"Marussia" kā otrā F-1 komanda nedēļas laikā sāk bankrota procedūru

 
Nozare.lv | 28.oktobris 2014 11:25

"Marrusia" kļuvusi par otro Pirmās formulas (F-1) komandu pāris dienu laikā, pret kuru uzsākta bankrota procedūra.

Iepriekšējā piektdienā bankrota procedūra tika sākta pret "Caterham" vienību, kurai liegta pieeja rūpnīcai, bet pirmdien tas pats paveikts pret "Marussia". Jau nedēļas nogalē F-1 čempionāta vadītājs Bērnijs Eklstouns pavēstīja, ka neviena no šīm komandām nepiedalīsies nākamajā sacensību posmā, kas šonedēļ risināsies ASV, kas nozīmē, ka, visticamāk, tās nestāsies uz starta arī vēl pēc nedēļas gaidāmajās sacīkstēs Brazīlijā.

"Marussia" pieder krievu miljardierim Andrejam Čeglakovam, tomēr viņš pavēstījis, ka pārtrauc tās turpmāku atbalstīšanu.

"Mums ir pats mazākais budžets, bet motivētākais personāls, kas ļauj būt pietiekami efektīviem, lai cīnītos praktiski ar vidusmēra komandām," aģentūra TASS citē Čeglakovu.

Tikmēr tērauda industrijas indiešu magnāts Baljinders Sohi britu laikrakstam "Telegraph" pavēstījis, ka ir tuvu "Marussia" komandas iegādei. Sohi esot izteicis piedāvājumu aptuveni 55 miljonu mārciņu (69 miljonu eiro) vērtībā.

Tiek ziņots, ka "Marussia" šosezon vēl neesot samaksājusi aptuveni 30 miljonus mārciņu (37 miljonus eiro) "Ferrari" par saņemtajiem dzinējiem.

Kā ziņots, iepriekš vasarā ekstravagantais Malaizijas miljardieris Tonijs Fernandess pārdeva "Caterham" komandu, nododot to Šveices un Tuvo Austrumu investoriem.

Pašlaik strupceļā nonākušas sarunas starp jaunajiem komandas īpašniekiem un administratoriem, kas pārrauga vienības piegādātāja "Caterham Sports Limited" darbu. Administratorus neapmierina fakts, ka komanda turpina izmantot tiem piederošo rūpnīcu, bet vienības vadības līdz šim izteiktie turpmākās sadarbības piedāvājumi viņus neapmierina.

"Marussia" un "Caterham" F-1 čempionātam pievienojās vien 2010.gadā, bet šajā laikā nav spējušas kļūt finansiāli spēcīgas. Toreiz čempionātam pievienojās arī vienība "Hispania Racing Team" (HRT), kas beidza pastāvēt pēc 2012.gada sezonas.

Gaidāmajā ASV etapā uz starta stāsies vien 18 mašīnas, kas būs mazākais skaits kopš 2005.gada Monako "Grand Prix" izcīņas, kad par noteikumu pārkāpumiem uz diviem posmiem bija diskvalificēta BAR vienība.

Kā zināms, iepriekšējā etapā "Marussia" jau piedalījās vien ar vienu automašīnu, jo tās pilots Žils Bjanki turpina cīņu par dzīvību pēc avārijas Japānas posmā.

Saskaņā ar F-1 vadības līgumu komandai ir tiesības saņemt daļu no čempionāta ienākumiem vien tad, ja tā piedalās visos sezonas posmos.

Līdz F-1 sezonas beigām atlikuši trīs etapi - ASV, Brazīlijā un AAE.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti