Operatīvi klusā daba ar policistiem 35

 
7.jūnijs 2002 9:37

6. jūnijs. Vakars - tā pirms deviņiem. Salu tilts. Un kas tad tas. Bija jau aizmirsies, ka uz tiltiem drīkst stāvēt mašīnas. Ak nē, tie jau policisti. Viņiem tikai naudiņa normai jāpelna...

Savādāk to nosaukt nevar. Jāpelna. Protams, lētticīgo vadītāju acu aizmālēšanai ir ieslēgtas bākugunis, bet pati cp mašīna stāv tā, lai to pamanītu tikai pēdējā brīdī. Tātad to nevarētu saukt par brīdināšanu, ka auto stāv bīstamā vietā. (Tā ir bīstama vieta, kur viņi tur savu braucamo.) Šķiet esmu vairākas reizes citējis "operatīvā transporta" definīciju un laikam nav jēgas atkārtoties. Vai tiešām nav bīstamāku vietu, kur pelnīt to sasodīto naudiņu? Neatceros gadījumu, kad uz šī ceļa posma (Krasta iela - Salu tilts) būtu noticis kaut kas īpašs. Cilvēki tāpat ir spiesti bremzēt pirms tilta, jo ar 70 tur neuzbrauksi... iAuto
 
Visi komentāri
 
26538. viesis 7.jūnijs 2002 11:34
0 0 Atbildēt

Iesaku visiem palasiit rakstu www.apollo.lv/portal/topics...php?id=751143.

Peec tam viss taps skaidrs.

26547. viesis 7.jūnijs 2002 12:10
0 0 Atbildēt

Skaists vakars...bija

26564. viesis 7.jūnijs 2002 13:19
0 0 Atbildēt

Kādu laiku apakaļ iAuto redaktors klaigāja, ka CP stāv aizliegtās vietās bez bākugunīm. Tagat jau arī ar bākugunīm nav labi. OK, operatīvā transporta definīcija ir zināma, bet nu CP ir arī jāstrādā. Ja jau viņi tur stāv, tad tur var nopenlīt (tādat arī tur pārkāpj pietiekami daudz, lai būtu vērts to novērst). Vai šajā vietā CP auto traucē satiksmi - stipri šaubos. - brauktuve pietiekami palata, skatu uz krustojumu neaizsedz, auto noparkots puslīdz pieklājīgi (cik no bildēm var saprast).

Ūzskatu, ka šis raksts ir nevajadzīga kasīšanās. Ir daudzas citas vietas, kur CP darbība traucē satiksmi. Nedomāju, ka šī ir tā, par kuru būtu vērts rakstīt.

Redaktors 7.jūnijs 2002 14:13
0 0 Atbildēt

negribetu, ka to uzskata par kasisanos! policija parkapj likumu - ta nav kasisanas. jaa, varam saprast, ka policijai ir jastrada - bet policijas uzdevums NAV SODIT, bet gan vispirms rupeties par kartibu!

26585. viesis 7.jūnijs 2002 14:31
0 0 Atbildēt

Tev kaukas kaadreiz ir labi un pareizi? Laikam tikai tas ko pats dari, REDAKTOR.....

Redaktors 7.jūnijs 2002 14:48
0 0 Atbildēt

Ir labi ari kadreiz, tikai, laikam neesi lasijis tadus rakstus, bet ir. Es neesmu vainigs, ja policija to vien dara, ka demonstre savu varenibu uz katra stura...

26605. viesis 7.jūnijs 2002 15:17
0 0 Atbildēt

Šoreiz no CP puses tas pārkāpums ,manuprāt, ir formāls. Satiksme traucēta netiek. Un šajā vietā daudzi vadītāji tiešām "lido" uz 150 km/h un izraisa reālas avārija situācijas. Ja kādam no tiem skrējējiem atņems tiesības vismaz uz 3.mēn., labs darbiņš būs izdarīts visas sabiedrības labā. Pilnībā CP aktivitātes mums visiem tomēr noliegt nevajadzētu. 15% no visiem gadījumiem, CP veic arī pozitīvu un atbalstāmu darbību.

Bet efektivitātei vajadzētu būt vismaz 51%.

Šobrīd, piesaistot sabiedrības uzmanību, aktuālāk būtu izķert un "izgaismot" tos CP, kuri ar savu darbību izteikti traucē satiksmes drošībai un kustībai ielās, veicina sastrēgumu rašanos. Un tādu ir ne mazums. Ja iAuto lasītāji nofiksētu šos CP - sastrēgumu izraisītājus, būtu objektīvs pamats diskusijām visaugstākā līmenī.

Man zināmās CP darbības vietas, kur tiek traucēta satiksme: Pulkveža Brieža - Hanzas krust.(ostas virz.), Brīvības-Elizabetes (pie kino Rīga), autobusa pietura pretim Nacionālajam teātrim, pretim Ārlietu ministrijai ,Hanzas-Skanstes krustojums,Slokas-Kalnciema krustojums, jau minētais Gogoļa-Dzirnavu krustojums.Lāčplēša - Satekles krust., un daudzi citi.

Apturot sodīšanai VIENU pārkāpēju, CP rada traucējumus satiksmei, ko izjūt DESMITI godīgu braucēju !.

Iesaku iAuto redakcijai un iAuto lasītājiem izlasīt avīzi LIKUMA VĀRDĀ jūnija numuru, 4- 5 lapu, kur slavināti CP. Tā jau ir," kas cits sunim asti cels ,ja ne suns pats" (latviešu teiciens).

/ikdienas viesis/

Redaktors 7.jūnijs 2002 15:34
0 0 Atbildēt

iauto nekad nav apgalvojis, ka visi cp ir nevajadzīgs orgāns - nē, uz priekšu - strādājiet un SARGĀJIET mūs, nevis tikai naudu kasējiet!!!

26612. viesis 7.jūnijs 2002 15:54
0 0 Atbildēt

klau redaktor taa IR kasīšanās, jo mūsu autovadītāji diemžēl saprot tikai tad, kad viņus reāli soda nevis pavicina pirkstiņu. un vēl, ja jau tik bieži kritizē CP, tad pašam jābūt principiāli punktīgi pildošam visus CSN - kā tad ir? Paskatoties patiesi jaukā pasākuma bildes, tieši tāpat formāli daudzās vietās var piesieties pēc pilnas programmas, kaut vai tā pati avārija..braukšana ne tajā joslā, stāvēšana.... tā ka pārdomājiet pats savu nedaudz puiciski lecīgo stilu. Un nevajag uzreiz atspēkot visus komentētāju viedokūs, kas neglauda jūs "pa spalvai", tad nav jēgas vispār komentu rakstīšanai. Patiesā cieņā Ilze.

26613. viesis 7.jūnijs 2002 16:00
0 0 Atbildēt

Nu ko jūs gruzījat virsū redam!

Nu ir šis raksts NEDAUDZ tendenciozs.

Bet nau jau arī CP bez vainas šajā situācijā.

Avārijas situāciju es šeit pat iedomāties nevaru.

Jebkurš sabremzējas pirms tilta. Ja nu vienīgi kāds narkašs vai sadzēries, bet tie jau var gadīties jebkur.

Un CP patiešām ir daudz citu vietu piepelnīties, kur gan pārkāpumi būtiskāki, gan mazāk traucē pārējiem.

Uldis.

26614. viesis 7.jūnijs 2002 16:04
0 0 Atbildēt

Par pasākumu piekrītu Ilzei.

Iedomājaties, kāds raksts būtu bijis, ja Red-a vietā līkumu nebūtu izņēmusi CP ekipāža un Red-s būtu tuvumā ar savu Canon :))

Oi oi oi.

Bet atšķirība starp mums un CP ir tāda, ka viņi pārstāv valsti un likumus, un viņiem, atrodoties formas tērpā, šo likumu neievērošana ir daudz lielāks noziegums nekā parastam mirstīgam.

Uldis.

Redaktors 7.jūnijs 2002 16:06
0 0 Atbildēt

ilzit, tad, kad piedalisies sajos pasakumos, tad ari varesi spriest par to, cik bija nepareiza joslas izvele vai stavesana kuldigas tirgus laukuma.

velreiz atkartoju - ir neliela atskiriba starp policistu un parastu pilsoni, kadi esam mes - policists ir zverejis uzticibu un likuma vardu pildisanu, bet mes parejie esam seit piedzimusi un mums tas ir japilda...

Neredzi atskiribu?

Kas attiecas uz mani, tad neesmu ne tuvu puika un ari tada stila man nav! Lai jums veicas, bet kad (nedod Dievs) noklusiet lidziga situacija atcerieties so pasu lecigo stilu... Man ir tiesam zel tos lienosos autovaditajus, kas ar Извини командир vardiem uz lupam dod piecisus vai maksa oficiali, jo redziet, viss, ko saka policists ir patiesiba. Esam jau pieradijusi, ka ta nebut nav...

Laimigu ceļu, Ilzīt. (paldies par patieso cieņu)

26621. viesis 7.jūnijs 2002 16:20
0 0 Atbildēt

atļaušos atbildēt redaktoram, jo neesmu meitene ar bizeem , bet sieviete Balzaka vecumā jeb drusku pirms tā, tātad varu atļauties ievērojot vecuma starpību nosaukt šādu stilu par puicisku. ar draugiem bieži vien apceļojam latviju vairāku mašīnu kolonnā un nevienm morāli nobriedušam cilvēkam tad nenāk prātā meklēt sev izņēmumus, vienkārši kaitina, ka Iauto pats jūtas tāpat "vienlīdzīgāks par citiem" kā mūsu cienījamā policija. pati esmu diendienas autobraucēja arī pārkāpju šad tad, bet piecīšus nemaksāju, izturos ar cieņu un tādu pašu attieksmi saņemu pretī. Tās nu ir manas personīgi tikai manas pārdomas _Saulainas brīvdienas - gan jau būs labi.

P.S. Nesen TV no kāda autosportista puses skanēja forši vārdi - Un tiem vīriem, kuriem šķiet, ka sievietes visur traucē un maldās -iesaku pašiem kļūt rāmākiem.

Ilze.

26633. viesis 7.jūnijs 2002 17:26
0 0 Atbildēt

kartejo reizi zarazas izcelas! varetu tam mentam to radaru pakala!!! ;)

26642. viesis 7.jūnijs 2002 18:34
0 0 Atbildēt

shoreiz jau gan paarshaavi Red...

Redaktors 7.jūnijs 2002 18:47
0 0 Atbildēt

nekas nav parsauts, tas varbut jums V-pili ta drikst, bet LR likumos tas ir AIZLIEGTS!

26651. viesis 7.jūnijs 2002 19:23
0 0 Atbildēt

nu ok. ok., ir aizliegts nav aizliegts. Vienam ir citiem nav...

26694. viesis 9.jūnijs 2002 15:56
0 0 Atbildēt

Ilze, kaadi tad tev ir kompleksi, ka te saac feminisma probleemas risinaat? Kaads sakars tavam TV raidiijumam ar sho rakstu? Ja reiz CP pashi kasaas par siikumiem, tad vinjiem pashiem buutu jaabuut kaa "dimanta olinjai". Kameer vinji taadi nav, es atbalstu Redaktoru par visiem 100%.

Fermers

26779. viesis 10.jūnijs 2002 14:10
0 0 Atbildēt

1)To Balzaka vecuma sieviete & Co, paskudas atkal narušajut un narušajut po krupnomu, Red. ir apsolūta taisnība, tā ir ļoti bīstama vieta !

2)Esmu jau par to ne vienreiz vien pārliecinājies, ka "raxtītiesdegsmē", tiek palaista raxta jēga!

3)Es gribētu redzēt, kā šajā vietā var "lidot uz 150" (var bet tikai tādā gadijienā jau prasās pēc profesionāļa diagnozes)

26785. viesis 10.jūnijs 2002 14:29
0 0 Atbildēt

TO Pecic ; Nulūk tādu, kam prasās pēc profesionāļa diagnozes Latvijā ir pa pilnam, un tos arī ķer. Es arī lasīju par vienu tādu kurš nesas pa zemes ceļu nepārredzamā līkumā pa prtējo joslu tā ap 100km/h, un izraisa avārijas situāciju. Labi ka tikai pats pagrāvi padzīvojās un neviens necieta, vot tādus arī ķer.:)))))

26791. viesis 10.jūnijs 2002 15:05
0 0 Atbildēt

KA ķer tas ir labi, bet konkrētajā gadijumā runa ir par Rīgas centru un par to kā ķer . . .

Bet tas ka "tādu ir pa pilnam" ir neapstrīdams fakts!

26794. viesis 10.jūnijs 2002 15:13
0 0 Atbildēt

Nau nozīmes kur tev atgādina par to ka tu par ātru brauc, bet galvenais, ka atgādina (kaut vai sodot, bet atgādina). Pēc sevis zinu, ka ja ilgi mani neviens CP neķer, tad mans vidējais pārvietošanās ātrums pakāpeniski aug, bet paldies dievam līdz šim par to man ir atgādinājuši CP sodi, nevis kāda nelaime, un kad mani noķer kļūstu mierīgāks uz kādu laiku (kautgan neesmu arii starp tiem nenormālajiem kas ar 150 uz salu tilta mēģina ierakstīties). Starpcitu, ja kādreiz CP noķer tevi par ātrumu, iesaku pamēģināt uzsākt sarunu ar tekstu "Fuuu, paldies ka apturējāt, savādāk būtu nosities!" un pavērot CP reakciju :))))

26809. viesis 10.jūnijs 2002 16:14
0 0 Atbildēt

"Fuuu, paldies ka apturējāt, savādāk būtu nosities!" laba ideja :)

a par kasiišanos runājot, Jautājums Redaktoram:

" Kādi priekšlikumi CP darbībai attiecīgajā vietā, lai novērstu attiecīgos pārkāpumus ? "

Arī es esmu starp tiem trakajiem, kam tīk šādās vietās pārsniegt ātrumu (nu ne jau 150 km/h bet uz kādi 70 km/h tur braukāt mēdzu) Nu man vēl piemīt tendence saprast vai ceļa segums un mans auto attiecīgajā brīdī to ļauj, taču ir jau tādi, kas pat to nevērtē. Un tos (arī mani) vajag izmācīt.

26812. viesis 10.jūnijs 2002 16:26
0 0 Atbildēt

Rodas gandrīz vai iespaids, ka iauto kļuvis iecienīts CPistu vidū, kuri tagad masveidā brauc virsū Redaktoram, kas ļoti pamatoti pievērš uzmanību policistu pārkāpumiem.

Pūķis

P.S. Sorry, slinkums reģistrēties.

Redaktors 10.jūnijs 2002 16:46
0 0 Atbildēt

Cik zinu, rads vairs nav ar vadu, kā "krievu laikos". Lai stāv, bet savu mega transporta līdzekli lai noliek, kur tas netraucē un nepārkāpj CSN.

Bet vienalga man šķiet, ka policijas uzdevums ie NEVIS pildīt valsts vai kādu citu kasi, bet gan TIEŠI rūpēties par kārtību LIKUMĪGĀ ceļā!!!

26822. viesis 10.jūnijs 2002 17:03
0 0 Atbildēt

Red, tur pēc noteikumiem arī cilvēks stāvēt nedrīkst, trotuāra taču nav! A bākugunis ta viniem uz galvas neliksi. Un sodīšanu par ātruma pārsniegšanu jau nu nevajadzētu uzskatīt tikai par kases pildīšanu, bet gan arī par pārkāpēju sodīšanu, jeb tu piedāvā neiekasēt sodus? Nu principā tad Iauto vat izstrādāt un iesniegt likumprojektu par to ka tiek atcelti visi naudas sodi un piemēroti piemēram sabiedriskie darbi.

Un vēl Red, aizbrauc uz CP un piesaki savu negadījumu uz Venspils - Liepājas ceļa, lai būtu pēc noteikumiem, un tad māci visiem pēc noteikumiem rīkoties. Nu brīžiem točna izbesī.

26824. viesis 10.jūnijs 2002 17:06
0 0 Atbildēt

Un vēl gribu piebils, ka policija ir sabiedrības spogulis => CP ir autovadītāju spogulis.

26828. viesis 10.jūnijs 2002 17:09
0 0 Atbildēt

Redaktoram.

Piekrītu par likumību, daļēji piekrītu par ato novietošanu citā vietā (daļēji tāpēc, ka " ja kāds neapstājas ... " ), bet vienalga uzskatu, ka mūsu (exPSRS) sabiedrība, policija un ekipējums nav gatava eiropas cilvēktiesību normām. Uzskatu, ka "dokumentu pārbaude" ir normāls (lai gan nelikumīgs) apturēšanas iemesls, jo tikai tā ir iespējams noķert auto, kas ir nozagts nakts vidū (meklēšanā tas būs tad, kad saimnieks pamodīsies). Varbūt ir vērts pamainīt likumdošanu ?

Par konkrēto vietu - jorpojām uzsaktu, ka CP auto tur netraucē. Par likuma pārkāpumu - tas ir pievilkts aiz ausīm, jo CSN ir atrunāts, ka auto ar ieslēgtām bākugunīm ir atļauts stāvēt aizliegtās vietās. Tātad CSN nav pārkāpti. a rokoties dziļāk jau var aizrakties līdz sazin kam. Piekam šī nu gan nav Ļaunprātīga pilnvaru izmantošana.

Viesim 16:26:19

Vār jau būt, ka liela daļa uzbraucēju ir CP, taču ir arī cilvēki, kas spēj izvērtēt situāciju.

p.s. es neesmu CP un esmu PAR CP darbības sakārtošanu, taču saprotu arī reālo situāciju valstī.

Redaktors 10.jūnijs 2002 17:16
0 0 Atbildēt

viesis 2002-06-10 17:06:27

Protams, CP ir sabiedrības (lasi vadītāju spogulis), bet teikšu īsi - viņus neviens aiz mēles nerāva, kad viņi zvērēja uzticību valstij un LIKUMAM. Tā ir mūsu atšķirība - esam vienkārši pilsoņi, bet viņi ir LIKUMA SARGI.

26831. viesis 10.jūnijs 2002 17:34
0 0 Atbildēt

To Red.: Pilnīgi pareizi, un šie likuma sargi nāk no sabiedrības. Un CP pret likumiem attiecas tieši tā pat, kā sabiedrība. "Pret vilkiem var cīnīties, pēc vilku likumiem". Tāds noslēgtais loks sanāk vai ne? Tā ka ši problēma atrisināsies tikai tad kad sabiedrība izglītosies, un sāks CIENĪT likumus un to sargus. Taču šis konkrētais gadījums ir pilnīgi normāls CP darbs, un tā tiešām ir 100% piekasīšanās.

p.s. es neesmu CP un esmu PAR CP darbības sakārtošanu, taču saprotu arī reālo situāciju valstī. /Wampirius/

Tas pats viesis

26849. viesis 10.jūnijs 2002 22:46
0 0 Atbildēt

Reālā situācija valstī . . ., policisti paši rada negatīvu attieksmi pret sevi, un līdz ar to arī pret likumu !

26855. viesis 11.jūnijs 2002 8:22
0 0 Atbildēt

to Pecic (ar Redaktoram u.c.)

Skaidrs, ka POLICIJA (tās darbinieki) paši rada pret sevi negatīvu nostāju, bet vai tā nav arī pilsoņu vaina ? Lai gan man ar CP pēdējā laikā nav sanākušas "saķeršanās". Nesen mani par ātrumu "Paņēma". (107, kur 90 atļauts) aprunājos ar CP un tiku cauri ar brīdinājumu. (BEZ 5Ls).

OK, ir vietas, kur tiešām CP darbība besī, jo kāds CP darbonis uzskata, ka galvenais ir radīt sastrēgumus, bet tādi gadījumi paliek arvien mazāk (pateicoties iAuto u.c. līdzīgiem censoņiem), taču kasīšanās izsauks pretējo efektu. Tā nu tas ir. :(

26904. viesis 11.jūnijs 2002 11:58
0 0 Atbildēt

policisti arī ir pilsoņi . . .

protams ir arī sava amata un nosaukuma cienīgi darbinieki, bet pagaidām to ir ļoti maz.

Ja kasīšanās ir "pa tēmu", ar to var panākt ļoti daudz.

27021. viesis 12.jūnijs 2002 8:59
0 0 Atbildēt

pēdējā komentā biju domājis kasīšanos ne pa tēmu.

135763. viesis 14.augusts 2004 2:32
0 0 Atbildēt

varbuut vienkaarshi nopeerkam vecas un jaudiigas automashinas un sadauzam shaadaas vietaas staavoshos policijas auto... varbuut maaciba kaada buus...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Dīzelis beidzot lētāks par benzīnu: Dīzelis 1.637 un 95 benzīns 1.657 EUR -26.03.2024 (+ VIDEO) 16

iAutolv uzpilda degvielu, secina, ka dīzeļdegviela lētāka par benzīnu un aicina aizdomāties par to, vai varam atļauties zaļo politiku šādā formātā un maksāt par degvielu vairāk kā, piemēram, Spānijā. Lasīt vairāk

 

Saskaņotais paziņojums – kā to pareizi aizpildīt 11

Ceļu satiksmes negadījums var notikt ar ikvienu, neatkarīgi no autovadītāja vērības vai braukšanas pieredzes. Pārsvarā notiek nelieli satiksmes negadījumi, un ļoti bieži auto braucējiem nākas pildīt saskaņoto paziņojumu. Lasīt vairāk

 

ASV kravas kuģis daļēji sagrauj 2,5 km garo tiltu Baltimoras pilsētā (+ PAPILDINĀTS 11:45 VIDEO) 25

ASV, Baltimorā kuģim ietriecoties tilta konstrukcijās daļēji sagrauts tilts pār Potapskas upi. Tiek ziņots, ka tajā brīdī pār tiltu braukušas automašīnas un pārvietojušies gājēji, tādēļ iespējami upuri. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti