Latvijas Junioru izlase motokrosā dodas uz gada nozīmīgākajām sacensībām

 

Foto: Publicitātes attēls

Ritvars Podziņš | 5.oktobris 2017 14:02

Jau 6. oktobra agrā rītā Latvijas Junioru izlase motokrosā dodas uz 'Coupe de l'Avenir'' jeb Nākotnes cerību kauss - gada nozīmīgākās junioru komandu motokrosa sacensības pasaulē, kas šogad norisinās 7./8. oktobrī, Beļģijā.

Šīs sacensības tradicionāli norisinās nedēļu pēc Pasaules Nāciju kausa sacensībām.

Tikai divas dienas pirms izlidošanas bija pilnībā zināmi visu trīs komandu sportisti izlasē. Jaunākie, MX65cc klasē: Jānis Mārtiņš Reišulis (X99/Slīterāni), Kirils Maslovs (XskillRacingTeam) un Kristers Janbergs (Rodeo). MX85cc klases piloti: Aleksis Araids (Rodeo), kas aizstās Mairi Pumpuru (MX4Dobele), kurš treniņu procesā ir guvis savainojumu un mediķi pieņēma lēmumu – dalība sacensībās jāatsauc, starp viņiem arī Edvards Bidzāns (MX Moduls) – pagājušā gada Eiropas čempions 65cc klasē un Kārlis Alberts Reišulis (X99/Slīterāni).

"Coupe" komandas sastāvs (MX125 klases sportisti līdz 17 gadu vecumam, MX2 un Open klases sportisti līdz 21 gadu vecumam) - Rainers Žuks (ASRT) un Tomass Šileika (ASRT), kurš šogad Vācijas ADAC čempionātā izcīnīja vicečempiona titulu un rāda lielisku sniegumu. Kā trešais komandas sportists būs Niks Niklāvs Sūna (Kristera Serģa motoklubs). Šī ir lieliska iespēja Nikam iegūt starptautisku pieredzi un pirmo reizi debitēt Latvijas izlases sastāvā.

Latvijas Junioru izlases vadītājs, Fīlips Kempelis: “Šobrīd jau ir atrisināti visi organizatoriskie jautājumi, tehnika jau ir ceļā uz sacensību norises vietu. Puiši ir cītīgi strādājuši gan fiziskās sagatavotības, gan braukšanas treniņos, aizvadījuši veiksmīgu sezonu. Konkurence būs liela, šobrīd zināms, ka piedalās 14 valstis, katra ar trim komandām, viegla uzvara nav gaidāma. Trase ir ar cietu segumu, bez īpaši sarežģītiem elementiem, bet ar daudz lēcieniem – izlasē iekļautie sportisti šādās trasēs jūtas labi un tieši šajā vecumā ir īpaši svarīga starptautisku sacensību pieredze, lai varētu domāt par attīstību nākotnē.”

Aizvadītajos divos gados Latvijas sportisti pierādīja, ka ir spējīgi cīnīties ar motosporta lielvalstīm. 2015. gadā uz goda pjedestāla kāpa "Coupe" komanda - Kārlis Kalējs, Tomass Šileika un Kārlis Sabulis, savukārt pagājušajā gadā tas bija pa spēkam 65cc klases komandai - Robertam Lūsim, Kārlim Albertam Reišulim un Edvardam Bidzānam.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti