Zināmi galvenie Latvijas ziemas autosprinta favorīti

22.februāris 2012 17:44

Pēc nedēļas nogalē finišējušajām Latvijas ziemas autosprinta reģionu cīņām nojaušams, kuri būs galvenie Latvijas čempiontitulu favorīti.

Ziemas autosprinta čempionāta fināls norisināsies šo svētdien, 26. februārī Brīvkalnu trasē.

Pēc cīņām reģionos pienācis Latvijas ziemas autosprinta čempionāta izšķirošais brīdis – visu reģionu līderu tikšanās lielajā finālā. Tas gan nenozīmē, ka svētdien uz starta stāsies tikai saujiņa favorītu – sacīkstē var piedalīties jebkurš ziemas autosprinta dalībnieks.

Pēc Vidzemes, Kurzemes un Centra reģiona četru posmu cīņām noskaidrots, ka punktu skaita ziņā vadošie sportisti aizmugures piedziņas klasē būs Vidzemes līderis Kristaps Daģis (39 punkti), Centra līderis Aigars Tīdmanis (37), kā arī Kurzemē labu punktu bagāžu guvušais Modris Cīrulis (36). Tiesa, turpat arī pārējie konkurenti – Jānis Visockis (35), Jānis Apsītis (32), Gundars Tīdmanis (31) un citi.

2WD klasē pēc reģionu seriāliem līderpozīcijās ar 37 punktiem ir Centra pārstāvis Sandis Laukšteins (labi rezultāti arī Kurzemē) un Aivo Gailītis, kurš punktus krāja Kurzemes reģionā. Seko Vidzemes līderis Armands Cīrulnieks (36), kā arī Valters Liepiņš (35), Modris Žentiņš (34), Ivars Cīrulnieks (33) un citi.

Pilnpiedziņas 4WD klasē līderis ar maksimālo punktu skaitu – 39 – ir Artis Upītis, bet 37 punkti ir Centra līderim Jānim Slišānam. 36 punkti – Vigo Rubenim. Seko Ralfs Sirmacis (35), Ainars Eikerts, Māris Zālītis un Kristaps Feldmanis (pa 33).

Skaidrs, ka tik blīvs punktu skaits visās klasēs nevienam no līderiem nedod pārliecinošu pārsvaru, jo vairāk tāpēc, ka finālsacensības dienā iespējams sasniegt vairāk punktu nekā līdzšinējos posmos kopā. Tomēr reģionu līderi sāks finālu ar labu punktu pārsvaru pār tiem, kuri reģionos nav bijuši augstu rezultātu sasniedzēji. Pirms gada, kad notika pirmais šīs sistēmas eksperiments, pierādīja, ka finālā titulus nodrošina kāds no favorītiem. Tomēr bija arī piemēri, kad pie Latvijas čempionāta medaļas tiek arī sportists, kurš pirms fināla nebija pat klases top-10 braucēju pulkā.

Tas nozīmē, ka lielais fināls jebkurā gadījumā būs intriģējošs gan sportistiem, gan skatītājiem. Turklāt līderu cīņas ietekmēs arī citu sportistu sasniegtie rezultāti.

Sacīkste notiks Brīvkalnu trasē, kas atrodas pārdesmit kilometrus no Rīgas, dodoties Liepājas virzienā. Sacensību pirmais brauciens jau 9:30 no rīta.

Finālsacīkste notiks četros braucienos, no kuriem tiks vērtēta trīs labāko braucienu punktu summa. Čempiontitulu dalītājiem finālā sasniegtie punkti tiks summēti ar reģionu seriālos sasniegtajiem punktiem. Attiecīgi, kam vairāk punktu, tas Latvijas čempions!

Rīkotāji atzīmē, ka čempionāta līderu cīņu nopietnība nav šķērslis svētdien uz starta stāties arī citiem dalībniekiem! Informācija: Standartauto.lv
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Skāde pārsniedz miljonu - Maskavā notikusi vairāku supermašīnu sadursme (+ VIDEO) 8

Vakar, 17.septembrī, Maskavas centrā notikusi smaga autoavārija, kurā iesaistīti vairāki elitāri superauto, ieskaitot Lamborghini, Maybach un Bentley. Lasīt vairāk

 

“Volkswagen Arteon” viens no “Latvijas gada auto 2018” TOP7 finālistiem (+ FOTO)

2008. gadā uzsākot Passat CC ražošanu (vēlāk vienkārši CC jeb Comfort Coupe), Volkswagen kļuva par vienu no pirmajiem ražotājiem, kas aizsāka žanru robežu nojaukšanu, pircējiem piedāvājot modeli, kurā sedana praktiskumu apvienoja ar kupejas eleganci. Lasīt vairāk

 

DS prezentējis savu pirmo elektrisko krosoveru (+ FOTO) 1

Franču marka DS, kas ietilpst PSA aliansē, prezentējusi savu pirmo elektriskās piedziņas krosoveru DS3 Crossback, ko plašākai publikai izrādīs oktobra sākumā gaidāmajā Parīzes autoizstādē. Lasīt vairāk

 

Garnadži Latvijā nesmādē arī auto, kas vecāki par 10 gadiem 11

AAS “BTA Baltic Insurance Company” (turpmāk - BTA) un Valsts policijas apkopotie dati liecina, ka pēdējā gada laikā automašīnu zādzību skaits Latvijā ir samazinājies, taču joprojām garnadžus interesē spēkrati vecuma grupā, kas vecākas par pieciem gadiem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti