Pirkt vai nepirkt labas riepas – kāda autovadītāja personīgā pieredze 78

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 6.novembris 2016 14:07

Kāds autovadītājs dalās savā personīgajā pieredzē, kas pamazām vien novedusi pie secinājuma, ka jāpērk tikai labas riepas, turklāt ne vien ziemas, bet arī vasaras.

Nenoliedzot to, ka galvenais tomēr ir „blīve starp sēdekli un stūri”, šis autovadītājs no Krievijas raksta, ka savu pirmo automobili iegādājies tālajā 2001.gadā. Lētā un vienkāršā mašīnīte bija apauta vasaras riepās un, tuvojoties rudenim, es sāku apsvērt domu par ziemas riepu iegādi, taču, „kāds ļoti gudrs cilvēks” man autovadītājam-iesācējam, apskaidroja, ka tā ir velta naudas izmešana – pilsētā ielas tīra un nolej ar reaģentu, tā kā, ja es neplānoju izbraukt no pilsētas, ziemas riepas nevajag. Es, muļķis, paklausīju. Pirmais sals ar sniegu pienāca negaidot – no rīta braucu uz darbu, viss kārtībā, taču līdz vakaram piesniga un uzsita mīnus 7-10 grādus – atpakaļ braucot jutos „kā govs uz ledus” – nepārtraukti dauzījos pret apmali un iebrauktuvei savā pagalmā aizslīdēju garām 30 metrus – labi, ka iztika bez avārijas, ja vien neskaita pret stabu izsisto gabarītuguņu stikliņu. Piezvanīju draugam un ar viņa tēva mašīnu (aprīkotu ar ziemas riepām) devāmies pēc jaunām riepām. Izlēmu ieekonomēt un iegādājos vissezonas komplektu. Kļuva labāk un es nospriedu, ka vairāk arī nevajag – priekš kam pirkt divus riepu komplektus, ja var iztikt ar vienu? Tik un tā iekļuvu divās avārijas nepietiekamā bremzēšanas ceļa dēļ, taču es domāju, ka tā arī jābūt un vainoju savu nelielo praksi.

Vasara man lika vilties, jo vissezonas riepas uz ceļa uzvedās krietni sliktāk nekā vasaras. Lai nu būtu – savu pirmo auto pārdevu un nopirku citu – dārgāku. Tam bija uzmontētas nobrauktas vasaras riepas un ziema, kas nu viņu gaida, jau atkal bija klāt. Iepriekšējo sezonu es labi atcerējos, tādēļ  jautājums par riepu iegādi nebija apspriežams. Nelaime tikai tāda, ka naudas bija maz, tādēļ atkal izlēmu pirkt vissezonas „apavus”. Vajadzīgā izmēra nebija vai maksāja tik dārgi, ka nevarēju atļauties un es izlēmu pārlaist ziemu ar lietotām ziemas riepām, turklāt pašmāju ražojuma (Kisloved vai kas tamlīdzīgs). Biju SAJŪSMĀ par to, kā tās turēja mašīnu uz ceļa – es sapratu, ka esmu bijis pilnīgs idiots pērkot vissezonas riepas, visā sezonā nebija nevienas avārijas, pavasarī nopirku labas vasaras riepas un atkal biju sajūsmā par to, cik viegli vadīt automobili. Es stingri nolēmu nākamajai ziemai iegādāties labas ziemas riepas un tā arī izdarīju – jaunais Nokian (neuzskatiet to par reklāmu) mani vienkārši SATRIECA – tās strādāja tik labi gan sniegā, gan uz ledus, ka es praktiski nejutu atšķirību no braukšanas vasarā. Pagāja divi gadi, šo mašīnu pārdevu kopā ar riepām, bet jaunajai, ko iegādājos, izlēmu pirkt jaunu vasaras un ziemas komplektu.

Atkal jau noskopojos, padomājot, ka starpība starp pašmāju un importa riepām diez ko liela nevarētu būt, tādēļ paņēmu Krievijā ražotu vasaras un ziemas komplektu. Rezultātā vasarā es sūkstījos par vasaras riepām, ziemā – par ziemas - pilnīgs s*ds, nākamajā ziemā ar mokām tās par 30% mazāku cenu notirgoju pārpircējiem, bet sev iegādājos labus importa riepu komplektus. Kopš tā laika „braucu bez bēdu”, mašīnas no tā laika bijušas vairākas, bet riepām naudu vairs nežēloju – vienmēr pērku tikai importa un labas riepas – braucu trīs sezonas, tad pārdotu kā lietotas par 20-30 procentiem lētāk.

Neekonomējiet uz riepām, veselību un dzīvību – brīvais laiks un savi nervi vienmēr dārgāki!

 
Visi komentāri
 
es 6.novembris 2016 15:16
7 5 Atbildēt

Kurā valstī dzīvojam?? Importa riepas ibio. Vai tad kāds te pēr krievu?

Jā gan 6.novembris 2016 15:28
13 0 Atbildēt

pirmkārt, rakstīts taču, ka "kāds autobraucējs no Krievijas" dalās savā pieredzē, otrkārt - vai Tu gribi teikt, ka klimatiskie apstākļi ar Krieviju tik ļoti atšķiras, ka itin nekas no teiktā Tev nenoder?

rt 7.novembris 2016 9:46
3 6 Atbildēt

Zini, klimatiskie apstākļi pat ļoti atšķiras.

15.30 6.novembris 2016 15:37
22 21 Atbildēt

Tu luni - lētās ķīniešu riepas ir tas pats kas krievu un varbūt vēl bīstamākās - es zinu daudzus, kas santīmu (centu) taupot vispirms skatās uz tādām, bet ja tu palasīji komentārus par Jūrmalas šoseju, tad saprati, ka tādu autobraucēju nav mazums - nu negribētos man ar tādiem tikties - tās ķīniešu riepas visos testos (saķere, bremzēšana, vadāmība) ir pašā apakšā.

aigi 6.novembris 2016 17:10
15 2 Atbildēt

Nu nezinu es šodien izmalu visu Rīgu, tai skaitā mikrorajonu šaurās ieliņas. Esmu stāvā sajūsmā par savām 17 collu Ķīnas ražojumiem. Kā pielipušas. pilnīga kontrole uz visa veida sniegotiem segumiem. Ļoti labi šķeļ arī Rīgas raksturīgo sniega-sāls pļuru. Ideālas. Bet nu šīs ir 100% ziemas, vasarai tās būtu par mīkstām.

OPelists 6.novembris 2016 17:32
28 24 Atbildēt

LUNIS ESI TU. Ķīnieši savas riepas ir precīzi nokopējuši no dārgajiem zīmoliem, kur maksā tikai par nosaukumu. Es droši braucu ar ķīnas riepām...jau trešam auto, nekādu problēmu gan pa sniegu, gan ledu.

RLaguna 6.novembris 2016 19:08
9 5 Atbildēt

Nokopējuši protektora zīmējumu,bet ne gumijas sastāvu.Pamēģini kaut hanoka 605 vai606 modeli (mīkstais sastāvs) un jutīsi lielu starpību salīdzinot ar ķīniešu brīnumiem.

wannabe 6.novembris 2016 19:18
15 9 Atbildēt

>Ķīnieši savas riepas ir precīzi nokopējuši no dārgajiem zīmoliem

Tā vispārīgi raugoties viss Ķīnā ražotais ir sūds un it īpaši sūds ir tas, ko viņi mēģina nokopēt, nu tur visādi aifoona pakaļdarinājumi, piemēram. Bet var jau būt, ka tieši riepas viņi ražo ar īpaši lielu atbildības sajūtu :)) Vienīgais normālais ko Ķīnā ražo - tās ir lietas, kuras rietumi tur ražo paši priekš sevis un paši uzrauga ražošanas procesu.

Ja tā pavisam godīgi, tad tu jau arī droši vien īpaši nepriecātos par Ķīnā ražotu izpletni, nevis laimīgs brēktu, ka Made in Germany oriģināls ir pārcenots. Riepas īstenībā ir kaut kas līdzīgs, zini, tikai tu apdraudi ne tikai sevi, bet arī citus.

judo 7.novembris 2016 11:04
6 1 Atbildēt

visi apple ir ražoti Ķīnā

anonimikis 7.novembris 2016 7:56
8 3 Atbildēt

Testi parāda kāds sūds ir lētāks ķīniešu riepas. Pie tam tās ir arī ļoti skaļas.

hmm 7.novembris 2016 8:53
8 0 Atbildēt

Budžeta klases segmentā tā nu gan nav, kādu laiku atpakaļ pašmāju autoraidījumā, bija gana kvalitātīvs tests, kurš to apliecina.

man tā nepaveicās 7.novembris 2016 10:35
0 0 Atbildēt

Kīnas "nankang" salīdzinot at Pirelli nedārgo-man ļoti jūtama starpība braukšanā,it sevišķi pa slapju asfaltu.

KillerMiller 14.novembris 2016 9:46
2 0 Atbildēt

Pa sl;apju asfaltu neviena labā ziemas-ledus riepa nebūs laba. Asfaltam vajag cietāku gumijas sastāvu kā ledum.

Piekrītu 7.novembris 2016 16:18
5 0 Atbildēt

Arī braucu ar ķīniešu riepām,viss ideāli!

experc 8.novembris 2016 16:55
10 0 Atbildēt

Gribu tevi apbēdināt, arī Pirelli, Mišelin, Hankūk, un citas ražo ķīnā.

Tādi luņi, kā tu pērk lētos sūdus un domā, ka visas ķīniešu preces ir sūdi. Ķīnieši ražo to, ko no viņiem prasa. Paprasīsi lētu, viņi sataisīs ļoti lēti, paprasīsi labu viņi SATAISĪS labu, bet tai precei būs atbilstoša cena. Tomēr tik un tā, cena būs lētāka par zīmoliem.

reāls piemērs no dzīves. ( ne par riepām)

Es gadu atpakaļ nopirku ķīniešu blūtūz austiņas no ali ekspress. Tās maksāja pēc akcijas 37 eiro ( tagad tās pašas 55) . Uz austiņām nav nekādu logotipu ( vienkārši gludas bez nekāda uzraksta. Uzraksti bija tikai uz kastes ķīniešu valodā), bet tās ir no tīras ādas, kvalitatīvi izšūtas un kvalitatīvas plastmasas un skaņa ideāla. Daudz tīrāka un kvalitatīvāka par Philips austiņām, ko pirku LV. Plus līdzi nāca arī somiņa no mākslīgās ādas ( arī bez logo un uzrakstiem).

Ķīniešu austiņas. Ja tām virsū būtu uzraksts "BOSE", vai "Sony"tad maksātu daudz vairāk.

Tas pats ar riepām - Nevajag pirkt lētākās. Ķīniešu riepa pa 50 eiro būs daudz labāka par 50 eiro vērtu Mishelin vai pirelli.

experc 8.novembris 2016 16:27
2 0 Atbildēt

krievu pērk krievi. Viņi vēl joprojām uzskata, ka tās ir labākās.

kasinsh79 6.novembris 2016 15:32
19 2 Atbildēt

Viennozīmīgi!

Ir ļoti pat vērts vienreiz iegādāties jaunu labu ziemas riepu komplektu, kas reāli kalpos 3-4 ziemas.

Droši un komfortabli.

Varu droši apgalvot, ka prorektors ziemas riepām ir nulles vērtībā, riepām esot vecām un neelastīgu gumijas sastāvu.

To zin ikviens, kuram bijusi iespēja ziemas apstākļos (kā tagad) pabraukt ar "dārgo" zīmolu ziemas riepām.

DeAngelo 6.novembris 2016 15:37
14 1 Atbildēt

Pirmkārt, šis rasts ir safabricējums. Lielāko daļu īpašnieku komentāru un atsauksmes Krievijā safabricē.

Otrkārt, braucot līdz 10000km gadā man pilnīgi pietiek ar labām Nokian M+S ziemas riepām, kuras lietoju gan ziemā, gan vasarā. Un sanāk kasinsh79 pieminētās 4 sezonas vasarā un ziemā. Pareizāk pirms ceturtās ziemas pērku jaunas.

wannabe 6.novembris 2016 19:27
7 6 Atbildēt

>Otrkārt, braucot līdz 10000km gadā man pilnīgi pietiek ar labām Nokian M+S ziemas riepām

Bet tie, kas brauc 5000km gadā var riepas vispār nemainīt un arī ziemā braukt ar vasarenēm. Izklausās jocīgi, bet kaut kā tā pēc tavas loģikas sanāk.

wannabe 6.novembris 2016 19:29
0 3 Atbildēt

Sorry, kamēr tu raksti atbildi, es aiziešu pamācīties lasīt. :)

vilks 7.novembris 2016 15:51
1 2 Atbildēt

Nevilšus , rodas jautājums , VAI Tu ,-VISPĀR BRAUC ,varbūt , tikai -PĀRVIETOJIES ???

DeAngelo 7.novembris 2016 21:36
3 1 Atbildēt

Nevilšus rodas jautājums vai Tu esi aizvainots riepu tirgotājs :D

Es braucu un ļoti labi. Un stāžs 21gads. Un ar RWD labāk ziemā tieku galā, kā daudzi ar 4x4

Vidzemnieks 6.novembris 2016 16:04
5 1 Atbildēt

Uh, atceros savus jaunības gadus - toreiz pirmos no Vācijas ievestos autiņus izgrāba kā karstus pīrādziņus - neskatījās ne uz cenu, ne uz riepām. Es ar vienu tādu (pārdzenot) pirmajā sniedziņā noskrēju no ceļa, pat nobīties nepaspēju, labi, ka beidzās ar minimālu skādi. Kopš tā laika ar sliktām riepām izvairos braukt - savai mašīnai lieku tādas, kas testos, piemēram, Auto Bild žurnālā publicētajos, atrodas kaut kur pa vidu. Šogad ar ziemas komplektu braukšu trešo un pēdējo sezonu, vasaras riepas pirkšu pilnīgi jaunas - divas sezonas braucu ar lietotām, taču uzskatu, ka tajās investētā nauda atmaksājas tikai tirgotājam, kas Vācijā paņem sētmalē noliktās.

Michux 7.novembris 2016 23:22
1 1 Atbildēt

Bieži vien top augšgala riepa maksā tik pat cik topa vidus riepa...

Pļurkt 6.novembris 2016 18:42
3 17 Atbildēt

Kas ir labas un kas ir sliktas riepas??

Kas ir labi zīmoli, utt.

Man dēlam divas no četrām Mišelin ziemas šipenēm uzblieza kār'tigus kulakus jau pirmās ziemas beigās. Otrās divas kulakus parādīja akurāt pēc otrās ziemas.

Zinātāji servisos kulaku sita pie krūts, ka tās esot oriģinālās riepas (ne jau pārdevēji).

Kopš tā laika NEKAD nepērku dienvidnieku riepas ziemai un ziemļnieku riepas vasarai. Ķīnieti neņemu pat ugunskuram un pat par velti.

Pats vasarā lietoju kontinental, ziemā norvēģi.

RLaguna 6.novembris 2016 19:14
11 0 Atbildēt

Mēģini dēlam ieteikt nebraukt asās bedrēs vai turēt spiedienu par 0,3 atm lielāku nekā paredzēts.

Zelta ritens 6.novembris 2016 20:18
3 7 Atbildēt

Barum baigi bieži uzsprāgst. Nu nezinu, kas tā vispār par kvalitāti. Divas reizes ar diviem modeļiem gadījās tā. Man liekas nokian un kādreiz arī bija nokia kā telefons bija ļoti izturīgas ar labu protektoru.

R(8) 7.novembris 2016 11:31
4 2 Atbildēt

Barum , tas pats Continental vien ir , to , ka ripa tev parspraga ir divi iemesli : parpumpeta vai nodilusi , tava gadijuma ta noteikti bija parpumpeta , parasti autorazotajs durvju aile ieliek uzlimi ar noradi kaddam ir jabut gaisa spiedienam riepas un pec cik km ir javeic auto apkope , videji gaisa spiediens riepa nedrigst but mazaks vai varak par 2,2bar

Pļurkt 6.novembris 2016 20:55
1 16 Atbildēt

Savu gudrību mētāšanu vari paturēt pie sevis!

vw golf 6.novembris 2016 20:05
4 0 Atbildēt

ja man būtu daudz naudas, es brauktu ar jaunu modernu mašīnu, kurai ir automātiskās bremzēšanas sistēma, brīdinājums par izbraukšanu no joslas utt, ar ķīniešu riepām gan nebrauktu un, ja godīgi - arī nevēlos izmēģināt pēc tā, kas lasīts vērtējumos. Te gan jāpiebilst, ka braucu diezgan daudz, dažreiz arī ātrāk, kas gan nav labi. Bet zinu arī gana daudz auto īpašniekus, kas gadā nobrauc labi ja 1000 km, tur nu gan piekrītu, ka varbūt var likt arī ķīniešus

Lotgals 6.novembris 2016 20:11
3 0 Atbildēt

Nankang arī ķīniešu, bet kvalitāte ir ļoti laba. Cena arī nav pārāk lēta.

TransAM 6.novembris 2016 20:29
1 0 Atbildēt

Nankangs nekad nevarēja būt pat Nankags tāpēc mēs viņu tikai saucam par Nankangu. Bet ja uz ezera mēģināji, tad tu moš zini labāk.

KillerMiller 14.novembris 2016 9:58
1 0 Atbildēt

Nankang ir OK.

Jāatzīmē gan, ka Nankang ir kapitālistiskās Ķīnas, Taivānas zīmols.

nordic 6.novembris 2016 21:22
8 2 Atbildēt

Kam ir nauda tas pērk jaunas, laba brenda riepas, kam nav tās, tas pērk , to, ko var atļauties. Topiks no tēmas jaunu vai lietotu auto.

Michux 8.novembris 2016 9:33
1 1 Atbildēt

Tiko iemetu aci riepu 195/65 R15 cenās. Ķīniešu modeļi maksā ap 35€ gab (30-40), bet piemēram Nokian WR D4 riepa kas ir samērā jauns modelis un testos ir TOP 3 maksā 48€ (bija arī lētākas brand riepas par 41€, 43€ kuras arī ir iekš TOP 10). Tad kāda velna pēc man izvēlēties ķīnieti? Ķīnietim ne tuvu nav tādi rādītāji kā TOP riepām un arī dilst daudz, daudz ātrāk!

Volvo 6.novembris 2016 21:52
10 1 Atbildēt

Kādreiz man arī šķita ka kīniešu riepas nekad neizmantošu. Tādi Linglongi šķita smieklīgi. Bet šogad manās rokās nonāca ķīniešu riepas Sunfull SF-982. Šo riepu cena ir vienkārši smieklīga, jo piemēram 195/65R15 maksā apmēram 33Eur. gabalā. Manā gadījumās tās ir 215/55R17 pa 45Eur par riepu. Un tāpēc gribēju notestēt kādas tās ir. Un biju patīkami pārsteigts. Nebiju gaidījis tik labus rezultātus. Tāpēc nekad nesaki nekad.

Fords 6.novembris 2016 22:00
1 0 Atbildēt

Es teicu ka tā jābūt.

R 6.novembris 2016 22:25
6 4 Atbildēt

1. Lietotas neviens nepērk

2. Arī lētais gals ir s###

3. Ir testi... pēc tā arī izvēlās...

4.

Sodien rēcu par 330d ar m+s riepām.. stāv krustojumā un netiek no vietas :D

kasinsh79 6.novembris 2016 22:48
13 1 Atbildēt

Piekrītu!

Dzīve ir pierādījusi, labas riepas nav tikai zīmols un skanīgs nosaukums. Tā ir nesalīdzināmi lielāka bauda braukt un milzīga pārliecība, ka nekādi sniegi neizbrīnīs.

Pa sniegu - pilnīgi visi RWD zvēri reāli smīdina :D

DeAngelo 7.novembris 2016 2:18
0 0 Atbildēt

Nezinu kas Tevi smīdina. It kā gudru un labu iespaidu atstāj. Varbūt tomēr vienkārši neproti braukt. Cik zinu Prius ir automāti. Tas izsaka daudz. Es ar Mercedes ļoti labi ziemā tieku galā. Un nesūdzos.

kasinsh79 7.novembris 2016 7:06
9 0 Atbildēt

Paldies!

Neviens rwd nevar paātrināties tikpat naski sniegā, kā tas izdodas fwd ;)

DeAngelo 7.novembris 2016 11:19
3 2 Atbildēt

Kad 1994gadā braucu ar savu pirmo ārzemju auto Ford Sierra, tad tā tiešām bija. RWD. Piedevām, toreiz daudziem no mums nebija sapratnes par riepām. Vienkārši maucām ar to, kas virsū un nezinājām tik daudz kā tagad.

Tagad, kad mana RWD auto massa ir ap 1500kg un viesū labas ziemas riepas problēmu nav. Pad nedzirdu un nejūtu riteņu izslīdēšanu.

Ok, ja tiem BMW, ko pieminēji ir platas un sliktas riepas + tukša bāka mazākam svaram, tad šaubu nav, ka FWD aizbrauks ievērojami ātrāk.

R(8) 6.novembris 2016 23:14
7 1 Atbildēt

Kleber , Maxxis , Dayton , Viking , Fulda , Kelly , RunWey , Barum , utt... sis markas ir otra un tresa katigorija slavenam markam , ar ko vinas atskiras piemerm no Michelina , praktiski ne arko , to , ka sis markas ir pa 30 - 40% letakas , to , ka pa daziem tukstosiem kilometru var nobraukt mazak , to ,ka sis riepas ir pa 2db skalakas neka pirmas markas , to , ka uz 100km vinas patere 0,2l degvielas vairak , un tas ari ir viss , ta luk , zem 250 euro var mierigi iegadaties 4 kvalitativas zimas vai vasaras riepas un brauksi tos 40/45 tkm bez bedam

DeAngelo 7.novembris 2016 2:19
1 0 Atbildēt

Kleber un Fulda es liktu augstāk, bet doma ir skaidra

Mārtiņš 6.novembris 2016 23:24
10 1 Atbildēt

Riepas jau nu gan nav tā auto sastāvdaļa, uz kuru vajadzētu tapīt. Pirkt mišelīnu par 100 EUR gabalā pagaidām roka neceļas, taču izvēle ir liela un nav tak nekāda problēma veltīt stundu pie interneta mazai izpētei. Man, piemēram, ir gari gabali pa Vidzemes šoseju un Rīgu ikdienas - tādēļ, pērkot ziemenes, ņēmu vērā to, ka jābūt labai saķerei uz slapja ceļa.

gunis 7.novembris 2016 3:58
1 1 Atbildēt

Ja māli galvā,tad arī labas riepas nelīdzēs,tagad arī Ķīniešiem nav ne vainas,tikai pērkot ir dažas nianses,kam jāpievērš uzmanība un protams attiecīgo platumu,ja grib zīmēties ar liela platuma ''slēpēm'',ko mašīna nenoslogo,tad protams grāvis garantēts.

stalkers 7.novembris 2016 8:17
2 3 Atbildēt

Tā kā pie mums pārsvarā visi braukā pa Rīgu un +/- veļ dažiem nostūriem, tad es neredzu jēgu no visādām šipenēm, skandināvu tipa utt. un, ja brauc realītīvi maz (apmēram 15K+/-) gadā, tad nav nekādas jēgas turēt divus riepu komplektus un tērēt naudu par montēšanu...bet gan braukt visu gadu ar ziemas riepām, kas pieļauj braukšanu vasarā , mierīgi tā var nobraukt 2 gadus un pirms 3ās ziemas pirkt jaunas ! Riepu cenas šogad tiešām ir zemas, kas savukārt pilnīgi idiotisku padara lietotu riepu pirkšanu(kaut brends būtu), jo pisnesmeņi jau 20+ eiro par gab grib, kamēr ~35 eiro sanāk jau vidējā gala jauna riepa, ja pameklē. Viena lieta, kas riepām LV ir obligāti nepieciešama ir ūdens izspiešanas efektivitāte, bez tās ir sūdīgi braukt kā vasarā tā arī ziemā uz LV vagu asfaltiem !

crazymf 7.novembris 2016 8:34
1 1 Atbildēt

Patīkami pārsteidza Dayton M+S uz W124 šajās dienās. Domāju, ka būs vāks- bet nekā, var braukt. Premium ziemenes vēl paturēšu garāža- likšu decembra beigās.

Raitis 7.novembris 2016 9:26
2 0 Atbildēt

Nobraucu ap 30 000 km gadā. Izmērs 205/55 R16. Nopirku Cenu klubā Ķīniešu asimetriskās Hifly - saķere laba, bet ātri dilst un paskaļas. Pavasarī sapratu, ka ziemai vairs nederēs un notriecu vasarā. Nākošajā gadā uzliku gudjēra ultra grip 9. Izturēja divas ziemas un vienu vasaru. Saķere labāka, cena augstāka. Tagad uzliku Ķīniešu Imperial Eco North. Saķere, vadāmība, bremzēšana neatšķiras no gudjēra ultra grip 9, bet cena 2x zemāka.

Ginča 7.novembris 2016 9:51
0 0 Atbildēt

Četras ziemas ar Bridgestone Blizzak WS 70 - esmu ļoti apmierināts - auto uz ceļa turējās pat tad kad tīro ledu klāja plāna ūdens kārtiņa . Nereklamēju , bet tiešām labas . Šoziem pārbaudīšu jaunās WS 80 .

ro 7.novembris 2016 9:52
2 0 Atbildēt

Neko sliktu nevaru pateikt par Dunlop Graspic DS3..nopirku mazlietotas, braucu jau trešo sezonu pīpēdams..klusas, saķere uber alles..gan uzreiz šeit varu piebilst, ka gadā nobraucu maz, aptuveni 15000..vasarā gāžu ar Continental Conti sport 3..arī tikai to labāko varu pateikt

vilks 7.novembris 2016 16:48
2 0 Atbildēt

Interesanti , ar ko Tu "gāz" ,ja SPORTA riepas iztur sezonu ? Kad "GĀŽ" ,-labāk nepīpēt !...

vaaveris 7.novembris 2016 10:16
2 1 Atbildēt

Nu Blizzaki ir vienas no labākajām ziemenēm pasaulē, stabili starp top 5 - ar uzsvaru uz šķīdoņa aršanu. Arī biju domājis par šīm, bet paņēmu Michelin X-ice, jo tās drusku vairāk domātas asfaltam. Bet kad jābrauc pa draņķi, tad tāpat domāju vai pareizi izvēlējos, kaut gan sūdzību nav :))

Exkrements 7.novembris 2016 11:31
1 1 Atbildēt

Nu nez... Ir dzirdēts, ka ķīniešu pakaļdarinājumi testos uzrāda labākus rezultātus par pirmavotu, no kā tās nokopētas. Var būt tehnoloģijas attīstījušās, var būt kas cits.... Pats gan ar braucu ar ķīnas ripuļiem jau kuro ziemu un vasaru. Nav pamata sūdzēties, nav bijuši ne brāķi, ne problēmas braucot, tā ka tas nu katra paša ziņā, ko pirkt

imzz 7.novembris 2016 11:42
3 2 Atbildēt

Raksts, saprotams, ir riepu tirgotāju reklāma. ja rakstā minētais kadrs tā sitās pret apmalēm un pabrauca garām visām vietām, kur viņam vajadzēja iegriezt, tad viņš vienkārši neprot braukt. Kā tad kādreiz visi ar "žiguļiem" un bez brendu ziemas riepām neapsitās ? Neviens nenoliedz, ka ļoti labi auto vadāmībai ir pirkt labu"zīmolu" ziemas riepas katrus 2-3 gadus un vecās mest laukā, kaut arī atlikušā protektora dziļums būtu 10 mm, bet, par cik visiem Latvijas auto īpašniekiem naftas urbumi nepieder, tas, manuprāt, tomēr ir pārspīlējums.

iAutolv 7.novembris 2016 11:59
0 0 Atbildēt

Skenētais attēls nav īpaši kvalitatīvs, taču saprast var - tas ir AutoBild veiktais ziemas riepu tests ar labāko devītnieku. Testa rezultāti pilnībā apskatāmi jaunākajā izdevumā, tostarp arī tas, no kādiem ražojumiem ieteikts izvairīties.

vilks 7.novembris 2016 16:23
0 1 Atbildēt

Diemžēl , TĀS riepas vairs neražo ...! Pēc četrām ziemām varēju pārdot , kā mazlietotas (no E-39) Un , es neesmu no "sēņotājiem" ...

vilks 7.novembris 2016 16:14
0 6 Atbildēt

Pirms diviem gadiem nopirku JAUNA modeļa , protams -jaunas GOOD YEAR riepas ,gan ziemai , gan vasarai... ! Sāni , kā kamerai ,(ja kāds atceras), bet riepas gumija sprēgā kā sagriezta ar spalvu nazīti ! Vietvietām , nevis , kā gumija , bet sakaltis raugs ...! -...Protams ,ka pārdevējs par GARANTIJU- VAIRS NEKO (NEVAR)? Tādas mēdz būt jaunas GOOD YEAR !

Riko 7.novembris 2016 17:01
3 0 Atbildēt

Kautkados testos ja nemaldos tad pavasari,Kinietenes bij stipri parakas par daudziem slaveniem zimoliem. Ta ka nenoniecinat to ko nezinat, kiniesu pec ka nesanak dazam labam razotajam aiziet no tirgus vai stipri mainit razosanas tehnologijas.

hmm 8.novembris 2016 14:33
2 0 Atbildēt

Testus var nopirkt. Jautājums - kas testēja? Jo dažiem reputācija ir svarīgāka nekā citiem.

R(8) 8.novembris 2016 15:06
1 0 Atbildēt

Tas top 10 , kas reklamejas

DeAngelo 9.novembris 2016 0:20
0 0 Atbildēt

Varbūt domā testu, kur bija Sailun Ice Blazer. Viņas salīdzināja ar lietotām brendu riepām. Un dažām citam. Piem., Kormoran.

Sailun bija labākās testā, bet nav zināms cik augsta ir viņu nodilumizturība. Vismaz tā runaja testā. Ja tas ir tas, kuru domāji

Jančuks 7.novembris 2016 18:52
2 0 Atbildēt

Ja gribi braukt pa sniegu ,labi noder poļu debica ,nav uzreiz jāķer firmenes .Uz ledus labi turas ķīniešu sailum,bet slikti izmet sniegu.Pašreiz braucu ar viking riepām ,ir klusākas un pilda visas prasības .Iesaku paskatīties uz uzlīmi,kāda klase ir riepai.

Michux 7.novembris 2016 23:48
1 1 Atbildēt

Man ir 2006.gada Michelin X-Ice North ar radzēm. Pirku jaunas un lietoju jau 10 gadus, esmu nobraucis ar viņām ap 50k un atlikums ir 6mm. Kādi 20% radzes jau izbirušas, bet tas tikai loģiski...pēc katras sezonas riepas tiek kārtīgi nomazgātas un iesmērēta gumija, pagaidām nevienas plaisas vēl nav. Vajag vnk pareizo attieksmi un tad lietas arī ilgāk kalpos...un nebūs žēl naudas, lai pirktu TOP riepas!!! Esmu par TOP riepām un jaunām riepām! P.s. ir arī izņēmumi, kad izdodas atrast lietoto riepu tirgū galīgi maz brauktas.

es 8.novembris 2016 11:12
1 0 Atbildēt

Ko nozīmē: iesmērēta gumija...? Ar ko un priekškam?

Michux 8.novembris 2016 11:43
1 1 Atbildēt

Ir speciāli aizsardzības līdzekļi ar ko apstrādā riepas, kas gumijai palīdz ilgāk saglabāties svaigai/elastīgai...

R(8) 8.novembris 2016 13:09
1 1 Atbildēt

10 gadi ar vienuam un tam pasam gumijam , nestasti , pat noliktava nostavejusas jaunas gumijas pec 10 gadiem butu jamet ara , jo pec paris km vinas vienkarsi sadruptu vai parplisis , dienu diena braucot pec 50 t/km riepas ir zaudejusas visu savu efektivitati un ir pamatigi nodilusas , pat tehnisko ar vinam nespesi iziet , nu ja baigi tu saudze tas gumijas un neparsniedz nevienu atruma ierobezojumu un nav bijis neviens straujs bremzejiens vai kada spolesana , tad varbut lidz 60 t/km vinas aizvilks , bet ar sadam gumijam tu jau riske ar satiksmes drosibu

Michux 8.novembris 2016 16:12
2 1 Atbildēt

Es nestāstu, pavisam nopietni...jap, braucu mierīgi bet raiti, bez īpaši asiem manevriem un spolēšanas. Pilsētā 60km/h, uz šosejas 100km/h. Tici man, tā nav Michelin reklāma un pats esmu tik pat pārsteigts cik Tu. Un riepa vēl diezgan labi turas uz kā uz slapja, tā uz piesniguša ceļa.

P.s. nedaudz nokļūdījos, riepa ir 2006.gada, bet lietoju viņu kopš 2007.gada, tad sanāk ka šī ir 9.ziema. Žēl ka nevar te bildi iemest...

experc 8.novembris 2016 16:26
0 0 Atbildēt

par krievu riepām sliktākas var būt tikai babiloniešu un acteku riepas

DeAngelo 9.novembris 2016 0:23
1 0 Atbildēt

Neapvaino babiloniešus un actekus.

experc vēlreiz 8.novembris 2016 17:02
0 1 Atbildēt

tagad vispār ir TIKAI ziemas riepas? Manuprāt visas M-S

Sarkasms 8.novembris 2016 19:00
0 0 Atbildēt

Busam jau daudzus gadus pērkam M+S, pirms ziemas novērtējam vai protektors pietiek...

viglajiem ziema un vasara atsevišķi, jo km sanāk vairāk pa gadu..

bet galvenais, nekad neesmu pircis top gala riepas un nav ne vainas, labāk biežāk pamainīt nekā uz daudziem gadiem izstiept kādu top riepu...

kirdik 8.novembris 2016 19:19
1 4 Atbildēt

Bļa,kā nevaru ciest šos raudātājus! Un tādu stulbeņu arii pie mums pilns,kuriem auto sanāk,bet riepām pietruukst!

DeAngelo 9.novembris 2016 0:26
4 0 Atbildēt

Vīri dalās pieredzē. Nav jau nekada raudašana te. Veselīgas diskusijas.

gunis 8.novembris 2016 21:38
3 0 Atbildēt

Vajag vēl vienu disku komplektu,sliktākajā gadījumā jāpārbalansē,vēl viens pluss,ja negaidīti,neatkarīgi no sezonas,vasarenes neder,tad 10-20 min. pārskrūvēt.

Oskars 9.novembris 2016 20:26
1 0 Atbildēt

Tests augšā pilnīgs Vācijas gludo autobāņu riepu tests. Vienīgie testi, kas atbilst patiesībai LV ceļiem ir Avtorevju riepu testi. Mums ir bedres, ledus, dziļš sniegs, risas utt. Jau 21 gadu, kopš braucu ar auto, ziema sākas pēkšņi. Tādējādi der tikai Zviedru, Somu vai Krievijas žurnālu riepu testi.

Par jaunām riepām taisnība. Vispār, riepu efektīgais lietošanas/stāvēšanas laiks ir 4tri gadi.

ivans 13.novembris 2016 22:17
0 0 Atbildēt

nemurgo ludzu ja saproti ko domaju.

KillerMiller 14.novembris 2016 9:41
1 0 Atbildēt

Bilde gan ielikta no vācu testa, kur labas ziemas riepas nemaz netestē. Tām pārāk zems ātruma indekss Vācijas bāņiem.

Tur testētas Centrāleiropas ziemas riepas, tādas pērk par vissezonas riepām.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti