Latvijas rallija čempionāta sezonas uzvarētāji tiks noskaidroti tikai noslēdzošajā posmā „Rally Liepāja 2018”

 

Foto: Publicitātes attēls

LAF | 30.augusts 2018 14:01

Pagājušajā nedēļā noslēdzās Latvijas rallija viesizrādes Igaunijā ar ralliju „Lōuna – Eesti 2018”. Pirms pēdējā šā gada sezonas posma „Rally Liepāja 2018”, kas būs ne tikai Latvijas, bet arī Eiropas čempionāta posms (ERC), intriga kopvērtējuma tabulā ir kļuvusi tikai lielāka.

Absolūtajā ieskaitē pirmajām 2 vietām ir vienāds punktu skaits – 59. Tie ir Igaunijas pārstāvji Ranno Bundsen / Robert Loštšenikov no „A1M MOTORSPORT” un Ukrainas rallija ekipāža Valerii Gorban / Sergei Larens („Eurolamp World Rally Team”). Trešajā vietā šobrīd ir mūsējie - Emīls Blūms / Kaspars Veiss (Didzis Eglītis) no „Rallyworks” komandas ar 33 punktiem, bet viņiem uz pēdām min vēl vismaz 2 ekipāžas - Allan Popov / Aleksei Krylov ar 30 punktiem un arī Jānis Berķis / Edgars Čeporjus („Neiksans Rallysport”) ar 28 punktiem.

Jāatgādina, ka Liepājas rallijs šogad būs punktiem bagāts rallijs, jo sestajā posmā, jeb ERC rallija pirmajā dienā var izcīnīt maksimāli 15+2 punktus, bet otrajā dienā par uzvaru LRČ posmā var jau saņemt 25+3punktus, tādejādi, uzvarot abos posmos un divos “power stage” ātrumposmos, punktu summa būs 45 punkti. Un tas jau paliek interesanti, jo uzvarētājus gandrīz visās ieskaitēs mēs šogad uzzināsim tikai Liepājas rallija finišā. Vēl jāatzīmē, ka viens sliktākais rezultāts ekipāžai sezonā tiek atmests, un tas rallija rezultātu prognozes padara vēl sarežģītākas.

Šobrīd LRČ1, kas ir klase nacionālajiem pilnpiedziņas automobiļiem ar turbo dzinējiem, teorētiski noķerami ir igauņi Ranno Bundsen / Robert Loštšenikov, jo, lai gan katrā no posmiem, viņi ir ieguvuši maksimālo iespējamo punktu skaitu – 17 un nu viņu kontā ir 85 punkti, otrajā vietā esošajai ekipāžai, kas pārstāv komandu „Rallyworks” Edijs Bergmanis /Edgars Grīns (Māris Kulšs) ir 46. Par trešo vietu LRČ1 klasē gan būs sīva cīņa, jo Kaspars Kaņeps-Kalniņš / Ringolds Bērziņš („Rallyworks”) šobrīd tabulā ir trešie ar 17 punktiem, taču viņiem uz pēdām min „A1M MOTORSPORT” braucēji Ronalds Baldiņš / Ingars Sakne ar 16 punktiem un arī 5.-8. vieta kopvērtējumā ir vien ar dažu punktu starpību un diezgan droši var pretendēt uz sezonas bronzu.

LRČ2 ir klase starptautiskās N4 grupas automašīnām, kā arī N4 Latvijas un Baltijas Open klašu auto grupām un tajā pirmajā vietā ar 73 punktiem ir Emīls Blūms / Kaspars Veiss (Didzis Eglītis) („Rallyworkshop”), tomēr tuvākie sekotāji - Allan Popov /Aleksei Krylov („A1M MOTORSPORT”) no viņiem atpaliek tikai par 11 punktiem, kas dažādu apstākļu sakritības dēļ, var novest arī pie līderu maiņas sezonas kopvērtējumā. Trešie šobrīd „Prospeed” braucēji Alexander Mikhaylov /Normunds Kokins.

LRČ3 ieskaitē startē tikai starptautiskās R2 grupas un Latvijas R2 nacionālās homologācijas mašīnas, ar kurām veiksmīgi startē arī mūsu juniori. Šajā klasē kopvērtējuma cīņa ir visai dramatiska - tur pirmās 3 vietas šķir vien 2 punktu starpība, līdz ar to prognozēt, kurš tiks pie uzvaras – igauņi Rasmus Uustulnd / Kauri Pannas („Thule motorsport”), Oliver Solberg / Veronica Gulbæk Engan („Sports Racing Technologies”) vai Eiropas rallija čempionātā startējošais Mārtiņš Sesks / Renārs Francis (LMT Autosporta Akadēmija), ir diezgan neiespējami.

LRČ4 ir klase, kas rezervēta pilnpiedziņas automašīnām ar dzinēja darba tilpumu no 2 līdz 3l un šajā klasē par kopvērtējumu cīnās vien 4 ekipāžas. Šajā klasē pārliecinoši līderi un pieteikumu kausa izcīņas titulam ir pieteicis „Rallyworkshop” braucējs Krišjānis Zintis Putniņš, kurš sezonā startēja gan ar Mārtiņu Puriņu, gan Kalvi Blūmu.

LRČ5, kas domāta starptautiskajiem A7 un R3 un nacionālajiem vientilta piedziņas automobiļiem ar dzinēja darba tilpumu no 2 līdz 3l, šajā brīdī par pirmo vietu vēl var cīnīties 2 reāli pretendenti – tie ir Jānis Vorobjovs / Ivo Pūķis no „Vorobjovs Racing” ar 46 punktiem un ekipāža, kas pārstāv Igauniju - Madis Vanaselja / Jarmo Liivak („MS Racing”) ar 39 punktiem.

LRČ6 ir klase nacionālajām vientilta piedziņas automašīnām ar dzinēja darba tilpumu līdz 2 litriem, kā arī starptautiskās N grupas mašīnām ar dzinēja darba tilpumu līdz 2 litriem, un starptautiskās A grupas mašīnām ar dzinēja darba tilpumu līdz 1600 cm3 . Šajā klasē šobrīd pirmajā vietā ir kaimiņzemes Igaunijas rallija ekipāžai Karel Tölp / Karl Artur Viitra (Martin Vihmann) no komandas „Kaur Motorsport”. Tīri teorētiski viņus noķert ir iespējams, viņi piedalījušies visos 5 jau notikušajos LRČ posmos, no kuriem 4 ir uzvarējuši un nu viņu kontā ir 86 punkti, bet tuvākajiem sekotājiem no „A1M MOTORSPORT” Kristo Subi / Raido Subi (Lauri Latt) ir 41.. Labākie no latviešiem šajā ieskaitē, ar vienādu punktu skaitu – 35, cīnās par 3 vietu kopvērtējumā – tās ir ekipāžas Agris Upītis / Andris Spilva un Ivo Ķilpis / Artis Ceriņš.

Arī Junioru ieskaitē viss izšķirsies „Rally Liepāja” laikā, jo šobrīd Mārtiņam Seskam ir 65 punkti, bet Oliveram Solbergam un Rasmus Uustulnd ir katram pa 62 punktiem.

Komandu vērtējumā šobrīd līderi ar 97 punktiem ir „VIDES TEHNIKA” , otrajā vietā ir „A1M” ar 86 sakrātajiem ieskaites punktiem, bet trešajā vietā, atpaliekot no otrās vien par 1 punktu, ir „Sports Racing Technologies” komanda.

„Rally Liepāja 2018” notiks 13., 14.oktobrī pilnvērtīgi Kurzemes teritorijā uz brauks cauri Liepājas, Aizputes, Durbes, Priekules, Vaiņodes un Kuldīgas novadiem.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti