Enduro rallija noslēdzošais posms pulcē ap 300 dalībnieku

Foto: Publicitātes attēls

LaMSF | 13.oktobris 2016 8:07

Aizvadītajā nedēļas nogalē Pabradē, Lietuvā norisinājās šīs sezonas II un noslēdzošais Baltijas enduro rallija posms.

Sacensības pulcēja ļoti kuplu dalībnieku skaitu, kopskaitā trasē dodoties teju 300 sportistiem, protams, arī Latvijas pārstāvjiem. Moto piedzīvojumu klubu „apPasaule” vien pārstāvēja četras komandas.

Lai gan obligātie posmi radīja grūtības ne vienam vien, redzams, ka šī enduro disciplīna ir guvusi plašu atzinību ne tikai Lietuvas, bet šogad arī Latvijas braukt gribētāju vidū.

Patīkamās un rudenīgās noskaņās aizvadīta šī enduro rallija sezona. Vienuviet tika pulcēts vareni kupls dalībnieku skaits, sportistiem dodoties piedzīvojumiem bagāta braucienā pa Lietuvas dabas ainavām. Lielākās grūtības braucējiem sagādāja tieši obligātie posmi, kas bija ļoti īsi, taču trases sarežģītākajās daļās – dubļos un meža purvā. Taču pārējā orientēšanās trase vijās cauri skaistam mežam, ļaujot ar pilnu krūti izbaudīt ne vien motosportu, bet arī dabas skaistumu. Sportisti bijuši arī ļoti apmierināti ar speciālajiem testiem, kas bija ierīkoti smilšainā poligonā un ap izžuvušiem zivju dīķiem.

Labāko sniegumu no Latvijas sportistiem uzrādīja Mārtiņš Gailis un Aivars Pupovs, kuriem lielajā konkurencē SOFT klasē (motocikli virs 129 kg) sacensībās izdevās izcīnīt otro vietu, kas viņiem deva uzvaru Baltijas enduro rallija kausa kopvērtējumā.

HARD jeb sporta motociklu klasē Baltijas enduro rallija kausā trešo vietu ieguva Juris Deičmanis un Pēteris Sliede.
Enduro ralliju ir plānots organizēt arī nākamajā sezonā, sniedzot iespēju moto-mīļiem baudīt orientēšanos dažādos apvidos motociklu un kvadraciklu mugurā. Latvijas posmu moto piedzīvojumu klubs apPasaule plāno noorganizēt pavasarī, bet Lietuvas posms notiks, kā ierasts – rudenī.

Atgādinām, ka enduro rallijs ir komandu sacensības, kurās startē komanda no diviem braucējiem. Mazāk pieredzējušiem motobraucējem paredzēta tūristu klase ar neierobežotu komandas dalībnieku skaitu. Sacensību dalībniekiem būs jāveic ap 100 km gara trase, kas nebūs atzīmēta ar zīmēm dabā, kā tas ir klasiskajā enduro. Šo sacensību maršruts tiks norādīts GPS navigatorā ielādētajā celiņā. Komandai jāiekļaujas kontrollaikā (5-8 stundās, atkarībā no dalībnieku klases), kā arī jāuzņem fotoattēli noteiktos kontrolpunktos noteiktā secībā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pirmā sniega lamatas (+ video) 1

Video apkopotas situācijas, kad vadītāji nenovērtē braukšanas apstākļus, ko izmainījis pirmais sniegs. Lasīt vairāk

 

Kā „nogremdēt”piecus apvidus auto un divus traktorus, glābjot vienu „Ņiva” (+ video) 13

Stāsts sākas ar to, ka makšķernieki (varbūt zvejnieki vai mednieki) ar „Ņiva” mēģina apbraukt stipri pielijušo ceļu pa pļavu. Tas viņiem neizdodas un automobilis iestrēgst dubļos. Glābt „Ņiva” dodas Hyundai Santa Fe, Chevrolet Niva, Nissan Navara, Toyota Hilux, kā arī divi traktori, taču neviens no viņiem mērķi nesasniedz. Lasīt vairāk

 

ASV jaunuzņēmums radījis Tesla elektriskā kravinieka konkurentu (+ foto) 3

Losandželosā bāzētais jaunuzņēmums Thor Trucks, ko dibinājis 25 gadus vecs nekustāmo īpašumu tirgotājs, radījis konkurentu nesen prezentētajam Tesla Semi kravas vilcējam. Lasīt vairāk

 

Vairāki 100 tūkstoši eiro skāde - vācu pensionārs realizē „krusta gājienu” pret fotoradariem 7

Vācu pensionārs sabojājis sešus fotoradarus, nodarot milzu zaudējumus, kas sasniedz vairākus simtus tūkstošus eiro. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti