Lemānas starta pozīcijas rekords Toyota Gazoo Racing

Foto: Publicitātes attēls

Toyota Baltic AS | 16.jūnijs 2017 14:06

TOYOTA GAZOO Racing 85. Lemānas 24 stundu sacensības sāks ar pirmo starta pozīciju – uzstādot jaunu Sartas trases rekordu ceturtdienas vakara kvalifikācijas sesijās.

Kamui Kobajaši (Kamui Kobayashi) kļuva par otro japāņu pilotu, kas ieguvis pirmo starta pozīciju ar apļa laiku 3 minūtes 14,791 sekundes plkst. 20.14 otrajā kvalifikācijas braucienā, braucot ar vidējo ātrumu 251,9 km/h, ar #7 TS050 HYBRID automobili, kuru viņš dala ar Maiku Konveju (Mike Conway) un Stefanu Sarazinu (Stéphane Sarrazin).

Šis laiks ir par 2,096 sekundēm ātrāks par iepriekšējo apļa rekordu pašreizējā trases konfigurācijā, bet vidējais ātrums bija ātrāks nekā jebkad visā pasākuma 94 gadu vēsturē, pārspējot 251,815 km/h, ko sasniedza Hanss Joahims Staks Porsche automobilī 1985. gadā.

TOYOTA Lemānā no pirmās starta pozīcijas ir startējusi divas reizes: 1999. gadā ar Martinu Brandlu (Martin Brundle) un 2014. gadā ar Kadzuki Nakadžimu (Kazuki Nakajima). TOYOTA FIA Pasaules izturības čempionāta (WEC) sacensībās piedalās divpadsmito reizi kopš debijas 2012. gadā.

Pirmajā starta rindā iekļuvuši visi trīs TOYOTA automobiļi, un Pasaules čempionāta līderis #8 TS050 HYBRID automobilis ar pilotiem Sebastjēnu Buemi (Sébastien Buemi), Entoniju Deividsonu (Anthony Davidson) un Kadzuki startēs no otrās starta pozīcijas. Kadzuki ātrāko apļa laiku uzstādīja trešajā kvalifikācijas braucienā no trijiem.

Diena sākās ar vilšanos, jo raizes sagādāja #8 automobilis, tobrīd ar Sebastjēnu pie stūres. Automobilim drošības apsvērumu dēļ bija nepieciešama dzinēja maiņa, jo bija problēmas ar eļļas padevi, tāpēc tas izlaida otro kvalifikācijas sesiju.

#9 TS050 HYBRID automobilis ar Nikolā Lapjēru (Nicolas Lapierre), Judži Kunimoto (Yuji Kunimoto) un Hosē Mariju Lopesu (José María López) startēs no piektās starta pozīcijas, pēc tam kad Nikolā trešā kvalifikācijas brauciena sākumā uzstādīja ātrāko apļa laiku.

Piektdien trasē braucieni nenotiek, dodot komandām laiku pienācīgi sagatavot automobiļus sacīkstēm. Tāpat kā komandas, arī piloti ir aizņemti, dodoties tradicionālajā parādē cauri pilsētas centram. Pēdējā sagatavošanās pirms sacensībām, kas sāksies plkst. 15.00 pēc vietējā laika, būs sestdienas rītā – 45 minūšu iesildīšanās braucieni.

TS050 HYBRID #7 (Maiks Konvejs, Kamui Kobajaši, Stefans Sarazins)
1. kvalifikācijas brauciens: 1. vieta (3 min 18,793 s), 26 apļi
2. kvalifikācijas brauciens: 1. vieta (3 min 14,791 s), 6 apļi
3. kvalifikācijas brauciens: 4. vieta (3 min 19,928 s), 28 apļi
Starta pozīcija: 1.

Maiks Konvejs (TS050 HYBRID #7): "Kamui aplis bija mega sasniegums, viss notika nevainojami. Mēs visi skatījāmies, kā tas notiek, un sapratām, ka rezultāts būs labs. Kad mēs ieraudzījām, ka viņš finišējis 3 minūtēs 14 sekundēs, mēs bijām ļoti patīkami pārsteigti. Bet Kamui lidoja jau visu nedēļu, tāpēc mēs bijām pārliecināti, ka viņš to spēj."

Kamui Kobajaši (TS050 HYBRID #7): "Liels paldies komandai par šo rezultātu. Es iesēdos automobilī ar 100% pārliecību, un, kad tu esi pārliecināts, tu esi ātrs. Tas bija satriecošs aplis, un automobilis bija izcils. Tas vienkārši bija īstais brīdis, tieši pēc sarkanā karoga un bez pārējās satiksmes. Es ļoti lepojos ar šo starta pozīciju. Tomēr šīs ir 24 stundu sacensības, tāpēc svarīgākais ir sacīkšu rezultāts, un tieši uz to mēs tagad fokusēsimies."

Stefans Sarazins (TS050 HYBRID #7): "Kamui visu sezonu ir bijis ļoti ātrs, un bija tāds atkal. Un tas ir iespaidīgs komandas darbs – sagatavot automobili, kas spēj uzstādīt jaunu apļa rekordu šeit, – tāpēc paldies visai komandai. Ir lieliski startēt no pirmās pozīcijas, bet tas ir tikai viens no mērķiem. Galvenais mērķis vēl ir priekšā."

TS050 HYBRID #8 (Sebastjēns Buemi, Entonijs Deividsons, Kadzuki Nakadžima)
1. kvalifikācijas brauciens: 2. vieta (3 min 19,431 s), 26 apļi
2. kvalifikācijas brauciens: Nav apļa laika, 2 apļi
3. kvalifikācijas brauciens: 1. vieta (3 min 17,128 s), 32 apļi
Starta pozīcija: 2.

Sebastjēns Buemi (TS050 HYBRID #8): "Šī TOYOTA ir liela diena; apsveicu #7 automobili un Kamui! Uzstādīt jaunu rekordu šādi ir ļoti iespaidīgi. Komanda ir paveikusi ļoti labu darbu, un es esmu patiesi priecīgs par kopējiem rezultātiem. Mums šī nebija viegla diena, tāpēc tas, ka vienalga kvalificējāmies kā otrie, ir ļoti labs sākuma punkts šīm sacensībām."

Entonijs Deividsons (TS050 HYBRID #8): "Otrā kvalifikācijas sesija mūsu automobilim neiesākās labi, jo bija jāmaina dzinējs. Tas skumdina, bet mēs ieguvām otro vietu, koncentrējoties galvenokārt uz tempu. Ir fantastiski redzēt savu komandu pirmajā starta pozīcijā un visas TOYOTA pirmajā rindā. No sirds sveicu Kamui un #7 automobiļa puišus!"

Kadzuki Nakadžima (TS050 HYBRID #8): "Diena bija laba ar daudz labākiem apstākļiem trasē. Kvalifikācijā mums neveicās ideāli, bet tomēr mēs finišējām otrie, un komandas rezultāts ir izcils. Mēs esam apmierināti ar starta izkārtojumu, un mums ir spēcīgs atspēriena punkts šīm sacensībām."

TS050 HYBRID #9 (Nikolā Lapjērs, Judži Kunimoto, Hosē Marija Lopess)
1. kvalifikācijas brauciens: 4. vieta (3 min 19,958 s), 27 apļi
2. kvalifikācijas brauciens: 4. vieta (3 min 19,889 s), 5 apļi
3. kvalifikācijas brauciens: 3. vieta (3 min 18,625 s), 31 apļi
Starta pozīcija: 5.

Nikolā Lapjērs (TS050 HYBRID #9): "Esmu nedaudz vīlies, jo, manuprāt, mūsu ātrums ļāva sasniegt daudz labākus rezultātus, bet pirmajā kvalifikācijas braucienā es iesprūdu satiksmē, bet pēc tam mēs fokusējāmies uz gatavošanos sacīkstēm. Tāpēc domāju, ka varējām nokļūt priekšgalā kopā ar pārējiem, bet kopumā esmu ļoti priecīgs par komandas rezultātiem."

Judži Kunimoto (TS050 HYBRID #9): "Apsveicu Kamui un komandu ar šiem rezultātiem! Kvalifikācijas braucienā mums klājās nedaudz grūtāk, bet Nikolā brauca labi. Diemžēl viņa aplī bija blīva satiksme, tāpēc neieraudzījām visu mūsu automobiļa potenciālu. Mani apļi pagāja labi, un es jūtu, ka nemitīgi uzlaboju savu sniegumu. Mums ir spēcīgs automobilis."

Hosē Marija Lopess (TS050 HYBRID #9): "Visa komanda ir labi pastrādājusi, un es patiesi priecājos par viņu pirmajām starta pozīcijām, tas ir atalgojums par viņu sūro darbu. Es esmu vēl vairāk apradis ar automobili un trasi, jo sevišķi ar satiksmi. Tagad pašas svarīgākās ir sacīkstes. Galvenais fokuss ir uz svētdienas plkst. 15.00."

Kombinētie kvalifikācijas rezultāti:
1. vieta #7 TOYOTA GAZOO Racing 3 min 14,791 s
2. vieta #8 TOYOTA GAZOO Racing +2,337 s
3. vieta #1 Porsche (Jani/Lotterer/Tandy) +2,468 s
4. vieta #2 Porsche (Bernhard/Bamber/Hartley) +3,276 s
5. vieta #9 TOYOTA GAZOO Racing +3,834 s
6. vieta #4 Bykolles (Webb/Kraihamer/Bonanomi) +9,379 s

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

No 23 950 eiro - jauno "Volkswagen Polo GTI" jau var pasūtīt (+ foto) 3

2017.gada nogalē pasūtīšanai kļuvis pieejams jaunais "Volkswagen Polo GTI". Ar 200 Zs četrcilindru apveltītais hečbeks Vācijā maksās, sākot no 23 950 eiro. Lasīt vairāk

 

"Google" populārākie meklējumi Latvijā 2017. gadā: ss.com, X-faktors, EuroBasket 4

“Google” ir publicējis kārtējo meklēšanas gada pārskatu "Year in Search", kas piedāvā svarīgāko notikumu un populārāko tendenču unikālu atspoguļojumu, ņemot vērā Latvijā veiktos meklējumus. Šajā gadā, apkopojot datus, uzmanība tika koncentrēta uz populārākajām (trending) frāzēm, jo tieši tās atspoguļo šajā laikā notiekošo un aktuālo. Lasīt vairāk

 

Mēs viņus neredzam, taču jūtam - asistentu sistēmas jaunajā VW Crafter (+ foto) 1

Jaunās automašīnas vairs nav iedomājamas bez automātiskajām sistēmām, kas parūpējas par krietnu daļu autovadīšanas funkciju, palielinot autovadītāja komfortu un drošību. Lasīt vairāk

 

Ķīnas autobūves gigants BAIC valstī no 2025.gada pārtrauks iekšdedzes dzinēju automobiļu tirdzniecību 1

Viens no Ķīnas lielākajiem valstij piederošajiem autoražotājiem "Beijing Automotive Group Co" (BAIC) paziņojis, ka līdz 2025.gadam valstī pārtrauks visu ar degvielu darbināmu automobiļu pārdošanu, šādu lēmumu skaidrojot ar valdības ieceri pārtraukt visu iekšdedzes dzinēju automašīnu reģistrēšanu valstī. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti