Fotoradari pastiprināti kontrolēs OCTA un tehniskās apskates derīguma termiņus 30

 

Foto: Ilustratīvs attēls

LTAB | 23.janvāris 2018 13:46

Laika posmā no 22.janvāra līdz 4.februārim LTAB, sadarbībā ar CSDD un VP, īstenos sociālu kampaņu, kuras mērķis ir skaidrot sabiedrībai OCTA un tehniskās apskates savlaicīgas veikšanas nepieciešamību, kā arī mazināt to autovadītāju skaitu, kas neiegādājas OCTA vai nokavē tehniskās apskates derīguma termiņus.

Kampaņas ietvaros paredzēts veikt plašu profilaktisko darbu, skaidrojot autovadītājiem, ka OCTA vai tehniskā apskate nav tikai formalitāte, ko valsts uzspiedusi autovadītājiem, bet gan drošības garants pašam autovadītājam, pasažieriem un citiem satiksmes dalībniekiem. Tāpat, lai precīzāk izvērtētu to autovadītāju īpatsvaru, kas ceļu satiksmē piedalās bez derīgas OCTA vai tehniskās apskates, kampaņas laikā stacionārie fotoradari pastiprināti kontrolēs OCTA un tehniskās apskates derīguma termiņus.

LTAB apkopotā informācija rāda, ka šobrīd kopējais neapdrošināto transportlīdzekļu skaits uz Latvijas ceļiem ir ap 1,5%. Iecerēts, ka kampaņas laikā apkopotie dati ļaus LTAB un CSDD efektīvāk informēt aizmāršīgos autovadītājus par OCTA vai tehniskās apskates derīguma termiņa beigām.

 

 
Visi komentāri
 
Palaidniex 23.janvāris 2018 14:48
10 2 Atbildēt

Kas traucē to darīt ikdienā, nevis kampaņveidīgā pastiprinātā režīmā?

scope 24.janvāris 2018 7:55
0 0 Atbildēt

Domāju tas, ka fotoradari parasti ir noregulēti uz +10 km/h, lai lieki nefotografē.

Tagad sanāk, ka fotografēs visus un tad pārbaudīs OCTA.

P.S. Daudz lietderīgāk gan būtu izmantot to pieeju, ko testēja uz Krasta ielas, kad OCTA un TA pārbaudīja nevis "fotogrāfijām", bet gan video plūsmai. Cik sapratu, kaut ko līdzīgu liks/jau liek vinjetes pārbaudei.

Kanibaals 24.janvāris 2018 8:06
0 0 Atbildēt

Nav jau teikts ka šie fotoradari nav universāli. Bet liec tos radarus cik gribi(nu jau to ir 3) bet drošība uz P80 no tā neuzlabojas.

Starp citu kas liedz LVC mērierīces aprīkot arī ar TA/OCTA pārbaudi.

scope 24.janvāris 2018 8:19
1 0 Atbildēt

Izskatās, ka LVC tik statistiku vāks, kas ir kaut kāds sviests, ja jau iekārtas tiks uzstādītas, tad lai formē.

Un par OCTA un TA - protams, ka varētu, bet tur jau atkal jāskatās, kā tas bizness ir sadalīts, jo tie, kas uz Krastenes filmēja, gan jau arī ne aiz gara laika to darīja, bet gan ar cerību dabūt ienesīgu robu.

"Tāpat viņa nomierināja vadītājus, paskaidrojot, ka šādu iekārtu iegūtie dati netiks izmantoti administratīvo sodu piemērošanai. Pēc Kononovas sacītā, ar zaļo stabu palīdzību plānots savākt statistikas datus par to, cik kravu pārvadātāju nemaksā par vinjetēm.

"Pilotprojekts turpināsies pusgadu. Iegūto informāciju apstrādās, to izmantos, lai lemtu, vai un kādi pasākumi nepieciešami, lai uzlabotu vinjetes iekasējamību," — paskaidroja LVC pārstāve."

Bradypus 24.janvāris 2018 9:15
0 0 Atbildēt

Izlasi VDAR.

Pļurkt 24.janvāris 2018 8:10
3 6 Atbildēt

Kārtējā naudas ieksaēšanas kampaņa un ar drošību tur nav pilnīgi nekāda sakara.

Latvijā reģistrētam auto Spānijā, vai jebkur citur izieta tehniskā apskate ir derīga visā Eiroā, tikai ne Latvijā!!

Nu nevar cilvēks tieši uz to datumu ierasties Latvijā - kārties???

Vienas dienas atļauja ir derīgabraukšanai no stāvvietas vai remontvietas uz TUVĒJO TA punktu, bet nevis lai iebrauktu Latvijā!!!

Palaidniex 24.janvāris 2018 8:23
5 2 Atbildēt

Skati drīkst iziet arī ātrāk.

Porms ceļojuma uz ārzemēm.

Pļurkt 24.janvāris 2018 9:58
2 2 Atbildēt

Pirms ļerkstēt uzmanīgi vismaz 3 reizes izlasi 3. rindkopu manā augstāk rakstītajā!

----------------

Lasīt nemāki, vai sūdīgi ar saprašanu??

Kurā vietā ir rakstīts ka bija ceļojumā???

Nevajag pašam sacerēt dumības un tad apspēlēt šīs dumības!

Palaidniex 24.janvāris 2018 10:39
1 2 Atbildēt

Reģistrē auto mītnes zemē un visu ej un kārto tur.

Ikvienā zemē ir noteikts cik ilgi nereģistrējot to var izmantot.

Pļurkt 24.janvāris 2018 12:27
1 1 Atbildēt

Atkal sadomāju kaut kādas basņas un uz tām māci!!

Mītnes zeme ir Latvija, te deklarēts, te īpašums, te zeme, te, mašīna pierakstīta, bet darbs ir Spānija, Portugāle, Francija, kur nevienā nesēž ilgāk par mēnesi. Mājās tiek tikai atvaļinājumā.

Vo kur daunis!!!

Vēl kaut ko sacerēsi un apcerēto mēģināsi ieborēt?

Palaidniex 24.janvāris 2018 13:12
3 2 Atbildēt

Klau, ja zini kad būs un cik ilgi jāstrādā tur, tad izej skati mēnesi, divus kaut trīs ātrāk un nebūs jāuztraucas!

Tik vienkārši!

Kur problēma???

Bradypus 24.janvāris 2018 15:41
1 0 Atbildēt

Varbūt vajag gadu ātrāk? Āksts.

Palaidniex 24.janvāris 2018 15:46
1 1 Atbildēt

bieži tā uz gadu dodies strādāt ar Latvijā reģistrētu auto?

Skati drīkst iziet ātrāk!

Ja nav tas skaidrs, tad nu tā ir paša problēma...

Pļurkt 24.janvāris 2018 17:25
0 1 Atbildēt

Viņš tur jau 11. gadu strādā un netaisās par taviem vai Latvānijas grašiem vergot!

GB12 24.janvāris 2018 22:31
1 0 Atbildēt

Bet Latvānijas grašus par auto uzturēšanu gan ņeslabo maksāt

Pļurkt 24.janvāris 2018 17:23
0 3 Atbildēt

Nu gan tups cilvēks!!

Tu lasīt māki?????

Cilvēks Latviju apmeklē tikai ATVAĻINĀJUMA laikā = 3 nepārtrauktas nedēļas gadā!@!! Visu pārējo laiku kursē pa dienvid-rietumu Eiropu strādājot. Pa 2 -3 dienām uz Latviju no turienes ar auto NAV IESPĒJAMS atbraukt, nemaz nerunājot par to ka vēl ir jāaizbrauc atpakaļ!

Kādu mēnesi iepriekš???? Var būt 11,5 mēnešus iepriekš!!!

---

Tups kas tups!

GB12 24.janvāris 2018 22:41
4 0 Atbildēt

Kurā R-Eiropas valstī drīkst ar ārvalstīs reģistrētu auto braukt 11.5 mēnešus? Un kurā valstī var iziet apskati citā valstī reģistrētam auto? Un jā, vai tas darbs ir tik šaušalīgi specifisks, ka to atvaļinājumu nekā nevar ieplānot laikā, kad jāiet apskate? Un visbeidzot, vai tai būtu jābūt valsts problēmai, vai tomēr attiecīgā indivīda?

Pļurkt 25.janvāris 2018 9:06
0 3 Atbildēt

Vēl viens tupaks!!

Lasīt iemācies, tad komentē!!

Pašlaik tu komentē savus sacerējumus.

Ja tomēr brīnumainā kārtā kaut ko izboksterēji, tad boksterē vēl kādas 3 vai kaut vai 10 reizes kamēr sajēgsi kas bija rakstīts!!!

Kanibaals 25.janvāris 2018 21:21
0 0 Atbildēt

Izdomāta pseidoproblēma. Un TA pa lielam interesē tikai iebraucot LV. Vienas dienas atļaujā pirms iebrauc LV lai ieraksta auto atrodas Eiropā.

GB12 25.janvāris 2018 23:22
1 0 Atbildēt

Nu, vai vismaz Grenctālē. Līdz Bauskas TA jau tiks (Bauskā taču bija, vai ne). Bet pa EIropu jau arī bez TA īsti braukt nedrīkst. Bet te stāsts jau vairāk ir par to, ka Pļurktam-iedgaram atkal kašķi pamklēt sagribējās un žulti par neizdevušos lūzera dzīvīti uz kādu izgāzt.

Pļurkt 26.janvāris 2018 7:32
0 2 Atbildēt

Lasīt iemācies auns!!

Krietni vien augstāk rakstīju, ka TA ir izieta Spānijā ar Latvijā reģistrētu auto!!

Pa visu Eiropu šī TA ir legāla, bet tikai ne Latvijā!!

Aiz saviem vāvuļojumiem un spriedelējumiem vairs nespēj atrast pirmsākuma tekstu??

Tipiska apdirsinātāja maniere - neko nelasīt, neko nedzirdēt, bet stumt tikai savu ar gudru ģīmi!

Labāk pastāsti par savu lūzera dzīvīti!

GB12 27.janvāris 2018 12:03
0 0 Atbildēt

It kā tu kaut ko lasītu un dzirdētu... tikai žulti gāz, neesi spējīgs vispār pat normāli komunicēt. Lai nu kā, es arī augstāk jautāju par valsti, kurā citur reģistrētam auto var iziet TA. Un tu tiešām esi pārliecināts, ka tā skate ir derīga visās valstīs, izņemot Latviju? Jo tīri no juridiskā viedokļa tas šķiet visai dīvaini, ņemot vērā, ka valstīs atšķiras prasības tehniskajam stāvoklim, reģistrācijas noteikumiem utt... un man pat šķiet, ka kaut kur bija Eiropas regula par to, ka skate jāiet mītnes zemē, līdzīgi kā ar apdrošināšanu. Bet to varbūt kāds cits var iekomentēt - no tevis jau normālu komunikāciju nesagaidīt.

GB12 28.janvāris 2018 17:48
0 0 Atbildēt

"Komunicēt kā reiz nemakāi tu pats, jo krietni vien pavirši palasot katru 5. vārdu, to pašu pa diagonāli veidop kaut kādu sev zināmu priekšstatu"

Pat, ja tā būtu, uz to var norādīt arī normāli, bez visiem "auns, daunis, tupaks, lasīt nemāki utt.". Bet var jau būt, ka tavā galā, ģimenē vai sabiedrībā, kurā tu apgrozies, tas skaitās normāli, un es neko nesaprotu tas tad šo to izskaidrotu.

"Nevis esmu PĀRLIECINĀTS, bet atstāstu reālus FAKTUS un ne vienu vien! Tie ir fakti, kas tika plaši aprunāti ziņu dienestos!!"

Tad jau tu vari padalīties ar kādu atsauci, vai ne? Jo es neko tādu īpaši neatrodu.

"Pats vari parakņāties savu apdirsinātāju arhīvā par atteiktajām atlīdzībām, kur pamats OCTA atteikumam bija tehniskās apskates trūkums (Latvijas TA)"

Man šādiem datiem un apdirsinātāju arhīviem pieejas nav. Toties ir gadījums no prakses īsi pirms Ziemassvētkiem, kur manam klientam netika atteikta atlīdzības ne pēc KASKO (ap 5000 euro), ne OCTA gāja/ies regresā par nekādas (ne Latvijas, ne ārzemju) TA neesamību negadījuma brīdī. Jo OCTA likumā skaidri un gaiši ir rakstīts, ka regresā var iet tikai tad, ja tiek konstatēta cēloņsakarība starp auto tehnisko stāvokli un negadījumu. Un jā, attteikt izsniegt OCTu apdirsinātāji nedrīkst - tas būtu likuma pārkāpums, par kuru var atrauties soda naudu, pie tam, ne mazo.

"šis KASKO iegādājās arī tai par Spānijā, kuru ne tikai izsniedza, bet bez nemazākajām ierunām..."

Par Spānijas un arī Itālijas apdirsinātājiem, starp citu, arī leģendas klīst. Es zinu vienu konkrēti gan Lielbritānijas gadījumu, kad vienam klientam atteica izmaksu par nozagtu auto, jo šis nebija pabrīdinājis apdrošinātāju, ka ir uzlīmējis reklāmas uzlīmes mašīnai. Šāds ekscess pat pie mums būtu visai ārkārtējs. Tā ka, nav arī tie ārpusLatvijas apdirsinātāji nekādi paipuisīši, un tāpat meklē iemeslus nemaksāt... ar visām viņu cenām. Bet, nu, tev jau ir iespēja to mainīt. Iedomājies, visu zinošais un viedais i_edgars vadītu kādu LV apdirsinātājiem, kurš vienmēr visu godīgi, ātri un bez iebildumiem maksātu, bet cenas neceltu. Visa Latvija pie tevis dirsinātu un tu tač ātri par miljardieri kļūtu un varētu beidzot savu skorpi nodot pārstrādāt naglās, un nopirkt ko pieklājīgāku.

"Priecājies, ka vēl masveidā neiet fizAionomiju pataisnot!"

Nu, ej pataisno, ja jau esi tāds varonis. Jebšu tu tāds esi tikai interneta komentāros? Es gan pieturos pie viedokļa, ka tiem taisnotājiem un viņu aizstāvjiem vienkārši nepietiek prāta, lai kaut ko normāli atrisinātu. Bet var jaut būt, ka tā ir vēl viena Līvānu un tev līdzīgo īpatnība...

GB12 28.janvāris 2018 22:40
1 0 Atbildēt

Tu pat neesi mēģinājis Laikā, kad sevi līdz pļurkta līmenim vēl nebiji nolaidis, arī biji viens no pāris indivīdiem, ar kuriem vispār ne par vienu tēmu nebija iespējams normāli padiskutēt. Nez kāpēc vairumam citu iauto lietotājiem šādu problēmu nav? Varbūt tomēr vaina mazliet sevī jāpameklē? Bet, nu, ko es tevi mācīšu dzīvot.? Gan dzīve izmācīs... varbūt...

pļurkt,bet sanāca pļurks 29.janvāris 2018 21:23
0 0 Atbildēt

Ai,kāds gudrs garā nabagais!Un nav slinks rakstīt-sodu dubultā!

arko2 24.janvāris 2018 10:29
6 0 Atbildēt

Tas nodrāztais vārds PASTIPRINĀTI! Tad iepriekš fotoradari pārbaudīja katru desmito auto, bet tagad pastiprināti - katru piekto? Manuprāt fotoradars vai nu strādā, vai nē.

zb 24.janvāris 2018 10:52
2 1 Atbildēt

Jau zaje... maksāt tai valstij neparko.

dsa 24.janvāris 2018 14:54
8 1 Atbildēt

Ko tas snabags Pļurkšķis te dirš par Spāniju un citām ārzemēm! Viņam nav naudas pat lai aizbrauktu pārdesmit km uz vietējo TA staciju. Pat caurteku nevar ar lāpstu iztīrīt, jo lāpsta ieķīlāta lombardā, lai nomaksātu kārtējo maksājumu par internetu.

Pļurkt 24.janvāris 2018 17:28
0 2 Atbildēt

Sveiks Dirsa!! Par dalbajobu tu esi dzimis, par dalbajobu nosprāgsi!

Tā ka droši dirs vien tālāk, citu tā pat neko nejēdz.

driveris 24.janvāris 2018 14:56
1 0 Atbildēt

Bet tad lai katrs fotoradars sūta atsevišķu rēķinu un katru reizi, kad vainīgais nobrauc garām. Līdzīgi kā par ātrumu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

No 45 750 eiro - Toyota sākusi jaunā GR Yaris iepriekšpārdošanu

Ir sākusies jaunā Toyota GR Yaris iepriekšpārdošana, un tā cenas ir no 45 750 eiro. TOYOTA GAZOO Racing rallija programmā dzimušais un sacīkstēs rūdītais hečbeks debitēja pirms trim gadiem, bet pēc modernizācijas tas ir ieguvis dažādus dizainiskos, tehniskos un konstruktīvos uzlabojumus, kas braukšanu pacels jaunā līmenī. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 9

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti