«Vorobjovs Racing» LČ rallija sezonu noslēdz ar uzvaru N4 klasē

 
28.septembris 2010 10:38

Aizvadītajā nedēļas nogalē tika aizvadīts Latvijas rallija čempionāta pēdējais posms - rallijs „Latvija 2010”, kurā otro vietu absolūti, bet pirmo N4 klasē izcīnīja "Vorobjovs Racing" ekipāža Jānis Vorobjovs/Guntars Zicāns.


Rallijs "Latvija 2010" Vorobjovs/Zicāns Foto: Mārtiņš Jankovskis

Pirms šī rallija jau bija skaidrs, ka šī gada čempioni N4 klasē ir Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals, savukārt uz atlikušajām godalgotajām vietām pretendēja Aivja Egles, Jāņa Vorobjova un Māra Neikšāna ekipāžas. "Vorobjovs Racing" ekipāžai otro vietu kopvērtējumā varēja nodrošināt tikai un vienīgi uzvara. Pirmajā dopā, kas norisinājās pie Līvu akvaparka, "Vorobjovs Racing" ekipāža lieki neriskēja un beigās uzrādīja trešo ātrāko laiku N4 klasē, piekāpjoties vienīgi abiem brāļiem Neikšāniem. Otrajā dienā "Vorobjovs Racing" ekipāža brauca ātri un stabili, kas beigās N4 klasē ļāva uzrādīt ātrāko laiku sešos ātrumposmos no astoņiem. Finišā Jānis un Guntars bija pārliecinoši ātrākie N4 klasē, kur tuvākais sekotājs ukrainis Oleksandrs Saļuks tika apsteigts par gandrīz pusotru minūti.

„Pirms šī rallija situācija bija tāda, ka mēs N4 klasē kopvērtējumā varējām ieņemt otro, trešo, vai arī ceturto vietu,” pēc rallija atzina Guntars Zicāns. „Lai iegūtu otro vietu, mums vajadzēja izcīnīt tikai un vienīgi uzvaru. Rallija pirmajā dienā braucām piesardzīgi, jo šis ātrumposms vairāk bija domāts skatītājiem, un tajā varēja vairāk zaudēt nekā iegūt. Var teikt atbraucām, nobraucām un aizbraucām, jo zinājām, ka visi galvenie notikumi risināsies svētdien. Otrajā dienā jau ar pirmajiem dopiem sākām braukt ātri, kur beigās N4 klasē uzrādījām ātrākos laikus sešos no astoņiem ātrumposmiem. Protams, neiztika arī bez sīkām kļūdiņām. Piemēram, piektajā dopā pamanījāmies sasist divus diskus, tāpēc beigās knapi paspējām uz nākamo laika kontroli.”

„Pēdējos divos ātrumposmos mūsu automašīnai sāka vērties vaļā motora pārsegs, kas ļoti apgrūtināja braukšanu. Nolauzto stiprinājumu savilkām ar savilcējiem, taču jau pēc pāris kilometriem šis savilcējs neizturēja. Arī pēdējā dopā savilkām bojāto stiprinājumu, bet jau pēc pieciem kilometriem tas atkal neizturēja. Labi, ka nesalūza otrs stiprinājums, jo tad gan būtu gājis raibi. Visumā nobraucām ļoti stabili. Pēc tam, kad nobraucām pusi no rallija, mums jau bija zināma rezerve (kļūdu pieļāva Māris), tādēļ varējām arī turpmāk pārmērīgi neriskēt. Pirms pēdējā dopa mēs Anda Neikšāna ekipāžu apsteidzām par 23 sekundēm, kas faktiski nozīmēja to, ka ir  tikai jāfinišē. To arī veiksmīgi izdarījām, kas mums ļāva sezonu pabeigt, tāpat kā mēs to iesākām – ar uzvaru!”

„Ja mēs atskatāmies uz šo aizvadīto sezonu (vēl tā mums nav beigusies, jo brauksim Sāremas rallijā), tad mēs to sākām un pabeidzām ar uzvaru. Ja jāsaka vienā teikumā, tad šogad mēs daudz ko ieguvām, taču arī šo to zaudējām. Ieguvām otro vietu un saprašanos ar jauno mašīnu, taču, iespējams, jaunās, vēl neapgūtās mašīnas dēļ mēs zaudējām pirmo vietu N4 klasē. Kopumā šī sezona mums aizritēja ar dalītām jūtām, bet noteikti ar pluss zīmi.”

„Tagad plānojam nobraukt ralliju Sāremā un tad mūsu sezona būs galā. Šis rallijs ir prestižs un mums tajā patīk braukt. Pagājušajā gadā mēs tur uzrādījām labus rezultātus – ceturtā vieta absolūti, bet trešā N4 klasē. Šo ralliju mēs brauksim bez liekas spriedzes, jo mums tajā nekas neizšķiras un tas noteikti mums palīdzēs. Šajā rallija brauksim ar prieku un centīsimies sezonu noslēgt uz tikpat pozitīvas nots kā rallijā „Latvija 2010”,” tā Zicāns. 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti