūdzības par ministra Gulbja bezdarbību? Bērnudārzs gatavais!

121434. viesis 31.marts 2004 9:17
0 0 Atbildēt

Tas ir populisms. Repse vienkarsi grib celt savas zudushaas akcijas, tadel ari lien visur kur pagadaas, lai atgadinatu par sevi.

121455. viesis 31.marts 2004 10:01
0 0 Atbildēt

butiibaa Paldies REPSHEM! jo lai nu ko es buutu par vinju domajis briidii kad vinjsh bija premjers, tas ir pagajis.

Labak priecasimies par to ka musu pulcinjaa, cinjaa pret CP patvalju un vaditaju pazemoshanu ir radies sabiedrotais no deputaatu puses!

Taa turpinaat! - varbuut taa ir istaa vieta Repshem, Krishtopans jau arii bija labs satiksmes ministrs - ko nevareetu teikt par premjera kreeslu :)

121473. viesis 31.marts 2004 10:37
0 0 Atbildēt

A ja es teiksim pats piesakos izkaapt aaraa, jo man teiksim nepatiik runaat seedus ar paceltu galvu ar cilveeku kursh staav kaajaas?

121475. viesis 31.marts 2004 10:43
0 0 Atbildēt

Neesmu pēc pārliecības repšists, bet šoreiz Repšem taisnība. Viņs tomēr ir PIRMĀ amatpersona Latvijas valstī, kura iestājas pret CP patvaļu un likumu prasību ignoranci, kas praktizēta CP darbā pēdējo 15 gadu laikā. CP darbības kvalitātes līmenis Latvijā šobrīd ir uz zema līmeņa, neatbilst vispār nekādiem ISO standartiem. Viena vienīga pašdarbiba, kuru noregulēt varbūt spēs vienīgi objektīva un taisnīga Administratīvo tiesu darbība. Bet tam ir vajadzīgs laiks. Pašlaik kaut kā nav manāms, ka jaunā IeM vadība veiktu darba kvalitāti veicinošas korektīvas CP virzienā. Un CP darbinieki arī strādā haotiski - ir dienas, kad pie katra stūra ņudz policisti, bet ir dienas, kad neredz nevienu. Piemēram, šorit ( 31.03.04, ap 8.00 - 8.45), braucot no zolitudes, pa Vanšu tiltu, līdz kino Rīga, tad gar katedrāli, līdz pat Nacionālajam teātrim - neredzēju uz ielām nevienu CP darbinieku. Mēneša pēdējā diena - visi sodu "plāni" izpildīti, varbūt tāpēc, CP darbinieki var mierīgi "sust" kaut kur policijas garāžās ?

121478. viesis 31.marts 2004 10:46
0 0 Atbildēt

Arsmenam: Ko tu dari uz robezhas (ja kaadreiz brauc vismaz uz Igauniju vai Lietuvu)? Tur tachu arii nedriikst kaapt aaraa no mashiinas bez uzaicinaajuma. Un robezhsargs staav kaajaas. Helsinkos nobraucot no praamja dokumentu paarbaude notiek tipa McDrive- caur savu lodzinju citaa lodzinjaa. Taa ka te vispaar nav argumentu izkaapt.

121481. viesis 31.marts 2004 10:49
0 0 Atbildēt

to ARSMENS

Noperc ka tu labaak normaalu mashinu! savadaak tieshaam nav omuliigi sarunaaties ar policistu ja tavs dibens atrodas paaris centimetrus no asvalta :) :) :) :)

121483. viesis 31.marts 2004 10:54
0 0 Atbildēt

Da repsem pofig ko par vinju te komentaros uzraksta viens otrs oranzhais, vinjam ruup lai tiuktu ieverota kaartiiba. Taa sanaak ak vinju dzird labaak nekaa muus. taapeec paldies vinjam

121485. viesis 31.marts 2004 10:55
0 0 Atbildēt

[to IkdienasViesis]

CP darbības kvalitātes līmenis Latvijā šobrīd ir uz zema līmeņa, neatbilst vispār nekādiem ISO standartiem.

---------------------

Vai Tu vispaar zini, ko reglamentee ISO un kaa tas vareetu reguleet CP darbiibu????

121490. viesis 31.marts 2004 11:15
0 0 Atbildēt

[to IkdienasViesi]

neaizmirstiet, ka CP apmēram 50-75% darba laika formē avārijas, tapēc viņi nevienmēr var atrasties krustojumos un gaidīt, kad Jūs pabrauksiet viņiem garām:)))), jums, kā bijušajam milicim, jau nu vajadzētu zināt, ka tajās IeM garāžās nav nekā interesanta, lai tur vēl sēdētu.....

121494. viesis 31.marts 2004 11:39
0 0 Atbildēt

Einis šito murgu izgudroja, tagad uztraucas, ka Jēkabsons nekontrolē. Pēdējais laiks šo debilo rīkojumu ir atcelt, jo:

1) vadītājam jādod brīva izvēle - kāpt, nekāpt policijas mašīnā, stāvēt ārā, vai sēdēt savā a/m, noriebies karot ar tiem, kas lec ārā un pusstundu viņam jāieskaidro, ka to nevar darīt viena ūdensgalvas dēļ.

2) kur paliek policista drošība, piemēram uz Čaka ielas stāvot blakus uzpūtīgam vadītājam, kas mirkli iepriekš veicis rupju pārkāpumu un tagad to kategoriski noliedz, piedevām ņirgājoties par policistu - virpina rokās dokumentus, sakot -varbūt Tev dot tos, a varbūt nedot. Redzi- iauto rakstīja tā... utt.

3) kā policists lietū, vējā un sniega laikā var sastādīt kvalitatīvu administratīvo materiālu, stāvot pie mašīnas? Vai repše to kaut reizi ir iedomājies?

4) tagadējā situācijā ar policista pasniegto protokolu bieži iepazīstas pēc kārtas visi aizturētajā automašīnā sēdošie līdzjutēji, izsakot aizskarošas piezīmes un apvainojumus. Vai šī nav pazemojoša situācija? /Jautājums adresēts personīgi E.R. un redam/

5) ja kāds grib izskaust korupciju Ceļu policijā, tad to jādara citiem līdzekļiem /kaut vai paceļot algas, kā solīja Gulbis-400 latus (uz rokas)katram ierindas policistam/, nevis padarīt darba apstākļus tādus, ka cilvēki iet prom no darba un šis process pašlaik lavīnveidīgi paātrinās. Kas nāk vietā? Tādi, kas iedomājušies, ka ceļu policija ir zelta bedre, kurā biezie iespļauj piecīšus.

121501. viesis 31.marts 2004 12:07
0 0 Atbildēt

veters: jau vairākkārt komentos esmu Jūs informējis, ka agrāk biju prokuratūras sistēmas darbinieks, nevis milicis. Atšķirība ir ļoti liela, un Jums kā CP darbiniekam, tā jāizprot. Lūgšu turpmāk mani nekompromitēt.

121511. viesis 31.marts 2004 12:25
0 0 Atbildēt

viesis 31.03.2004 11:39

Riktigs MUSORA koments...

121515. viesis 31.marts 2004 12:31
0 0 Atbildēt

Jēkabsons ir klauns nevis iekšlietu ministrs.

Kā sūda mācītājs , pat bez tooloģijas zināšanām var būt iekšlietu sistēmas galva ????

121518. viesis 31.marts 2004 12:33
0 0 Atbildēt

Pie tam sis jau nav tradicionalais pops, bet "Jauna Paaudze" :), tobish mentiem jauztraucas, driz tas aksts palugs no algas 10 daļinu atdot savai sektai :)

121525. viesis 31.marts 2004 12:44
0 0 Atbildēt

Repšes reitinga celšana....un tikai,kad brauc melnā mašīnā ar apsardzi neredzot neko sev apkārt,tas tik aktuāli nešķita:)

Tagad ,paliekot pašam par autobraucēju visa pasaulīte liekas savādāka.

121528. viesis 31.marts 2004 12:45
0 0 Atbildēt

Repshe zvana Skeelem,

Hallo, te Repshe juus traucee !

Nu jau vairs netraucee,

nosmej skjeele & noliek klusuli :) !

... tas taa atslodzei !!!!

121529. viesis 31.marts 2004 12:46
0 0 Atbildēt

...psc, peekshnji vai zin saacis visu pamaniit, a kad pats bija mins.prez. tad njiffiga neredzeeja.... besii aaraa taadi klauni :(

121532. viesis 31.marts 2004 12:50
0 0 Atbildēt

Tas,ka viens CP seez masiinaa noziimee,ka vini straadaa uz mainaam viens staav otrs stopee,nevis,ka viens tagad var sodiit!Bet ar to aaraa kaapsanu ir kaa ir!Man vienreiz aptureeja,aicinaaja pie vinu a/m,tikmeer masiinaa siikais pamodaas saaka raudaat,jo bija viens,ko dariit saadaas situaacijaas?

121547. viesis 31.marts 2004 14:16
0 0 Atbildēt

Piekrītu, ka noteikums ir pamatots un pareizs.

Tas CP-istam aizliedz man pieprasīt izkāpt un iet pie viņa uz auto. Ne velti arī ASV un citur tas tā ir. Šiem noteikumiem ir abpušējs efekts: cieņa pret mani un drošība maniem pasažieriem (bērniem), un drošība CP, jo, izkāpjot no auto, man parādās reālas iespējas apdraudēt CP drošību :)

Bet šie noteikumi neaizliedz tiem, kas nespēj savu vainu atzīt bez asarām acīs un žēlas lūgšanās paņemt kukuli, prasīt atļauju CP darbiniekam izkāpt no auto un turpināt sarunu CO mašīnā.

121548. viesis 31.marts 2004 14:19
0 0 Atbildēt

Jekabsonam skiet ka bija gan teologijas magistra grads, bet tapat vinsh ir ssuda macitajs, besii ka tadi krani lien politikaa.

121551. viesis 31.marts 2004 14:22
0 0 Atbildēt

Bet vispar tiesham shkiet ka 90% shito notekumu pretinieki ir musorinji - ka nekaa zud vieglas pelnjas iespejas.

121557. viesis 31.marts 2004 14:29
0 0 Atbildēt

Vispaabaa viss ir vienkaarshi ja noteikums ir pienjemts tad tas ir jāievēro, ja tas ir absurds tad jaiesniedz tur kaut kur prasiiba lai to izlabo un pataisa par lietojamu. un viss, savaadaak tad saaksies taa ka visi saaks savus noteikumus izdomaat un lietot...

121564. viesis 31.marts 2004 15:18
0 0 Atbildēt

... CP-istam aizliedz man pieprasīt izkāpt un iet pie viņa uz auto. Ne velti arī ASV un citur tas tā ir...

Redzams, ka ne ASV, ne "citur" tu neesi bijis. Nevienā normālā valstī policistam nav aizliegts kādu izvilkt no auto. Bet lūk bez policista aicinājuma līst ārā gan ir aizliegts!

121568. viesis 31.marts 2004 15:42
0 0 Atbildēt

To viesis 31.03.2004 15:18

Mums jau arī nav aizliegts "īpašajos" gadījumos.

Bet tas neattiecas uz administratīvā protokola vai alhokola testu.

Esmu bijis "citur", pāri okeānam gan nē, ir bijuši vairāki kontakti ar CP, bet NE REIZI mani neviens nav nekur aicinājis.

Bet ja gribi būt tik gudrs par citām valstīm, tad sāksim ar to, ka "tur" CP pie manis pat pienāk nedrīkst, pirms pa rāciju nav reģistrējis manu apturēšanu un apturēšanas iemeslus.

121576. viesis 31.marts 2004 15:58
0 0 Atbildēt

Interesanti, ka tieši šis rakstiņš ieinteresējis daudzus jo daudzus mums zināmos "zaļos draudziņus". Tas lieliski redzams komentāru saturā. Patīkami, ka cilvēki lasa, iegūst papildus zināšanas, kļūst gudrāki. Zināšanas palīdz CP darbā. Nevar jau tikai un vienīgi kāst "piecīšus" un tupēt aukstā un vējainā krūmājā.

121579. viesis 31.marts 2004 16:23
0 0 Atbildēt

Principaa piekriitu,ka milicis driikst mani uzaicinaat izkaapt no masiinas,ne jau visi autobrauceeji ir tikpat miermiiliigi noskanjoti kaa es.8 ) Tas,ka musori visu saprot tie$i,tas arii ir fakts,vairaak par 2 jebkaadiem noteikumiem laikam lielaa vairuma gruutajaas galvinjaas aizkjerties nevar.tas jau $ajaa valstii ir pierasts,ka kaut ko var izraut no konteksta,un juuzaat uz nebeedu.Bet ko var gribeet,uz CP taas gaisaakaas galvas diemzheel straadaat neiet.

Bet einis no opoziicijas ierakumiem tagad var noraadiit uz dajebko,ko pats ir mainiijis,un ko tagad citi nepilda.Bet reizeem $irmjainus leemumus neatcelj pa$a demisija. 8 (

121588. viesis 31.marts 2004 17:34
0 0 Atbildēt

Nu jibio vai tad tas ir tik griti un traucejosi aiziet lidz tai cp masinai, pie kam uz turieni jau uzaicina tikai parkapejus, pie kam tad tacu pasatav iespeja ari pakauleties, (neparprast nebiju domajis piecisa dosanu, bet vienkarsi parrunas) ??? Mani daudz vairak besi ara tas nejedzigas, n-tas apturesanas GAISA dienas laika, tipa dokumentu parbaude,jums loga nebija saskatama TA uzlime jo saule spideja acis, pa gabalu nevar redzet datumu (a uzlime ta man jauna, kada tur var but runa par cipariem jo ta ir ka min. deriga lidz 01.01.05 ) utt. VOT PAR TO GAN VAJAG UZTRAUKTIES UN DOT MIZA CP !!!!!!!!!!

121591. viesis 31.marts 2004 17:51
0 0 Atbildēt

ko ņemās ??? likums izdots, tad arī vajag ievērot !!!!

pilnīgi piekrītu KSI.

pārējais ir pupu mizas.

saprotu vēl ja jāpūš trubā bez protokola. labi tas nav, bet vēl sūdīgāk ja kāds sīnis sačakarē citiem dzīvi.

karoče, dzīvojam banānu republikā *******tvijā. vieni izdod caurus, pretrunīgus likumus, citi neuztur ceļus kārtībā, CP šancē puslegāli utt. un tā mēs te tagad čakarējam viens otram smadzenes....

121595. viesis 31.marts 2004 18:23
0 0 Atbildēt

Tukša muldēšana. Braucu jau 15 gadus, bet uz CP apvainoties tā īsti iemesla nekad nav bijis (tiesa, nepatīkami atšķiras Rīgas municipāļi, uz tiem uzrauties retāk iebraucošam Rīgā ir bez maz vai svēta lieta). Kad esmu bijis vainīgs, tad esmu to arī atzinis un godīgi nomaksājis nopelnīto. Divreiz esmu iekūlies avārijās, tiesa abas reizes pateicoties "superpuikām", un vienmēr CP darbība ir bijusi korekta un perfekta. Tas, ka protokola vai kvīts izrakstīšanai pieaicina pie CP transportlīdzekļa mani absolūti neaizskar (problēmas var būt tādiem, kam zināma smaciņa nāk), sliktos laika apstākļos vienmēr ir piedāvāta vieta CP automašīnā, labā laikā protams kāpt iekšā nav nekādas vajadzības. Mans padoms, nevajag pazemot CP darbiniekus ar savu augstprātību, viņi arī ir tikai cilvēki. Sagandēsiet cilvēkam noskaņojumu, neapzināti viņš atspēlēsies vēl kādam. Tā taču ar mums visiem mēdz gadīties.

121597. viesis 31.marts 2004 18:48
0 0 Atbildēt

viktors1961 31.03.2004 18:23

Tev ar tiem korektiem paveicās :) Bet tiesa pēdējā laikā arī man nav trāpījušies nekorektie (tfu tfu tfu). Toties tas mūlaps Repše gan varētu paklusēt. *******, valdītājs atradies. Sava "cīņā" ar korupciju ir nolaidis valsti līdz kliņķim. Pēc mēneša ES pie durvīm, a likumi netika pieņemti. Ceļi ir tādi, ka par ceļiem grūti nosaukt. Sen tādā stadijā nebija redzēti. Latvijas ostas nebūs nevienam vajadzīgas, jo atkal kaut ko nebija uzcēluši. Taču tagad par visiem "korupcijas apkarošanas" upuriem valsts samaksās kompensācijas, atjaunos tos darbā, samaksās kompensācijas esošiem darboņiem... Da pa tādu naudu varētu gan ceļus, gan ostas sakārtot. Mūjābele ne premjers ;(

121600. viesis 31.marts 2004 20:37
0 0 Atbildēt

a bagazjnieku vinji driikst likt atveert?

kjipa mana privaataa teritorija.

lai taisa ar prokurora ordeni!

121602. viesis 31.marts 2004 20:53
0 0 Atbildēt

nezinu,nezinu kad mani staadina,tad parasti ir par ko un tad es kaapju aaraa bez uzaicinaajuma,taa ka nav jau vienmeer vainiigi tie celu policisti

121604. viesis 31.marts 2004 21:00
0 0 Atbildēt

Gunars 31.03.2004 18:48

Ak, tu nabaga korumpetais ierednelis, kuram Repse nepaspeja skabekli pigriezt...

BAIDIES, Vel naks piektais gads...

121605. viesis 31.marts 2004 21:26
0 0 Atbildēt

ISO-vienkārši sakot nozīmē-raksti,kā dari,dari,kā rakstīts! 1 kārt-ne visi poliči var uzrakstīt ko jēdzīgi valsts valodā! 2 kārt kā raktīts nevar tāpēc,ka pietrūkst zināšanas!

121606. viesis 31.marts 2004 21:53
0 0 Atbildēt

pret CP patvaļu ir jācīnās. un prieks par to, ka Repše un arī gulbīts centās kaut ko šajā virzienā izdarīt. Vismaz konstitūciju un likumus ignorējošie CP darbinieki savā pašdarbībā...apstājās. kā tur augstāk ikdienas viesis teicis - pēdejo 15 gadu laikā neviens vispār CP neko nebija ne teicis, ne aizrādijis : šie strādājuši kā mācējuši un kā gribējuši. pie tam ar pārliecību, ka pašiem CSN nav jāievēro, TA nav jāiziet, OCTA nav jāpērk, utt....un tā tiešām šos 15 gadus tās lietas ir gājušas. šodien to neviens vairs neatceras un neraksta, bet vēl ap 1992-94.gadu, lielākā Cp daļa bija uz vienu roku ar tiem skūtajiem bandītiem, kuri mauca ar skorpjiem un bembjiem. ja kāds opis ar mosi iemauca bandīta mersim, CP nebija situācijas noteicējs. moša vadītājs Cp klātbūtnē tika nodots bandītu rokās. darbojās princips - suns sunim suņa draugs. zemessargi tajā laikā bija vienīgie autovadītāju sargi pret bandītiem. Nu, ta paldies eināram vismaz par to, ka viņs premjera amatā esot, pirmais vadonis bija, kuram rūpēs par lidzpilsoņu godu un cieņu, dūša bija uzbraukt arī mūžam neaizskaramajiem CP supermeņiem . domāju, ka eiņa valdīšanas laiku CP darboņi atcerēsies vēl ilgi. laiku, kurā tikta liegta iespēja šoferi ievilināt savā dienesta auto, un ar draudu palīdzību nokāst piecīti.....

121633. viesis 1.aprīlis 2004 9:05
0 0 Atbildēt

man personīgi patīk,ka vadītajs sēž savā auto un nečīkst man pie auss ja kāds gnuss izlien, es ātri vien viņu iestumju atpakļ

.

121635. viesis 1.aprīlis 2004 9:17
0 0 Atbildēt

Romiqe 31.03.2004 12:25

īsts Pakaļas koments

121668. viesis 1.aprīlis 2004 10:41
0 0 Atbildēt

Romiqe 31.03.2004 21:00

Man jau nav jabaidaas, nekaad nebiju un visdriizaak nebuushu :))

121769. viesis 2.aprīlis 2004 0:37
0 0 Atbildēt

Tas ir ,jaaiet taa vai taa hotj taapat vien trubu puust.

122064. viesis 5.aprīlis 2004 16:38
0 0 Atbildēt

Blefs-Kā vērtēt situāciju: vakara stunda ap 22, Rīga-Daugavpils šoseja, 22.km pie Saulkaulnes. Uz šosejas mašīnu ne pārāk daudz, bet tomēr ne es vienīgais.Braucu pa kreiso joslu, jo labajā tikko apdzinu vienu ar avārijas gaismām...Pēkšņi pāri visām joslām no labās ceļa puses skrien policists ar zizlīti un tur mani nost...(1.kārt- cp patruļmašīna ar numuru DH6240 stāvēja krustojumā bez gabarītuguņiem vai bākugunīm, 2.kārt- mazais patruļvīriņš pamatīgi apdraudēja satiksmi skrienot pāri visām joslām). Inspektors Mukstiņš apgalvo, ka esmu pārkāpis ātrumu-110 km/h rādījis radars. Nebūt nevēlējos piekrist, jo neesmu vienīgais uz trases, prasīju parādīt kas un kā. Gudrais mukstiņš apgalvojums vispār mani sašāva:Radaru klāt nenesīšu,Jūs izkāpt no mašīnas nedrīkstat,ja nepiekrītat- izrakstam rēķinu un Jūs 30 dienu laikā ejat strīdēties! Nu bāc!Par cik vakars vēls, mazs bērns mašīnā- piekrītu maksāt sodu 5 Ls uz vietas.Mukstiņš savāc visus papīrus un iet rakstīt...iet laiks, kādas 10-15min, ne kvīts, ne papīru. Skatos- šie skrien pāri visām joslām un ķer arī pretīmbraucošās auto... Nu bāc! Kāpju ārā un prasu- cik ilgi man vēl jāgaida, jo bērns sāk niķoties. Vēl viens no brigādes man rupji dzen atpakaļ. Nu vakars sačakarēts- zvanu 202,lai noskaidrotu, vai šie sprukstiņi vispār likumīgi atrodas,izrādījās, ka likumīgi,bet pārkāpjot noteikumus (gaismas, skriešana pār visām joslām), plus vēl neatbildētais jautājums: KĀ AR NEVAINĪBAS PREZUMPCIJU UN TIESĪBĀM UZ TAISNĪBU, ja radaru nenes klāt un izkāpt neļauj? Vai tiešām cilvēks jāpazemo...?????????

122085. viesis 5.aprīlis 2004 18:50
0 0 Atbildēt

tas jau pofig, kurš augšā sēž. ierindas cē*******s dara kā grib :) pasauc nabaga šoferīti uz savu autiņu, kur tam nabadziņam ērtāk nokāst 4.99 (jo piecītis tak ir kukulis) vai kāš tāpat pa atvērto pārkāpēja lodziņu - bieži vien pat nezinot, kurš ta' tagad ir iekšlietu ministrs. šie jau tagad mums mainās naskāk kā pēeseres vadoņi astuņdesitajos :):):)

122846. viesis 13.aprīlis 2004 12:02
0 0 Atbildēt

Peec shii rakstinja sanaak ka policists ir vainiigs par citu auto vadiitaaju CSN paarkaapshanu un vinjam buutu jaastaav lietuu, dubljos, salaa un t.t., bet tas kursh paarkaap, ja no vinja CP nepanjeema to pieciiti 20ls soda kviits vietaa, tad bljaustaas - vini neieveero to un to, bet es te piestaaju tikai sabidriibas moraalam atbalstam.

122868. viesis 13.aprīlis 2004 13:03
0 0 Atbildēt

Jā viesi 12:02 ! ir viņiem jāstāv dubļos,sniegā,vējā - arī zemestrīcē. Jo tāds ir viņu darbs, par ko tiek saņemta alga + vēl kaudze "piecīšu". Atceros , ko man agrāk stāstīja vienas Policijas pārvaldes grāmatvede : kad visiem darbiniekiem savulaik dalīja algas kartes, vairāki CP darbinieki savām algas kartēm pakaļ nenāca mēnešiem ilgi. Tikai pēc vairākkārtējiem atgādinājmiem atcerējās, ka alga nav pie kasieres .bet kontā....?

Ar to es gribētu piekrist ekspremjera viedoklim, ka šoferītim pārkāpējam ir pienākums samaksāt sodu, nevis tikt pazemotam stāvot vai tupot pie policijas auto. Pazemošana un administratīvais sods nav savienojami jēdzieni.

122928. viesis 13.aprīlis 2004 15:52
0 0 Atbildēt

Katrā ziņā, skaidrs ir viens - policistiem diez ko nepatīk pašreizējie nosacījumi par "klienta" neizsēdināšanu no auto , lielākā daļa tos pat atklāti atdzīst par stul-biem, un gaida to drīzu atcelšanu. Runātnīgākie CP neslēpj, ka šo pārmaiņu rezultātā mazinājušies "darba apstākļi" un rezultāti ieņēmumu formā.... Bet kā būs tālāk, rādīs laiks, jo kā redzam, pašreizējo ministru Ē.Jēkabsonu CP darbība interesē daudz mazāk nekā viņa priekšgājēju M.Gulbi.

195350. viesis 16.marts 2006 17:50
0 0 Atbildēt

samson en gert plop k3

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 4

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 11

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 

Komisijā neatbalsta piedāvājumu liegt pārdot alkoholu degvielas uzpildes stacijās 25

Alkohola tirgošana degvielas uzpildes stacijās (DUS) arī turpmāk netiks ierobežota, šādu pozīciju otrdien atbalstīja Saeimas Sociālo un darba lietu komisijas vairākums. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti