Lasītājs: «Darvas karote» policijas medus mucā 149

 
29.novembris 2005 0:00

Lasītājs: Piektdien, braucot pa Brīvības ielu pāri VEF gaisa tiltam, pamanīju aiz tilta stāvam ceļu policistu, kurš, izmantojot to, ka mašīnās virzās gliemeža gaitā, pētīja uzlīmes logos.

Man apdrošināšanas uzlīme logā nav, jo pa pusgadu vēl neesmu atradis laiku nokasīt iepriekšējās atstātās pēdas uz stikla, tādēļ nebrīnījos, ka tiku ar zižļa mājienu paaicināts piestāt ielas malā.

Policistam iedevu visus dokumentus, sameklēju apdrošināšanas līgumu, bet tad sekoja jautājums no CP puses - protokols ir? Izrādās, manam auto jau gandrīz mēnesi atpakaļ beidzies TA derīguma termiņš. Manu paskaidrojumu, ka tā ir mana aizmāršība un solījumu tajā pašā dienā aizbraukt uz CSDD un šo lietu nokārtot, CP neņēma vērā un devās rakstīt protokolu par taisnīgo sodu - 40.00 LVL.

Viss jau būtu pēc likuma, ja vien CP nebūtu sēdējuši netrafarētā VOLVO, pie tam tas bija novietots uz trotuāra. Par ieslēgtām bākugunīm nevarēja būt ne runas, jo to vienkārši nebija, bet vai tad nevarēja vismaz formāli izlīdzēties ar trijstūri un avārijas gaismām? Vismaz, neizskatītos, ka klaji tiek ignorēts likums.



Izskatījās, ka policistu kungi labi zināja, ka pārkāpj likumu, jo, tā kā fotografēju ar mobilo telefonu, pienācu pie viņu mašīnas diezgan tuvu, lai varētu saredzēt numura zīmi (FO5180), kā rezultātā protokolā tika ierakstīts, ka esmu atstājis automašīnu bez uzaicinājuma un, ja pareizi LAPK esmu atradis pantus, viņi ierakstīja arī to, ka esmu lietojis mobilo telefonu automašīnā. Tāpēc uzdrošinos teikt, ka viņi zināja ko dara, bet tāpat pārkāpa likumu. Vai tas ir pieļaujams valsts amatpersonām?

Novēlējums, CP kungi, pirms sodīt citus par aizmāršību, mēģiniet vismaz tīši nepārkāpt likumu.

P.S. Uz CSDD aizbraucu tajā pašā dienā.

Cartman_626, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
186776. viesis 29.novembris 2005 0:30
0 0 Atbildēt

Vot bljaa pid*** tie menti, man Vasaras sakuma 40 ls iegaaza, par to ka biju 1 dienu aizmirsis apdorsinaaties. Pie tam menti ari bija ar netrafaretu un gandiriz jaunu Mitsubishi Pajero (kautka nesmu dzirdjeis ka CP tadus iepirktu), laikam biedri buus panjeemusi uz 20 gadiem kreiditaa.

Taapat ka volvo, zel tevs Cartam, 40 dienas gan jau ir diezgna pagarsh laicinjs, tgagad censos mobilaja likt atgadinajumus, lai tiem mau nesagadatu prieku panjirgaaties par mani.

186777. viesis 29.novembris 2005 0:45
0 0 Atbildēt

nu nezinu par ko iisti vinjiem piejaajies...

pats lauks + ziimeejies ar savu fotograafeeshanu...

shitaados "privaatajos" reidos vislabaak visu var sarunaat..

186779. viesis 29.novembris 2005 0:57
0 0 Atbildēt

kaada karote? laikam darvas, tad taa arii vajag uzraxtiit :D

186780. viesis 29.novembris 2005 1:06
0 0 Atbildēt

Jā, darvas gan ...

186781. viesis 29.novembris 2005 1:12
0 0 Atbildēt

40 lohi par maukšanu BEZ TEHNISKĀS ar pepelacu ar kuru nevar ar pirmo reizi iziet tehnisko ir ļooooti mazs sods..... pats minimālākais sods ir 20ls, to dod gadījumos, ja ar gadu vecu mašīnu nokavē pār4is dienas tehnisko.

tak što priecājies un maksā.... maksā..... maksā......

pēc tam, ja paliks pāri naudiņa fočikam, nopērc un fotografē.... fotografē..... fotografē :)

186782. viesis 29.novembris 2005 1:12
0 0 Atbildēt

Rīt iemetīšu arī varonīgā ekipāžas komandiera virsseržanta uzvārdu, lai CP vadība zina, kurš ir tik čakls uz rūpalu, ka aizmirsis elementārus noteikumus.

186783. viesis 29.novembris 2005 1:18
0 0 Atbildēt

Pirmais

Neizgāju tehnisko, jo manam auto "tuvajam lukturim stars tāds dīvains esot. Nē, ne par vāju, ne par stipru, bet kaut kāds dīvains. Nē, ar fāru viss it kā kārtībā, bet labāk lampiņu pamaini un tad paskatīsimies. Ar to pietiek 2 punktiem." tie bija CSDD džeka vārdi, tāpēc nedomāju, ka baisi apdraudu satiksmi, pārvietojoties ar šādu auto.

Un, vai šis maznozīmīgais fakts kaut ko maina CP likumpārkāpumos?

186784. viesis 29.novembris 2005 1:28
0 0 Atbildēt

es tikai briinos kaa var buut taada nespeeja runaat ka zaregjii 40ls. es 2x par aizmaarshiibu pa 5ciitim samaksaaju, tieshi pagaajusho un shogad... jaa, auto man ir 2002. gada un neizskataas ka vinjsh nevareetu TA iziet. A ja pasaka ka stars diivains - sauc mainjas vecaako. taada diagnoze NAV - diivains...

Man meegjinaaja vecajai mashiinai pieshuut ka xenons ir liktais jo man nebija automaatiskaas regulaacijas, izsaucu mainjas vecaako, sataisiju trobeli, sazvaniju autoRiigu un viss bija OK.

186785. viesis 29.novembris 2005 1:31
0 0 Atbildēt

:)))) autors ir vispaar labs

pats brauc bez TA - kautko aizbildinaas, ka aizmirsis, kam tas interesee vispaar, kaada gan starpiba kaapeec nav TA un kaa vispaar to var aizmirst??

Tad vel megina attaisnot savus parkapumus ar to ka mentu auto nav trafareets, nu es saprotu ja vinji butu dzinusies pakalj tad jaa, bet tagad..

tad veel piedaavaa mentiem - bez pamata sleegt iekshaa avarijas ugunis un izlikt avaarijas ziimi, par ko vispar ir taads sods

taads murgs vispar

pats vainigs

186787. viesis 29.novembris 2005 1:38
0 0 Atbildēt

Vai tiešām mēģinu sevi attaisnot? :)

186788. viesis 29.novembris 2005 2:52
0 0 Atbildēt

nedirs cartman ka tu "aizmirsi" par skati. :) es ar tam neticu.

186789. viesis 29.novembris 2005 7:45
0 0 Atbildēt

Tik gruuti bija to lampinju CSDD otraa pusee apmainit? Un peec 20 min iet atkartoti?

Man darba mashinai atklaja, ka nav nostiprinats akumulators, pateica,ka viss OK, bet uzlimi nedos - aizbrauc un stundas laika nostiprini akumulatoru un lai piebraucot no otras puses. Stundas laika nopirku stiprinajumus, pieskruveju un uzlimi tiesham arii izsniedza.

Cartman, neapbizo Tevi parak visi? CP...TA...?

186790. viesis 29.novembris 2005 7:52
0 0 Atbildēt

Nekas taa neuzlabo atmiņu kā kāds taisnīgs sods... :)

186791. viesis 29.novembris 2005 7:53
0 0 Atbildēt

Nu PSC ! Kaa var kaut ko tamldz nest !?!?!? Kāretējā karote medus mucā ?!?!? Neesi s.ū.d.u.s saēdies ? Cartmens pats pārkāpj,pats fočē,pats činkst . M.i.z.a.l.a kaut kāds ! Da ko Tu gribi panākt ? Izsniengt visiem policistiem trafarētus auto ? Vai sponsorēt esošo mašīnu aptrafarēšanu !???

186792. viesis 29.novembris 2005 8:05
0 0 Atbildēt

Nu, par TA aizmirst var elementāri. Vairāk par šo tēmu neizplūdīšu, katrs lai spriež pēc sevis.

Un tagad, protams, ka neiešu TA vēl pāris nedēļas, tādā veidā attālinot nākamo reizi, kad jāiet uz TA. Rezultātā nākamās TA termiņš atliekas no 26.10.2006. uz ~20.12.2006. Tāda sīka laika ekonomija. Tas tā, katra paša izvēle.

mapo - pats pārkāpju, pats maksāju, kā vienmēr. Nečinkstu. Es pat nepārstrīdēšu lēmumu, kaut protokols sastādīts nepareizi un ir iespēja vinnēt.

Gribu tikai panākt, lai CP uz katra soļa beidz izdarīt pārkāpumus, vai, vismaz, lai saņem sodu tāpat kā mirstīgie. Daudz prasīts, zinu.

186793. viesis 29.novembris 2005 8:08
0 0 Atbildēt

Ar OCTA atcerēšanos man nav problēmu, tās termiņš ir ap Latvijas neatkarības zaudēšanu (iestāšanos ES) :), bet kādu datumu decembrī ieteiktu izvēlēties, lai neaizmirstu TA? :)

186796. viesis 29.novembris 2005 8:25
0 0 Atbildēt

Cartman - iecērt sev uz pieres nākamo datumu :) Katru rītu redzēsi, tikai tas nepaglābs no aizmiršanas, kam tas datums bija :)

Fascinē mani tava bērnudārznieka loģika - audzinātāja vainīga, ka tu ielika tevi kaktā, jo tu pēterītim sabēri smiltis acīs. Tik šķību loģiku pieauguši cilvēki neizmanto.

186797. viesis 29.novembris 2005 8:28
0 0 Atbildēt

nu bljins, tak nemaz jau nekas sarezjgjiits nav atcereeties kad jaaiet TA. Neba ar 10 autinjiem paarvietojies.

186798. viesis 29.novembris 2005 8:40
0 0 Atbildēt

Kārtējais iauto mīzals,pats pārkāpj,bet pietiek nekaunības dirst uz mentiem.Nu tagad esi lepns,ne?Ticis pie sava raksta izslavētajā "rallistu"lapelē???

186799. viesis 29.novembris 2005 8:41
0 0 Atbildēt

man jau nu liekas ka te visi paaraak gudri muld, braucot virsuu autoram. autors tach jau pateica, ka sods taisniigs un maxaas to. runa ir par to ka menti paarkaapj likumu, bet pieprasa, lai to nedariitu ''mirstiigie''. taa teikt- viens likums- viena taisniiba VISIEM!

jaacer ka shitie dabuus no priekshnieciibas pa pakausi! :))

p.s. kopsh kuriem laikiem muusu menti var atljauties taadus Volvo? viniem tak 150Ls alga... :)) droshhvien sievasmaates! :)))

186802. viesis 29.novembris 2005 8:49
0 0 Atbildēt

hmm, ja auto ir paarvietoshanaas liidzeklis nevis pieluugsmes objekts, aizmirst par TA/OCTA ir easy.

186803. viesis 29.novembris 2005 8:50
0 0 Atbildēt

Njā - bija te viens kurš klārēja ka nepārkāpjot noteikumus utt. utjp. Tā jau ir skabargu cita acī redzam bet baļķi savējā ne. Blamāža.. Tagad droši vari neplēst drēbes ka esi paraugbraucējs un nekad neko nepārkāp. :D :D :D :D :D

186804. viesis 29.novembris 2005 8:51
0 0 Atbildēt

citiem vaardiem sakot, abidna, ka uzlika sodu, taapeec saakas piesiesanaas policistiem. :)

186805. viesis 29.novembris 2005 8:53
0 0 Atbildēt

Nu kā var aizmirst. Tagad pat mobilajos un datoros ir visādi kalendāri ar atgādinātājiem. Tā ir izklaidība un nevērība nevis "easy" aizmiršana. Un vispār aizmāršība vai nezinnāšana neatbrīvo no atbildības (sodanaudas). Tā kā easy var iespraust dobē un gaidīt lai izaug easy koks....

186807. viesis 29.novembris 2005 8:56
0 0 Atbildēt

ko ta brauc be tehniskās:P))))) atkal stāsts iz bērnudārza, lūk Pēterītis dara vēl sliktāk, iedod sākumā tautieti vairāk autopolicijai tadi nēbus ar savām tādi kā TU pārkāpēji jāķer

186809. viesis 29.novembris 2005 8:59
0 0 Atbildēt

pats neizej teh. skati nu tad nu visi poliči vainīgi-ja neatceries tad maksā labas zāles priekš tevis

186810. viesis 29.novembris 2005 9:03
0 0 Atbildēt

a nafig tu staajies?? ja jau vinji ir ar netrafareetu mashiinu ta pakalj nedziitos un pa sitaadu gaajienu (ja tomeer skrien pakalj kas ir maz ticams) max sods ir Ls 10,-.

186811. viesis 29.novembris 2005 9:04
0 0 Atbildēt

Un, vai tiešām neviens pats neatzīs, ka parkoties uz ietves, kur tas netraucē gājējiem, ir atļauts un ka ir iestrādes tiesību aktos, kas atļauj policistiem strādāt ar netrafarētām mašīnām...!?!?!? :)

186812. viesis 29.novembris 2005 9:05
0 0 Atbildēt

Nu tuftu gan juus dzenat! - Par OCTA runajot - nevajaga meetaties kaa vecai naudai no viena apdroshinaataja pie otra! - es personiigi ar trim mashinaam esu pie viena apdroshinaataja un jau 5us gadus! - nedelju pirms OCTAS beigaam Viktors jau sak bombardeet un atgadinat ka tuliit beigsies terminjsh - un shogad vel kautkadu A la Casko kaa bonusu par to pashu naudu ar atlaideem iedalija :)

Pagajusho gadu vispaar nebija pikja (maitas klienti nemaksaaja) - tad vispaar iedalija apdroshinashanu uz goda varda ka samaksashu kaaa tiko pikjiic paradisies :) - ja shitaa turpinaasies bus vel uz dzimshanasdienaam jaaaicina :D

186813. viesis 29.novembris 2005 9:06
0 0 Atbildēt

Mmmmm, raadaas ka te lielaakai daljai komenteetaaju ir ideaala atminja un pashi neko neaizmirst...bet ja par rakstu, tad es arii domaaju, ka CP tomeer vajadzeetu ieveerot noteikumus reida laikaa, jo taa bija galvenaa raksta jeega (vismaz es nepamaniiju, ka autors suudzeetos par "netaisniigi" uzliktu sodu),

186814. viesis 29.novembris 2005 9:07
0 0 Atbildēt

tas, ka raksta autors ir "no laukiem" tomēr nedod tiesības CP stāvēt kur un kā pagadās :D

186815. viesis 29.novembris 2005 9:12
0 0 Atbildēt

Noteikumiem ir pie pēcpuses vai ir ideāla atmiņa vai nau ideāla.

186816. viesis 29.novembris 2005 9:15
0 0 Atbildēt

Otrkārt CP var stāvēt tur. Šadi viņi nodrošina netraucētu satiksmes plūsmu šajā ielā, lai gan tajā posmā pārkāpēju netrūkst jo vismaz 60% tur brauc pa pretējā virziena tramvaja sliedēm kas ir kategoriski aizliegts. Skabargu CP acīs redzam bet baļķi savējā neredzam. Un tikai nevajaga stāstīt pasaciņas ka nebraucot pa pretējām sliedēm šo posmu izbraukt nav iespējams.

186817. viesis 29.novembris 2005 9:22
0 0 Atbildēt

Mjāāā, kaut kāds "obižennijs" izklausies, Cartman. Un baika par "aizmāršību" ir vienkārši smieklīga. Nav tehniskās- ir pārkāpums- maksā. Ja paliek labāk ap sirdi, nofočē mentus. Protams, škrobe, ka menti nepakrata pirxtu, bet izraxta PPR :)

Vienīgais, par ko varu Tevi uzteikt- ka nemēģināji "sarunāt". Vairāk tādus cilvēkus un Tevis piefixētā problēma atrisināsies pati no sevis- nebūs naudiņas, par ko Volvas pirkt:)

186819. viesis 29.novembris 2005 9:30
0 0 Atbildēt

2 cart - zinu, ka tu teiksi, ka runa ir par principu, bet tas auto nevienam tur netrauceeja - nekaadas beernudaarza grupas vai studentu korporaacijas tur nestaigaaja garaam un auto nevienam netrauceeja ... taa, ka par aizmaarshiibu jaamaksaa :)

186820. viesis 29.novembris 2005 9:31
0 0 Atbildēt

CP - jefiņi! Man arī paņēma pa ātrumu, bet paši stāvēja uz ieskriešanās joslu. Nav pretī pret sodīšanu vai kā savādāk, bet stulbi iznāk, ka paši likumu neivēro, bet citiem tas jādara. Atlaist cp darbiniekus un pagaidām algas nepalielināt!

Raiciks.

186821. viesis 29.novembris 2005 9:32
0 0 Atbildēt

njaa...

nu par aizmaarshiibu.... nu iesaku reizi nedeeljaa (piemeeram pirmdienaas) piedarbinaat mashiinu iesleegt visas iespeejamaas lampinjas apiet apkaart un paarliecinaaties vai viss straadaa... un pie reizes arii uzmest acis uz TA terminju... Ljoti viegla un jauka proceduura :)

186822. viesis 29.novembris 2005 9:32
0 0 Atbildēt

ak tu aimaarsha...

186824. viesis 29.novembris 2005 9:35
0 0 Atbildēt

un ja cp staaveetu neviss uz trotuaara bet celja malaa un veidotos korkjis , tad breeka buutu veel 10-x lielaaka :)

186828. viesis 29.novembris 2005 9:42
0 0 Atbildēt

:):):)

186829. viesis 29.novembris 2005 9:44
0 0 Atbildēt

Nu vai tad nepietiks...

Cartman savu pateica - sods taisnīgs, bet CSN jāievēro visiem!!! Arī CP.

Un tie, kas apliek autoru, jau sāk atkārtoties - visi maļ vienu un to pašu.

P.S. ja Octa beidzas citā mēnesī, un TA mēdz piemirsties, var mēģināt «sapārot» TA ar OCTA - iziet pirmstermiņa TA, lai OCTA un TA datumi sakristu (ja OCTA pērk uz gadu). Tas ir lētāk, nekā Ls40

P.S.S. vismaz USA filmās - ja CP aptur a/m, paši pārkāpjot CSN, tad autovadītājs tiek vaļā no jebkura pārkāpuma - pat bērna līķis bagāžniekā neskaitās, jo «pierādījums iegūts nelikumīgi» :) :) Kā tas ir reāli - nazinu ...

186832. viesis 29.novembris 2005 9:50
0 0 Atbildēt

visi visur ir slikti !!!ej vai brauc kur gribi!vienigi banka tevi sagaidis ar smaidu!:)

186833. viesis 29.novembris 2005 9:51
0 0 Atbildēt

Avarejkas un trīsstūris neattaisno parkošanu uz trotuāra, ja autiņš nav noplīsis. Ko nozīmē "lietot telefonu"? Ja es viņu nolieku uz priekšējā paneļa, lai iemestu aci pulkstenī, es arī viņu "lietoju" :)

186835. viesis 29.novembris 2005 9:52
0 0 Atbildēt

Tā nav aizmāršība, bet attieksme un nekas vairāk!

186836. viesis 29.novembris 2005 9:52
0 0 Atbildēt

Man kādreiz bija tā ka TA beidzās decembrī kaut kad tieši pirms Ziemassvētkiem...... un toreiz sanāca tā ka bija vairākas oficiāli brīvās svētku dienas un TA stacijas nestrādāja....lai izietu TA bija jāgaida līdz tuvākai darba dienai, bet svētku priekšvakarā ļoti vajadzēja kādu cilvēku aizvest uz Rīgu un nolēmu braukt un protams kā jau pirms svētkiem CP pilni ceļi un mani arī notur ......fakts tāds ka TA beigusies 2 dienas atpakaļ. Protams mana taisnošanās par to ka ir svētku brīvdienas un TA iziet nevarēju un ka noteikti tuvākajā darba dienā iziešu CP neinteresēja...teica ka vajadzēja iet laicīgi. Saku ka pirms svētkiem saspringts laiks, ziemassvētku vecītim jāpalīdz dāvanas gādāt un tā un vienkārši aizmirsās bet CP ne par ko ...jāmaksā 10 Ls un basta. Beigās tomēr teica lai piecīti ko turēju nagos noliekot uz paneļa. Kad kāpu ārā no CP mašīnas novēlēju CP kungam priecīgus Ziemassvētkus. Tānī brīdī gan šis tā kā sarāvās un acis izbolīja :)

186838. viesis 29.novembris 2005 9:53
0 0 Atbildēt

Apdrošināšanas nokavēšana pat par 5 minūtēm var beigties ar to, ka cietušais var nesaņemt viņam pienākošos atlīdzību. Tā ka nav ko brēkt par 40 Ls sodiem.

186841. viesis 29.novembris 2005 9:59
0 0 Atbildēt

Satiksmes biroju likvidēja, lai neviens nevarētu sūdzēties par apdrošinātāju darbu...

186842. viesis 29.novembris 2005 9:59
0 0 Atbildēt

man liekas ka jastrada ar trafaretu auto?

186843. viesis 29.novembris 2005 10:06
0 0 Atbildēt

to 186836. viesis - par ko ir stāsts? vai TA nevar iziet nedēļu pirms termiņa??? domā līdzi! svētku brīvdienas viņam .....

186844. viesis 29.novembris 2005 10:07
0 0 Atbildēt

Nepareizi tev liekas. Var stradat ari ar savu auto jo valsts nespej apgadat ar masinam. Var braukt kaut ar trolejbusu.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

186846. viesis 29.novembris 2005 10:10
0 0 Atbildēt

Autors jau sevi neattaisno - nav viņam nav ko pārmest. Bet CP arī nav nekādu tiesību, pat pildot darba pienākumus, pārkāpt CSN. Vēl jo vairāk - izmantojot privāto autotransportu. Savu auto viņiem bija jānovieto atļautā vietā, kādā no apkārtnes šķērsielām , un jādodas uz noteikto vietu patrulēt bez auto. NOVIETOT privātauto uz ietves viņam nebija nekādu tiesību. Viennozīmīgi, ka autoram šis fakts ir jāpārsūdz augstākās instancēs, Administratīvo tiesu ieskaitot.

It kā elementāras lietas, kas CP augstākās vadības gaiteņos daudz un bieži apspriestas - tā man par līdzīgu CP pārkāpumu teica pazīstams augsta ranga policijas vadītājs, neatbalstot CP darbinieku rīcību - atklāti un publiski pārkāpt CSN prasības. Viņš pekrīta manis izteiktai tēzei, ka CP vadība vāji kontrolējot padoto darbības kvalitāti uz ielām un saskarsmē ar autovadītājiem. Sūdzības par CP darbību skaitāmas ar "daudzām nullēm"...

Nesen bija konkrets gadījums : CP darbinieks bez formas tērpa , izmantojot dienesta apliecību, vēlējās auto novietot Saeimas dienesta autostāvvietā, kur vietu skaits ir pat nepietiekošs darbiniekiem. Kad Drošibas dienesta darbinieks to viņam netļāva darīt, CP dusmas bija pamatīgas - "matom" skanēja pa visu Jēkaba ielu....

186847. viesis 29.novembris 2005 10:11
0 0 Atbildēt

1.man jau 3 gadus OCTA uzlīmes nav logā un NEKAD neesmu dēl tā stādināts.

2.CP skatās nevis OCTA, bet TA un tā kā uzlīmju krāsa katru gadu mainās, to var viegli pamanīt, tāpēc arī nolika malā.

3.neatbalstu, ka CP vāc naudu savos privātajos auto, kas novietoti kur pagadās! Viens likums mums visiem, tāpēc uzbrauciens CP - pa tēmai!

4.Pirms sākt fotografēt, jāpalūdz atļauja izkāpt, to parasti neatsaka. Izkāpšanas pārkāpums sodās kā "citi" - Ls 5 vai 10:), bet manuprāt tas ir cilvēktiesību un pārvietošanās brīvības ierobežojums:)

5.haha, ja tiešām šādā situācijā šie ierakstīja, ka auto lieto mobilo, tad tiem čaļiem ir laba humora izjūta vai arī Tu uzvedies kaut kā tā, ka pilnīgi zaudēji cieņu viņu acīs. Nu pēc Taviem komentāriem te, iAuto, es nebrīnītos, ka Tevi pat CP nemīl, ceru, ka kļūdos, bet tāds iespaids ir radies:).

Lai veicas!

P.s.sāc lietot mobilā telefonā iebūvētos atgādinātājus turpmāk.

186848. viesis 29.novembris 2005 10:15
0 0 Atbildēt

nu bet var tak aizmirst :? piem man gadas aizmirst kad beidzas apdrosinasana dazreiz. labi ka apziniigie brokeri piezvana un pajautaa vai pagarinaat polises darbiibu :D

186849. viesis 29.novembris 2005 10:16
0 0 Atbildēt

Cartmans ir auns, ja veselu mēnesi brauc bez TA! Telefonā nevari ielikt atgādinājumu par TA? ;)

186851. viesis 29.novembris 2005 10:17
0 0 Atbildēt

Ikdienas Viesis. Ka tu zini ka tas bija tiesi CP darbinieks kurs velejas savu auto novietot stavvieta.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

186852. viesis 29.novembris 2005 10:18
0 0 Atbildēt

kur var būt tāds lohs, ka mēnesi bez TA brauc?

186853. viesis 29.novembris 2005 10:19
0 0 Atbildēt

ā, cartmans ir šitas lūzers

nepamanīju autora niku sākumā

tad viss skaidrs :)

186854. viesis 29.novembris 2005 10:20
0 0 Atbildēt

paklusere labaak anoniimais aazi

186855. viesis 29.novembris 2005 10:20
0 0 Atbildēt

katram var aizmirsties tak

186856. viesis 29.novembris 2005 10:21
0 0 Atbildēt

Yukki

Sadzīvē esmu daudz laipnāks un sakarīgāks, nekā virtuālajā telpā, tieši tāpat, kā vairums šejieniešu. :) Tai skaitā esmu pieklājīgs un bieži vien pat laipns pat pret nosmulētiem un parupjiem ceļu policistiem. Arī šoreiz sveicinājos, devu viņiem papīrus bez prasīšanas, un arī citādi necentos sarežģīt viņu darbu, tādēļ arī biju nedaudz pārsteigts par viņu nevēlēšanos saprast manu kļūdu.

186858. viesis 29.novembris 2005 10:22
0 0 Atbildēt

SteelRat, beidsz te klavieri deldēt ar anonīmiķi. Viņš jau ļaunu nedomā, viņš vispār nedomā, tikai diršās. :)

186860. viesis 29.novembris 2005 10:27
0 0 Atbildēt

milicistam:

vinš līdzīgi daudziem saviem kolēģiem - formas tērpa uzšuvi "CP" bija ielicis priekšējā loga stūrī...

186861. viesis 29.novembris 2005 10:35
0 0 Atbildēt

vajadzēja izsaukt evakuātoru, lai aizvāc to volvo :)

P.S. noteikti apsūdzi to lēmumu, varbūt vismaz samazinās sodu

186863. viesis 29.novembris 2005 10:47
0 0 Atbildēt

Nepārsūdzēšu, jo pārkāpums tiešām notika un CP pieņēma lēmumu, ka sods ir tieši tāds. Tāpēc arī samaksāšu.

186866. viesis 29.novembris 2005 10:52
0 0 Atbildēt

aļo - Cartman. esi aizmirsis, kādā valstī Tu dzīvo??? tad atgādinu, ka Tu dzīvo valstī, kurai uz saviem pilsoņiem un iedzīvotājiem ir vislielākais po..., kur savus pilsoņus un iedzīvotājus var atļauties krāpt, mānīt, apzagt utt. un ka likumi šajā valstī ir priekš parastajiem mirsīgajiem, nevis tiem, kuri kaut kādā veidā ir saistīti ar varu.

186873. viesis 29.novembris 2005 11:01
0 0 Atbildēt

Cartman_626 - tu gan esi pilniigs ****! Pats vainiigs, ******* raudaat...

186875. viesis 29.novembris 2005 11:03
0 0 Atbildēt

Izskatās ar puķkopību paralēli nodarbojas! Āži par dārzniekiem tikuši!

186877. viesis 29.novembris 2005 11:05
0 0 Atbildēt

Te Subaru, un veel dazhi izteicaas, ka tas mentu auto nevienam tur netrauceeja.

OK, piekriitu, bet kaapeec mani soda par dubultaas liinijas paarbraukshanu apgriezhoties, kad divu krustojumu attaalumaa nav neviena auto? Es tachu arii nevienam netrauceeju!

Kaapeec mani soda par staaveeshanu uz staavlaukumam liidziigas vietas pie veikala, kur staav visi, bet veikalam laikam ir zheel izteereet naudu par staavvietas ziimeem? Tur es arii netrauceeju nevienam!

Kaapeec mani soda par aatruma paarkaapshanu uz taisna, paarredzama, tuksha celja par 20 km/h. Galu galaa, vai manas tehniskaas apskates neesamiiba kaadas paaris nedeeljas peec terminja kaadu TRAUCEE?

Ja jau likumi ir visiem vienaadi, kaapeec lai CP tie buutu savaadaaki. It seviskji, ja vinji tajaa briidii nav operatiivajaa darbiibaa?

186878. viesis 29.novembris 2005 11:10
0 0 Atbildēt

Oi, bļe, kāds gudrinieks. Nu un kur ta pamanīji, ka es raudu debīlais Tu bērns? :) Tur, ka nenobijos pieet pie mentu vāģa, nofiksēt viņu pārkāpumu un nepaslinkoju to ielikt internetā? Droši vien, kā raudāšanu definēsi arī reizi, kad zvanīju uz mentūru un paziņoju par aizdomām par automašīnas zadzību.

Ja mans mērķis būtu izvairīties no soda, tad raksta vietā būtu uzstročījis normālu iesniegumu un arī Klijānu ielā būtu sarunāts maksimāli iespējamais man patīkamais lēmums.

186880. viesis 29.novembris 2005 11:11
0 0 Atbildēt

Iepriekšējais komentārs, protams, domāts Sadam.

Pilnīgi piekrītu robchix.

186882. viesis 29.novembris 2005 11:16
0 0 Atbildēt

A kas ta viņam,man bija ar reiz baigais gadijums.Aizmirsu vienu dien'" prasročila"! obligato apdrosinasanu un taisni taja diena ieliku vienam krutam Wolvikam pa saniem,vot škrobe bija,vēl tagat šķēmi paliek.Unbija jaaamaaksaaaa.....daudz:(

186885. viesis 29.novembris 2005 11:21
0 0 Atbildēt

Turies Cartman_626!!! Gan jau briidinaajumu izkarosi.

186888. viesis 29.novembris 2005 11:27
0 0 Atbildēt

Tautai vajadzētu mazliet abstrahēties no autora pārkāpuma, bet uzņemt domu par to, ka ments (amatpersona) komunikācijā ar cilvēkiem kas viņam algu maksā, klaji pārkāpj sev saistošus noteikumus.

Padomājiet analoģiju, ja ments nāktu kontaktēties ar piemīztām biksēm, vai smagi piedzēries, vai civilās drēbēs. Tie visi ir menta reglamenta pārkāpumi, gluži tāpat, ka CSN neivērošana. Vienkārši.

186889. viesis 29.novembris 2005 11:28
0 0 Atbildēt

:)

Labs raksts! Normaala riiciiba... :)

Man bija liidziigi, vneireiz Vecriigaa zem ziimes "Staaveet aizliegts". Iegaaju Ministrijaa un 4 min, logaa atstaaju laika noraadi, iznaaku laukaa, divi pepinji muncjuki piebraukusji ar fordu eskortu, viens jau naak klaat ar apdirsujsaas beerna smaidu, saka - paarkaapi, tuuliit izrakstiisju 10 Ls.

Pastriideejos, bet par cik steidzos, aatrumaa izdomaaju nobildeet masjiinas Nr.

He! Jau Tu zinaatu, cik ats otrs baardainis fiksi izleca no sava forda, kad ieraudziija, ka bildeeju! Nedomaaju, ka taads bifelis var tik aatri kusteeties :)

Pakjeera videokameru, saaka filmeet mani, manu masjiinu, lapinju ar laika noraadi. Bet, kad pavaicaaju - kur un cik ilgaa laikaa varu paarsuuzdeet vinja leemumu, vispaar ozverel, domaaju, iekraus pa gjiimi :)

Taa arii skjiiraamies...

186892. viesis 29.novembris 2005 11:39
0 0 Atbildēt

vajadzeeja uzraut pirmajam :D

186898. viesis 29.novembris 2005 11:51
0 0 Atbildēt

pn tak :D

186902. viesis 29.novembris 2005 12:03
0 0 Atbildēt

cartman 626-musdienas cilveki zin tik savas tiesibas bet ir piemirsusi par saviem pienakumiem!tai skaita diemzel ari tu!

186903. viesis 29.novembris 2005 12:04
0 0 Atbildēt

Tai skaitā arī CP, tādēļ vēlos, lai arī viņi iespēju robežās saņem sodu, ne tikai es. :)

186904. viesis 29.novembris 2005 12:05
0 0 Atbildēt

cartman626-musdienas cilveki zin tik savas tiesibas bet ir aizmirsusi par saviem pienakumiem!diemzel ari tu!

186906. viesis 29.novembris 2005 12:08
0 0 Atbildēt

Žagojies, mentuk? :D

186913. viesis 29.novembris 2005 12:52
0 0 Atbildēt

par to diivaino staru tuvajai gaismai ejot TA man arii bija,tikai mam pateica aizej noperc lampinju turpat veikalaa nomaini un tad parbaudisim, es taa izdariju un izgāju TA.

Varbūt TA cilvēkiem ir tāds bizness cipa aizej nopērc mūsu veikaliņā kautko tad iziesi TA.

186917. viesis 29.novembris 2005 13:22
0 0 Atbildēt

Vechi, taadu siikumu kaa apskate var mieriigi aizmirst. Es piemeeram regulaari neatceros cik man gadu, kuraa klasee iet mana meita, par sievas dzimshanas dienu nemaz nerunaajot. Bet dziive vaitad neskaistaaka? Njaa, vainiigs ir vainiigs, bet par paarkaapumu sods ir jaasanjem visiem "zaljiem" vai parastiem cilveecinjiem. Cik reizes juus esat palaisti taapat - labi ja no 10 sodiitaam 1 ir briidinaajums. Nevajag to pienjemt par sisteemu, bet suudiigos CP vajag kaart pie visiem briiviem stabiem, a ar "labajiem" vajag "sarunaat". Dziive taada. O! Biezpiens nepaliidz! Vienreiz izeju no veikala un nevaru atcereeties kur auto noliku, 15.min braucu visu marsrutu no maajaam liidz Riigas veikalam. Reaala lazha bija.

186922. viesis 29.novembris 2005 13:36
0 0 Atbildēt

Tu esi lohs!

186925. viesis 29.novembris 2005 13:39
0 0 Atbildēt

kukuļus gan neiesaku nevienam dot... a to viņi nu pārāk motivēti ķert "pārkāpējus" :)

186927. viesis 29.novembris 2005 13:46
0 0 Atbildēt

Visas probzas ir jāatrisina uz ceļa, un tikai ar skaidru naudu!!

Es tā daru un darīšu!!!!!!

CyberGhost [?] 29.11.2005 13:39

kukuļus gan neiesaku nevienam dot... a to viņi nu pārāk motivēti ķert "pārkāpējus"

Nepārkāp un nebūs ko ķert,luni!

186932. viesis 29.novembris 2005 15:05
0 0 Atbildēt

Par savu auto pasiem jarupejas, kas gan par soferi aizmirst iziet tehnisko?! Domaju, ka ne viens vien ir meginajus skaidrot savu aizmarsibu, bet CP to vien ir ka klausites skaidrojumos!

Ta ka musu autovaditaji ir ne visai kulturali, tad atbilstosi ari darbojas CP. Kamer autovaditaji nebus labaki, nevar prasit to no CP!

Veiksmi darba CP!

186933. viesis 29.novembris 2005 15:16
0 0 Atbildēt

sitaa dirsh visaadi viesi, kamer vinus pashus noker par kautko

186935. viesis 29.novembris 2005 15:45
0 0 Atbildēt

Reti atbalstu CP, slinkums lasīt arī visus komentus, bet man liekas, ka raksta autors ir sabraucis auzās!! Pašam nav tehniskā, policists godīgi noformē protoklu, viss OK. Būtu kukuli Tev prasījis tad varētu par kaut kādu darvas karoti murgot!

186936. viesis 29.novembris 2005 15:49
0 0 Atbildēt

Būtu vēl savu lūzni aizbraucis līdz legālai apstāšanās vietai 15m tālāk, raksts vispār nebūtu tapis.

186937. viesis 29.novembris 2005 15:54
0 0 Atbildēt

Nu ko var drst??? Ja meenesi beigusies TA, tad maksaa un nečinksti! ja vienu dienu beidzas apdrošināšana, tad maksā un nečinksti! Priecājies labāk, ka avārija nenotika, tad tuudi būtu lielāki par 40 Ls!

Arī mašīnu sanāk, ka atstāji BEZ uzaicinājuma, tā ka pats vien vainīgs. Vienīgā škrobe varētu būt par telefona lietošanu mašīnā, bet cik atceros, tad sodi nesummējas un sodīt var tikai par vienu...

Pīs foreva!

186939. viesis 29.novembris 2005 16:11
0 0 Atbildēt

Izlasi, par ko raksts, šrotist! Mans auto nesastāv no rūsas un nakļeikām, tāpēc man nav pastāvīgi jāuztraucas parr to, vai esmu laicīgi nopircis TA, kā Tu.

186946. viesis 29.novembris 2005 16:45
0 0 Atbildēt

Ja man nebūtu žēl sava laika es arī fočētu katru mentu pārkāpumu un liktu bildes netā. neko nedarot un gudri diršot komentāros pie normālas policijas nekad netiksim.

186948. viesis 29.novembris 2005 16:48
0 0 Atbildēt

Kā autors zin, ka to Volvo uz trotuāra novietoja CP inspektori R. un G.? Var būt to tur pameta bez uzraudzības kāds cits cartmanis un šie brašie vīri autiņu sargāja, lai sliktie zēni to neaizdzen. Un pie viena paslēpās no lietus, kamēr tika rakstīts protokols. Jo šie vīri to dien bija kājinieki. Tā gan. Vispār šādi raksti parādās tikai tad, ja autoru (ne šo cartmani) nodarot blēņas pieķer policisti. Tad nu atrodas 100 un 1 pārkāpums pretējā ierakuma pusē.

P.S. Neizstāvu CP.

186951. viesis 29.novembris 2005 17:10
0 0 Atbildēt

pareizi, vinji no klianu ielas opa taisno atkaatoja :D

186953. viesis 29.novembris 2005 17:28
0 0 Atbildēt

Cartman, ja ta ir ta lamata ar bmw spilventinu uz plaukta :), tad nebrinos, ka par TA esi "aizmirsis"...

Bet vispar, poh... aizmirsi - maksa un nav ko tur dir**** tada aizvainota zhvadzeshana vien sanak!

186954. viesis 29.novembris 2005 17:30
0 0 Atbildēt

P.S. Aizmirsu ielogoties, pedejais biju es, lai kads nesak brekt par anonimiem mentiem...

186969. viesis 29.novembris 2005 19:04
0 0 Atbildēt

Vispar skiet, ka apskatei pec rekonstrukcijas ir daudz brivu resursu un iespejams, ka viniem kads ir devis noradijumus rakstit tikai vai nu 2 vai neko. Pedeja laika no daudziem avotiem dzirdu, ka liek 2 praktiski par neko. Sia paliek sia galu gala vini ar tam apskatem pelna sev maiziti.

186970. viesis 29.novembris 2005 19:31
0 0 Atbildēt

Cartman Tu mizaa dabuuji ''pa gjeelu'' un nefik tirzt uz CeePee , Teu viss ir slikc , izjemot pashu un savu mjazdu .

P.S. ok volva nolikta ''prettiesiski'' bet tas tomeer ir labaak , nekaa nolikt ''likumiski'' un trauceet satiksmi .

piisss :)

186971. viesis 29.novembris 2005 19:41
0 0 Atbildēt

nu re ! 104 komenti un 90% a.p.d.i.r.š. cartmanu !

Kadi secinajumi ???

:)

mapo

186974. viesis 29.novembris 2005 20:27
0 0 Atbildēt

secinajumi viennozimigi uz kautko norada!butu es ments es nevis zagotos bet uzrakstitu tev protokolu tapat ka sie bez liekas runasanas!vienmer jau liekas ka varbut mani pazelos! parkapi-sedi masina un gaidi kad atnesis parakstit!tas pats ta-ja ta rakstits noteikumos nu ko man viniam parmest!katram savs darbs darams!

186977. viesis 29.novembris 2005 21:10
0 0 Atbildēt

Tāds gnīda vienmēr atradīs attaisnojumu

186982. viesis 29.novembris 2005 21:55
0 0 Atbildēt

tada redz tu zemite dzivo!

186984. viesis 29.novembris 2005 22:12
0 0 Atbildēt

Izskatās ka šo rakstu komentē tikai un vienīgi paši menti. Kurš tad sunim asti cels, ja ne pats? Būtu, Cartman_626, tavā vietā kāds no mentiem bijis....nekas tāds nenotiktu. Bet nu kā ir tā ir. Volvo jāatmaksa...benzīns jāpērk. Kam tagad viegli. Arī polīčiem naudiņu vajag :)))

186987. viesis 29.novembris 2005 22:45
0 0 Atbildēt

Varēja arī mazaku sodu uzlikt, kaut vai brīdinājumu, ja pārkāpumu nav bijis, piemēram Pēdējā gada laikā. man pašam ir gadījies dabūt arī brīdinājumus. Un vēl nesaprotu tos kuri aizstāv mentus zem teksta "viņi tak uz trotuāra netraucē". Ja menti tā drīkst, tad ar tādu pašu otmazku jebkurš stāvēt uz trotuāra, un kat vai Brīvības pieminekļa pakājē. Likumiem jābūt vienādiem priekš visiem!!!

186988. viesis 29.novembris 2005 22:48
0 0 Atbildēt

Dīvaini ka neviens nemana, ka sodu sen jau esmu pārskaitījis (kaut varēju to nedarīt). Un arī raksta jēgu, tas ir, mentu pārkāpumu tā arī nepamana.

186989. viesis 29.novembris 2005 22:50
0 0 Atbildēt

Un, mapo, kad vienā mērķī šāvām, tad biji gatavs man aiz draudzības atsūkāt, a tagad, nezinot, kas es esmu aiz nika, esi gatavs pilnībā nodirst. :)

186990. viesis 29.novembris 2005 23:07
0 0 Atbildēt

Normāls raksts par CP patvaļu, jo vairāk tādu būs, jo ātrāk tiksim pie normāliem CP.

187021. viesis 30.novembris 2005 9:23
0 0 Atbildēt

Sukataji jus nelaimigie.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

187023. viesis 30.novembris 2005 9:31
0 0 Atbildēt

LOH on i v Latvii LOH!!!!! Tev nebij laika laicigi uz CSDD aizbrauc? NETICU!!!! Tu esi zhadnij, bet zhadnij maksaa vairak!

187035. viesis 30.novembris 2005 9:47
0 0 Atbildēt

Recīgi tomēr. Ne jau katrs, kas sola, ka aizbrauks tūliņ uz TA, reāli tā arī izdarīs. Pēc kādām pazīmēm policists lai nosaka, ka Cartman nav āzis?

187037. viesis 30.novembris 2005 9:53
0 0 Atbildēt

Bez Ta visus vajag tikai drāzt!!!! Tādi idioti man sasita auto , jo nedarbojās darba bremzes!!!

187040. viesis 30.novembris 2005 10:10
0 0 Atbildēt

Interesanti , a kur tad poličiem vajadzēja to savu autiņu nolikt.Tuvākajā stāvvietā??? Ko tad autors, grib?lai menti avārijas trījstūri izliek uz ielas , vai?

187046. viesis 30.novembris 2005 10:31
0 0 Atbildēt

Kārlis:

Uz trotuāra būtībā nedrīkst stāvēt pat ar avareikām un trijstūri...

Bet aizmāršība ir slikta lieta - aizmirsīsi atjaunot OCTu un tai pat dienā sasitīsi kādam vāgenu.... Uhh ku sālīti sanāks...

187052. viesis 30.novembris 2005 11:17
0 0 Atbildēt

Drusku cits stāsts. Par pašv.polic., kuri līmē plāksterus. Ir tās vietas centrā, kur var likt autiņu bez maksas, kur vienmēr ir pilns un pārējie tad nu liek uz maliņām, trotuāriem utml. Tieši šajās vietās kā maitu lijas ganās zaļie pašv.p. Viendien braucu cerībā arī savu vāģi tur novietot, bet nekā viss pilns. Te nu redzu, ka vienā no aizliegtajām vietām stāv šo pašu municipāļu zaļi trafarētais šrots un paši tik līmē uz nebēdu. Braucu klāt, kāpju ārā un prasu "cik ilgi te stāvēsiet?" uz ko man lecīgs ģīmis pretī "a kas tev?" saku, "nav kur nolikt vāģi, likšu jūsu vietā, kad pēc 10min. brauksiet prom". Šie - nē, tur nevar stāvēt... Uz jautājumu, ko tad pašu autiņš tur stāv, protams korektu atbildi nesaņēmu, tikai finālā džeki man pateica, kur lai savu vāģi noparkoju, ka anyway man šodien plāksteri neliks.

187060. viesis 30.novembris 2005 11:47
0 0 Atbildēt

187040. viesis 30.11.2005 10:10

Interesanti, a kur tad poličiem vajadzēja to savu autiņu nolikt.Tuvākajā stāvvietā??? Ko tad autors, grib?

Autors grib, lai menti svus lūžņus liek atļautās vietās. Kaut vai tuvākā atļautā vieta būtu 3km tālāk. "Maniem" konkrētajiem CP maza pasteiga būtu noderīga. It sevišķi Jura Rumbinieka pāriniekam. :)

187072. viesis 30.novembris 2005 12:24
0 0 Atbildēt

187040. viesis 30.11.2005 10:10

Interesanti, a kur tad poličiem vajadzēja to savu autiņu nolikt.Tuvākajā stāvvietā??? Ko tad autors, grib?

Autors grib, lai menti svus lūžņus liek atļautās vietās. Kaut vai tuvākā atļautā vieta būtu 3km tālāk. "Maniem" konkrētajiem CP maza pasteiga būtu noderīga. It sevišķi Jura Rumbinieka pāriniekam.

Reksis:

Nu klausies, kadās atļautās vietās? Galvenais "AUTORS GRIB". Ja jau tev ir uzspļaut uz noteikumiem, ka a/m bez TA nevar piedalīties satiksmē, kādēl gan CP nepieciešams būt ideāliem? TU esi pārkāpējs. Viņi ir darbā. bieži vien kad tu guli siltā gultiņa , viņi riskē ar savu dzīvību , veselību un nerviem.

"lai menti savus lūžņus "-tik pat labi var pateikt , ka tu arī ar savu lūzni vari nerādīties uz ceļa. Tā lūk.

187080. viesis 30.novembris 2005 13:01
0 0 Atbildēt

Un tagad korī - EJ DIRST, REKSI!

Tu vēl neiebrauci? Problēma ir, ka es par saviem pārkāpumiem saskaņā ar likumu saņemu sodu, bet viņi - nē. Saprati būtisko atšķirību? Un tas ir nelikumīgi, bet 95% portāla lasītāju uzskata, ka tā vajag.

Nu un ka viņi bija darbā? Vai viņi darbā drīkst neievērot likumu? Tad jau arī atceļam mentiem krimināllikumu, lai jau policistiem vieglāk strādāt. Piemēram, lai policisti, kamēr es guļu siltā gultiņā, uzlauž autosalonu un paņbem kādu labāku vāģi, jo tas vajadzīgs darbam, paēd LIDO bez maksas, viņi tažu nosaluši. Ko, patiks? Viss sākas no mazumiņa. No nesodāmības apziņas.

Redaktors 30.novembris 2005 13:08
0 0 Atbildēt

Jā, jā Ģertrūdes ielas lidiņā pabarojiet viņus bez maksas!

187103. viesis 30.novembris 2005 14:31
0 0 Atbildēt

Reksis

Citēju "Cartman_626 "Viss sākas no mazumiņa. No nesodāmības apziņas."... komentāri lieki. Tev jau ka redzams sācies. Gribi atriebties tad tā arī saki. Saprotu, 40 Ls ir liela nauda. Par tādu Lidiņa var paēst vairākas reizes līdz nemaņai.

Riktīgs KASEKLIS tu esi.Laikam po žižņi.Nu tas kurš kasas..visu laiku....bez apstājas...

Jā un Redaktors te ar smird ar savām zināšanām.atslabsti jaunekli.

Labi , savu esu pateicis.Visu gaišu.

187114. viesis 30.novembris 2005 15:22
0 0 Atbildēt

:) :) :)

Šitas ir labs!!! :)

Cartman_626 [?] 29.11.2005 22:50

Un, mapo, kad vienā mērķī šāvām, tad biji gatavs man aiz draudzības atsūkāt, a tagad, nezinot, kas es esmu aiz nika, esi gatavs pilnībā nodirst.

Vot, vot, es ar to esmu pamanījis..........:(

187119. viesis 30.novembris 2005 15:53
0 0 Atbildēt

REKSIS tiešām ūdensgalva, a kas maksā nodokļus lai ments var gulēt siltā gultā??

Varbūt kādu salīdzinājumu: Es maksāju algu būvuzraugam lai ir kārtība un strādnieki nezagtu materiālus, a viņš maita pats mani apzog.

187130. viesis 30.novembris 2005 17:54
0 0 Atbildēt

SUŅI!!!CP!!!

187136. viesis 30.novembris 2005 18:36
0 0 Atbildēt

priecājies ka nesodīja par vecās apdrošināšanas uzlīmes esamību !!! to arī nokasīt ir grūti ??? cerams, ka 40 lohi uzlabos atmiņu :)

bet Jaundžeikaram ( vai kā viņu tur sauc) vajadzētu izveidot specvienību, kuri šādus CP tēla grāvējus, t.i. pašus CP sodītu pēc īpašiem tarifiem.

187138. viesis 30.novembris 2005 18:40
0 0 Atbildēt

bet varu saderēt, ka šajā valstī pie varas esošie mīkstie pediņi nemēģinās sakārtot šādas elementāras lietas :(

tas tak pat ēzelim ir skaidrs, ka CP šādi PUBLISKI grauj visas policijas tēlu. tas būtu tas pats, kas veikalā pārdevējs sūtītu pircēju 3 mājas tālāk utt.

187146. viesis 30.novembris 2005 20:53
0 0 Atbildēt

Mašīc, man logā nekad nav vecas OCTA uzlīmes.

187158. viesis 1.decembris 2005 8:52
0 0 Atbildēt

Reksis:

Būtībā jau es nedaudz jūtu lidz autoram. Man gadījās līdzīgi vasarā. Paņemu draudzenes auto, un braucu. A tas ka viņai nebija TA , un pirms nedēlas beigusies apdrošināšana, to es nezināju. Nū apstādināja mani CP pilsētā,par atruma pārsniegšanu apm.65km. Arī es no dusmām tur pigorus taisīju. Prasīja man kur dzīvoju priekš protokola, es teicu ka dzīvoju masinaa, nekur nestradaju u.tml. Uz nekādu Klijanu ielu negāju, neesmu gajis un neiešu, nu tad neklatienē man piesprieda arī 40 Ls.

187267. viesis 2.decembris 2005 0:02
0 0 Atbildēt

udens [?] 29.11.2005 20:27

da tev drosmes nepietiktu but mentam :)

un vel CP aizmirsis vienu lietu ka sodi nesumejas :)

un vel IEMACIES LASIT !

187268. viesis 2.decembris 2005 0:11
0 0 Atbildēt

to 187072. viesis 30.11.2005 12:24

C626 ir nomaksajis sodu par savu "luzni", bet vai CP par savu "luzni" jau nomaksaja sodu ?

187346. viesis 2.decembris 2005 20:08
0 0 Atbildēt

Tā tev vajag Cartman_626. Lohs jau tu esi, to tik vien māki kā ar muti braukt.

187347. viesis 2.decembris 2005 20:59
0 0 Atbildēt

nu nevajag ar tadiem mesliem parvietoties ka m626!un vel porii sudus!iiblis!

187374. viesis 4.decembris 2005 16:20
0 0 Atbildēt

Raksta autoram: -gribētu piebilst, ka nevajag celt brēku, ja esi pārkāpis spēkā esoša normatīva akta prasības, un meklēt vainīgos. Es arī Jūs tā īsti neizprotu kā var aizmirst iziet TA, kurš beidzies pirms mēneša. Protams, tā ir Jūsu personīga darīšana, pa ko personīgi atbildēsiet likuma priekšā. Likumā " Par policiju" ir norādīts, ka policijas darbinieki drīkst pildīt dienesta pienākumus ar personīgo a/m ( netraferētu ), saskaņojot ar attiecīgo pārvaldi, kurā policijas darbinieks veic dienestu! Tā kā es saprotu, ka Jūs, kad stādija administratīvā pārkāpuma protokolu par TA, bijāt emociju pārņemts un vienkārši radās vēlme šiem policistiem iegriezt. Vēl varētu piezīmēt- tas, ka a/m ( volvo ) atradās novietota uz gājēju ietves nenozīmē, ka viņi pārkāpa csn. Droši vien ,ka ielas galā bija novietota ceļa zīme, kura neaizliedz novietot a/m uz ietves!! Tas, ka Jūs šajā portālā ielikāt šo rakstu un bildīti ne ko labu un patīkamu neradīja..., kārtēja nepamatota brēka!

187456. viesis 6.decembris 2005 10:29
0 0 Atbildēt

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ CARTMAN 626 - KĀRTĒJAIS ĪSTENAIS LATVIETIS. @@@@@@@@@@@@@@@@@ AIZEJ PUISĪT UN NOKAUNIES @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

187523. viesis 6.decembris 2005 19:02
0 0 Atbildēt

Acīm redzot raksta autoru ir pārņēmis neviltots rūgtums par uzlikto naudas sodu, taču nesaprotu, kādēļ viņš gāna policistus. Naudas sodu apmēru jau neizdomā viņi, bet gan tas ir noteikts LAPK, par kura radīšanu savukārt ir atbildīga drīzāk valdība. Tad jau vajadzēja ņemt savu telefonu un doties meklēt kompromatu pie valdības ēkas.P.S. redzamajā foto atēlā neredzu nekādu CSN pārkāpumu. Gājēji, kā ir redzams, netiek traucēti un nav redzama arī ceļa zīme, kas aizliedz apstāties vai stāvēt. Protams nav redzama arī zīme, kas atļautu stāvēt uz trotuāra, bet tas jau ir cits stāsts. Vienu vārdu sakot apsolūti neizdevies rakurs foto uzņēmumam un līdz ar to, raksts par neko! Ar cieņu trigger.

187529. viesis 6.decembris 2005 21:51
0 0 Atbildēt

triggers RULZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

188011. viesis 9.decembris 2005 16:42
0 0 Atbildēt

Cartman_626, ja uz foto ir tava a/m, tad labak noperc aptiecinju, ugunsdzeshamo, izej TA, pagarini OCTA un neradies uz celja, jo CP darbinieki ari prot lasīt un numurs DK-4481 var nokljut melnaja saraxta.. Tad varesi katru dienu rakstit analogjiskus stulbumus, ka aizmirsi aptiecinju pie sievasmates, kad sniedzi vinjai PMP u t.l., un mes atkal padiskutesim par tavu vajpratibu..

Stulbs autors = stulbs raxsts!!!!!!

Esi vesels, TAHK.

189303. viesis 23.decembris 2005 14:15
0 0 Atbildēt

KAUT NU TĀ BŪTU, KA TU UZ TO CSDD AIZBRAUCI. POLICISTAM JAU NAV NEKĀDA PAMATA TICĒT KA TU AIZBRAUKSI UZ SKATI.

189340. viesis 26.decembris 2005 0:39
0 0 Atbildēt

cartman 626, tu nu gan esi īsts mūlāps!!!!!!!!!!!! tavs rakstiņš = pilnīgs murgs!!!!!!!!!!!domā labāk ko pats dari un kā dari..........

Redaktors 26.decembris 2005 15:08
0 0 Atbildēt

Tas nav nekāds murgs. Tur stāvēt nedrīkst. Arī ar policista privāto auto. pitam iesaku būt iecietīgākam savos izteikumos...

189399. viesis 27.decembris 2005 14:44
0 0 Atbildēt

Redaktoram.Pilnīgi nepiekrītu!!!CP drīkst pārkāpt CSN saskaņā ar LR likumu "Par policiju", lai novērstu citu pārkāpumu.......

Redaktors 27.decembris 2005 14:48
0 0 Atbildēt

Nu tad izlasi šo likumu pats līdz galam un pievērs uzmanību, par kādiem pārkāpumiem iet runa.

189401. viesis 27.decembris 2005 14:49
0 0 Atbildēt

Redaktoram.CP drīkst pārkāpt CSN saskaņā ar LR likumu "Par policiju", lai novērstu citu pārkāpumu.......

Redaktors 27.decembris 2005 15:03
0 0 Atbildēt

Nu tad izlasi šo likumu pats līdz galam un pievērs uzmanību, par kādiem pārkāpumiem iet runa...

191667. viesis 26.janvāris 2006 11:35
0 0 Atbildēt

Raksts- tīrais sviests! Un, spriežot pēc foto, tas nemaz nav uzskatāms par "trotuāru" latviski "ietve", kapēc- dadomājieties paši.:)

192010. viesis 31.janvāris 2006 16:53
0 0 Atbildēt

es tak teicu ka suņi viņi

192731. viesis 13.februāris 2006 23:11
0 0 Atbildēt

Pēdējā laikā atkal uzliesmo problēmas ar darbaspēku Valsts policijā. Saeimas deputāti, Valdības ministri, Iekšlietu ministrija negrib saprast, ka Latvija jau 15 gadus atrodas citā pasaulē. Ka PSRS jau vajadzētu aizmirst un sākt dzīvot pēc Eiropas likumiem un kārtības.

Visā ES policisti dodas pensijā 62-65 gadu vecumā, kā visi mirstīgie. Tas pats notiek ar PAŠVALDĪBAS POLICISTIEM Latvijā. Tajā pašā laikā Valsts policijas policistiem ir privilēģijas doties pensijā 50 gadu vecumā. Tiek nepamatoti vairots jauno pensionāru skaits. Rezultātā policijā trūkst darbinieku. Spēcīgi, vēl diezgan jauni gados cilvēki ar labi iegūto izglītību un pieredzi ir spiesti pamest dienestu policijā un kļūt par apsargiem, juristiem, taksistiem un cita veida darbiniekiem. Šāda bezatbildība ir vērtējama, ka kaitējums Latvijas valsts interesēm, jo atbildīgas amatpersonas ieņem noziedzīgu pozīciju, pieļaujot priekšlaicīgu policistu pensionēšanās, negrib šo jautājumu pat izdiskutēt ar plašāko sabiedrības loku.

Nesen Valsts policijas priekšnieka vietnieks Aivars Grigulis sūdzējās, ka policijā trūkst darbinieku, lai nodrošinātu hokeja spēles, lai nodrošinātu NATO samitu. Tajā pašā laikā šis priekšnieks neierosina grozīt likumu un noteikt, ka visi policijas darbinieki dodas pensijā tikai un vienīgi 62 gadu vecumā. Priekšlaicīga pensionēšanās bija raksturīga PSRS režīmam, jo toreizējiem miličiem bija jāspīdzina cilvēki, fiziski vajadzēja iegūt atzīšanās. Tagad, kad Latvija sevi pasludina par demokrātisku valsti, šādas spīdzināšanas metodes ir aizliegtas. Tāpēc nav saprotams, ar ko tad policijas darbinieki ir tik pārstrādājušies, ka šiem būtu jādodas izdienas pensijā 50 gadu vecumā?

Policijā ir izveidota arodbiedrība, kas tagad aizstāvēs policijas darbinieku intereses un tiesības. Tajā pašā laikā nav saprotama valsts nostāja, kad pie vienlīdzīgiem apstākļiem vieniem jāstrādā līdz 62 gadu vecumam, citiem ir dotas privilēģijas un ir tiesības doties pensijā 50 gadu vecumā.

Visi zina, ka ļoti daudzi policijas darbinieki papildus piestrādā, kā rezultātā kaitē savai veselībai, kaitē darbam, jo nav spējīgi veiksmīgi veikt savus dienesta pienākumus, sāk bieži slimot. Tas viss notiek uz valsts un nodokļu maksātāju rēķina, jo nodokļus maksājam, lai uzturētu Valsts policiju, nevis lai vēl šos policistus izmantotu apsardzes firmas, citi uzņēmumi, izmantojot policistu iegūtās zināšanas, par ko nesamaksāja ne santīma. Tiek izmantota policista forma, ieroči, speclīdzekļi, sakaru līdzekļi, dienesta informācija, izmantota policista veselība, policista brīvais laiks, kā rezultātā policisti darba laikā savus pienākumus veic ļoti slikti, kas kaitē gan viņu prestižam, gan viņu veselībai, par ko valsts būs spiesta maksāt dažāda veida kompensācijas un pat sakarā ar iegūto invaliditāti izmaksāt līdz pat 20000 Ls.

Gribas cerēt, ka šis raksts nebūs kliedziens tuksnesī un kāds beidzot šai nejēdzībai pievērsis uzmanību, jo Lietuvas un Igaunijas policisti jau vairākus gadus strādā līdz pat 62-65 gadu vecumam. Ja kāds domā, ka tas var slikti ietekmēt policijas darbu, tad nedz kāpēc Pašvaldības policisti Latvijā spēj tik galā ar saviem pienākumiem pat 65 gadu vecumā. Arī Policijas priekšnieki nav jauni un tos neviens nepadzen pensijā tāpēc, ka ir kļuvuši vecāki par 50 gadiem.

193238. viesis 21.februāris 2006 18:24
0 0 Atbildēt

baigie kretini tie menti.Visi noedusies ks cukas.

194789. viesis 11.marts 2006 21:08
0 0 Atbildēt

Cartman labais raxts:) Tu tik nedusmojies uz tiem dirseejiem (tipa mentiem xxxxxxx viesis ) vinji visi ir loshi!!!!!

195167. viesis 15.marts 2006 19:09
0 0 Atbildēt

vajag laicīgi iziet tehnisko apskati,un nokasīt no loga vecās uzlīmes, tad nebūs šādu problēmu!

200060. viesis 2.maijs 2006 13:38
0 0 Atbildēt

kARTEJAIS PIDORASS

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti