Zināmi galvenie Latvijas ziemas autosprinta favorīti

 
22.februāris 2012 17:44

Pēc nedēļas nogalē finišējušajām Latvijas ziemas autosprinta reģionu cīņām nojaušams, kuri būs galvenie Latvijas čempiontitulu favorīti.

Ziemas autosprinta čempionāta fināls norisināsies šo svētdien, 26. februārī Brīvkalnu trasē.

Pēc cīņām reģionos pienācis Latvijas ziemas autosprinta čempionāta izšķirošais brīdis – visu reģionu līderu tikšanās lielajā finālā. Tas gan nenozīmē, ka svētdien uz starta stāsies tikai saujiņa favorītu – sacīkstē var piedalīties jebkurš ziemas autosprinta dalībnieks.

Pēc Vidzemes, Kurzemes un Centra reģiona četru posmu cīņām noskaidrots, ka punktu skaita ziņā vadošie sportisti aizmugures piedziņas klasē būs Vidzemes līderis Kristaps Daģis (39 punkti), Centra līderis Aigars Tīdmanis (37), kā arī Kurzemē labu punktu bagāžu guvušais Modris Cīrulis (36). Tiesa, turpat arī pārējie konkurenti – Jānis Visockis (35), Jānis Apsītis (32), Gundars Tīdmanis (31) un citi.

2WD klasē pēc reģionu seriāliem līderpozīcijās ar 37 punktiem ir Centra pārstāvis Sandis Laukšteins (labi rezultāti arī Kurzemē) un Aivo Gailītis, kurš punktus krāja Kurzemes reģionā. Seko Vidzemes līderis Armands Cīrulnieks (36), kā arī Valters Liepiņš (35), Modris Žentiņš (34), Ivars Cīrulnieks (33) un citi.

Pilnpiedziņas 4WD klasē līderis ar maksimālo punktu skaitu – 39 – ir Artis Upītis, bet 37 punkti ir Centra līderim Jānim Slišānam. 36 punkti – Vigo Rubenim. Seko Ralfs Sirmacis (35), Ainars Eikerts, Māris Zālītis un Kristaps Feldmanis (pa 33).

Skaidrs, ka tik blīvs punktu skaits visās klasēs nevienam no līderiem nedod pārliecinošu pārsvaru, jo vairāk tāpēc, ka finālsacensības dienā iespējams sasniegt vairāk punktu nekā līdzšinējos posmos kopā. Tomēr reģionu līderi sāks finālu ar labu punktu pārsvaru pār tiem, kuri reģionos nav bijuši augstu rezultātu sasniedzēji. Pirms gada, kad notika pirmais šīs sistēmas eksperiments, pierādīja, ka finālā titulus nodrošina kāds no favorītiem. Tomēr bija arī piemēri, kad pie Latvijas čempionāta medaļas tiek arī sportists, kurš pirms fināla nebija pat klases top-10 braucēju pulkā.

Tas nozīmē, ka lielais fināls jebkurā gadījumā būs intriģējošs gan sportistiem, gan skatītājiem. Turklāt līderu cīņas ietekmēs arī citu sportistu sasniegtie rezultāti.

Sacīkste notiks Brīvkalnu trasē, kas atrodas pārdesmit kilometrus no Rīgas, dodoties Liepājas virzienā. Sacensību pirmais brauciens jau 9:30 no rīta.

Finālsacīkste notiks četros braucienos, no kuriem tiks vērtēta trīs labāko braucienu punktu summa. Čempiontitulu dalītājiem finālā sasniegtie punkti tiks summēti ar reģionu seriālos sasniegtajiem punktiem. Attiecīgi, kam vairāk punktu, tas Latvijas čempions!

Rīkotāji atzīmē, ka čempionāta līderu cīņu nopietnība nav šķērslis svētdien uz starta stāties arī citiem dalībniekiem! Informācija: Standartauto.lv
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 10

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti