Enduro rallija noslēdzošais posms pulcē ap 300 dalībnieku

Foto: Publicitātes attēls

LaMSF | 13.oktobris 2016 8:07

Aizvadītajā nedēļas nogalē Pabradē, Lietuvā norisinājās šīs sezonas II un noslēdzošais Baltijas enduro rallija posms.

Sacensības pulcēja ļoti kuplu dalībnieku skaitu, kopskaitā trasē dodoties teju 300 sportistiem, protams, arī Latvijas pārstāvjiem. Moto piedzīvojumu klubu „apPasaule” vien pārstāvēja četras komandas.

Lai gan obligātie posmi radīja grūtības ne vienam vien, redzams, ka šī enduro disciplīna ir guvusi plašu atzinību ne tikai Lietuvas, bet šogad arī Latvijas braukt gribētāju vidū.

Patīkamās un rudenīgās noskaņās aizvadīta šī enduro rallija sezona. Vienuviet tika pulcēts vareni kupls dalībnieku skaits, sportistiem dodoties piedzīvojumiem bagāta braucienā pa Lietuvas dabas ainavām. Lielākās grūtības braucējiem sagādāja tieši obligātie posmi, kas bija ļoti īsi, taču trases sarežģītākajās daļās – dubļos un meža purvā. Taču pārējā orientēšanās trase vijās cauri skaistam mežam, ļaujot ar pilnu krūti izbaudīt ne vien motosportu, bet arī dabas skaistumu. Sportisti bijuši arī ļoti apmierināti ar speciālajiem testiem, kas bija ierīkoti smilšainā poligonā un ap izžuvušiem zivju dīķiem.

Labāko sniegumu no Latvijas sportistiem uzrādīja Mārtiņš Gailis un Aivars Pupovs, kuriem lielajā konkurencē SOFT klasē (motocikli virs 129 kg) sacensībās izdevās izcīnīt otro vietu, kas viņiem deva uzvaru Baltijas enduro rallija kausa kopvērtējumā.

HARD jeb sporta motociklu klasē Baltijas enduro rallija kausā trešo vietu ieguva Juris Deičmanis un Pēteris Sliede.
Enduro ralliju ir plānots organizēt arī nākamajā sezonā, sniedzot iespēju moto-mīļiem baudīt orientēšanos dažādos apvidos motociklu un kvadraciklu mugurā. Latvijas posmu moto piedzīvojumu klubs apPasaule plāno noorganizēt pavasarī, bet Lietuvas posms notiks, kā ierasts – rudenī.

Atgādinām, ka enduro rallijs ir komandu sacensības, kurās startē komanda no diviem braucējiem. Mazāk pieredzējušiem motobraucējem paredzēta tūristu klase ar neierobežotu komandas dalībnieku skaitu. Sacensību dalībniekiem būs jāveic ap 100 km gara trase, kas nebūs atzīmēta ar zīmēm dabā, kā tas ir klasiskajā enduro. Šo sacensību maršruts tiks norādīts GPS navigatorā ielādētajā celiņā. Komandai jāiekļaujas kontrollaikā (5-8 stundās, atkarībā no dalībnieku klases), kā arī jāuzņem fotoattēli noteiktos kontrolpunktos noteiktā secībā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā policija par negadījumiem valstī informē Vācijā un Latvijā 17

Jāatzīmē, ka agrāk arī no LR Valsts policijas nāca pilnvērtīgāka informācija par negadījuma apstākļiem, kā iesaistītie automobiļi, vieta, laiks un autovadītāju vecums. Tagad nāk tabula!!! iAuto jautā, ko tas dod? Lasīt vairāk

 

Ķīnieši izstrādājuši klasiskās konstrukcijas apvidnieku par 11 000 eiro 7

Ķīnas kompānija "Beijing Automobile Works" (BAIC) izstrādājusi vienkāršu un cenu ziņā pievilcīgu klasiskās konstrukcijas apvidus auto, kas plašākai publikai tiks parādīts Pekinas motoršovā šā gada aprīlī. Lasīt vairāk

 

5 lietas, kas jāzina jūrmalniekiem par caurlaidēm 2017.gadā 7

Jūrmalā ieviesīs elektroniskas iebraukšanas kartes, kas aizvietos līdzšinējās papīra caurlaides, paredz jaunie Jūrmalas domes noteikumi par transportlīdzekļu iebraukšanu īpaša režīma zonā Jūrmalas pilsētas administratīvajā teritorijā. Lasīt vairāk

 

Saniknots pūlis Indijā apmētā ar akmeņiem "Ferrari" un "Lamborghini" (+ video) 5

"Ferrari 458 Italia" un "Lamborghini Aventador" īpašnieki ir spiesti mesties bēgt, lai glābtu sevi un savus vairākus simtus tūkstošu eiro vērtos spēkratus, kad tiem virsū metas saniknots un ar akmeņiem bruņojies cilvēku pūlis. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti