Sirmacis nākamgad pārstāvēs SRT komandu Eiropas rallija čempionātā

 
16.decembris 2014 12:19

Pēdējās trīs sezonas Ralfs kopā ar Māri Kulšu triumfēja Latvijas rallija čempionātā R2 klasē. Gan pēc paša sportista, gan tuvu stāvošu cilvēku domām, jaunā sezona ir īstais laiks startam ārpus Latvijas robežām.

„Man jau sen bija mērķis startēt ārpus Latvijas. Pēc šīs veiksmīgās sezonas sākām sarunas ar vairākām komandām, no kurām Ģirta Krūzmaņa piedāvājums bija vislabākais. SRT komanda ir startējusi Eiropā, tādējādi uzkrājusi lielu un bagātīgu pieredzi, kas šāda līmeņa sacensībās ir ļoti svarīgi,” stāsta Ralfs Sirmacis, kurš iepriekšējās trīs sezonas pārstāvēja LMT Autosporta Akadēmijas komandu.

„Pēc vairākām sarunām vienojāmies, ka nākamgad pārstāvēšu SRT komandu kopā ar  Vasīliju un Nikolaju Grjaziniem. Manā rīcībā būs jaunā Peugeot 208 R2 automašīna, ar kuru startēsim visos sešos ERČ junioru ieskaites posmos. Treniņu nolūkos, lai papildus krātu pieredzi, startēsim arī Latvijā, kur brauksim ar pilnpiedziņas mašīnu,” turpina Sirmacis, kurš piebilda, ka bez sacensībām ERČ vēl plānojas vairāki testi sacensību norises vietās, lai katram rallijam varētu sagatavoties vēl labāk.

Tāpat Sirmacis atklāja, ka nākamajā sezonā viņam būs jauns stūrmanis - Artūrs Šimins, kurš rallijā ir braucis vairākas sezonas.

„Protams, gribu pateikt lielu paldies LMT Autosporta Akadēmijai, kas mani ir izaudzinājusi tik tālu, lai varu startēt augstākā līmenī. Tāpat gribu teikt lielu paldies Ģirtam Krūzmanim par doto iespēju, kuru noteikti centīšos attaisnot. Ņemot vērā balvu, kas pienāksies uzvarētājam (apmaksāta 2016.gada sezona ar R5 automašīnu), mana motivācija ir ļoti augsta,” nobeidz Sirmacis, kurš šobrīd ir sācis gatavoties jaunajai sezonai, piedaloties stenogrammas treniņos.

Arī SRT komandas vadītājs Ģirts Krūzmanis bija priecīgs, ka izdevies vienoties ar šī brīža ātrāko Latvijas R2 klases braucēju. „Sadarbība ar Ralfu ir aizsākusies pati no sevis, sakrītot vairākiem apstākļiem. Mūsu SRT komanda Eiropā ir guvusi lielu pieredzi un vērtīgas zināšanas, ko mūsu kopīgo mērķu vārdā esam gatavi dot Ralfam. Arī pats sportists ir gatavs jauniem izaicinājumiem, tāpēc mēs esam pārliecināti par ļoti labu rezultātu,” stāsta Ģirts Krūzmanis.

„Ralfu, tāpat kā Vasīliju un Nikolaju, iespēju robežās redzēsim arī Latvijā. Liekam lielas cerības uz Ralfu arī nākotnē, tāpēc viņam dosim iespēju trenēties ar jaunu Mitsubishi Lancer Evo IX R4, lai sportists pamazām pierastu pie lielāka ātruma,” turpina Ģirts.

Lai arī Ralfam ar Artūram nākamā sezona sniegs absolūti jaunu pieredzi, Ģirts atklāja, ka mērķis ekipāžai būs pats augstākais. „Mērķis ir tikai viens – uzvarēt! Mēs nebrauksim piedalīties, bet gan uzvarēt,” nobeidz Krūzmanis.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti