Neikšāns/Dzirkals asfalta rallija „Rallye du Var” ugunskristībās izcīna 3. vietu 4

 
28.novembris 2011 8:52

Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas ekipāža Andis Neikšāns un Pēteris Dzirkals no 25. līdz 27. novembrim Francijas dienvidos piedalījās vienā no grūtākajiem Francijas rallija čempionāta posmiem „Rallye du Var”.

Dalība šajā rallijā bija paredzēta tikai un vienīgi kā treniņš, kurā ekipāžai bija jāiepazīst asfalta ralliju specifika, jo ekipāžas karjerā šis bija pirmais asfalta rallijs. Trīs dienās „Rallye du Var” dalībniekiem bija jāveic divpadsmit ātrumposmi, kuru kopējais garums bija 226,82 km. Andis Neikšāns un Pēteris Dzirkals ugunskristības izturēja godam, jo bīstamajos kalnu ceļos ekipāža nevien izpildīja nospraustos mērķus, bet arī kāpa uz goda pjedestāla, kas asfalta rallija debitantiem ir uzskatāms par teicamu rezultātu.

Pēteris Dzirkals: “Šī rallija ātrumposmi ir ļoti sarežģīti ar ļoti daudz līkumiem. Šajā rallijā vien bija vairāk līkumu kā visā Latvijas rallija čempionātā kopā. Ceļu konfigurācija šeit nepiedod kļūdas – šeit katra kļūda nozīmē avāriju. Vēl nebijām iedomājušies, ka tas būs tik grūti arī fiziski. Asfalta riepas nodrošina tādu saķeri, ka ekipāža ir ļoti pakļauta inerces spēkiem. Mums veiksmīgi izdevās šo ralliju veikt bez lielām kļūdām un esam par to ļoti gandarīti.”

Neskatoties uz nepazīstamiem ceļiem, kā arī līdz šim nepazīstamo asfalta rallija specifiku – mainīgu ceļa seguma saķeri kalnu ceļu saulainajos un ēnainajos posmos, Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas ekipāža Andis Neikšāns un Pēteris Dzirkals, pateicoties savam stabilajam ritmam, spēja finišēt 40. vietā absolūtajā vērtējumā un 3. vietā N4 klasē, zaudējot otrās vietas ieguvējam Sirilam Audirakam (Cyril Audirac) tikai 0,3 sekundes. „Rallye du Var” absolūtajā vērtējumā uzvaru izcīnīja soms Jari Mati Latvala, kurš apsteidza Stefanu Sarazinu un igauni Ottu Tanaku.

“Asfalta rallijiem ir sava specifika un startēšanai tajos vajag īpašu sagatavotību un meistarību. Tā ir pavisam cita rallija pasaule, piemēram, Francijā notiek atsevišķs asfalta ralliju čempionāts. Lielā N4 klases automašīna nav pats piemērotākais sporta automobilis šādiem rallijiem, taču esmu ļoti priecīgs par milzīgo informācijas bagāžu par asfalta rallijiem, ko ieguvām šajā rallijā. Šī pieredze mums ir vitāli svarīga turpmākajai izaugsmei un startiem starptautiskos rallijos – tā ir pieredze, kuru nevar gūt nedz Baltijā, nedz Skandināvijas rallijos,” atzīst Andis Neikšāns.

Latvijas Mobilā Telefona rallija komandai starts rallijā „Rallye du Var” bija pēdējās sacīkstes 2011. gada rallija sezonā. Andis Neikšāns: “Vēlos sirsnīgi pateikties visiem komandas biedriem, atbalstītājiem un līdzjutējiem par šosezon piedzīvoto. Bez jums to nebūtu iespējams realizēt.”

Komandas ģenerālsponsors kopš 2004. gada ir Latvijas Mobilais Telefons. Sponsori ir LEC un Samsung Electronics Baltic, atbalstītāji – Neste Latvija, Inter-Riga, SHARP. Tehnisko nodrošinājumu sniedz Neiksans Rally Sport, ASRT, Samsonas transmission un ProRacing.
 

 
Visi komentāri
 
284429. viesis 28.novembris 2011 9:12
0 0 Atbildēt

Baigi labais!

284432. viesis 28.novembris 2011 9:34
0 0 Atbildēt

Well done guys! Super rezultāts!

284434. viesis 28.novembris 2011 10:30
0 0 Atbildēt

Apsveicu , LMT vienmer rada labus rezultatus )

284436. viesis 28.novembris 2011 11:18
0 0 Atbildēt

Malacis

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 2

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 17

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti