Auto marķēšana... 50

 

Foto: iAuto.lv

xxl speciāli iAuto.lv | 5.novembris 2002 13:35

Lasītājs: Stāsts par to cik nopietnas ir auto aizsardzības ierīces - signalizācijas, imobilaizeri, automarķēšana utt. Nu tad tā - pirms dažiem gadiem tika iegādāts auto - VW Caravelle. Kā jau pieņemts, tika uzstādīta signalizācija un tā tika nomarķēta. Jāpiebilst, ka tas tiek veikts nevis kādā "kaktu servisā", bet gan visiem zināmajā Autonamā.

Auto apkopes tika veiktas vienīgi un tikai "Auto Rīga" servisā. Kādu dienu, atverot motora pārsegu, ieraugu vadu, kurš pirms tam nav redzēts... sāku pētīt - nu tas ir signalizācijas vads, bet jau pārkniebts /atvienots/ viss it kā darbojas, bet motora pārsegu var atvērt bez jebkāda trokšņa.

Lieki ir jautāt, kurš to ir izdarījis. Labi tas nu tā, bet līdz laikam... kad ieejot veikalā un paskatoties pa logu redzu, ka autiņam durvis jau vaļā un viens "mudaks" grasās kāpt iekšā, metos ārā pie sava autiņa un zaglis aizlaižas. Nodomāju, ka nav uz labu, un tā arī ir - autiņš tiek mēģināts paņemt ar otro reizi - arī šoreiz neveiksmīgi. Tā kā pa nakti auto tiek turēts garāžā, domāju, ka vismaz tur tas būs drošībā, bet maldos.

Ejot no rīta pēc autiņa redzu, ka garāžas durvis vaļā un garāža tukša -- nu johaidi, nu ir d###ā. Protams, izsaucu policiju un izdaru visu pārējo. Sāku pētīt garāžas durvis - nostrādāts tiešām ļoti labi, pat nevar īsti pateikt, ka vārti atvērti bez atslēgas, arī elektrība garāžai ir atslēgta. Dzīvoklim telefona vads pārgriezts.

Autiņā atradās arī mani personīgie dokumenti - tie izņemti smuki un nolikti uz plaukta. Strādājuši profesionāļi. Cerēju, ka automarķējums palīdzēs atrast auto, bet velti. Pagājuši jau apmēram trīs gadi un bez rezultātiem. 

Jautājums - vai ir jēga maksāt naudu par it kā drošību, bet pretī nesaņemt neko. 

iAuto lasītājs xxl P.S. iAuto nenes atbildību par lasītāju minētajiem faktiem...

 
Visi komentāri
 
47582. viesis 5.novembris 2002 13:45
1 0 Atbildēt

Super. Savaa naivumaa domaaju, ka Autonams ar zagljiem nesadarbojas.

Dziive ir riebiiga

47584. viesis 5.novembris 2002 13:48
1 0 Atbildēt

Jaa, suudiigi... Patiesiibaa man liekas labaak ir likt pie kaada Fedjas, kursh pats to sigeni samonteejis, nekaa kaadaa no lielajiem servjiem, jo tad veel ir ceriiba ka zagleens nebuus taadu briinumainu sigeni maniijis veel un var arii aplausties... Un to Fedjku labaak izveeleeties taadu kas nepaziist tevi un arii nestraadaa tev paaraak tuvu, nu lai neuzsuuta zagleenus vinsh pac...

47586. viesis 5.novembris 2002 13:48
1 0 Atbildēt

Man rodas dazhi jautaajumi. Kaapeec, peec tam kad tika konstateets, ka signalizaacijas vads ir paarkniebts, netika nomainiita signalizaacija? Vai auto bija KASKO apdroshinaashana? Ar kaadiem nosaciijumiem bija auto markjeeshana? Jautaajumi ir daudz.... iisteniibaa. Un raksta jeega iisti nav saprotama.

47589. viesis 5.novembris 2002 13:53
1 0 Atbildēt

Aprošinātāji neakceptē Fedjas likto signalizāciju. Un nav jau jaunums, ja uz auto ir "uzlikta acs", auto tāpat aizies. Vai tā būs Fedjas, vai autonama pretaizdzīšanas ierīce:)

47590. viesis 5.novembris 2002 13:56
0 0 Atbildēt

47591. viesis 5.novembris 2002 13:57
1 0 Atbildēt

Zheel saimnieka! Bet man jau sen bija nelabas aizdomas uz Autonamu. Taads paaraak liels kantoris. paaraak liela varbuutiiba, ka kaads sadarbojas ar zagljiem un to neviens tajaa baraa nepamana:-((

Un Auto Riga arii nav nekaads sveetais. Mans boss tur pirka mashiinu (jaunu). Kad aizbraucaam tai pakalj, tad mums dod tikai vienu atsleegu ar pulti!!!!!! Prasu - Kur tad otra? .........- Laikam pie shofera, kas dzina autinju!!!!!!! Atbrauciet RIIT pakalj.

Kas to lai tagat zin kaadaas rokaas un kur pabija shii atsleega ar signalizaacijas pulti tajaa naktii.......

P.S. Labi, ka boss aizlaidaas ar visu mashiinu uz aarzemeem:-))))

47593. viesis 5.novembris 2002 13:58
1 0 Atbildēt

Signalizācija autiņā domāta atbaidīt defektīvos tīņus.

47601. viesis 5.novembris 2002 14:05
1 0 Atbildēt

Ai, man ir tikai dzelzs stienis kas sasleedz stuuri ar pedaali un signaalene nav vispaar... Kas buus nebuus... Aizdziis govi, nu h_u_j padariisi... Mosh veelaak tik uzlikshu leeto piixtuli pa 45Ls ar sekretku klaat, lai, toch, visaadus tiinjus atbaidiitu...

47622. viesis 5.novembris 2002 14:31
1 0 Atbildēt

droshi vien aizvilka uz treilera. Shad tad redzams kaa velt pasistus auto kuriem pat avaarijas luktiri iesleegti. Vai tad kaadam interesee kas, un uz kurieni tiek vilkts? -n*

47634. viesis 5.novembris 2002 15:01
1 0 Atbildēt

Nu baigie jau gudrinieki jūs te esat, ha. Kurš teica, ka autonams sadarbojas ar zagļiem? Protams tā arī var gadīties, bet ir kāda lieta par ko gribu, lai jūs padomājat: apmeklējot automazgātuvi arī pieaug risks palikt bez autiņa, jo krutāka mazgātuve, jo lielāka varbūtība; čomiem pietiek laika, gan vadiņu pārkniebt, gan atslēgas nokopēt...

Otrs joks, ko nākas dzirdēt atkārtoti ir Autoriga, padomājiet paši, kā var aizdzīt 2 min laikā bez uzlaušānas jauno A6, tikai ar atslēgām, vai ne? Bet atslēgas ta nav parastas, tās ir ar bezkontakta imobilaizeri, kuras var iegādāties tikai Autorigā, jo tās gatavo pēc īpašiem rūpnīcas kodiem konkrētajam vāģim... nu tā ceru ka domu uztvērāt. Nekur un nekas nav drošs.

47640. viesis 5.novembris 2002 15:13
1 0 Atbildēt

kad apdrošināju savu autiņu apdrošinātājam jautāju par marķēšanas nepieciešamību - tas paliekot mana paša ziņā, jo labums no taa ir tikai tad ja stāvēs blakus 2 vienādi autiņi tad neaiztiks marķētu.

47644. viesis 5.novembris 2002 15:29
1 0 Atbildēt

Man autiņš nomarķēts jau 2 gadi, 8x esmu braucis pātri robežai 2x gājis tehnisko nekur un neviens nav izrādījis jel kādu interesi par marķējumu.

47645. viesis 5.novembris 2002 15:37
1 0 Atbildēt

karoche apdroshinaties vajag un sirdsmiers atjaunosies, panaktiim varees guleet

47652. viesis 5.novembris 2002 15:53
1 0 Atbildēt

"Kopš 1995 gada Latvijā nomarķēti vairāk kā 18000 auto. No tiem nozagti 161, atrasti 89, šobrīd meklēšanā atrodas 72 jeb 0,4% no marķēto auto skaita"..... Tas taa, ja kaadam liekas ka markjeeshanai nav jeegas....

47658. viesis 5.novembris 2002 16:17
1 0 Atbildēt

Kad man nospēra 1990.g. BMW 525i, es sāku nopietnāk interesēties par apdrošinātāju saistību ar zagļiem. Noskaidroju sekojošo : saistība ir vistiešākā ! Pirms zādzības tiek noskaidrots vai auto apdrošināts. Apdrošinātos kādu laiku neaiztiek. (lai nebojātu statistiku). Ja nav paspēts apdrošināt, tad ir dir..sā.

47659. viesis 5.novembris 2002 16:19
1 0 Atbildēt

Signalizācija ? Nu beidziet ! Vienīgā tās priekšrocība ir pa gabalu atvērt durvis !

47660. viesis 5.novembris 2002 16:20
0 1 Atbildēt

Mnja. Tieshaam. Noskaidroshana par auto apdroshinaahanu pilniigi pieraada par apdroshinaataajusaistiibu ar zagljiem... Ghhh. Sviests kautkaads. Pasham nenaak par shito smiekli?

47662. viesis 5.novembris 2002 16:22
1 0 Atbildēt

Sistēma ir vienkārša - apdrošinātāji nespēj izdzīvot, bez sadarbības ar autozagļiem. Tā ir autozagļu mafija, kas radījusi noziedzīgu tīklu un 100% kontrolē apdrošinātāju darbību, kuri savukārt strādā tālāk ar aizsardzību sistēmu uzstādītājiem utt.

47664. viesis 5.novembris 2002 16:23
0 1 Atbildēt

Noval. Nevar saliidzinaat "signalizaaciju" kas ir durvju atveershanai ar signalizaaciju, kurai ir elementaaraas pretlaupiishanas funkcijas. Mashiinai, kuru zog peec pasuutijuma, dabiigi atkodiis jebkuras sarezhgjiitiibas standarta aizsardziibas sisteemas, tachu tas nenoziimee, ka signalizaacijas pa 50 un pa 250 Ls ir pilniigi vienaadas.

47666. viesis 5.novembris 2002 16:25
1 0 Atbildēt

Noval. Tev vispirms buutu jaapaskaidro, kaadaa veidaa tu zini par to 100% no "autozaglju mafijas".... Un vai tu tieshaam zini no kaa paartiek apdroshinaataaji? :)

47667. viesis 5.novembris 2002 16:26
1 0 Atbildēt

uupizz

A Tu iedod statistiku, cik % nozagtu auto ir nemarķēto auto vidū. Skitlis būs krietni mazāks par 0.4%.

Jā un vēl derētu salīdzināt marķēto/nemarķēto auto attiecību zagto auto starpā.

Ja Tev ir pieejams šāds info, iemet šeit, plz.

a Raksta autors diezgan interesants cilvēks. Pamanīja, ka auto kaut kāds vads pārkniebts, divas reizes mēģināts aizdzīt, nu taču varējau kaut ko pasākt .. jeb vienkārši rakstā nav minēts ko viņš saremontēja, nomainīja u.t.t. Ja jau divas reizes auto mēģināts nozagt, tad es jau nu stabili to autiņu būtu apdrošinājis vai pārdevis. Cerams, ka Autors to paspēja apdrošināt.

47669. viesis 5.novembris 2002 16:29
1 1 Atbildēt

2uupizz.

Open your eyes...

47677. viesis 5.novembris 2002 16:55
0 1 Atbildēt

Noval. Ja tu kautmazliet buutu nopietni saskaaries ar to visu, tad savas no pirksta izziistaas gudriibas te nerakstiitu.

47680. viesis 5.novembris 2002 17:00
1 0 Atbildēt

Wampirius. Es diemzheel nevaru tagad samekleet oficiaalaass statistikas par markjeeto/nemarkjeeto auto zaadziibaam. Tachu, cik atceros, tad vienaa no peedeejaam ko redzeeju bija apm 40 vai 50 nemarkjeetie un 1 markjeetais. Vot vieniigais ka nevaru samekleet, kur tas ir.

Atkaartoshos laikam. Ja auto ir pasuutiits, tad pofig: markjeets, nemarkjeets, sateliitaizsardziibas un diezzinkas tur var staaveet virsuu. Panjems un viss. Vienam diezgan populaaram kungam no lauku maajas pagalma tika nosperts auto. Pagalms sleegts, sunji vazaajas, auto staaveeja pie pashas maajas. Un skuju - nav auto. Tas liecina par zaglju profesionalitaati, zinaashanaam kad kur un kaa vajag celt nost... Un NOVAL. Lai kaa arii tu te staastiitu ka apdroshinaataaji nezkaadaa sakaraa guust peljnju no neapdroshinaatu auto zaadziibaam, liela dalja, ja ne lielaakaa, no jaunajaam nozagtajaam mashiinaam ir apdroshinaatas.

47686. viesis 5.novembris 2002 17:22
0 0 Atbildēt

Gan jau būs labi ...

Atvainojos, ka atļāvos izteikt savus nelietīgos spriedelējumus.

47691. viesis 5.novembris 2002 17:55
0 0 Atbildēt

Noval :)

47696. viesis 5.novembris 2002 18:17
1 0 Atbildēt

uupizz,

Par pasuutiita auto nozagsjanu - pilniigi piekriitu. Ja nevarees savaadaak, tad sados pa galvu un aizbrauks, saimnieku izmetot mežā ...

Par attiecību marķētie/nemarķētie zagtie auto esmu ļoti pārsteigts. Nav pamata Tevi apstrīdēt, bet kaut kas man liekas neticams. 40/1 attiecībā. Ja Tev ir taisnība, tad jāskrien marķēt mans auto.

lai nu kā, skaidrs ir ka katrs dara savu darbu, arī zagļi :((

47700. viesis 5.novembris 2002 18:59
1 0 Atbildēt

a nav ko braukt ar jaunaam masiinaam! manupraat, taa ir tikai lieka nervu teereesana - vai kaads nesasitiis / nenoskraapees, nenozags. Labaak panemt opeli popelii un vaaleet taa, ka dziivesprieks uzlabojas par vairaakaam reizeem!

47706. viesis 5.novembris 2002 19:44
0 0 Atbildēt

Autonama mājaslapā stāv ceņņiks, ka automašīnām sākot ar 92 gadu, marķēšana izmaksā 53 lati. Tā ka man ir 92 gada autiņš, nolēmu pagaidīt nākamo gadu. Taču drīz jau ies trešais gads, bet ceņņiks nemainās. Laikam tā tam jābūt?!

p.s.

par laimi pagaidām autiņam nekas nav bijis, laikam jau tāpēc ka ir lielā apdrošināšana no Baltijas apdrošināšanas nama, laikam jau sakritība

47716. viesis 5.novembris 2002 21:23
1 0 Atbildēt

Signalizācijas ir tikai un vienīgi pret tīņiem. Patiešām, vislabāk pirkt vecu autiņu un miers.

Apdrošinātāja atzīta signalizācija - varbūt patiešām apdrošinātāji sastrādājas ar zagļiem, bet tās atz;itās signalizācijas ir tās, kuras jau ir apgūtas? :)

47717. viesis 5.novembris 2002 21:25
1 0 Atbildēt

Man ar nekad nekur neviens nav prasījis uzrādīt marķēšanas apliecību.

47720. viesis 5.novembris 2002 21:57
0 1 Atbildēt

tak autonams suukaa reaali :(

47727. viesis 5.novembris 2002 22:34
1 0 Atbildēt

viss ir mura pamēģiniet saņemt pilnu apdrošināšanu auto transporta zādzības gadījumā ,NEAPSKAUŽU!!

VAIRUMS APDROŠINĀTĀJU PIEDĀVAS JUMS ATPIRKT NO BAŅĢUGĀM NOZAGTO DAMPI U.T.T ja nav nopietnu galu vai citi

iedarbīgi līdzekļu es zinu ,ka viss ir bezjēdzīgi

47729. viesis 5.novembris 2002 22:47
1 0 Atbildēt

Vajag ielikt signalizaciju un imobilaizeru kuri patik apdroshinatajam un pec tam ja i kads kartigs kaktu meistars kas paterejot ilgu laiku vienkarshi ieliks kartigu sekretku.

47730. viesis 5.novembris 2002 22:53
0 1 Atbildēt

markejums signalizacija +2viltigas sekretkas liktas pie drosa veca tad varbut nenozags

47731. viesis 5.novembris 2002 23:43
1 0 Atbildēt

+ kjeede ap pakaljeejo tiltu....^

47752. viesis 6.novembris 2002 9:17
1 0 Atbildēt

sen ir pieraadiijies ka markjeetus auto neviens zaglis nesmaadee

47756. viesis 6.novembris 2002 9:38
1 0 Atbildēt

Vajag apdrošināt Parex, nēesmu dzirdējis , ka vinju autinjus kāds aiztiktu ! Vot ko nozīmē sadrbība ar BANDUGIEM KĀRĪGIEM !

47809. viesis 6.novembris 2002 13:33
1 0 Atbildēt

Piekrītu. Tas ir visiem zināms kvalitātes process: apdrošinātāji + autozagļi + servisi, kas uzstāda signalizācijas. Šlosera Fedjas uzstādītā jebkurā gadījumā būs drošāka. Savulaik manam BMW e-34 arī signalizāciju uzlika PROFESIONĀĻI. Pa tukšo - bandītiem nebija problēmu nospert auto 5 minūšu laikā. Labi, ka izdevās pašam - kā kādreiz sevišķi svarīgam izmeklētājam, auto atrast. Tagad, uz mana auto uzstādīta "Fedjas"kantora parikte, kura ar pulti darbina slepenus degvielas sūkņa un elektronikas vadību dublējošus vadiņus. Nu, jau divreiz bandīti NEVEIKSMĪGI provējuši veikt savus speršanas darbus. Auto vietā un vesels. Uzskatu, ka signalizāciju uzstādīšanas firmas itin parupji kāš savus klientus, uzstādot un pieslēdzot sērijveida iekārtas pēc sterotipa principiem. Pat svarīgāko bloku (degvielas sūknis,komutators u.c.) barošana netiek izveidota kā nestandarta pieslēgums. Sign.ierīču vadi visprastākā veidā tiek vienkārši pieslēgti auto vadu shēmai. Atsevišķos gadījumos, pec klientu pieprasījuma, varbūt kaut kas tiek izmainīts. Puišeļu līmenim tas varbūt palīdz, bet profesionālu zagļu - noteikti ne. /ikdienas viesis/

47814. viesis 6.novembris 2002 13:40
0 0 Atbildēt

Ari man pirms vairākiem gadiem WW CARAVELLE nospēra pēc remonta Auto Riga. Bija signalizācija un sekretka, tāda,ka Auto Riga aķi nosēdināja.Bija nesaprašanā un man nācās parādīt kā atslēgt. Arī par Skandi runā lidzīgi, it ka atvienotām signalizacijas taurēm utt.

47821. viesis 6.novembris 2002 14:21
1 0 Atbildēt

Par statistiku: pastāvīgā meklēšanā ir ~ 3% no visa nemarķētā autoparka, a kā uupizz teica, tad tikai 0,4% tādu ir no marķētā autoparka. Statistika ir acīmredzama.

Par apdrošinātājiem: kad mēģināju savējo apdrošināt, tad biju pārsteigts par viņu prasībām: VIŅU ATZĪTS KANTORIS..... vieni apdrošinātāji pat pateica ka viņu specs pārbaudīs signāleni un nomainīs aizdedzes atslēgu lai pārliecinātos par tikai 1 atslēgas esamību. Aha, ka tik ne tā. Nospļāvos un negāju apdrošināties un tagad pēc iespējas mazāk rādu savu mašīnu servisam, it sevišķi fakinajiem elektriķiem. Un redzu labi vien daru - nekad nerādīšu kas man par signāleni, kur sekretka, un kāda ir papildus aizsardzība.

47844. viesis 6.novembris 2002 17:25
0 1 Atbildēt

Es savu Audi Coupe 97 pirms 2 gadiem aprīkoju ar Autonama signalizāciju. Auto bija arī marķēts. Neskatoties uz to jau otro reizi pēdējā pusgada laikā man tika nozagtas priekšējās fāras. Šoreiz nozaga arī rādioaparātu. Pirmajā reizē vienkārši trauksmi nedzirdēju, turpretim otrajā reizē signalizācija tika atslēgta.

Signalizācijas taurīte atrodas motora nodalījumā, kur tai viegli var piekļūt no apakšas un pārgriezt vadu. Noskrūvēti priekšējie pagriezienuguņi. Zolīdi attaisīts bagāžnieks un izskrūvētas pagriezienu lampiņas. Līdz ar to signalīzācija vairs nedeva nekādas ziņas.

Uzskatu ka zolīdam servisam kas nodarbojas ar automašīnu aizsardzības sistēmām vajadzēja mācēt labāk aizsargāt pašu signalizāciju no tik prastas atslēgšanas.

47913. viesis 7.novembris 2002 14:09
1 0 Atbildēt

Sekretkai vajag speciālu slēdzi - kad dod autiņu servīcijā, tad sekretku atslēdz, lai darbojas itkā sekretka nemaz nebūtu

47998. viesis 8.novembris 2002 8:45
1 0 Atbildēt

Tas raksts ir manējais.

Autiņam tiko bija beigusies apdrošināšana - tas arī varētu būt iemesls kādēļ aizdzina.

Te vēl viens lasītājs minēja par Auto Rīga līdzīgu gadījumu - tā nevar būt nejaušība.

48014. viesis 8.novembris 2002 9:52
1 0 Atbildēt

nu,taa nav pirmaa reize ar autonams,ja nemaldos...savaa laikaa listee liidziigi gadiijumi tika dzirdeeti,ja nemaldos,tieshi ar autonamu sakaraa...

48217. viesis 9.novembris 2002 23:22
1 0 Atbildēt

es jums piekritu ar mani notika kaut kas lidzigs

49991. viesis 16.novembris 2002 14:49
1 0 Atbildēt

Marķēšana ir naudas izkrāpšana no lēticīgiem cilvēkiem.

Pretmarķēšanu veic uz pusi mazāku naudu kā marķēšana,

pateikt nekā nevar

Auto serviss.

54116. viesis 6.decembris 2002 18:12
1 0 Atbildēt

Bij man arī marķēts krāģīts. Uzrādīt autonama apliecību, šķērsojot robežu man nekad nebija prasījis neviens muitnieks. Menti arī tādas esamību nav pārbaudījuši.

59194. viesis 15.janvāris 2003 11:23
0 0 Atbildēt

"uupizz 05.11.2002 15:53

"Kopš 1995 gada Latvijā nomarķēti vairāk kā 18000 auto. No tiem nozagti 161, atrasti 89, šobrīd meklēšanā atrodas 72 jeb 0,4% no marķēto auto skaita"... Tas taa, ja kaadam liekas ka markjeeshanai nav jeegas..."

Tu vēl parēķini cik zapīšu ir meklēšanā un sapratīsi, ka tie ir visgrūtāk nozogami. No tavas statistika iznāk, ka tikai 55% no marķētiem automobīļiem tiek atrasti.

71988. viesis 25.marts 2003 15:26
0 0 Atbildēt

btw, ja ir Casco, tad markjeeshana ir par briivu...

Vix

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti