1.aprīļa joks ... pāraug pārkāpumā? 82

 
2.aprīlis 2004 12:46

Ceturtdienas naktī plkst. 0:40 zvana redakcijas telefons un kāda mūsu lasītāja stāsta, ka uz Vienības gatves ar radaru “strādā” ceļu policisti. Viss jau būtu labi, bet mašīnu tie gan nav novietojuši līdz galam pareizi...

Kā pastāstīja Sheila, viņa ar draugu gājusi pa ietvi uz mājām un savā ceļā pamanījusi ceļu policijas automašīnu. Klasiski – viens policists sēž mašīnā, tikmēr otrs strādā ar radaru, par slēpni izvēloties tuvākos kokus.

vg1.jpg

Tā kā tieši tajā laikā braucām pa Ziepniekkalnu, nolēmām aizbraukt līdz Vienības gatvei, lai paskatītos uz iespējamo pārkāpumu. Turpat arī sastapām pašu zvanītāju, kas par šo gadījumu pastāstīja sīkāk.

vg2.jpg

Izrādās, ka tad kad meitene pamanījusi, ka uz ietves viņas ceļu aizšķērso policijas auto, viņa jautājusi tur strādājošam policistam – kā tad, lai mēs tiekam garām? (uz ietves stāvēt nedrīkst) Policijas auto, lai to mazāk varētu pamanīt no brauktuves, bākugunis nav ieslēdzis.

Kāp pāri! – tā bija policista atbilde.

Sheilu šī atbilde neapmierināja un viņa piezvanīja arī uz 112, lai pastāstītu CP dežurantam par saviem novērojumiem.

vg3.jpg
Šādā veidā apturētais vadītājs pie policijas auto pavadīja vairākas minūtes.

Kamēr mēs runājāmies, policistam (un sabiedrībai) "paveicās" – tika apturēts kārtējais ātrumpārkāpējs.

Un kas tad atkal? – apturējušais ceļu policists plaši atver CP mašīnas durvis, lai pārkāpējs varētu pienākt un “vieglāk” parunāties ar tur sēdošo otro ceļu policistu.

Pārkāpušais vadītājs ir spiests kāpt ārā no savas mašīnas un doties pie policista, kuram, “tā laikam ērtāk”.

vg4.jpg

Pārkāpējam, tur un tā stāvot, nācās gaidīt diezgan ilgi - laikam visu formalitāšu kārtošanas laiku. Te tas arī ir iemūžināts.

Pēc kāda laiciņa policisti tomēr nolēma doties prom. Braucot garām, viņi mums vēl arī signalizēja (bet varbūt ne mums), plaši smaidīja, sveicinot un pateicās par visu… Jāpiezīmē, ka apdzīvotā vietā aizliegts lietot skaņu signālu...

P.S. Kas būtu bijis, ja meitene paklausītu policista ieteikumam un uzrāptos uz policista auto…. Starp citu, pirmais aprīlis jau bija gan beidzies!!!

Par FA5708 vēl lasiet šeit...
Vai tad šī policijas ekipāža ar numuru FA5708, par kuru jau nesen ir bijis raksts, ka tiek neievēroti viņiem saistošie MK noteikumi par to, ka vaditāju nedrīkst (bez īpaša iemesla) aicināt izkāpt no sava auto, nemācās no "savām kļūdām"? Ko par to saka CP vadība?

CSN NOSAKA
1.21. ietve — ceļa daļa, kas paredzēta gājējiem. Ietve piekļaujas brauktuvei vai ir atdalīta no tās;

89. Aizliegts apstāties un stāvēt:
...
89.9. uz ietvēm, izņemot šo noteikumu 85.punktā minētos gadījumus;
...

136. Skaņas signālu atļauts lietot, tikai lai novērstu ceļu satiksmei bīstamas situācijas, bet ārpus apdzīvotām vietām — arī lai pievērstu citu ceļu satiksmes dalībnieku uzmanību.

iAuto

iauto_olympus.gif


 
Visi komentāri
 
121818. viesis 2.aprīlis 2004 12:51
0 0 Atbildēt

Nu lohi.... visi....

121819. viesis 2.aprīlis 2004 12:53
0 0 Atbildēt

cp musori rij lidiņā. Skolotāji ņem maizītes līdzi. CP musori braukā ar labiem autiņiem. Skolotāji ar trambaju. Taa vreetu to sarakstu turpinnat ilgi ..

Ja kas , algas abiem apmeeream vienaadas.

121820. viesis 2.aprīlis 2004 13:06
0 0 Atbildēt

vinjiem ir 'mazinjsh'...IQ

121821. viesis 2.aprīlis 2004 13:10
0 0 Atbildēt

vinji agresiivi staaveeja uz ietves

121822. viesis 2.aprīlis 2004 13:12
0 0 Atbildēt

Staav uz ietves...parkaapj MK noteikumus...skalji signalizee apdzivotaa vietaa. vai nav par daudz parkapumu iisa laika perioda? Vareetu varbuut klasificeet kaa AGRESIIVU BRAUKSHANU?

121823. viesis 2.aprīlis 2004 13:22
0 0 Atbildēt

tikmeer augstaakaas CP amatpersonas AGRESIIVI nenjem pieree pilniigi nevienu shaadu noveerojumu par CP paarkaapumiem. rezultaataa var secinaat, ka CP driikst shajaa banaanu valstii paarkaapt jebkurus likumus un vinjiem ir POOO ko par vinjiem domaa.

121824. viesis 2.aprīlis 2004 13:23
0 0 Atbildēt

viens likums visiem (tm) :->

121826. viesis 2.aprīlis 2004 13:28
0 0 Atbildēt

Var jau riikot IQ un visas citas akcijas, bet kameer nemainisies arii CP attieksme pret savu darbu un galvenais pret likumu, kas ir raxtiits visiem vienaads.....nemainiisies nekas.....taa nu taa sabiedriiba ir veidota......

P.S. Apniik jau lasiit par tik klajiem paarkaapumiem, ja veel naakas secinaat ka tajaa ir iesaistiita viena un taa pati CP ekipaazha un nekas netiek dariits lai sho paarkaapumu noveerstu!!!:(

121827. viesis 2.aprīlis 2004 13:32
0 0 Atbildēt

Vadiitaajs agresiivi izkaapa no automashiinas! :)

121828. viesis 2.aprīlis 2004 13:37
0 0 Atbildēt

Kas tur daudz ko brīnīties ?! CP šefs Puķīte taču vakar atklāti deklarēja, ka CP turpmākā darbībā, nekas īpaši netiks izmainīts...ja nu, vienīgi meklēts CP dienestiem izdevīgs "agresīvas braukšanas" definējums, kuru būtu neiespējami iztulkot Administratīvajiem tiesnešiem...

121829. viesis 2.aprīlis 2004 13:40
0 0 Atbildēt

Tajā vietā viņi bieži stāv, maskējas viņi nevis aiz kokiem, bet gan aiz izgaismota reklāmas staba, tā, ka zaļos spīdošos nemaz nevar redzēt...parasti radars vērsts pret tiem, kas brauc no Jelgavas puses...tajā vietā jāuzmanās!!!

121831. viesis 2.aprīlis 2004 13:48
0 0 Atbildēt

Nu nee tachu , to pasaakumu sauc par ''AGRESIIVU CP STAAVEESHANU '' (ne loceklja) , mazinsh IQ , gruuta beerniiba , vienveidiigs ''Kjirsona'' uzturs - un luuk kaadas sekas ????!!! Budjkje bdjikjeljnji !!!! no agresiiviem staaveetaajiem .

121832. viesis 2.aprīlis 2004 13:58
0 0 Atbildēt

Taadi tie menti ir!? Vinji nekad neko nevar izdariit pareizi :( CP sucks

121833. viesis 2.aprīlis 2004 13:59
0 0 Atbildēt

Vadība saka, ka no savām kļūdām mācās un attiecīgie darbinieki ir sodīti un tiek stingri kontrolēti. Attiecībā uz šo gadījumu, tā ir cita ekipāža tikai ar to pašu mašīnu. CP nav tik bagāta, lai turētu a/m dīkstāvē, kad darbiniekiem ir brīvdienas.

121835. viesis 2.aprīlis 2004 14:01
0 0 Atbildēt

vispar, var noveerot jaunu 21 gs folkloras veidoshanos - "agresiiva braukshana", "agresiva staveshana", "agresiivs ments" ( piedodiet CP-ists ), "agresiva atbilde", "agresiva attieksme", "agresivs pukjitis", agresivs lukstinjsh un viss deelj maza locelja, atvainojiem, IQ - man gan liekas, ka iisti shii kampanja par agresivitaati neiztur kritiku - iipashi sadalja par joslaam un iipashi tadelj, ka JOSLU mum NAV ! Ir tikai pash vaditaju pienjemumi par joslam.

MAns noverojums, ka "agresivie CPisti" paliek ar vien mazaak, tomer Latvijas Lauku aares "agresivitaates un mazo locelju kampanja" iisti nav skarusi. taa par, kaa to nav skarusi "visu LAT CPistu deagresivitaates kampanja". Pavisam nesen satikos ar Saldus CPistiem - jauks zhargons saruna un stils - gatavas peerles "....ja butu pateicis, kur brauc, nebutu rakstijushi sodu.....bazars.....pie jums tur Riigaa var taa, bet pie mums nevar......, bazars.......mees Tevi veel te gaidisim atpakaljceljaa...." un tas viss par 89 km/h saakoties ziimei 70 v uz Liepajas shosejas skaidraa saulanaa dienaa.....

Zheel, bet man liekas, ka tas IQ tests tieshi ar CPistiem ir jaasaak.

121836. viesis 2.aprīlis 2004 14:05
0 0 Atbildēt

CP maitas atkal degunu urbina

121837. viesis 2.aprīlis 2004 14:09
0 0 Atbildēt

Ludzu bez rupjibam! Gan jau CP vadiba attiecigi reages.

121839. viesis 2.aprīlis 2004 14:15
0 0 Atbildēt

Ir japarbauda shi mashina.

Varbut tur ir kads verkis, kas rada

negativu magnetisko lauku

un sajauc visiem ar sho

mashinu stradajoshiem pratus.

121841. viesis 2.aprīlis 2004 14:24
0 0 Atbildēt

kretīniskā ekipāža...

121842. viesis 2.aprīlis 2004 14:28
0 0 Atbildēt

Pamēģiniet nākošreiz.

1. Apgadājiet auto ar papīra lapu un rakstāmo.

2. Kad aptur CP uzdodiet viņam jautājumus

2.1. Vārds Uzvārds. Pierakstiet, ja cilvēks runā neskaidri palūdziet pa burtiem nosaukt.

2.2. Paprasiet apliecību un atzīmējiet žetoa numuru

2.3. Palūdziet nosaukt apturēšanas iemeslu un pierakstiet to vārds pa vārdam.

3. Ja lūdz Jūs izkāpt no auto, prasiet pamatojumu, ja tāda nav palieciet sēdot auto un gaidiet papīrus.

Lai tak tie cilvēki atstrādā naudiņu, ko mēs nodokļos viņiem samaksājam.

121844. viesis 2.aprīlis 2004 14:32
0 0 Atbildēt

Nee, to visu vajag uzlimeet uz sana loga. Pienaak CP un jau priekshaa rakstiits tas viss pa punktiem:

1.smaids

2.labvakar

3.Inspektors Berzinjsh

4.Atvainojiet, bet aptureeju juus, jo...

uttt.

121846. viesis 2.aprīlis 2004 14:45
0 0 Atbildēt

Var latviessu valodaa runaat dazzaadi "Kaap pari", "Kaap virsuu"... Ej stavet citur....

121848. viesis 2.aprīlis 2004 15:06
0 0 Atbildēt

ha ha haaaa,,,:)..un atkal tumshaa vakaraa kaadam iauto neguljaas;).......KLAUSATIES TAUTIESHI.......es nepaarkaapju CSN,,,,un mani nav aptureejushi jau divus gadus nevienu reiziiti...pat naktii braucot......liekas ka te patieshaam ir kaada psihologu veidota telpa...kuraa Cp fobijas paklautos aarstee:)

121849. viesis 2.aprīlis 2004 15:16
0 0 Atbildēt

god. viesi 02.04.2004 15:06

Te jau neiet runa, ir Tevi vai nav Tevi aptureejushi divus vai vairaak gadus....runa ir par to ka CP, kas arii ir fixeets ar foto, klaji paarkaapj MK noteikumus un shaada situaacija nav vieniigaa( ne 2, ne 3...gados), tas jau ir vairaakkaarteejs paarkaapums un man kaa iauto lasiitaajam ir patiess prieks ka ir cilveeki kuri negulj naktiis un fiksee shaadus gadiijumus un informee lasiitaajus (ceru ka arii CP vadiibu!!!) par to kaada patvalja notiek no CP-tu puses atiieciibaa uz mums vadiitaajiem!!!

121850. viesis 2.aprīlis 2004 15:59
0 0 Atbildēt

100% atbalsts viesis 02.04.2004 15:16

121852. viesis 2.aprīlis 2004 16:10
0 0 Atbildēt

papildināšu krabi:

4. ja prasa uzrādīt dokumentus, pārjautājiet kādus tieši! (oficiāli šie dokumenti saucas - vadītāja apliecība un transporta līdzekļa reģistrācijas aplicība, nevis tiesības un tehniskā pase kā menti sliecas domāt)

121853. viesis 2.aprīlis 2004 16:22
0 0 Atbildēt

reģistrācijas aplicība...luuk luuk..paprasiet apliciibu:) :) ;) M:) :) ;) ;) ;) ;) heijaa dzekinji.....fishka shai lietaa vienkaarsha...gribi paarkaapt noteikumus tadi neskrien un nesuudzues kadi pret tevi kaads tos paarkaaps.....viss shajaa pasaulee ir liidzsvarots:) ;) ;) ;) ;)

121854. viesis 2.aprīlis 2004 16:34
0 0 Atbildēt

to viesis 02.04.2004 16:22

... unkads par to rupejas :) (lai butu lidzsvara)

121855. viesis 2.aprīlis 2004 16:36
0 0 Atbildēt

Kāpēc autors nepaņēma interviju apturētā auto vadītājam. Būtu noskaidrojis, kāpec tad viņš izkāpa no auto.

Vispār šādi policijas pārkāpumi nevienam netraucē braukt. Tikai spēlē uz nerviem. Bet policijai ļauj veikt sabiedrībai derīgu darbu, vieglāk aizturēt pārkāpējus tādējādi palielinot BUDŽETU ienākumus.

121856. viesis 2.aprīlis 2004 16:44
0 0 Atbildēt

to viesis 02.04.2004 16:36

par kuru budzhetu tu runa ???

121857. viesis 2.aprīlis 2004 16:47
0 0 Atbildēt

hehee....saaksim ar jautaajumu kursh pirmais uzsaak sarunu,,kursh tadi skrien pie popichu onkulja????? ,,,,vai nevareetu sarunaat:) :) :) :) :) un nevajag sheitaas liekuljot:) pats esmu redzeejis kaa skrien un runaa....un tad kadi paraadaas policists kas nesaak sarunas tadi meklee kaa iistens latvju tautietis kurp policistam piesieties:) :) :) un finaalaa sanaak ka tieshi tas kas neiet sarunaas kaut skrien uz vinja mashiinu un luudzas ir tas sliktaakais:) :) :) es uzskatu ka pareizi ka lidotaajus kas neesaajas tjer,,,un vajag ne tikai tjert vinjus bet arii anaali ietekmeet.........paskat statistiku cik avaarijas deelj tiem lunjiem......negibaas man lai ielido manaa autinja purnaa kaads lohs kuram smadzenes atsaldeetas..liidz ar ko secinu,,,ka esmu par simtreiz bargaakiem sodiem shiem atsaldenjiem:) :) :) BRAUKSI MIERIIGI NESKRIESI NESODIIS TEVI NEVIENS......LUUUK KAAA...UN NEVAJAG SAVU PAARKAAPUMU MEEGJINAAT AIZEENOT AR CITU PAARKAAPUMU.....JO PAARKAAPUMS IR UN PALIKS PAARKAAPUMS:):):):):)

121858. viesis 2.aprīlis 2004 16:52
0 0 Atbildēt

ko nozīmē "tjer"???

121859. viesis 2.aprīlis 2004 16:54
0 0 Atbildēt

tjer:))) latvieshu burtiņu ķ

121862. viesis 2.aprīlis 2004 17:02
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka policisti labi darīja, ķerdami ātruma pārkāpējus. Citādi mūsu vadītāji ir ārkārtīgi izlaidušies - ātruma pārsniegšana jau diemžēl kļūst par dzīves normu. Bet satiksmes negadījumu upuru skaits aug - šā gada divos mēnešos bojā gājuši 78, bet ievainoti 876 cilvēki. :(

121863. viesis 2.aprīlis 2004 17:05
0 0 Atbildēt

domāju, ka, ja pie mums arī sods par ātruma pārsniegšanu virs +20km/h būtu apmēram Ls700, tad daudz mazāk ļaužu atļautos pārkāpt ātrumu, sevišķi pēc pirmās sodīšanas reizes :)

121864. viesis 2.aprīlis 2004 17:07
0 0 Atbildēt

Tomer jaatzist, ka visuma CP darbinieki ir kluvusi saprotosaki un laipnaki. Par to varu spriest 7 gadu pieredzes laika, kad ar so instituciju un tas parstavjiem ir sanacis saskarties samera biezi.

Man skiet, ka biezi vien komentetaji vienkarsi 'piesienas' principa pec, tacu nesaskata kopbildi.

121865. viesis 2.aprīlis 2004 17:10
0 0 Atbildēt

ukka vajadzeja kadam ar velluku ietest tas cp mashinas sanos. vispar jau nav slikti ka ker atruma parkapejus, bet tas ir jadara atbilstoshi likumiem un noteikumiem nevis parkojoties ar purnu uz ietves un pakalju zalaja zona. fui shai cp ekipazai.

121866. viesis 2.aprīlis 2004 17:18
0 0 Atbildēt

Mudaki, nejau CP, bet gan iauto kolektivs!!!!!!!!!!!!!!!!

121867. viesis 2.aprīlis 2004 17:24
0 0 Atbildēt

Pedejie MK, absoluts analfabetisms. Pilniga naprofesionalitate, absoluts murgs. Iesaku visiem izlasit.

121868. viesis 2.aprīlis 2004 17:41
0 0 Atbildēt

Beidziet piesieties tur kur nav nekadas ipasas vajadzibas, tiem kas parkapj noteikumus vispar vajadzetu likt rapus list lidz policijas auto un tad tur uz celiem ari tupet !!! Nu nav ko parkapt un TAD TACU NEKUR NEBUS JAIET< VAI TAD TAS IR TIK GRUTI SAPROTAMS!!!

Tas kas stav uz trotuara un ta atbild cilvekiem, vot par to gan pa purnu tam kroplim !!!

121869. viesis 2.aprīlis 2004 17:43
0 0 Atbildēt

:)..palasot shejienes komentaarus un padomaajot par jaunajiem MK,,,vai neliekas ka ir kaada grupa kas lobee paarkaapeejus???? kamdeelj? rodas jautaajums aarvalstiis(attiistiitajaas) nav nekaa tamliidziiga kaut policijai ir vairaak tiesiibu un buutiibaa policija ir krietni bargaaka????

121870. viesis 2.aprīlis 2004 17:45
0 0 Atbildēt

Piechakareeties proms var arii stabam. Bet ir arii taadi tipi kas neieveero nekaadus noteikumus jo vinjiem shkjiet ka vinji ir paaraak kruti lai kautkaadu siikpirzhu noteikumus ieveerotu. Vot shitaadus "mochitj v sortire".

Man pasham gan nav sanaacis sastapties ar iauto biezhi aprakstiitiem indiviidiem kas sevi sauc par CP. Pirmo pus gadu vispaar ne reizi nau apstaadinaats, peec jaunaa gada vairaakas reizes bija dokumentu paarbaude un vienreiz noshtraafeeja (+16km/h uzbraucot uz salenieka). Vienmeer viss bijis tip-top. Ir priekshaa staadiijaas, i dokumentus pareizi paprasiija ir laipni bija (pat izrakstot kviiti par 5Ls). Es gan neesmu centies analizeet to cik shie pareizi ir apstaajushies un cik pareizi apstaadinaajushi mani - man nav taadu juridisku tiesiibu. A taapat vien man tas ar nau jaazina - taapat pauris ar visaadaam drazaam piebaazts. A lieku reizi lekties ar manu "80" uz pakaljas nav veelmes.

121871. viesis 2.aprīlis 2004 18:02
0 0 Atbildēt

Noteikumus pārkāpju vidēji 10-20 reizes dienā pēdējo 2 gadu laikā neesmu iekļuvis nevienā avārijā nedz mani noturējuši poliči,bet ja apturēs par lietu,sarunāt nemēģināšu-maksāšu cik pienākas! Un ne uz rokas! Ir dzirdēts par uz krāsainā kseroksa pavairotām kvītīm! MINISTRI MAINĀS,BET KARAVĀNA IET TĀLĀK!

121873. viesis 2.aprīlis 2004 18:14
0 0 Atbildēt

Storms, pareizi, piekrītu!

121875. viesis 2.aprīlis 2004 18:39
0 0 Atbildēt

Kas jūs lohi esat? Likumi ir domāti visiem! Arī mentiem!Un vismaz morāli viņiem nav nekādu tiesību apturēt vadītāju par pārkāpumu, ja viņi paši tajā brīdī pārkāpj noteikumus! Tādus mentus, kas uzskata ka likumi nav domāti viņiem, vajag drāzt un punkts!

121876. viesis 2.aprīlis 2004 18:40
0 0 Atbildēt

es tikko sapratu - CPistu attieksme un uzvediba ir atkariga no aptureta auto - jo jaunaks auto un draudigaka ( nu piemeram, nopietns kungs uzvalka, kursh vartu izradities priekshnieka choms ) izskata kekss pie stures, jo shie vairaak raustas. Mans pedejais gadijums satiekoties ar CP pielniba radas priekshstats, ka dalja CPistu ir kompleksiem nositushies slinki cilvecinji, kas izbauda varas kompleksu ar formu un strokji pie saniem. Ta teikt pashapliecinashanas problema vinjos arii rada agresiju un nekulturalibu - tapec jau satiekot CP darbinieku gados retak ir tadi bedigi gadijumi - vinji ir laipnaki un nosevertakik, jo vinji nekomplekso par savam 6 klasem, veco vagji pie stura, balinato blondini pie sana, kas brivos brizhos mengjejeas ar ugunsdzesejiem un nemitigi neraustas no kukulju nejmshanas.

CP uzvedibu, lidzigi kaa autovaditaju uzvedibu var izkaidrot ar psohologjijas metodem un Jus redzetu, ka patiesiba tieshi visnekulturalakie CP istu butu ar vismazako....IQ.

Visu cienju tiem CP darbinjiekiem, kas tadi nav ( un tadu pedeja laikaa paliek ar vien vairak - vismaz Riga )

121878. viesis 2.aprīlis 2004 19:33
0 0 Atbildēt

to viesis 02.04.2004 17:18

Tu varetu satikties ar iAuto kolektivu

un motivet savus vardus ?

Vai tikai uz klavieres burtinjus maki spaidit ?

/Robchiks/

121879. viesis 2.aprīlis 2004 20:52
0 0 Atbildēt

suņi rej,

ceļu policijas karavāna strādā tālāk :(

121880. viesis 2.aprīlis 2004 20:59
0 0 Atbildēt

Ai, ai, ai, kādi šausminoši pārkāpumi!:) Lielākā daļa šite komentētāju laikam grib, lai CP stāv ar radaru taisnos ielas posmos un ieslēgtām bākugunīm:) Bet mēs neredzot bākugunis protams i nedomāsim ātrāk par 50 pa Rīgu braukt:)

121881. viesis 2.aprīlis 2004 21:15
0 0 Atbildēt

Tas bij mans sencis..tam varat iepuust :D

121882. viesis 2.aprīlis 2004 21:38
0 0 Atbildēt

Viktoram1961

Gudrītis! Tikpat labi var teikt - ja menti grib, lai mēs nepārkāpjam noteikumus, tad lai sakārto ceļa zīmes, kas ir stulbi uzstādītas! Mums stulbas ceļa zīmes (kuru Rīgā netrūkst, un kuras menti nekaunīgi izmanto), a mentiem stulbi noteikumi (viņi nedrīkst stāvēt kur iedomājas, slēpties, utt. un nedrīkst pārkāpt tos pašus "stulbos" noteikumus)! Tagad sanāk, ka viņi mūs soda par noteikumu pārkāpšanu, kurus viņi paši pārkāpj!

P.S.

Pats esmu braucis aiz mentiem pa akmens tiltu uz 85. Kaut kā neatceros, ka tur būtu zīme, kas to atļauj!

121883. viesis 2.aprīlis 2004 21:48
0 0 Atbildēt

Laikam jau vakardienas saietā Jelgavā , CP virsaitis Puķītis apstiprināja, ka nav vairs situācijas noteicējs. Kā saka - ministri nāk un iet, bet mēs paliekam un strādājam.... Jeb kā teica Ulmaņ Kārlis - paliekat savās vietās, es palikšu savējā... Skaisti vārdi, vai ne ? Nu, tad tādā stiliņā pēc vakardienas tusiņa, tiešā šefa vadībā, nolēmuši turpmāk šancēt visi CP. To skaitā ignorēt vadības instrukcijas par nesēdēšanu krūmos un autovadītāju nevilināšanu uz saviem saules puķu sēklu piebērtajiem dienesta auto, kāst piecīšus ar un bez kserokopētām kvīšu blankām. redzējām jau komentos ne vienu vien starp rindām apslēptu "viesi-CP", kuri kritizēja valdības lēmumu pareizību....

UN NEVIENS MUMS NEKO NEPADARĪS ! Un tādā stiliņā dragāt arī eirosavienības ietvaros. Uz priekšu !!!

121884. viesis 3.aprīlis 2004 0:44
0 0 Atbildēt

Paši Loxi!!! Nevajag pārkāpt un nebūs jums to problēmu!!!Nebūs problēmu, nebūs par ko rakstīt?

121885. viesis 3.aprīlis 2004 1:41
0 0 Atbildēt

> viesis 03.04.2004 00:44

Pashi = ?

121888. viesis 3.aprīlis 2004 12:27
0 0 Atbildēt

Absoluti stulba jaunkundze, 00 un cik tur minūtēs ,paņemt un piesieties CP

121889. viesis 3.aprīlis 2004 14:22
0 0 Atbildēt

Vinnus passus vajadzeet sodiit{1000kaartiigi} ,ka paarkaapj cella satiksmes noteikumus.Tad zinaatu kaa juutas citi!!!!!!!!

Zallie ispiedeeji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

121891. viesis 3.aprīlis 2004 15:13
0 0 Atbildēt

Viktors1961, piekrītu! Es esmu policistu pusē, kaut kā taču tos ātruma pārkāpējus ir jānotver. Citādi iedomājas, ka naktī, kad maza satiksme, tad nu baigi atvilks. Riebjas man šitā autovadītāju nedisciplinētība!

121894. viesis 3.aprīlis 2004 19:16
0 0 Atbildēt

Tieši naktī var atvilkt un nemaz nestāties klāt pie mentiem. Tās Meganes tāpat neiet, lai tiktu līdzi.

121895. viesis 3.aprīlis 2004 21:02
0 0 Atbildēt

Nu ko lai saka - peec maniem noveerojumiem apm. 40% CP ir jaapamaacaas darba laikaa nerunaat ar auto vadiitaaju necenzeetiem vaardiem(idiots,shaurpieriitis,utt).Diemzjeel pie mums veel laikam ilgi nebuus smaidoshi policisti un liidz ar to arii autovadiitaaji:((

121896. viesis 3.aprīlis 2004 23:04
0 0 Atbildēt

Mazliet sāk apnikt tā čīkstēšana, pat bildē ir redzams, ka paiet garām policijas mašīnai bija iespējams... Un kapēc neviens neko nesaka, ka piemēram ceļu dienests remontējot ielas un ietves arī novieto transportu traucējot visiem satiksmes dalībniekiem, un citi dienesti, sākot ar elektriķiem un beidzot ar ugundzēsējiem, CSN punkti arī bieži tiek pārkāpti..., bet nē, vajag jau tikai ''uzriet'' CP,jo vajag taču atriebties par to, ja tiekat sodīti...,un nevajag visādus citus argumentus, tikai atceraties, ka CP arī strādā sabiedrības labā un tos ''piecīšus'' ar varu neviens no kabatas ar varu nav izņēmis, tākā varbūt nevajag to ''sviestu'' te kult, jo statistika tikai parāda, ka smagie negadījumi notiek Rīgā tieši nakts laikā dēļ ātruma pārsniegšanas un tapēc vajadzētu vēl vairāk kontrolēt tā ievērošanu....

121903. viesis 4.aprīlis 2004 11:12
0 0 Atbildēt

Pedējais viesis traapiijis desmitniekā, jo taa ir daļa no iauto videjā lasitāja raksturojuma:

Jauns un dumš, ar tieksmi pārkāpt visas rakstītās normas.

Drosmīgs tikai iauto komentāros, nevis uz ceļa tiešā dialogā ar CP (kuri tad dirn pie CP mašīnas lodziņa un lūdzas - nedarīšu tā .......)

Asuma nodzīšanai visiem "asajiem" iesaku pēdējā vieša linku. :)

121904. viesis 4.aprīlis 2004 11:55
0 0 Atbildēt

Vo perdelji jomajo. Cista kaptu paari tam dranduletam

121905. viesis 4.aprīlis 2004 12:42
0 0 Atbildēt

> vzinis 04.04.2004 11:12

pacenties noraksturot sevi

un tad saki kautko par citiem :)

121907. viesis 4.aprīlis 2004 16:39
0 0 Atbildēt

kameer CP buus sarunaajami aarpus oficiaalajiem ramjiem ar kaadu nelielu briivpraatiigu ziedojumu - es kluseeju, lai staav kur grib un kaa grib. :)

121908. viesis 4.aprīlis 2004 17:56
0 0 Atbildēt

puikas normaali staav!

121911. viesis 4.aprīlis 2004 19:09
0 0 Atbildēt

> raic 04.04.2004 16:39

Labak lai vini stav tur kur var to darit

un nav nekadi ziedojumi ("KUKULI").

121961. viesis 5.aprīlis 2004 10:36
0 0 Atbildēt

Robchiks, mani raksturot nav nekādas vajadzības, galvenais - skaties spogulī!

Ja jau viņi tur stāv, tātad izķeramo pārkāpēju netrūkst un "godīgos"maksātājus pat iauto ir fiksējis.

Un man ir pilnīgi vienalga kur viņi stāv, ka tikai netraucē satiksmei! Ja reiz esi tik godīgs, tad Tev ar ir pilnīgi po, kur stāv kārtējā patruļa. Zb šitie strausi, kuri Cp redz, sevi ne.

121993. viesis 5.aprīlis 2004 11:41
0 0 Atbildēt

viesis 02.04.2004 17:41

Velna duriks! Palasi par ko te raksts: gājējs iet pa trotuāru un menti stāv uz tā, cilvākam pāri mašīnai jārāpjas, lai tiktu garām. Un tas, ka tiek apturēti pārkāpēji, kas nāk pie CP mašīnas, ir pavisam cita tēma.

121998. viesis 5.aprīlis 2004 11:54
0 0 Atbildēt

veters 03.04.2004 23:04

Nu pisec veters! Gudrības kalngals: "Un kapēc neviens neko nesaka, ka piemēram ceļu dienests remontējot ielas un ietves arī novieto transportu traucējot visiem satiksmes dalībniekiem". Varbūt Tu būsi tas gudrais kas izdomās ielu remontēšanas metodes, kas ļaus remontēt ielas neizejot no biroja? Besī šitādi gudrie d i r s ē j i. Atradi ar ko salīdzināt CP. Nevaru iedomātie, ka ielu remontētāji varētu iedomāties sevi par kingiem... bet poliči (un vēl dažu līdzīgu struktūru darbinieki) gan to ir iedomājušies (ne visi, bet daudzi).

122093. viesis 5.aprīlis 2004 20:41
0 0 Atbildēt

[to thunder]

Varbūt gribi teikt, ka lai Ceļu policija regulē satiksmi, formē CSNg, pavada kolonnas un novērš likumpārkāpumus, u.t.t., no ''biroja'':))), Tu gadījumā neesi viens no tiem, kuriem ir tas mazais IQ:)))), padomā, ko Tu raksti:))), Ceļu policija uz ielām STRĀDĀ, tāpat, kā citi dienesti. Vai Tavā bezsmadzeņu galviņā tas neietilpst??

122102. viesis 6.aprīlis 2004 1:06
0 0 Atbildēt

to veters 05.04.2004 20:41

Prieksh tavas bezsmadzenju galvinjas ir info

celja remontniekiem ir tada lieta ka norikojum

kur ko un kad darit.

saubos ka CP bij rikojums novietot auto skersam gajeju celjam

un piedavat gajejiem "kapt pari" ...

122105. viesis 6.aprīlis 2004 8:13
0 0 Atbildēt

cienu tos CP, kuri sagabaajushi sevii cilveecibas dzirksti, un kuriem var iemaksaat par paarkaapumu bez protokola.

a kur un kaa staav - pajat.

122114. viesis 6.aprīlis 2004 9:38
0 0 Atbildēt

Itin drīz varētu pienākt tā diena , kad CP zaudēs kādos 30 Administratīvas tiesas procesos, no sava budžeta sapiķos arī kādu kušķi kā morālo kompensāciju autovadītājiem. TIKAI TAD , CP vadu un rotu komandieri ,iespējams, sāks pievērst uzmanību zemāk padoto CP irindas darbinieku darba kvalitātei, vēros - kur un kā darba izpildes laikā tiek novietotas dienesta automašīnas. Nesen redzēju kā viens CP aktīvists savu auto bija novietojis uz Jēkaba ielas, iepretim Nacionālajam teātrim TĀ , ka viņa auto atradās uz invalīdu nobrauktuves. Rezultātā, invalīds, policijas auto dēļ, nevarēja pats nobraukt ar ratiņiem no ietves ,un šķersot krustojumu. Neesmu Jaunā laika fans, bet jāatdzīst, ka Gulbja laikā CP darbībā bija vērojams neliela attīstība. Šobrīd diemžēl atkal ir stagnācija. To jau laikam paredzēja 01.04. CP koncepcija. Varu arī Veteram kārtējo reizi oponēt, ka šorīt (05.04. ap 8.00-8.45) Rīgas centra zonā pie krustojumiem neredzēju NEVIENU Cp darbinieku (izņemot uz Vanšu tilta). Vai visi atkal bija CSN negadījuma vietās ?

122124. viesis 6.aprīlis 2004 10:31
0 0 Atbildēt

> raic 06.04.2004 08:13

Tev patik CP kas nem kukuljus ?

Tu esi KUKULDEVEJS ?!?

122252. viesis 6.aprīlis 2004 19:32
0 0 Atbildēt

šo pašu brigādi es pirms apm. 2 nedēļām manīju apstājamies uz "Slāvu apļa" (bez ieslēgtām bākugunīm) - apstājās tieši apļa malā un kārtības sargs - vadītājs ar plašu durvju atvāšanu rāpās ārā no sava auto, piespiežot pārējos satiksmes dalībniekus mainīt braukšanas trajektoriju, samazināt ātrumu vai pat apstāties. Žēl, nebija man fotoaparāta, bet skats tīri iespaidīgs. Šeit pat ir vairāki pārkāpumi uzreiz .

122270. viesis 7.aprīlis 2004 3:16
0 0 Atbildēt

[to IkdienasViesim]

Protams, šajā laikā ir ļoti daudz CSNg, to pat var pārbaudīt pēc statistikas datiem..., par tām Administratīvām tiesām??, nu, nezinu, vai tik vienkārši būs..., laiks rādīs:)))

[to viesim 06.04.2004. 01:06]

Nevajag būt ''papagailim'':))), speciāli,priekš Tevis: Ceļu policija strādā tikai un vienīgi tur, kur to norīko ''priekšniecība'', un velreiz atkārtoju, priekš ''sevišķiem '', bildēs ir redzams, ka gājēja varēja pajiet garām policijas automašīnai, to pat neaizskarot, ja nu vienīgi viņa bija ''lielgabarītu'':))))

122290. viesis 7.aprīlis 2004 9:32
0 0 Atbildēt

Veters "Ceļu policija strādā tikai un vienīgi tur, kur to norīko ''priekšniecība''" - ta nu gan... tad buutu labi, kaa "Airopaa" un iauto CP zonu vareetu klapeet ciet.

122440. viesis 7.aprīlis 2004 21:42
0 0 Atbildēt

Ha,ha, veters laikam nupat no Vācijas komandējuma atgriezies, ko - dalās pozitīvos iespaidos ! Tā izskatās ,lasot viņa komentu. Ja CP vadība sekotu līdzi CP posteņu darbībai,draudziņ, tad gan kārtība būtu biški lielāka. Pašlaik zaļie vireļi dragā, kā ienāk prātā - ka tik dienas norma izpildīta. Tikko dienas plans kabatā,tā tulīt prom vai nu uz Lido, vai uz stacijas belašiem - resnos punčus pielikt, un pa raciju šefiem ziņot, ka dežūrā viss OK! Kā nesen laukos, pie Ērgļu dzelzceļa, kur vilciens 2 reizes dienā garām iet, redzēju, kā CPmenti kokā slēpni ar videokameru bija ierīkojuši, fiksēja, vai draiveri pie STOP zīmes apstājas. Super ! Diez pai Pukite viņus tur bija norīkojis, kaut kā neticās. Tā kā veter -nefleitē,bet šancē, kā jau europā pienāksies to darīt !!!! Uz to Vāciju tomēr uz kādu nedēļiņu pie kolegām aizbraukt vajadzētu.

122586. viesis 8.aprīlis 2004 12:44
0 0 Atbildēt

[to viesis 07.04.2004. 21:42]

Ja jau esmu atgriezies no komandējuma, ko tad mani atkal sūti?:)))) Un nevajag salīdzināt divas pilnīgi atšķirīgas valstis, tur ar viņu tehnisko nodrošinājumu, algām u.t.t. nav pirmkārt jādežūrē uz katra stūra(kā to ļoti grib ,bijušais milicis IkdienasViesis:)) ), to viņi dara izmantojot videonovērošanu, otrkārt nav jāslēpjas krūmos ar radariem, tas tiek darīts ar stacionāriem fotoradariem, treškārt nav jāņem kukuļus, jo valsts nodrošina ar labu algu.....

122717. viesis 11.aprīlis 2004 23:09
0 0 Atbildēt

Kakaja babe ******* raznica gde menti stojat...

122729. viesis 12.aprīlis 2004 20:24
0 0 Atbildēt

to viesis 11.04.2004 23:09

BABA prosto hochet hodit' po peshehodnoi dorezhke.

predlozhenie zalezt' na policeiskuju a/m javno ee neustroilo :)

125736. viesis 10.maijs 2004 16:57
0 0 Atbildēt

menti ir taadi idinni,nnirgt gribas:))))))))))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ieķeras “gāzes” pedālis - Tesla aptur Cybertruck piegādes

Tesla uz vairākām nedēļām apturējusi Cybertruck pikapu piegādes klientiem, kamēr tiks novērsts ārkārtīgi bīstams defekts. Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO)

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

LTAB brīdina: izveidota viltus mājas lapa un sociālo tīklu profili, lai vāktu personu datus! 2

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (turpmāk – LTAB) brīdina, ka izveidota viltus interneta vietne, rīkojot konkursus un aicinot iedzīvotājus atstāt savus personas datus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti