Pirmo dienu Lidenhilā Jānis Baumanis noslēdz 12.pozīcijā

 

Foto: Baumanis Motorsport Photography

Baumanis Motorsport | 29.maijs 2016 6:40

Sestdien ar pirmajiem brīvajiem treniņbraucieniem un divām kvalifikācijas sacensību kārtām vēsturiskajā Lidenhilas trasē, Lielbritānijā sākās pasaules rallijkrosa čempionāta kārtējais posms. Latviešu autosportists Jānis Baumanis pēc pirmajiem diviem sacensību kvalifikācijas braucieniem ieņem 12. pozīciju.

Jau piektdien sportists atklāja, ka nevar vien sagaidīt došanos pilnveidotajā Lidenhilas trasē un sestdienas rīta brīvie treniņi bija šāda iespēja. Taču sportista ieceres ātri vien izjauca World RX Team Austria mehāniķu sagatavotais sacīkšu auto, kuram radās kļūme degvielas padeves sistēmā.

“Brīvajos treniņos izbraucām ar jaunu piekari un jaunu ātrumkārbu, bet diemžēl radās problēma ar degvielas padevi un Jānis bija spiests nobraukt malā. Otrajā piegājienā Jānis uzreiz uzrādīja septīto labāko laiku. Pēc tā veicām vēl dažas regulējumu maiņas un mēģinājām vēlreiz, bet atkal nācās braukt malā, jo atgriezās problēma ar degvielas padevi,” skaidro Jāņa tēvs un treneris Andris Baumanis. Viņš arī piebilst, ka jaunā ātrumkārba piegādāta tikai piektdien vakarā, tāpēc trokšņa ierobežojumu dēļ to nav bijis iespējams pārbaudīt un ieprogrammēt, kas pēcāk atstātjis negatīvu iespaidu uz pirmā kvalifikācijas brauciena startu.

To apliecina arī pats sportists, pēc kura teiktā komanda joprojām nav atradusi optimālos balstiekārtas regulējumus, kā dēļ auto nestrādā ar pilnu atdevi.

“Cīnamies ar daudz problēmām, jo nevar no mašīnas dabūt to ātrumu, kas būtu iespējams. Joprojām mācāmies un mēģinām dažādas lietas, kas pirms tam nav darītas,” papildina Jānis Baumanis.

Spītējot likstām ar auto, Jāņa ātrums trasē ir konkurētspējīgs. Iekļūšana starp sešiem ātrākajiem pirmajā kvalifikācijas braucienā to apstiprināja.

“Pirmais kvalifikācijas brauciens sanāca diezgan labs, lai arī manai mašīnai bija tā saucamais lēnais mīkstais, proti, trešajā aplī viena riepa sāka lēnām laist ārā gaisu. Arī izcīnītā sestā vieta kopējā vērtējumā ir laba, tomēr uzskatu, ka brauciens bija pietiekami labs, lai es būtu augstāk,” - tā Jānis Baumanis.

Pirms otrā kvalifikācijas brauciena Jāņa mašīnai atkal tika veiktas regulējumu izmaiņas, taču par to priekšrocībām vai trūkumiem tā arī neizdevās pārliecināties.

“Otrajā kvalifikācijā vēl pirms starta, kad uzdevu gāzi, lai uzsildītu riepas, salūza priekšējā labās puses pusass. Tas nozīmē, ka es faktiski paliku ar aizmugures piedziņas mašīnu ar 600 zirgspēkiem. Un ar tādu auto cīnīties par labu rezultātu ir neiespējami. Bet rīt ir jauna diena un ceru, ka tā būs veiksmīgāka, lai varam iekļūt pusfinālā,” stāsta Jānis.

Tādējādi pēc pirmās sacensību dienas Lidenhilā Jānis Baumanis ieņem kopvērtējuma 12.vietu, bet jau svētdien viņam būs iespēja savas pozīcijas uzlabot un nodrošināties iekļūšanai pusfinālā.

Cits Latvijas pārstāvis, ALL-INKL.COM Muennich Motorsport komandas braucējs Reinis Nitišs, tikmēr aizvada neveiksmīgāku sacīksti. Pirmajā kvalifikācijā sportists uzrādīja 13.labāko rezultātu, savukārt otrajā kvalifikācijā tika diskvalificēts un pie ieskaites punktiem netika. Tā rezultātā Nitišs sestdienu noslēdza kopējā vērtējuma 22.pozīcijā.

2016.gada pasaules rallijkrosa čempionātā kopumā jāaizvada 12 posmi. Pēc trim no tiem Jānis Baumanis kopvērtējumā ieņem 10.pozīciju.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti