«Luksti trofi 2010» noslēdzies

 
19.jūlijs 2010 10:29

Latvijā katru dienu tiek pārspēti karstuma rekordi, bet neraugoties uz patiešām vasarīgo laiku trofi reidisti ir nolēmuši vēl vairāk sakarsēt Trapenes apkārtni.

Šajā nedēļas nogalē Trapenē risinājās Latvijas trofi reidu čempionāta 3.posma sacensības - LUKSTI Trophy 2010.

Uz starta vairāk kā trīsdesmit tehnikas vienību, tais skaitā arī viesi no Igaunijas.

Šogad sacensību arī sava rozīnīte. Sacensības norisinās arī nakts stundās. Nav gluži 24 stundu režīms, tomēr daži posmi jāveic arī nakts melnumā, atelpai atvēlēts diezgan maz laika, kas karstajos laikapstākļos sagādāja papildus grūtības visiem dalībniekiem.

TR1 kategorijā uz starta astoņas automašīnas, izvērtējot pieteikto dalībnieku sarakstu jāsaka, ka drošu līderi grūti izcelt, uz uzvaru sacensībās diezgan droši varētu pretendēt tur pat vai visas ekipāžas.

Diezgan spraigā un saspringtā cīņā Rietumu frontē viss bez pārmaiņām, pie uzvaras tika šīs sezonas TR1 klases līderis Sergejs Žabins ar stūrmani Ivaru Ozolu. Otro vietu kā sacensībās, tā arī sezonas kopvērtējumā ieņēma Ērika Eglīša, Mārtiņa Kaļķa, Agra Brasliņa un Ginta Mālkalnieša ekipāža. Savukārt trešo vietu šoreiz izcīnīja Gunta Lukševica, Ilzes Eglītes, Andra Šarākova un Rinalda Smilgas ekipāža, šie braucēji sevi iepriekšējās sezonās bija pieteikuši tūrisma kausa izcīņas sacensībās. Šoreiz lielisks sniegums „STIGA leģendā” un „4x4lv.lv Ērgļa” aplī, deva pirmo vietu uz Latvijas Trofi reidu čempionāta posma pjedestāla.

TR3 kategorijā uz starta šā brīža spēcīgākās ekipāžas Vilnis Zeiza ar stūrmani Aigaru Zeizu. Edvīns Vansovičs šoreiz ar sev neierastu stūrmani, rūdīto bezceļu lapsu Artūru Melni, kas atpazīstams pēc dzeltenās cepures. Viņiem konkurenci izrādīja arī Ivans Bergmanis ar stūrmani Sergeju Treļūdovu, kā arī Normunds Bačinskis ar stūrmani Viktoru Pohomovu. Sarežģītajos laika apstākļos, kad dubļu braucējus Māte daba neloloja ar plašiem dubļu krājumiem savu meistarību un apliecināja Zeizu ekipāža, kas pārliecinoši, visās papildsacensībās, izcīnīja uzvaras. Otrais arī šoreiz Vansovičs ar Melni, bet trešais Bačinskis - Pohomovs. Bergmaņa ekipāžu šoreiz nedaudz pievīla tehnika, tādēļ arī nopietna cīņa par pjedestālu neizdevās.

OPEN kategorijā pie uzvaras tika Nikolaja Boicova pilotētais Suzuky Samuray, kas trofireidistu aprindās ieguvis iesauku „kvadricikls” savu kompakto izmēru un svara dēļ. Otrās vietas likteni šoreiz izšķīra vien 42 sekundes, kuras trešās vietas ieguvējs Aigars Mizga, Alvis Reinšmits, Arvils Mizga pēdējā papildsacensībā atpalika no otrās vietas ieguvēja, OPEN klases ,bet ne trofireidu sacensību, debitanta Vladislava Bergmaņa ar stūrmaņiem Dmitriju Savicki un Aļegu Daņiļcevu. Un tas viss pēc trasē kopumā pavadītām gandrīz 12 stundām sacensību režīmā.

Dubļu Ērgļa titula izcīņas sacensībās, kurās iespējams piedalīties ar jebkuru bezceļa automobili. Lielā Ērgļa klasē pie uzvaras tika Valdis Ločmelis un Kārlis Birznieks, savukārt Mazā Ergļa apli veiksmīgāk pievarēja Ēvalds Madernieks, Mārtiņš Stiprais un Jevgēņijs Pavlovs.

Nākamās sacensības jau pēc mēneša, Rugājos, kas vienlaicīgi būs gan NEZ Čempionāta II posma sacensības, gan arī Latvijas un Lietuvas čempionāta posmi.

Indormācija un rezultāti:
www.mazozoli.lv
www.4x4sport.lv

Informāciju sagatavoja,
Latvijas Automobiļu federācijas
Trofi reidu komisija

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti