Vasaras autosprinta čempioni arī Slava un Skujiņš

4.oktobris 2010 14:11

Svētdien „Biķernieku” trasē Rīgā aizvadīts Latvijas vasaras autosprinta čempionāta noslēdzošais posms.

Izcīnot trešo uzvaru pēc kārtas, 2500+ klasē čempiona titulu ieguva Andris Slava („Mitsubishi Lancer EVO”).

1800 grupā par posma uzvarētāju kļuva Ģirts Daugaviņš („Honda CRX”), bet čempiona nosaukums Jānim Skujiņam („BMW 318 iS”). 2500 klasē sezonu ar uzvaru pabeidza Vilnis Haferbergs („Honda CRX”). Šīs klases zelta medaļas ieguvējs Mareks Matvejevs („Opel Corsa”) pēdējā posmā nestartēja.

Latvijas vasaras autosprinta čempionāta pēdējā posmā, kas svētdien risinājās „Biķernieku” trasē (pirmo reizi no četrām bez lietus), bija jānoskaidro divi vēl nezināmie čempioni. 2500+ klasē bija atlikuši divi pretendenti - Andris Slava („Mitsubishi Lancer EVO”) un Mareks Štolcermanis („Nissan 350 Z”). Intrigu lielā mērā atrisināja pirmais brauciens, kurā Slava bija par sešām sekundēm ātrāks. Apsteidzot galveno sāncensi arī otrajā braucienā, Slava nodrošināja uzvaru posmā un zelta medaļu kopvērtējumā. Pēc neveiksmīgā sezonas sākuma (astotā vieta pirmajā posmā „333” trasē), visos nākamajos posmos jaunais čempions finišēja trijniekā, pēdējās trīs sacīkstēs izcīnot uzvaras. Otrais „Biķerniekos” Daniels Baltais („Subaru Impreza”), bet trešais Aivars Ezeriņš („Subaru Impreza”). Tikai ceturtais Štolcermanis, kuram jāsamierinās ar vicečempiona nosaukumu. Kopvērtējuma trešo vietu izcīnīja 2009. gada sudraba medaļnieks Ainars Eikerts („Mitsubishi Lancer EVO VIII”), par vienu punktu apsteidzot Ezeriņu. Iepriekšējā gada čempions Ints Jeršovs („Subaru Impreza”) neveiksmīgo sezonu noslēdza ar izstāšanos abos braucienos un sesto pozīciju kopvērtējumā.

Dramatiskāka cīņa risinājās 1800 klasē. Abos braucienos ātrākais bija 2009. gada čempions Ģirts Daugaviņš („Honda CRX”), gūstot pārliecinošu uzvaru. Taču Daugaviņš šosezon startēja tikai divos posmos un bez gada licences, tāpēc viņa rezultātus kopvērtējumā neskaita. No abiem pretendentiem pirmajā braucienā par divām sekundēm ātrāks bija Jānis Skujiņš („BMW 318 iS”). Imants Firsts („Toyota Corolla”), bremzējot pirms „elkoņa” līkuma, sabojāja riepu un bija spiests samazināt ātrumu. Otrajā braucienā Firsts revanšējās, posmā izcīnot otro vietu un nobīdot Skujiņu uz trešo pozīciju. Šāds iznākums nozīmēja, ka kopvērtējumā abiem ir vienāds punktu skaits. Arī pirmais papildkritērijs – augstākas vietas posmos – abiem braucējiem izrādījās vienāds. Nācās ķerties pie vietu skaitīšanas atsevišķos braucienos un tikai šajā rādītājā izpaudās Skujiņa pārsvars – sešas uzvaras braucienos pret piecām Firstam. Tādējādi Skujiņš pēc gada pārtraukuma atguvis čempiona titulu. Firstam pēc divām bronzas medaļām iepriekšējās sezonās šogad sudrabs. Trešo vietu kopvērtējuma jau pirms pēdējā posma bija nodrošinājis Andris Slišāns („Toyota Corolla”).

Jau pirms „Biķernieku” sacīkstes bija zināms čempions 2500 grupā. Trešo reizi pēc kārtas uzvarētāja lauri tika Marekam Matvejevam („Opel Corsa”). Pēdējā posmā ātrākais izrādījās Vilnis Haferbergs („Honda CRX”), tikai par nepilnu sekundi apsteidzot 2010. gada sezonas sudraba medaļnieku Normundu Orlovu („BMW Compact 323ti”). Trešais šoreiz Ēriks Ozoliņš („VW Golf III”), taču ar to nepietika, lai no kopvērtējuma trešās pozīcijas nobīdītu Ati Līci („Renault Clio”).
Pēdējā posmā kļuva zināmi kopvērtējuma uzvarētāji divās „Street ”kausa izcīņas klasēs. Gūstot trešo uzvaru pēc kārtas, „2500 Street” grupā kopvērtējuma pirmo vietu izcīnīja Aigars Tīdmanis („BMW 323ti Compact”). „2500+ Street” klasē Eināram Juškovskim („Subaru Impreza”) uzvarai kopvērtējumā pietika ar piekto vietu pēdējā posmā. Ātrākais „Biķerniekos” bija rallists Matīss Mežaks („Mitsubishi EVO”). „1800 Street” grupā kausa ieguvējs jau bija zināms - Guntis Lapiņš („VW Golf”). Sezonu ar uzvaru izdevās noslēgt Ričardam Jenčam („VW Golf II 1600 GTi”).
Vasaras autosprinta trešā sezona čempionāta statusā līdz ar to veiksmīgi noslēgusies. Laureātu apbalvošana kopā ar citu Latvijas Automobiļu federācijas Standarta automobiļu komisijas rīkoto sacensību izcilniekiem notiks 4. decembrī Saulkrastos „Minhauzena Undā”.
Arī šogad vasaras sprinta rīkotāji turpināja sadarbību ar „Kumho” riepu piegādātajiem un sacensību dalībniekiem tiek piedāvāta īpaša cena. Latvijas vasaras autosprinta čempionāta atbalstītāji 2010. gada sezonā: „Point Transaction Systems”, „Auto24.lv”, „Baltikums apdrošināšana”, „Fixbox”. Informatīvais atbalsts no žurnāla „AutoEuro”, „iAuto.lv”, „jauniauto.lv”, „nightlife.lv”, „burnout.lv”. Visa informācija par sacensībām www.vasarassprints.lv

Latvijas čempionāts vasaras autosprintā
6. posms, „Biķernieku” trase

1800
Ģirts Daugaviņš („Honda CRX”) 11:04,500, Imants Firsts („Toyota Corolla”) +12,300, Jānis Skujiņš („BMW 318 iS”) +16,043.
2500
Vilnis Haferbergs („Honda CRX”) 11:05,372, Normunds Orlovs („BMW Compact 323ti”) +0,924, Ēriks Ozoliņš („VW Golf III”) +9,775.
2500+
Andris Slava („Mitsubishi Lancer EVO”) 10:39,076, Daniels Baltais („Subaru Impreza”) +3,579, Aivars Ezeriņš („Subaru Impreza”) +6,700.
Kausa izcīņa
„1800 Street”
Ričards Jenčs („VW Golf II 1600 GTi”) 11:35,651, Jānis Junkers („VW Golf”) +5,938, Artūrs Batraks („VW Golf II 1600 GTi”) +18,999.
„2500 Street
Aigars Tīdmanis („BMW 323ti Compact”) 11:21,379, Ēriks Ozoliņš („VW Golf III”) +7,552, Edgars Poriņš („VW Golf II”) +12,868.
„2500+ Street”
Matīss Mežaks („Mitsubishi EVO”) 11:08,501, Zintis Dāvidsons („Mitsubishi Lancer EVO”) +15,739, Ainārs Šusts („Subaru Impreza”) +17,304.

Noslēguma kopvērtējums*
1800
Jānis Skujiņš 117, Imants Firsts, 117, Andris Slišāns 95, Gatis Klasiņš 85, Edgars Karlsons 78, Raimonds Smeilis 73.
2500
Mareks Matvejevs 118, Normunds Orlovs 109, Atis Līcis 89, Ēriks Ozoliņš 86, Ģirts Vītiņš 82, Aigars Tīdmanis 77.
2500+
Andris Slava 114, Mareks Štolcermanis 99, Ainars Eikerts 91, Aivars Ezeriņš 90, Uģis Geide 82, Ints Jeršovs 79.
Kausa izcīņa
„1800 Street”
Guntis Lapiņš 117, Jānis Strazdiņš 103, Edgars Karlsons 86, Raimonds Smeilis 85, Dzintars Raits 31, Andrejs Kuvšinovs 25, Ričards Jenčs 25.
„2500 Street”
Aigars Tīdmanis 113, Ēriks Ozoliņš 106, Edgars Poriņš 91, Mārtiņš Gūtmanis 88, Guntars Brauns 57, Kaspars Pakše 48.
„2500+ Street”
Einārs Juškovskis 94, Agris Štikāns 90, Matīss Mežaks 50, Gunārs Greiža 43, Ainārs Šusts 39, Daniels Baltais 38.

*Neoficiālie rezultāti.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ceļš uz Positivus aizņem daudz laika; daudzviet ceļa remonts un ātruma ierobežojums līdz 70 km/h (+ FOTO)

Ceļš uz Positivus festivālu Salacgrīvā aizņem vairāk laika nekā citgad daudzo ceļa remontu posmu dēļ. Lasīt vairāk

 

Satiksmes ministrija uzskata, ka autoparka tehniskās apskates tirgus atvēršana var atstāt iespaidu uz satiksmes drošību 8

Latvijas autoparka tehniskās apskates tirgus atvēršana var atstāt iespaidu uz satiksmes drošību, aģentūru LETA pauda Satiksmes ministrijā, komentējot Konkurences padomes secinājumu, ka valsts nepamatoti liedz privātajiem uzņēmumiem iesaistīties transportlīdzekļu tehniskā stāvokļa kontroles tirgū. Lasīt vairāk

 

Satiksmes ministrija nepiekrīt Konkurences padomes ziņojuma secinājumiem 15

Ņemot vērā Konkurences padomes ziņojuma secinājumus, Satiksmes ministrija atgādina, ka 2023.gadā tehniskās kontroles veicējus izvēlēsies publisko iepirkumu reglamentējošos tiesību aktos noteiktajā kārtībā, kā to nosaka spēkā esošie normatīvie akti (2017.gada 30.maijā apstiprinātajiem Ministru kabineta noteikumi Nr.295 "Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļa"). Lasīt vairāk

 

AvtoVAZ atjaunojis Lada Granta sedanu (+ FOTO) 9

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ publicējusi pirmos atjauninātā Lada Granta sedana attēlus, paziņojot, ka oficiālo pirmizrādi tas svinēs augusta beigās, Maskavas autoizstādē. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti